Pieprzona Vectra... Przez 2 lata internet nawalał, 2 czy 3 razy zgłaszaliśmy nieprawidłowość telefonicznie. 2 razy przychodził "specjalista" i jedyne co potrafił powiedzieć to, że komputery (które były nowe) mają kiepską kartę sieciową, bo z modemem wszystko jest ok. W końcu po 2 latach modem nawalił, przyszedł facet i okazało się, że gniazdko było nie wymienione i niekompatybilne z naszą prędkością łącza, a kable źle podłączone (nikt tego nigdy nie wymienił choć powinien), do tego przy wymianie modemu okazało się, że zasilacz był od starego modemu... Oczywiście facet nie chciał napisać, że znalazł takie nieprawidłowości... Napisałam reklamację i zażądałam jakiegoś odszkodowania, bo z ich winy usługa była niepoprawnie zrealizowana, ale stwierdzono, że zarejestrowano przerwę w dostawie internetu 1 dzień, więc należy nam się 1,90 zł! W pozostałym okresie nie było żadnych zgłoszeń... I ja się teraz kur... pytam. Co z tymi rejestrowanymi i nagrywanymi zgłoszeniami się stało!? Przez 2 lata był problem, bo komputery nie chciały się łączyć z modemem czy przez kabel czy przez WiFi, niby internet był, ale trudno było z niego korzystać, skoro często się rozłączał, a żeby się połączyć to trzeba było prawie, że cudu... Wychodzi na to, że wszystko teraz trzeba notować i nagrywać, by mieć jakieś dowody, choć pewnie tak wprawieni złodzieje i tak by się wybronili... To jest Polska właśnie, absurd goni absurd.
Zaletybrak
Wadysporo
kilka lat
~Weronika / 2022-01-12 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Cyrk na kółkach. Chcąc zamówić dadatkowy dekoder sami nie wiedzieli ile to kosztuje. Każdy konsultant podawał inna cenę. Odsyłają z działu od działu. Od 15 zł po 35.
MiejscowośćGłubczyce
~Weronika / 2023-07-10 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Mam usługę od ponad 14 dni, więc nie mogę już z niej zrezygnować (karna opłata za rezygnację z usługi z wypowiedzeniem miesięcznym to 800 zł - sprzedawca oczywiście o tym nie informował). O ile w pierwsze 14 dni internet działał, obecnie ciągle są problemy. Pomoc techników polega na wykonaniu samodzielnym restartu modemu i zainstalowaniu programu w celu wyszukiwania pasma (czy za to się płaci, żeby samemu naprawiać działanie usługi?). Na technika trzeba czekać. Zostaję więc bez usługi i jedynie mogę złożyć reklamację - przy czym w panelu klienta nie bardzo widać, gdzie należy to zrobić.
Zaletybrak
Wadyusługa nie działa, klient ma sam wykonywać pracę techników
MiejscowośćGdańsk
~wi / 2017-04-02 23:28
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma jesli chodzi o imternet!! nawet już mnie nie dziwi kiedy przestaje on działać, ponieważ zdarza się to ciągle!! nie warto marnować pieniedzy na to
Zaletynie ma
Wadywszystko!! internet działa kiedy chce, czemu by nie!
około 2 lata
~Wiczus / 2017-04-22 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie. Nie ma ustalonej ilości przesyłu danych. Wymagany jest router vectry (który sam w sobie jest niskiej jakości sygnał nie przechodzi do pokoju piętro wyżej).
~wielkikot / 2022-08-15 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Proszę Was o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Jestem abonentem Vecry poniekąd przez przypadek, ponieważ 2 lata temu przejęli Petrusa. Działam na umowie zawartej jeszcze z Petrusem, która przedłużyła się automatycznie. Wielokrotnie próbowano nakłonić mnie do zmiany umowy na korzystniejszą cenowo dla Vectry. W piątek 12 sierpnia, wieczorem zakodowano mi wszystkie "normalne" kanały pozostawiając ogólnodostępne z tv naziemnej. Brak możliwości zgłoszenia przez cały długi weekend tych działań. Infolinia odsyła do BOK, który ma nagraną informację o braku możliwości zgłoszenia usterki, bo mają jakieś przeszkody techniczne. Przez cały weekend pozostałam bez ulubionych programów. W taki oto sposób chcą mnie zmusić do zmiany umowy. Czy miał ktoś z was taki problem ze starą umową? Proszę o info
MiejscowośćToruń
~Wieloletniklient / 2023-07-13 16:58
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 10 lat jestem klientem, chciałem wymienić modem na nowszy ponieważ obecny zrywa połączenie. Dodatkowo ma dosyć ich dekodera i chciałem zmienić go na moduł CI+.
Zanim przedarłem się przez przestarzałego boota, konsultantka stwierdziła że nie nie może mi pomóc i przełączy mnie do odpowiedniego działu. Był to dział utrzymania klienta! Gdy poinformowałem panią że mam umowę na czas nieokreślony i nie potrzebuję przedłużyć umowy aby uzyskać nowe urządzenia, to przełączyła mnie do boota! Potem znowu kolejna konsultantka stwierdziła że muszę zapłacić za moduł CI+ (chociaż jest on tańszy niż dekoder), ale z modemem mi nie pomoże, więc przełączyła mnie do boota!!!!!!!!!!
Ostatnia konsultantka pomogła połowicznie: umówiła mi wizytę serwisanta...
Ocena poziomu obsługi klienta ZERO!!!!!!! Nie polecam, i chyba zmienię na UPC! to już teraz zależy od serwisanta :)
Zaletybrak
WadyWszytko nie tak, żałosna obsługa klienta!
MiejscowośćGdańsk
~Wiesia / 2022-04-27 09:51
Ocena: 1.00 / 5
BIURO OBSŁUGI KLIENTA JEDNA WIELKA PORAŻKA, NIE MOŻNA ROZMAWIAĆ Z CZŁOWIEKIEM TYLKO Z AUTOMATEM , KTÓRY NIC NIE ZAŁATWI !!!!!!! OD PONAD MIESIĄCA PRÓBUJĘ ZAŁATWIĆ ZMIANY NA FAKTURZE I DO TEJ PORY MAM BŁĘDNA DANE. GDYBYM WIEDZIAŁA JAK DZIAŁA BOK W ŻYCIU NIE PODPISAŁABYM UMOWY NA INTERNET.MAM TRZY KONTA ROZLICZENIOWE I NIE WIEM KTÓREGO PUNKTU ODBIORU DOTYCZĄ, NA FAKTURZE JEST RÓWNIEŻ TYLKO JEDEN ADRES NABYWCY BEZ ADRESU USŁUGI, DLATEGO NIE MOŻNA DOJŚĆ KTÓREGO PUNKTU DOTYCZY FAKTURA I CHYBA O TO CHODZI BO SĄ RÓŻNE ABONAMENTY!!!!!!!!!!!!!
BEZNADZIEJNY KONTAKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyBEZNADZIEJNY KONTAKT OSZCZĘDNOŚCI TYLKO I OSZCZĘDNOŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćLegnica I Wrocław
~Wiewiórka / 2022-01-11 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!! Firma beznadziejna nie polecam korzystania z jej usług .Najlepiej co im wychodzi to wyłudzanie pieniędzy. Mają ogromny bałagan w dokumentacji i systemie. pracownicy większość zgłoszeń mailowych nie wprowadzają do systemu firmy co skutkuje krzywdzącymi naliczeniami np za nieterminowe oddanie sprzętu .
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja ,błędy w naliczeniowe ,wyłudzanie pieniędzy ,bałagan w systemie firmy
MiejscowośćSłupsk
~Wika02 / 2023-03-26 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Internet beznadziejny, mieszkam w centrum miasta. Nie można normalnie grać, cały czas zacina gry online nie da się grać. Wyrzuca z sesji. Internet beznadziejny
Miejscowośćkielce
~Wiki-sriki / 2023-09-13 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Chyba pierwszy raz zdecydowałem napisać opinię o czymkolwiek. Jestem w Vectrze od 2 miesięcy. Te 2 miesiące to jakaś istna katastrofa. Poczynając od dwóch reklamacji które ciągnęły się przez miesiąc związanych z niepoprawnym pakietem podłączonym do mojego miejsca zamieszkania, gdzie nie przyjęli pierwszej i uznali że nie mam racji a jak chce to mogę iść z nimi do sądu bo to jest teraz jedyna droga rozwiązania tej sytuacji. Byłem pewny swego, stwierdziłem że złoże drugą reklamacje w której będę oczekiwał wysłuchania nagranej rozmowy w której decydowałem się na podpisanie umowy. Po wysłaniu reklamacji i wypełnieniu ankiety przesłanej przez tą żałosna firmę, zadzwonili do mnie i zaczęli mnie przepraszać za zaistniałą sytuację i że wszystko mi odblokują. Tak się stało, bardzo mnie to rozbawiło że Vectra nie chcąc się ze mną użerać napisała że jedyna droga to sądowa a koniec końców przybiegli jak baranki. Zwrócili mi należności w wysokości 14 powtarzam CZTERNASTU złotych za brak 140 kanałów przez miesiąc po czym podnieśli mi cenę pakietu w ramach waloryzacji z 80 zł na 105 zł. To przecież jest jakiś nieśmieszny żart. Po tygodniu od sytuacji wspomnianej powyżej wróćmy do dnia wczorajszego. Pojawiam się w domu a internetu nie ma. Dzwonię więc do pomocy technicznej, resetuje z panem router, nic to nie daje po czym pan mówi że tu potrzebny jest technik i że przyjdzie we wtorek 19.09.2023. UWAGA technik ma przyjść tydzień po zgłoszeniu usterki a ja mam zapłacić za tydzień niekorzystania z telewizji i internetu. Dzwoniąc cały dzień do Vectry okazało się że w swojego kapitalnego bota o nazwie WIKI która jest najbardziej w.wiającym robotem z jakim miałem okazję rozmawiać wstawili notkę że na mojej ulicy jest awaria i że technicy starają się naprawić. Po kilkunastu godzinach dodali termin rozwiązania problemu na 20:30 dnia dzisiejszego. O 20:10 dzwonię ponownie i zmieniło się to na 22:30. Pomijając to że mam do skończenia i wysłania pracę dyplomową na uczelnię nie mając internetu w domu zadzwoniłem do obsługi klienta. Nie słuchałem już Wiki bo TRZEBA WCISKAC 1 ABY OD RAZU LACZYLO Z KONSULTANTEM KTORY PROPONUJE OFERTY NOWYM POTENCJALNYM KLIENTOM. Żeby wcisnąć komuś ofertę -nowemu klientowi, Vectra bardzo chętnie odbiera od razu telefon natomiast obecnym klientom wciskają Wiki na 7-8 minut dopóki nie pokonasz tego finalnego bossa. Odbiera Pan i informuje mnie o tym że jest awaria i że planowana naprawa jest o godzinie 12:00 dnia jutrzejszego. Pytam pana czy Vectra zwróci należności za brak internetu i tv. Pan odpowiada że nie wie a jak już to jakies grosze. Jak na poważnie brać tę firmę? Skoro tak wygląda początek tej znajomości to boje się jaki syf z tego wyjdzie w trakcie tej chorej umowy. Nie polecam nikomu, ta firma to dziadostwo i oszuści. Biorą tylko kasę a w zamian nic nie dają. Nie dajcie się sfrajerzyc tak jak ja i nie odpuszczajcie im pod żadnym pozorem w żadnej sytuacji.
ZaletyAbsolutny brak zalet, ta firma to nieporozumienie
WadyAbsolutnie wszystko, mógłbym zacząć od opóźnień internetu rzędu 400ms, przez oszustwa w umowach aż po techników umawianych na tydzień później od zgłoszenia usterki
MiejscowośćŁódź
~Wiktoria / 2021-08-25 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i krętacze. Wciskają gówniane routery, w których zasięg to żart i łączy tylko na jeden pokój. Rozłącza wi-fi, nie działa w ogóle pół dnia nawet na wzmacniaczu zasiegu. Przesyłanie to 2042kb. Śmieszna obsługa klienta wmawia, ze to wina grubej sciany. Kolejny zart jak widać. Najbardziej jak się da nabierają starszych ludzi żeby płacili za te ich śmieszne usługi. Jeszcze robią problemy z rozwiązaniem umów. Wstyd.
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Wioletta / 2021-02-27 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed zakupieniem usług w tej firmie. Byłam użytkownikiem pakietu internet plus telewizja przez dziewięć lat. Zepsuł mi się pilot. Dzwoniłam di obsługi klienta niestety nikogo nie interesowało by zorganizować mi sprzęt. Zwróciłam się do działu obsługi w Skarżysku Kamiennej, powiedziano, ze nie posiadają już takiego modelu oczywiście caky6 czas naliczano opłaty. Zrezygnowałam z usługi i zawiozłam dxiewiecietni sprzęt. Niestety zgubiłam m zasilacz i jakież bylo mije zdziwienie kiedy wystawiono mi fakturę na 35 zł... Nowym może tyle kosztuje ????Nie zapłaciłam tej kwoty i teraz dzwonią z nowa faktura na 150zk za miesięcznie zwłokę ???????? Nikomu nie radzę zawierać umowy z Vectra. Dlaczego... Bo to jakaś parodia a nie soldna firma. Brrrr
ZaletyBrak
WadyPoniżej
MiejscowośćSKARŻYSKO KAMIENNA
~Wioletta / 2023-12-09 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj dzwoniłam na infolinię bo internet mi od wczoraj nie działał.Czekalam na połączenie z konsultantem ok.15 min.Pani była bardzo niezadowolona , zirytowana i nieprzyjemna.Skoro jest tam za karę to może czas aby kto inny ja zastąpił w tej pracy?Żenada!
WadyDługie oczekiwanie, nieprzyjemna konsultantka
MiejscowośćSławno
~Wirikos / 2019-09-14 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Bezużyteczny internet. Z zamówionego 10MB/s dostajemy aktualnie 0,78 MB/s. Czas otwarcia stron (jeśli już się otwierają ) zbyt długi. Wyniki z google otwierają się : co druga strona. Usługa bez sensu.
Zaletybrak
Wadynieużyteczny internet. Miać "do 10MB/s" a jest poniżej jednego
MiejscowośćŚwinoujście
~Wirus / 2023-10-05 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to dramat. Dzwoni człowiek na infolinię a tu rozmowa z robotem jak już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to albo zawiesi rozmowę albo przełączają od konsultanta do konsultanta w efekcie brak możliwości rozwiązania sprawy załatwienia problemu obsługa klienta w tej firmie to jest dramat nie polecam i nie życzę nikomu współpracy z tak funkcjonującą firmą
ZaletyBrak
WadyOgólnie to wszystko jest do bani w tej firmie począwszy od jakości świadczenia usługi poprzez obsługę obsługę po prostu jeden wielki dramat
MiejscowośćDęblin
~Witek / 2019-01-22 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej tej telewizji i internetu. Co innego wciskają przez telefon a co innego próbują wcisnąć klientowi. Znajdą wszędzie lukę żeby dorobić się każdych ochłapów. Omijajcie tą firmę z daleka ! ! !
MiejscowośćWarszawa
~wjakdupa / 2020-06-27 18:33
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć jaką miałem od 15 lat ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Zaletybrak
Wadysłabe łączą ,zrywanie połączeń ,spadki prędkości z 50mb do 0,5
~WkórwionyRoman / 2021-11-13 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Vectra Zabrze sami idioci i naciągacze ta pracują niech ktoś im spali tę budę wreszcie
Wadywszystkie
MiejscowośćZabrze
~Wku....ny klient / 2024-03-12 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej pazerna na pieniądze firma nie szanująca klienta. Co chwilę podnoszą cenę abonamentu bez prawa wypowiedzenia umowy. Łowią klienta na długą umowę a później co chwilę wyciskają z pieniędzy. Ostrzegam przed tą firmą !
ZaletyŻADNYCH
WadyŁowią klienta na długą umowę i co chwilę doją z pieniędzy podwyższaniem ceny abonamentu.