-
~Agnieszka / 2017-11-27 21:24
Nie spotkałam się nigdy z gorszą obsługą klienta. Od trzech tygodni nie mam Internetu. Spędziłam godziny czekając na połączenie z call center, zgłaszając problem i starając się uzyskać jakiekolwiek informacje. Przez pierwszy tydzień otrzymywałam obietnice, że "to już dzisiaj". Następnie dwukrotnie byłam umówiona z technikiem w trzygodzinnym przedziale czasowym (na taką wizytę czeka się kilka dni), czekałam i czekałam - w końcu dzwoniłam i okazywało się, że moja sprawa jest zamknięta, bo ktoś tak zdecydował a nie istnieje w waszej organizacji żaden proces kontaktu z klientem. Wiele zmarnowanych godzin oczekiwania z nadzieją, że w końcu ktoś w odpowiedni sposób zajmie się sprawą. Nie macie pojęcia jak utrzymywać klienta, nie doceniacie wartości lojalności klienta, który kupuje od Was usługi od ponad 5 lat. Czynicie rozwiązanie umowy skomplikowanym i czasochłonnym, w kolejkach do złożenia rozwiązania umowy czeka się godzinami - tworzenie barier wyjścia to Wasz jedyny pomysł na to w jaki sposób utrzymać klienta. Nie polecam nikomu współpracy z tą firmą.Wadyobsługa klienta, wiele awarii, niesłowność, duże bariera wyjścia w postaci skomplikowanego procesu rozwiązania umowy
MiejscowośćWarszawa
-
-
~Agulina / 2013-11-09 20:35
Nie polecam, jeśli wszystko działa jest ok, ale jak tylko pojawi się awaria, wtedy następuje totalny chaos. Każdy konsultant mówi co innego , jeden, że sprzęt zacznie działać do 1 godziny, drugi ,że w ciągu 24 godzin, a trzeci, że w ciągu 24 godzin roboczych.
Niestety, obowiązuje mnie umowa jeszcze przez 8 miesięcy, ale z tego co widzę będzie to ostatnie 8 miesięcy.
-
~aktywny / 2016-03-08 13:32
Przestrzegam wszystkich przed tą firmą, byłem w telewizji azart - vectra ją przejęła wyłączyła nam 80% programów bez żadnej informacji od 2 miesięcy proszę się o dekoder wydzwaniam chodzę po ich biurach i ZERO reakcji ale rachunki nam przesyłają i musimy za nie płacić - jak dla mnie zwykli OSZUŚCI
-
~aleksandra / 2013-03-04 20:31
maskra,to w jaki sposob traktuja klienta.Do dzisiaj nie zrealizowali warunkow umowy,a kontak z nimi to jest totalna porazka. KONKRETNIE VECTRA WALBRZYCH! W dalszym ciagu czekam na montera ......ciekawe jak dlugo jeszcze?
porazka!!!
-
~ALEKSANDRA / 2015-08-12 21:06
VECTRA TO NAJGORSZA SIEC INTERNET SLABY JA MAM 50 GB NA UMOWIE A RZECZYWISTOSCI MA 18 GB A PALCE DUZO JAK MAM ROZWIAZAC UMOWE Z WINY ICH
-
~Aleksandra / 2017-06-13 10:40
Nie polecam ich . Mieszkam na wiosce ale robia sobie bardzo niemile zarty . Internet potrafi nie dzialac przez tygodnie gdy przychodza nagle internert zaczyna wmiare dzialac po czym gdy wyjda mija kilka dni i znowu to samo . Zazwyczaj podaja rozne powody dlaczego tak sie wlasnie dzieje , ktore sa absurdalnie glupie . Poprostu nie polecam.Zaletybrak
5 lat korzystania
-
~alexxx / 2016-01-06 20:46
Ludzie co Wy wypisujecie. Zastanówcie sie najpierw czy w danym problemie na pewno wyczerpaliscie temat. Ja jakos mam od czterech lat usługi i żadnych problemów. Obecnie mam setkę i osiągam 97. Trzeba miec sprawne i odpowiednio skonfigurowane urządzenie do odbioru danej prędkości. Jak może wypowiedziec sie ktos na temat prędkości 100 jak korzysta ze slabego starego lapka w dodatku po wifi a do tego nie rozumie ze po wifi są spadki z uwagi na zaklocenia lub ktos kto sam sobie grebie w instalacji. Ja Sam na sobie ptekonalem sie ze slabej jakości instalacja po moich przeróbkach spowodowala wiele niespodianek. Osobiscie polecam Vectrę. Skupcie na tym jak sprawdzić czy to napewno jest z czymś wina operatora czy może własnego sprzętu niż wypisywać różne dziwne opinie. PozdrawiamZaletydobra predkosc brak awarii dobre ceny
Wadyw zasadzie nie ma
4 lata
-
~Aneczka / 2015-07-15 20:09
Nikomu nie polecę Vectry. Skandaliczna obsługa , brak pomocy przy usterkach . Obecnie od ponad miesiąca jestem bez dostępu do opłacanych usług. Lekceważące traktowanie klientów Dla mnie Vectra to horror.
A ja dodatkowo informuję ,że w moim terenie , czyli w Tarnowskich Górach , nie są realizowane zgłaszane usterki! Jeden wielki skandal! Brak pomocy , brak obsługi i lekceważenie abonenta !!!!!!!!!Zaletybrak
Wadyj.w.
-
-
~Aneta Kowalczyk / 2012-11-23 11:47
Vectra S.A. to zwyczajni złodzieje. Już drugi raz żądają opłat za lokal z którego wyprowadziliśmy się 3 lata temu. Najpierw (po 1,5 roku) zażyczyli sobie opłaty za rzekomo nieopłacone miesiące; byliśmy pewni, że wszystko zostało opłacone, ale nie mieliśmy na to dowodów wpłaty, bo zaginęły przy przeprowadzce. Wydzwaniała firma windykacyjna, więc dla świętego spokoju zapłaciliśmy (ponad 200 zł!). Teraz historia się powtarza i żądają jeszcze 70 zł, wynajęli kancelarię prawną, która wypisuje smsy i wydzwania, ale nie jest w stanie powiedzieć za co musimy zapłacić!!!
-
~Ania / 2014-01-22 23:13
Nie polecam Vectry, są nastawienie na zysk kosztem klienta. Mój maż podpisał z nimi umowę, kiedy zmarł nie chcieli przepisać umowy na mnie, oferowali mi zawarcie nowej umowy i mimo, że miałam w domu cały ich sprzęt za dodatkowa opłata chcieli mi go wymienić na inny o tych samych parametrach, żeby pobrać opłatę za montaż. Najlepsze było kiedy chciałam się umówić na to żeby odebrali sobie sprzęt ode mnie, wtedy okazało się, że mimo iż nie jestem ich klientka mam im za to zapłacić. Uświadomiłam panu, że w regulaminie jest mowa o abonencie, a ja nie jestem z nimi powiązana żadną umową i nie mam żadnych zobowiązań wobec Vectry, ale dobrowolnie chce oddać im sprzęt, bo po co mi nie moje rzeczy. Ciekawe co zrobią? I te ich ciągłe zmiany regulaminu, tylko po to żeby osaczyć kilenta.
-
~Anna / 2016-05-23 16:34
Jestem niedoszłym (na szczęście)klientem vectry. Kontakt z konsultantami mogę opisać krótko- oszustwo na oszustwie i kłamstwo na kłamstwie. W miejscu gdzie mieszkam reklamuje się 3 agentów jako opiekunowie budynku. Kontakt z pierwszym z panów:proponuje 4 m-ce za 1 zł, ale gdy zadzwoniłam po raz drugi, że się decyduję, to już tylko 2 m-ce, bo cytuję "naprawdę nie mogę, bo system nie przyjmie, promocja się skończyła". W związku z tym powiedziałam, że rezygnuje z oferty. Zadzwoniłam jednak do drugiego pana, aby sprawdzić, czy rzeczywiście "system nie przyjmuje". Ten zaproponował z miejsca 4 m-ce i anulowanie opłaty aktywacyjnej, więc się zdecydowałam. Gdy podałam dane do umowy, okazało się, ze jestem w systemie jako klient pana nr 1 i w związku z tym pan nr 2 nie może mi zaoferować tego, co jeszcze przed chwilą oferował, więc podziękowałam. Za jakiś czas dzwoni pan nr 1 i mówi, że on jednak może dać ofertę jak przed chwilą jego kolega. Umówiliśmy się na montaż i podpisanie umowy. Przyjeżdża monter z umową, a w niej opłata aktywacyjna do zapłacenia i 20 zł. za drugi tel., i inne ciekawe rzeczy o których nie wspomniał żaden z konsultantów, np. drakońskie opłaty za połączenie z infolinią vectry, programy tzw. niegwarantowane, czyli w każdej chwili mogą zniknąć, a trzeba płacić przez 2 lata. Nie podpisałam umowy, monter wyszedł wściekły. Przestrzegam przed rozbójnictwem tej firmy, chcą oszukać i zrobić w balona klienta jeszcze przed podpisaniem umowy, a co dopiero potem ???
-
~Anula2017 / 2017-10-30 09:56
Od trzech dni próbuje zgłosić awarię internetu dodzwaniam się w trzecim dniu ale niestety nie z domu więc nie mogą mi pomóc, ale mogą wysłać technika który przyjdzie sprawdzi ale nie wykluczone że naliczy opłatę. Skandal !!!!!!!
-
~Arek / 2016-02-11 13:40
Niestety z przykrością musze stwierdzić ze nie szanują ludzi starszych jak chcą zmienić umowę na niższą opłatę a w Nowym Dworze Mazowieckim obsługa ma burdel w papierach po prostu rezygnuje z ich usług
-
~AS / 2017-08-27 16:27
Ostrzegam przed firmą VECTRA, nie przestrzegają podstawowych zasad i przepisów, wprowadzają w błąd użytkowników przedstawiając oferty, nie przesyłają niezbędnych dokumentów. Wystawiają zawyżone faktury, składanie reklamacji i rozpatrywanie ich jest na poziomie żenującym, odpowiedzi nie są na temat, traktują klientów jak idiotów.
Pierwsze pół roku było ok., ale teraz masakra - nic nie da się załatwić, na każdą wiadomość odpowiada inny konsultant w tej samej sprawie, brak kontaktu z osobami wyższego szczebla, chociaż nie wiem czy to by coś dało. ZaletyPierwsze pół roku ok.
WadyRozpatrywanie reklamacji na poziomie żenującym, brak normalnego kontaktu i chęci rozwiązania problemu. Liczy się tylko kasa - że udało się kogoś naciągnąć i podstępem podpisać umowę.
Warszawa
-
~Askja / 2017-07-07 21:53
KOSZMAR !!! Uciekać przed taką firmą, gdzie widocznie nawet pracownicy się z nią nie identyfikują i działają na jej szkodę. Arogancja, cynizm i brak zainteresowania potrzebami klienta to cechy pracowników tej firmy. Trzy razy byłam umawiana na montaż i trzy razy mnie "olano". Każą podawać numer telefonu czy pesel chyba tylko po to aby później sprzedać, bo sami z tego nie korzystają. Prośba, aby monter zadzwonił pół godziny przed przyjazdem jest niemożliwa do spełnienia mimo moich próśb.
Jednak jestem szczęściarą :) Nie podpisałam i już nie podpisze z nimi umowy. Poczytałam sobie inne opinie...;)
-
~Beata / 2014-11-15 12:27
odradzam każdej osobie vectrę. dodzwonić się na infolinię to czas około godziny. np.dzisiaj od samego rana nastąpiła jakaś awaria i nie dodzwoniłam się wogle. dekoder częśto się zawiesza.na technika czeka się długo. porażka. banda oszustów !!!!!!!!Zaletybrak
-
-
~Bella / 2012-04-04 22:18
właśnie się dowiedziałam, że Vectra naliczyła mnie, jak również wielu innym mieszkańcom naszego osiedla nienależne opłaty za montaż. zgodnie z umową koszt instalacji w mieszkaniu ponosi firma. jednak oni wszystkim jak leci kazali za to zapłacić. poszkodowanych jest tylu, że sprawą zajęła się nasza spółdzielnia, która w imieniu mieszkańców domaga się zwrotu tych opłat. vectra pobodno tłumaczy sytuację"brakiem właściwej wymiany informacji między działami odpowiadającymi za poszczególne etapy realizacji zamówienia". jednak ja już wiele razy dostawałam faktury, które zawierały różne pomyłki - oczywiście zawsze na niekorzyść klienta. skandal i totalna żenada
-
~bella555 / 2017-06-22 20:04
Odradzam! podpisałam umowę na 2 lata ale musiałam się przeprowadzić do innego miasta,nie mogłam rozwiązać umowy ani przenieść internetu bo w obecnym mieszkaniu ma okablowanie inna firma,prawie 1,5 roku płaciłam im za coś z czego nie korzystałam,rozwiązałam umowę a oni wciąż ślą rachunki nie wiadomo za co.OSZUŚCI!
-
~beznetawcIąż / 2013-11-25 18:10
awaria,awaria,awaria.technik nie jezt dostępny.a ostatnio wpadli na nowy pomysł i udają że cię nie słychać i się rozłączają
-
~Bezsilna / 2015-02-26 14:13
!9.12 złożyłam wniosek o przeniesienie nr od innego operatora do Vectry. Do dziś wydzwaniam co 2 dni, i zawsze słyszę, że mają 48 godzin na załatwienie sprawy. TELEFON POD TYM NUMEREM NADAL NIE DZIAŁA!