Internet działa bardzo kiepsko. Dzwonić na infolinie to męczarnia, człowiek rozmawia ze "sztuczną inteligencją" która działa tak jak cała Vectra- czyli kiepsko. Potem rozmowa z konsultantem. Receptą na wszystko jest reset modemu i wysłanie technika. Reset nic nie daje. Technik przychodzi coś kręci, coś pościemnia i dalej jest jak było. Firma w której jest bałagan, niekompetencja, kłamstwa wobec klienta, jednym słowem "bierz pieniądze i w nogi". No i jeszcze jedno : dodzwonisz się na infolinie to i zdarzy się, że jak za dużo gadasz to cie konsultant po prostu rozłączy. Mówię tu o grzecznej rozmowie klienta.Odradzam i ostrzegam przed podpisywaniem długotrwałej umowy.ZaletyBrak
WadyZła jakość, przerywane połączenia, awarie, bałagan w firmie, niekompetencja.
MiejscowośćKatowice