Oszuści, amatorzy. Tomasz W. powinien stanąć przed sądem.
ZaletyŻadnych
WadyPozostawanie firmy na rynku.
MiejscowośćKalisz
~Wkur....iony klient / 2023-11-13 11:19
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI
Sami przedłużają umowę bez wiedzy i zgody klienta.
Oszukują na parametrach dostępnych.
Mówią jedno robią coś innego.
ZaletyOSZUŚCI
WadyOSZUŚCI
MiejscowośćKielce
~wkur....klient / 2021-12-28 14:36
Ocena: 1.00 / 5
nie dawno dostałem sms z vectry o nadpłacie...pojechałem wypełniłem wniosek o zwrot i dwa miesiące czekam i nic!!!Kontakt telefoniczny z ta sztuczna asyst beznadziejny ale udało połączyć się z Normalną konsultantką,ktora po przyjęciu sprawy niby to zaczęłą sprawdzać co i jak....cisza przez kilka minut NORMALNE olanie człowieka....WSTYD...dobrze,że od paru lat zakończyłem juz kontakty z nimi....NIE POLECAM tej firmy
MiejscowośćGliwice
~Wkur*** użytkownik / 2024-01-27 01:20
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki przekręt, odrazdzam każdemu.
W miesiąc po podpisaniu umowy waloryzacja i z 60 pln zrobiło sie 71 pln. Po paru miesiącach to samo i 83 pln za internet i telewizje która działa jak gówno - programy w hd mają 10 fpsów, zanim wgl. Ta pseudo telewizja się odpali zdążysz zrobić pranie i ugotować obiad. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGdynia
~Wkurwiony / 2022-12-16 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Podobno Vectra nadaje na nadajnikach play, ale jak miałem play to było okey, a teraz internet, jest do dupy i zasięg do dupy.
NIE POLECAM, ŻENADA, SZKODA PIENIĘDZY
ZaletyPromocje
WadyZasięg, intetnet 6 kb, masaaaaakra
MiejscowośćCzęstochowa
~Wkurzona / 2022-11-21 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Przez 3 lata korzystania z usług byłam zadowolona aż do dziś kiedy narobili mi takich problemów ze głowa mała. Czuję się oszukana przez nich. Przenosiłam swoje usługi na inny adres zamieszkania i od tego dnia mam z nimi kłopoty. Nie dość że konsultant z którym rozmawiałam nie dopełnił formalności technicznych to jeszcze zostałam przez niego wprowadzona w błąd za co teraz muszę ponieść konsekwencje i chcę by wszyscy wiedzieli o tym jak niekompetentna jest ta firma. Podczas rozmowy telefonicznej gdy pytałam się o formalności przeniesienia usług zostałam poinformowana że nie poniosę konsekwencji finansowych. Nie poinformował mnie że muszę zdać urządzenia. Nawet nie mam słów by to opisać. Umowa wcześniejsza została zamknięta trzy miesiące później od dnia mojej rezygnacji i naliczone rachunki mimo że z tamtych usług nie korzystałam. Doliczono mi koszty za zerwanie umowy mimo że ponoć miałam nic nie ponosić oraz koszty za niezwrocony sprzęt. Mało tego moje obecne świadczenia są źle rozliczanie pomimo że w tytule przelewu wpisuje nr faktury. Dlatego nie polecam świadczenia usług od tej firmy!!! Oby moja sytuacja w jakiej się znalazłam była przestrogą dla ich przyszłych klientów.
W dodatku komunikacja z nimi to totalna porażka a ich wirtualna konsultantka nie zastąpi człowieka w rozwiązaniu problemów.
ZaletyBrak
WadyJest ich mnóstwo!
~Wkurzona / 2022-11-21 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko wygaśnie mi umowa z nimi nie przedłużę z nimi korzystania z usług. Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Wkurzona konsumentka / 2015-07-26 00:30
Ocena: 1.00 / 5
Pierwsi do ściągania opłat, ostatni do świadczenia uslugi z umowy. Nie polecam. Mam w umowie 100 mb/s, w rzeczywistości w granicach od 5 do 22.Zasięg samego wifi w mieszkaniu z czasem też się zmniejszył. Na początku można było korzystać z internetu w łazience, teraz nie ma szans... W bloku wisi ogloszenie, ze do 31 mozna zrezygnowac. Weszłam tutaj licząc w głębi duszy, że jeszcze da się z tym coś zrobić, ale cóż. Przyszedł czas na rezygnacje z umowy.Trzeba korzystać z szansy, żeby nie być dymanym przez tą firmę przez kolejny rok. Pozdrawiam i udanych rezygnacji.
Zalety---
Wadybardzo wolne łącze, kiepska obsługa
7 miesięcy
~Wkurzona konsumentka / 2018-05-31 23:28
Ocena: 1.00 / 5
Największe gówno z jakiego korzystałam, nie dość, że internet znika na 40 minut każdego dnia o losowych godzinach, to jeszcze jedyne co Vectra z tym robi, to wkleja gotowe formułki w wiadomości i dalej nic nie robi w tym kierunku. NIE POLECAM
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćŻory
~Wkurzony / 2022-09-29 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny dzień nie ma internetu. Potem parę dni jest i znowu nie ma przez pewien czas. I tak w kółko. Te restartowania rutera, naprawy itd. już nic nie dają.
ŻYCZĘ TEJ FIRMIE Z CAŁEGO SERCA ŻEBY UPADŁA
ŻYCZĘ TEJ FIRMIE WSZYSTKIEGO NAJGORSZEGO
Bo po paru latach mam już dość
ZaletyBrak
Wady(Tylko) Ciągły brak internetu
MiejscowośćBiałystok
~Wkurzony Klient / 2019-09-07 12:02
Ocena: 1.00 / 5
NIe polecam Vectry za żadne skarby. Internet co chwile nawala to samo telewizja. Jak dzwonisz do działu obsługi klienta lub do działu technicznego mówią ci ze przyslą kogoś co nigdy sie nie zdarza. Minimum raz w tygodniu jest problem z dostawa inernetu. Chcesz cos zrobic przez internet lub obejrzeć film a tutaj ci jakiś dinozaur skacze przez kaktusy a internetu ani widu ani słychu. Ceny kompletnie niekompatybilne z jakością i niezawodnościa świadczonych usług. POrzestępcy podobnego pokroju co "Amber Gold". Takie firmy jak vektra powinno sie podawać do sądu bo nie wspomne nawet o tym ze za olbrzymie pieniądze Vectra wykupuje sobie nielegalnie monopol na internet między innymi zrobiła to na moim osiedlu. A jak podłącze innego dotawcę dla usług internetowych to niedość ze Vectra odetnie mi tv to jeszcze naliczy kuriozalne kary. W skrócie mówiąc VECTRA to jedna wielka grupa przestępcza.
ZaletyNie ma żadnych
WadyCzęste awarie, nieposzanowanie klienta, oszustwa jeśli chodzi o zapłatę i koszty
MiejscowośćGdańsk
~Wkurzony po dłuższym czasie / 2022-11-13 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Codziennie są problemy z internetem- bardzo słabe połączenie, zrywa je co chwilę. W zasadzie internet pojawia się tylko na chwilę. Niech ich szlag. Wszystko ma swoje granice. Życzę im, żeby ich firma przy takiej kiepskiej jakości upadła.
ZaletyBrak
WadyWadą jest po prostu słabość internetu i to taka słabość, że w zasadzie niby jest, a go nie ma.
~Wlodi / 2020-01-15 20:48
Ocena: 1.00 / 5
Od paru tygodni proszę się w tej pseudo firmie o anulowanie faktur (za grudzień 2019 r, i styczeń 2020 r.) za usługi których w nich nie posiadam. Umowa na telefon zakończyła się w listopadzie 2019 r. (co jest potwierdzone pismem od VECTRY), a oni z uporem maniaka wystawiają faktury. Po prostu ŻENADA.
MiejscowośćWARSZAWA
~Włodzimierz / 2020-12-05 16:58
Ocena: 1.00 / 5
W 21 wieku takie rzeczy jak w tej firmie to się w filmach z lat 70 oglądało. No ale do rzeczy
- internet przerywa non stop choć reklamują super przepustowość. Wysłanie maila graniczy z cudem (jak za PRL-u dostać polędwicę na Święta)
- WI-FI w tej firmie nie wiedzą co to jest, choć oferują cuda. W rozmowie z obsługą klienta w ogóle nie ma możliwości zgłoszenia jakości sygnału. Tłumaczą to tym że oni mają w ofercie internet z kabla a Wi-Fi tej oferty nie dotyczy. W rezultacie - wychodzę do drugiego pokoju oddalonego od modemu 10m2 i zero szans na korzystanie z Wi-Fi.
- Zgłaszanie usterek w aplikacji Vectra - nie ma czegoś takiego, choć reklamują że jest. Moje zgłoszenie czeka od roku na odpowiedź - ZERO kontaktu.
JEDYNIE CENA TRZYMA MNIE PRZY TYM CZYMŚ. Płacę 134 zł za wszystko prócz kanałów XXX
Chcesz korzystać ? Masz prawo
Zaletycena
Wadyjak wyżej
MiejscowośćWarszawa
~wnerwiony człowiek / 2014-07-16 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Dziś właśnie był monter. Osoba niekulturalna , niekompetentna, wręcz bezczelna. Kompletny brak profesjonalizmu. Przyszedł spóźniony, zamiast słowa „Dzień dobry” usłyszałam „ Kaj to mocie” - miał na myśli modem, który używałem do tej pory – stary odpiął, podłączył nowy router cisko3925, nawet w tym momencie uzyskał połączenie z internetem i pan monter zażyczył sobie, żeby przejść do innego pokoju w celu podpisania nowej umowy. Bardzo się spieszył, chciałem przeczytać umowę, którą miałem podpisać, ale powiedział, że nie ma czasu i mam szybko podpisać a potem będę mieć 10 dni na czytanie. Już na pierwszy rzut oka znalazłem w umowie treści, które nie pozwoliły mi na złożenie podpisu. Powiedziałem, że przeczytam do końca i za dwie godziny podpisaną umowę dostarczę do salonu firmowego. No i na szczęście nie podpisałem. Po wyjściu pana instalatora wróciłem do pokoju, gdzie był komputer i już dostępu do internetu nie było. Na dodatek telefon był głuchy. Zadzwoniłem z komórki do pomocy technicznej – tam bardzo grzeczny głos prosił, żeby parę razy zresetować router, próbował coś ustawić, ale wszelkie próby naprawy były nieskuteczne. Straciłem dużo czasu i nerwów. DAJĄ DO PODPISU UMOWĘ NA 2 LATA I PRZYNOSZĄ POPSUTY MODEM !!!
ZaletyDużo obiecują
WadyDostarczają popsute urządzenia.
~Wojciech / 2017-03-14 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jakiego spotkałem! Internet gwarantowany 25 Mb, rzeczywisty 4 Mb, pomoc techniczna nie widzi problemu i twierdzi, że to wina zakłóceń. Technik jeżeli ma przyjechać to koszt 49 PLN. Żart.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje i naciągacze
~wojciech / 2020-03-26 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Konsulatanci na infolinii zbijają z tematu są niekompetentni. Doskonale wiedzą, że internet nie działa z zamierzoną predkością. U mnie do 150mb/s działa średnio z prędkością 40-80 mb/s większość czasu ok 60 mb/s - konsultant nie przyjmuje zlecenia przez telefon bo jak to powiedział NIE WIERZY MI. Na prośbę wysłania technika który zmierzy predkosc na ich kablu i sprzęcie - odmowa. Oszukują na prędkośći i to grubo.
Jeżeli zgłaszasz telefonicznie, że internet wolno działa na drugi dzień oni w systemie odznaczają, że usterka jest usunietą - nie informując o tym.
Zaletybrak
Wadysłaba jakość usług, powolny internet (nie spełnia nawet 50% zamierzonej prędkośći)
bardzo słaba jakość obsługi
MiejscowośćBiała Podlaska
~Wojciech / 2022-03-03 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Witam, użytkuję vectrę od 2015 roku, dno i metr mułu.
Internet nigdy nie działa tak jak trzeba, zawsze jest jakiś problem. Połączenia kablowe, wszystko zgodnie z ich instrukcją a na koniec okazuje się, że na dachu do połowy "DS" byłem podłączony zamiast do 16 to do 8 (cokolwiek to znaczy ale tak powiedział technik), podłączył i jak ręką odjął. Ale na infolini będzie gadanie, ze ma pan 50% deklarowanej prędkości z umowy to wszystko jest OK. Jawnie oszukują ludzi, procedury rozmowy na temat internetu tak wyćwiczone, że jak małpy w cyrku to powtarzają w kółko.
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta, jakość usług
MiejscowośćBiała Podlaska
~Wojciech / 2022-06-18 06:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia naciąganie klienta złożyłem wypowiedzenie przez ich stronę a dalej dostawałem fv w końcu straszenie windykacja. Przy wyjaśnieniach oczywiście nie widzą w systemie wypowiedzenia po przelaniu zrzutu strony cisza i dalej fv.
WadyPracownicy i wszystko
MiejscowośćRzeszów
~Wojciech / 2022-08-04 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Najgorszy operator w polsce. Nic nie mozna zalatwic. Internet dramat. Albo przerywa albo wcale go nie ma. Infolinia poraszka. Konsultanci nie kompetentni. Szczerze nie polecem.