ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!! ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!! I OSZUŚCI. ZATRUDNIAJĄ PRACOWNIKÓW - RACZEJ TO TRZEBA MIEĆ SWOJĄ DZIAŁANOŚĆ, PO WIELOLETNIEJ WSPÓŁPRACY I PODWYZKACH ZUS - NIE MA NAWET MINIMALNEJ KRAJOWEJ, DO TEGO ŻEBY JEŻDZIĆ I PRACOWAĆ DLA TYCH ZŁODZIEI TO OBCIĄŻAJĄ KOSZTAMI NAJMU SAMOCHODU SŁUZBOWEGO - 300,00 - WSPOMNĘ TYLKO, ŻE DDO CELÓW PRYWATNYCH NIE JEST UZYWANY SAMOCHÓD, TYLKO DO SŁUZBOWYCH, BO DODATKOW OBCIĄŻALI BY KOSZTAMI PALIWA PPRZY WYKORZYSTANIU DO PPRYWATNYCH CELÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBRAK POZYTYWNYCH OPINI DLA ZŁODZIEI I OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyZŁODZIEJ, OSZUŚCI I DEBILE I PATAŁACHY!!!!!!!!!!!!!!
MiejscowośćGorzów Wlkp.
~Sylwia / 2023-09-30 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle się zacina internet. Fatalna obsługa i kontakt z klientem. Podnoszą ceny za niedziałające poprawnie rzeczy. Nie polecam!
MiejscowośćWarszawa
~Sylwia / 2023-12-17 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem oszuści i naciągacze! Najgorsza firma z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia
MiejscowośćLubin
~Sylwia / 2024-06-26 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja smart to jakaś porażka. Od ponad miesiąca nie działają mi takie stacje jak Polsat i TVN, na 83 kanały nie działa 2… dziesiątki telefonów, kilka zgłoszeń, reklamacji, setki minut na telefonie i zero rezultatu. Umowa dopiero co podpisana a już taki dramat! Dodatkowo nie można zerwać umowy z ich winy… przekazuje sprawę do doradcy konsumenta
~sylwiap / 2020-02-17 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo rozczarowana firmą. Ok. dwóch lat temu złożyliśmy wypowiedzenie umowy i oddaliśmy sprzęt. Po ponad roku otrzymaliśmy windykacyjne wezwanie do zapłaty. Byliśmy w szoku, opłaciliśmy rachunki, ponieważ braliśmy kredyt i nie mogliśmy pozwolić sobie na windykacyjne wezwania do zapłaty, tym samym poszliśmy do oddziału w NDM wypowiedzieć umowę, nie otrzymaliśmy potwierdzenia. Wcześniejsze potwierdzenia, gdzieś są, ale nie możemy ich teraz znaleźć. Po dwóch miesiącach znów otrzymaliśmy rachunki. Byliśmy znów w szoku, telefonicznie nie można było załatwić nic. Każda rozmowa zaczynała się od tego samego, nie zapisywali naszych rozmów, za każdym razem musieliśmy opowiadać sprawę na nowo. Pisałam reklamację, niestety odpowiedź negatywna, oraz prośba o przekierowanie sprawy do sądu. Niestety w Suwałkach, gdzie wypowiedzieliśmy pierwszy raz umowę i zdaliśmy sprzęt, nie mają żądnych dokumentów. Jestem rozczarowana i nie wiem co robić. Czy ktoś ma podobną sytuację? Proszę o kontakt.
Zaletybrak
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~szakal / 2021-12-26 22:50
Ocena: 1.00 / 5
2,3 prędkość to jest kpina a płacę za 150 jedno wielkie gówno
ZaletyBRAK ZALET
WadyCała Vectra to jedna wielka wada
MiejscowośćPaterek
~Szczery / 2023-10-21 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo nic więcej ! Usługi nie warte nawet grosza potrafią tylko faktury wystawiać i nic poza tym. Porażka
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~Szczery / 2023-12-28 08:25
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zrobić fajny prezent mamie i wykupiłem jest cały pakiet(tv i internet) aby mogła znaleźć zawsze coś dla siebie. Kiedy odwiedziłem mamę jakiś dłuższy czas po montażu itp,mama była zadowolona. Problem polega na tym że to starsza osoba i w tej materii wiele doświadczenia nie ma. Po pierwsze po wł tv zauważyłem że obraz w różnych odstępach czasu się zacina co jest oczywiście irytujące. Po drugie to internet robi tak samo trzeba resetować połączenie, więc każdy dobrze wie jak to jest. Krótko mówiąc w umowie powinna być informacja że każdy klient będzie płacić za to co otrzymał a nie za to co podpisał! To jest zwyczajna kradzież naszych pieniędzy i walka z"biurem obsługi" wykańcza najtwardszych. Pozdrawiam
ZaletyŁadna pani w okienku
WadyWszystko co jest możliwe
MiejscowośćGłogów
~Szczn / 2022-11-09 19:16
Ocena: 1.00 / 5
Dno i dwa metry mułu….
Brak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.
ZaletyAbsolutny brak
WadyBrak obsługi klienta, nieustające przerwy w dostawie internetu,a jak już jest,to i tak jakby go nie było.
MiejscowośćSzczecin
~Szef / 2022-09-30 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia umówiony monter na dzień 30.09.2022 między godziną 10 a 12 oczywiście nie stawił się poszedłem do Vectry pani zaczęła jęczeć ze on ma dużo pracy ja to rozumiem ale po to jest telefon aby zadzwonić około 14 dzwoni jakas panna z Leszna z pretensjami ze mnie nie było w domu a ten dzban przyszedl przed 14 i stwierdził ze nikogo nie zastał oczywiście zadzwonilemna pseudo infolinię i tam żeby porozmawiać z konsultantem trzeba mieć szczęście konsultant podskakiwal itd nie polecam tych szmondakow
ZaletyZero
WadyDziadostwo j3bane
MiejscowośćGłogów
~Szelest / 2023-04-12 12:43
Ocena: 1.00 / 5
anulowali mi umowe bez nawet skontaktowania się ze mna, nawet monter był a w vectrze sie okazuje ze sie nie da :DD
MiejscowośćPoznań
~Szemny / 2022-03-18 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Monter przyszedł, ewidentnie mu się nie chciało podłączać, "dowidzenia dowidzenia" i zostaniemy bez internetu.
ZaletySzybkie bezprzewodowe podłączanie kablj
WadyKoszmarna obsługa, wybredni monterzy
MiejscowośćKatowice
~szkocki7@wp.pl / 2016-03-07 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny internet, beznadziejny router, beznadziejna obsługa, zawsze ten sam problem zgłaszany i zawsze odbijam się jak od ściany, maja gdzieś klientów. NIE POLECAM NAJWIĘKSZEMU WROGOWI!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadyrozłącza łacze kilka razy na dobe, wg Panów z obsługi to nie ich winna
NIGDY NIE KUPOWAĆ!!!!!!!!
~Szkodagadac / 2016-02-14 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy ogólnopolski dostawca. Nie udostępniają ustawień routera. Żeby się do nich dodzwonić potrzeba cudu. Obsługa klienta z kosmosu. Albo udają, albo nie rozumieją nigdy o co chodzi klientowi. Mieszkam w SŁupsku i jestem na nich skazany. Kanały znikają losowo. Można by pisać strony, ale wszedłem tu głównie po to, żeby dać wystawić im jedynkę.
Zaletyżadnych
Wadywszystko od a do z
1 rok, ponad 100 zł miesięcznie za internet i kablówkę
~Sztyfyn / 2021-10-19 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem internet z Vectry, umówiłem się na montaż od godziny 14 do 16. Technicy nie dotarli więc o 16 zadzwoniłem na infolinię i zostałem poinformowany, że dotrą w czasie pół godziny. Nie dotarli do 17 więc zadzwoniłem ponownie i zostałem poinformowany, iż dziś nie przyjdą ponieważ nie mają przy sobie umowy. Wynika z tego, że na infolinii przy pierwszym kontakcie zostałem oszukany, bardzo miło. Wizyta została przełożona na za 6 dni i tym razem technicy byli nawet przed czasem. Po pewnym czasie dokupiłem telewizję i dziś do godziny 12 miał nastąpić jej montaż. O 12 skontaktowałem się z infolinia i dowiedziałem się, że takiego zamówienia nie ma u nich w systemie i mam złożyć zamówienie na nowo(i czekać kolejny tydzień na montaż oczywiście), najlepiej telefonicznie. Podsumowując Vectra kpi sobie z przyszłych i obecnych klientów, a wśród konsultantów pracujących na infolinie znajdują się oszuści. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług, nie oferują nic poza nieprzyjemnościami i zmarnowanym czasem.
ZaletyPo zamontowaniu usługi działają
WadyNie montują usług
MiejscowośćGrudziądz
~Szymi / 2021-10-18 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno. Internet przy ruterze jako tako, ale obsługa klienta to żart. Jeśli chcemy się połączyć z obsługa klienta, to godzina może być za mało.
MiejscowośćWieluń
~Szymon / 2016-03-07 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy i najbardziej niekompetentny dostawca internetu z jakim kiedykolwiek miałem wątpliwą przyjemność współpracować. Gdy widzę ich ogłoszenia to nie mogę powstrzymać się od śmiechu. "stabilny i komfortowy dostęp do internetu" przeklęci oszuści!!! Dzień w dzień dostęp do internetu zanika (o ile w ogóle ten dostęp jest ). Na samo dodzwonienie się do tych baranów idzie na start 10-20 zł bo wiecznie zajęci , najlepiej im tam kawusie i ciasteczko zanieść...
Zaletybrak
Wadyniekometencja
o rok za dużo
~Szymon / 2018-01-21 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Internet, który posiadałem. Powody niżej. NIE polecam z całego serca.