Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tk joop / 2019-06-14 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy, ale to nigdy wiecej vectra.... Oszukuja ludzi srednio internet nie dziala 3 tyg w miesiacu potem tydzień tak wolno i co chwile trzeba niby resetowac. Kompletny brak szacunku do klienta... W dziale obslugi nikt nic nie wie... Zglaszam problem jednego dnia, a nastepnoego nikt nic juz nie wie i tak co chwilę.... Powinni sie zajac w twj firmie moze czymkolwiek innym np sprzedaz warzyw lub owocow... Ale to nigdy przenigdy internetem.
    .. Wykonczyli mnie swim idiotyzmem..... Nikou nie polecam.... Ludzie nie wiazcie sie z ta amatorszczyzna.... To najwiekszyoj blad....
    ZaletyNie ma
    WadyZa duzo, aby pisac...
    MiejscowośćGdansk
  • ~TM / 2022-01-29 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co ta infolinia, skoro łatwiej dodzwonić się nawet do ZUS
    MiejscowośćWarszawa
  • ~To Ja / 2024-07-12 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Prosiłem ostatnio o wymianę dekodera bo ten odmówił posłuszeństwa. Myślałem że jakiś inny, lepszy dostanę, nieee dostałem ten sam szajs co był i problemy wróciły brawo vectra, róbcie tak dalej, to klienci drzwiami i oknami będą dowas walić hehe
    Zaletynie ma
    Wadyzawsze jakieś są
    MiejscowośćStargard
  • ~Tobeo / 2017-06-22 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie z datami faktury i nie zgodzili się na odsłuchania rozmowy wcześniej nagranej. Internet miał mieć 100 mb a dziś bylo 0,5 mb mają mnie w dupie nawet strony się nie otwierają a minął dopiero miesiąc pełno problemów
    ZaletyZero
    WadyJakość obsługa cena
    Miesiąc
  • ~Tobiasz / 2022-09-07 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem jestem od 21 lat, od 10 mam ten sam dekoder i ten sam pilot. Kończyła mu się umowa i zadzwonił do mnie Pan mamy lepsza ofertę w której dostanę nowy dekoder (kluczowe- zero pytań o dodatkową usługę eleven sports). Po kilku telefonach okazało się że pan przez małe p mnie perfidnie okłamał nowe dekodera nie ma w ofercie a za rezygnację jeszcze mi przysłali 20 zł kosztów. Na coś za co nie wywierałem zgody. Co za tragiczna firma.
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćŻory
  • ~Tom / 2016-11-17 21:04
    Ocena: 1.00 / 5

    Zwykli zlodzieje, zero kontaktu wezwania bezpodstawne do zaplat nie widaomo czego i za co. Nie wspominam o jakosci uslug bo w zasadzie to co oferuja to nie sa uslugi tylko prymitywna metoda na zwykle wyludzanie pieniedzy za wszelka cene. Dno dna.........
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tom / 2019-07-27 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Jesli jest dobrze to dobrze. Gdy zaczna sie klopoty umywaja rece. Nie mowie o incydentalnej usterce lecz pernamentnym braku sygnalu i szybkosci internetu. Szkoda nerwow. Maja wywalone na klientow ktorzy przeciez placa za uslugi. Same problemy. 3 tygodnie nie sa w stanie usunac usterki !!!! Nie warto ryzykowac. Zrywam umowe bo szkoda zdrowia.
    ZaletyZalety ?
    WadyOpisane
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~tom / 2020-04-04 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    vETRA tELEWIZJA - ciągłe zawieszanie się programów. Na dekoderze wyskakuje komounikaT HDCP wspaniałe urządzenia kontrolne Vectry oczywiście tego nie widzą. Ja mam program w 20 odcinkach. Odpowiedzi są standardowe - z ich strony wszystko jest w porzadku. I pomyśleć że takie badziewie jest 2 co do wielkości w Polsce
    Zaletybrak
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tom / 2023-10-01 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Telewizja porażka włączam tv smarta to android żyje własnym życiem robi co chce po jakimś czasie się opanuje i można odzyskać kontrolę. Internet totalne dno największy,,, najlepszy" pakiet a nie daje rady, gubi sygnał, długo szuka połączenia. Rezygnuje z tego gówna.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZa dużo wad żeby je wymieniać poprostu dno, porażka i drożyzna
    MiejscowośćDębica
  • ~Tomasz / 2016-07-07 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ISP jakiego spotkałem. Szczerze można ich nazwać oszustami, a każdego z ich pracowników niekompetentnym idiotą. Awarie i problemy w działaniu są średnio co tydzień i zostają póki nie spróbujesz się skontaktować z BOK Vectry aby je naprawić. A kontakt i naprawa to totalna porażka, dla przykładu: jeden z problemów jaki miałem był akurat związany z moją lokacją (co jest rzadkie bo zazwyczaj jest to problem u Vectry) - rozwiązanie jakie znalazłem to zmiana kanału WiFi na inny aby ominąć zakłóceń - dostałem odpowiedź od Vectry aby zalogować się do Strefy Klienta, proces przy którym był błądawaria na dosłownie każdym kroku. Najpierw nie działał login mimo że miałem poprawne dane, musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i zalogowaniu się na konto wybrałem opcje zmiany kanału, która nie działała z powodu kolejnego błędu. Musiałem skontaktować się z Vectrą aby to naprawili. Po naprawie i wybraniu opcji zmiany kanału ich serwis napisał, że zostanie to zrealizowane w ciągu 24h. Pisze 3 dni po sprawie, a zmian jakichkolwiek nie widać. To był jedynie jeden z przykładów jak działa Vectra. Jak wspominałem wcześniej, awarie pojawiają się średnio co tydzień - i na internecie i TV, i zazwyczaj nie można nic z nimi zrobić oprócz czekania aż Vectra "naprawi" swój problem, co zazwyczaj trwa parę dni. Zdążyłem się już dowiedzieć że np. w sprawie internetu Vectra używa bardzo starego sprzętu który praktycznie przestaje działać w dzień kiedy najwięcej osób go używa, osoby losowo tracą połączenie albo ich transfer jest 10 razy mniejszy niż w umowie. Vectra losowo podpisuje umowy i "obsługuje" więcej klientów niż potrafi, mimo że skargi są codzienne i w połączeniu z ich oszukańczymi technikami wyłudzania pieniędzy od konsumentów oraz oszukiwaniem ich w umowach dostali już grzywnę bliską 500 tysięcy złotych przez Urząd Ochrony Konsumentów i Konkurencji. Mimo tego praktyki złodziejstwa z Vectry dalej zarabiają im wystarczająco dużo pieniędzy by istnieć na rynku, więc jedyną radą jaką mogę dać kolejnym potencjalnym klientom jest to - OMIJAJCIE VECTRĘ.
    WadyNajgorszy ISP pod każdym możliwym względem.
  • ~Tomasz / 2017-08-04 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Parametry i niezawodność mierne - Przy 100 Mb/s straty na Wi-Fi są rzędu 65%, jeśli nie zadzwonisz ( a sztuką jest się dodzwonić ) i nie zgłosisz tematu to nic nie zrobią sami. Po zmianie ustawień kilka dni jest ok i znów prędkość spada.

    Cena - konkurencja daje zawsze kilka złotych mniej

    Obsługa Klienta - ciężko się dodzwonić, rozmowy są co chwile przerywane ( następuje konsultacja z kimś innym ) i znów pusta i bezsensowna rozmowa. W BOK nie można telefonicznie zmienić opcji na słabszą, nawet po zakończeniu umowy. Nowi klienci mają lepsze warunki umowy co oznacza,że jeśli chcemy płacić mniej co miesiąc to trzeba zrezygnować i podpisać nową, aleeee tu jest problem bo VECTRA nalicza 90 zł z tego co mówiła Pani z BOK za aktywację! :) co śmieszniejsze aktywacja wygląda tak: przyjeżdża Pan z dwoma pudełkami, wkręca kable w router i dekoder, wkłada baterie do pilota i co ?? I tu następuje dofakturowanie aktywację :) Nie można odłączyć usługi, trzeba napisać wypowiedzenie.

    ZaletyBrak zalet
    WadySłabe urządzenia bezprzewodowe, podejście do klienta mierne, słabo doświadczeni konsultanci, brak proklienckiego podejścia, elastyczność mierna.
    korzystam od 4 lat, zamówiłem telefonicznie, płaciłem za TV + internet 105 zł, przy rozwiązaniu umowy firma robi pod górkę.
  • ~Tomasz / 2017-09-26 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, dodatkowo daleko mu do prędkości ustalonej w umowie. Na pomoc techniczną nie można liczyć, bo najnormalniej w świecie nie można się tam dodzwonić, po wysłuchaniu przez ponad 20 minut muzyczki w słuchawce dałem sobie spokój, kolejne próby dodzwonienia się w innych porach dały ten sam efekt. Rozwiązać umowy też nie można, mimo, że minął już okres na którą została zawarta. W tej sprawie skontaktowałem się już z rzecznikiem praw konsumenta. Krętacze i oszuści, nie polecam z całego serca.
    Zaletybrak
    Wadyjakość usług, obsługa klienta a raczej jej brak, naciąganie, "nierozerwalne" umowy
  • ~Tomasz / 2017-12-13 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo !!pomoc techniczna żeby się dodzwonić graniczy z cudem .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Tomasz / 2019-02-12 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo powolna sieć która blokuje wiele stron www, które mogę z innych platform otwierać.
    Po wi-fi tragedia. Najgorzej jest jeśli kilka telefonów jest połączonych w domu, żaden nie ma siły ssać czegokolwiek z sieci, zawieszają się nawet strony.....
    ostatni raz mam z nimi doczynienia
    Zaletybrak
    Wadybrak konfiguracji modemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Tomasz / 2019-02-17 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jak i telewizja to tragedia. Ciagle sa robione rzekomo "prace modernizacyjne". Non stop nie ma internetu. Spadki lacza. Zamula na maxa. Z telewizja dzieje sie to samo. Czekam tylko na koniec umowy i nie chce miec z ta firma nic wspolnego. Stanowczo ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne braki internetu i telewizji.
    Spadki lacza.
    Zamulony internet.
    MiejscowośćLubań
  • ~Tomasz / 2022-07-27 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder nie działa, infolinia nie odpowiada - komunikat połączenie z numerem 801 080 180 jest obecnie zablokowane. Automatyczna infolinia odmawia połączenia z konsultantem. Fatalna obsługa serwisowa, od 3 dni nie mamy TV - nie można się dodzwonić.
    Zaletybrak
    WadyFatalny kontakt z infolinią, fatalny serwis.
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Tomasz / 2022-08-22 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli oszuści wraz firma dialtone będą cie próbować oszukać nawet po zakończeniu umowy
    Zalety Rak
    WadyZdolności wyłudzania kasy
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz / 2022-09-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 3 miesiące nie potrafią przysłać faktury papierowej po czym straszą windykacja starsze osób
  • ~Tomasz / 2023-01-23 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana, po kilku dniach anulowana i potwierdzona przez Vectrę. Mimo to wystawiają faktury bezpodstawnie, i wysyłają ponaglenia. Sprawa zakończy się w sądzie mam ich już dość. Zdecydowanie nie polecam.
    MiejscowośćLublin
  • ~Tomasz / 2023-02-19 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam światłowodu od firmy Vectra. Przepustowość nie utrzymuje się nawet na 50% maksymalnej możliwej prędkości. Spada nawet do 20Mb/s mimo, a płacę za Internet do 600Mb/s. Reklamacja została odrzucona mimo wykazania na speed testach nieprawidłowości, które są dowodem na niedotrzymywanie przez firmę warunków umowy. Testy zostały przeprowadzone kilkukrotnie w ciągu 7 dni na jednym podłączonym sprzęcie wolnym od wirusów i zakłóceń. Firma jedynie odpowiedziała, że w dniach tych nie było zgłoszeń awarii wiec reklamacja nie została uznana.
    MiejscowośćJaroty
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017