Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2024-04-08 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, ignoranci, usługi na poziome dna.

    Do internetu światłowodowego proponują pakiet internetu mobilnego 300GB przez pół roku za darmo, a później rzekomo można zrezygnować po połowie roku. Pół roku mija, karzą płacić. Nagle nagranie rozmowy, w której konsultant zapewniał, że tak nie będzie ginie. Oczywiście karzą płacić zasłaniając się umową i „zgubionym” nagraniem rozmowy. Absurd i nieporozumienie, szajs i dno.

    Internet to jeszcze większa porażka, brak stabilności na światłowodzie. Nie wiem jaką mierną trzeba mieć technologie, aby mieć niestabilności na fizycznie sprawnym i sprawdzanym kilkukrotnie światłowodzie. Podczas wysyłania plików rozłącza totalnie łącze. Ci „profesjonaliści” nie potrafili sobie z tym poradzić przez 2 lata trwania umowy.

    Ignorowanie maili, brak kompetentnych osób w zespole to u nich standard. O problemach z komunikacją nie wspomnę. Kilkukrotnie zdarzało się tak, ze inne osoby przejmowały moją sprawę i totalnie nie wiedziały nic o problemie… testy, nagrania, video, dokładne opisy mojego problemu, a oni nie potrafili nic z tym zrobić.

    Nie polecam, trzymajcie się z dala od tego szamba.

    Najgorszy operator z jakim miałem do czynienia.

    Ludzie tam pracujący maja gdzieś problemy klienta, zaraz po podpisaniu umowy będą Cię zbywać i próbować kierować winę na Twoja stronę.
    ZaletyTotalnie brak
    WadyIgnorancja
    Wyłudzanie
    Oszustwo
    Brak kompetencji
    Niestabilność łącza
    MiejscowośćLegnica
  • ~Tajemniczy / 2020-12-10 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dno totalne. Nic nie działa. Po rozmowie stwierdzono że trzeba zmienić kanał z automatycznego na statyczny. Zmiany na lepsze powinno odczuć się po kilku godzinach, jednak po tym co zrobili nic nie działa kompletnie nic. Odradzam usług od nich! Są tylko dobrzy gdy trzeba podpisać umowę.
    ZaletyBrak
    WadySą niekompetentni co robią i najprawdopodobniej nie wiedzą co
  • ~tajny użytkownik / 2020-04-16 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W różnych grach bardzo często podskakuje ping do nawet 700 przez co nie da się grać. Bardzo często również internet spowalnia do 200 kb/s pobierania przez co pobieranie plików które ważą np 10 gb zajmuję strasznie dużo czasu.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo aby wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Talia / 2018-07-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego wolnego internetu nie miałam od lat 90tych naprawdę fatalnie! Place za 100mb, nigdy się nie zdarza się że jest taki szybki a ostatnio to często mam poniżej 1mb!! Chciałbym zrezygnować z tej firmy ale niestety nie ma lepszej w mojej miejscowości :(
    WadyBardzo słaby internet!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tarox/Oxxi / 2018-01-08 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam tej firmy, gdyż internet czasami bardzo zamula, nie da się chwilami z niego korzystać, podczas rozgrywki ping bardzo często rośnie czasami nawet dochodzi do 1000ms, pobieranie idzie powoli choć mam "podobno" 150mb/s
    ZaletyNiskie ceny
    WadySłabe połączenie
    Wysoki ping podczas rozgrywki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tashi / 2023-04-03 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt telefoniczny, nadanie numeru klienta i umówienie spotkania. Technik się nie zjawia. Dzwonię i przekładam wizytę. Czekam. Technik się nie zjawia. Dowiaduję się, że moja umowa nie była przekazana technikowi. Umawiamy trzecią wizytę. Dzwonię i upewniam się czy wszystko w porządku. Potem dzwonię raz jeszcze. Obsługa klienta zapewnia, że technik jest w drodze. Nie przyjeżdża. Dowiaduję się, że nie przekazano mu umowy. Umawiamy się po raz czwarty. Już w zasadzie nie mam wątpliwości, że będzie tak samo. Gdy po raz czwarty technik się nie zjawia i nikt nawet nie dzwoni, składam reklamację. Dostaję żenującą odpowiedź i dowiaduję się, że termin jest przełożony. Dzwonię i żądam usunięcia moich wszystkich danych. Internet innej firmy już dawno i bezproblemowo działa. NIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z TAK SKRAJNIE ŻENUJĄCĄ OBSŁUGĄ KLIENTA I NIEKOMPETENCJĄ BĘDĄCĄ NA GRANICY ABSURDU.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tatiana / 2016-06-02 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Vectra to jedna wielka kpina z klienta. Korzystaliśmy z ich usług jakieś 8 lat temu, zrezygnowaliśmy i zarzekaliśmy się że nigdy więcej. Ale czas minął, trzeba było wybrać nowego operatora, oferta Vectry wydała się atrakcyjna i postanowiliśmy spróbować jeszcze raz. Nic się nie zmieniło. A jest nawet gorzej. Siła internetu nijak się ma do zapisów w umowie, zasięg zanika w najmniej odpowiednim momencie. Wi-fi - ściema. Pan z pomocy technicznej praktycznie śmiał się nam w twarz, że oczekujemy, żeby Wi-fi działało z taką mocą jak jest zapisane w umowie. Nieprawidłowości przy sporządzeniu umowy. Próbujemy to odkręcić już od kilku miesięcy, Vectra swoich błędów nie dostrzega i sprawa została skierowana do Prezesa UKE. Żenada... Nigdy więcej!
  • ~tcx / 2023-12-22 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    informowanie o zmianach w ofercie programowej nie istnieje wcale .2023/24 nowe kanały informacji niema .wyłączeniu sygnału kanału TVP INFO .TVP nie ma wcale.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~tdf / 2024-08-04 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy sygnałem telewizji radia . obsługa techniczna nie kompetentna nie robi nic . awaria sama usuwać się ma . poprawy oferty programowej niema nowych kanałów niema wcale . pomijanie starych abonentów a faworyzowanie nowych to nie fer postępowanie spowoduje odejście do konkurencji abonenta .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .brak kompetencji oraz poprawy oferty programowej dla nowych abonentów wabik a reszta traktowana jak skarbonka bez dna .
    MiejscowośćKalisz
  • ~tedi / 2024-08-21 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dnem pogania że toto ktoś kupuje, oszuści i złodzieje.
    kupiłem od takiego starego dziada i to był błąd, co innego gadał a co innego mam
    Zaletyżadnych
    Wadyza dużo
    MiejscowośćPłock
  • ~tedi6 / 2014-09-03 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej niekompetencji w przekazywaniu informacji nigdy jeszcze nie doznałem w żadnej firmie. Jedno wielkie dziadostwo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~TeXansKi / 2016-10-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki w życiu miałem. Pakiety się gubią jak dzieci w lesie. Ping wysoki jak Mount Everest. Obsługa już lepsza jest w losowym monopolowym sklepie. A cena kosmiczna.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyVectra nie powinna istnieć gdyż robi sobie jaja chyba ze swoich klientów.
  • ~Theo / 2020-04-09 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, odradzam każdemu. Najważniejsza sprawa, nie ufać konsultantom w niczym! Zgłoszenia są źle dodawane do systemów, i zdarza się, że naliczają podwójnie, po czym oczywiście nie ma jak tego sprawdzić. Masakra...
    WadyJakość łącza, obsługa klienta, nieustanne problemy w rozliczeniach
    MiejscowośćWrocław
  • ~ThinAsPaper / 2022-05-26 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    10m od modemu jestem, i nie mam zasięgu we własnym mieszkaniu, beznadziejne łącze i serwery które wywala co 15 minut
    ZaletyNie istnieją
    Wadytragiczne usługi
  • ~thommy181 / 2022-02-06 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu Vectra i Multimedia pośrednio korzystam z usług tej sieci. Wszystko jest OK w miarę dopóki usługi działają. 1.1.2022 r. podpisałem aneks do umowy na mocy którego miałem mieć usługi dostępne w cenie promocyjnej przez 24 miesiące. Przez styczeń wszystko było OK, w lutym spośród między innymi multiroom'u, pakietów premium działa tylko 1 telewizor i to z brakami w programach, drugi ma wyłączone wszelkie kodowane stacje i nic nie da się zrobić. Tylko tyle, że napisałem reklamacje. Telefonicznie dowiedziałem się, że reklamacja ma być pisemna, że napisano gdzieś prośbę do innego działu o przywrócenie usług. Również w reklamacji napisałem, że żądam zwrotu kosztów. Dalej nic się nie działo, zatelefonowałem ponownie gdzie dowiedziałem się, że właściwie niepotrzebnie dzwonię, że mam czekać na rozpatrzenie pisma. Jako, że nie odbieram usług, które opłaciłem zacząłem dzwonić po innych działach. Od działu technicznego dowiedziałem się, że oni nic nie zrobią bo w ogóle nie widać w systemie, że jest umowa i widnieje, że mam tylko 1 odbiornik bez multiroom, gdzie bodaj od 4 lat mam 2 telewizory na kartę dekodującą. Póki się nie okaże, że mam umowę na 2 odbiorniki nie włączą nic ani nie doprowadzą do świadczenia usług. Umowa była z działem utrzymania klienta, więc najpierw twierdzono, że tej pani co z panem robiła umowę nie ma w pracy, potem, że jest weekend i trzeba czekać. Najlepiej czekać na rozaptrzenie pisaa reklamacyjnego, na co jest 30 dni. Wszyscy pracownicy mają gdzieś, że usługi nie są świadczone za umową. Po zalogowaniu do eBOK okazuje się, że połowa zamówionych pakietów w ogóle nie widnieje w systemie. Rzekomo to wina Pani, której akurat nie ma w pracy. Nie polecam nikomu. Gdy była tylko Multimedia też było ciężkawo, ale w ciągu 2 godzin można było załatwić problem albo zamówić technika gdy coś nie szło. Teraz gdy jest Multimedia + Vectra kłopotów jest o 300% więcej. Każdy z pracowników, z którymi się rozmawia twierdzi, że to nie jego wina tylko kogoś z innego działu.
    ZaletyBrak zalet. Po połączeniu Vectra + Multimedia Polska cała masa problemów spada na klienta. BOK to nieśmieszny żart. Biura stacjonarne istnieją, ale kolejki jak za komuny po schabowego. Pracownicy czy to na telefonie czy stacjonarnie opryskliwi i niekompetentni
    WadyUsługi oferowane mają się nijak do tych w umowie. Usługi zamówione i opłacone nagle są odłączane i nie widać ich w systemie. Próba wyjaśnienia w BOK kończy się tym, że trzeba pisać reklamacje i czekać 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Każdy z pracowników spycha odpowiedzialność na kogoś z innego działu. Raz się dowiediałem, że niepotrzebnie dzwonię, bo powinienem czekać na rozpatrzenie sprawy.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~tigerbonzo / 2022-12-03 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupione 600mb/s, a na speedteście 1mb/s, piękna firma, oszuści i tyle.
    MiejscowośćSieradz
  • ~Tim / 2022-06-13 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba wmówienia kary umownej. Nikomu nie polecam tej sieci. Jestem ciekawy co jeszcze mnie czeka z ich strony.

    Konsultantka podczas rozmowy nie zrzuca wszystko na system, od kogo dostałem niby fakturę ? Robot mi ją wysłał ?

    Odradzam każdemu !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Timek76 / 2024-02-21 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. mam pytanie czy ktoś zrywał umowę z Vectrą zanim minął okres jej zakończenia(z0stał jeszcze rok)?. Bo dzisiaj zrywając umowę dowiedziałem się że muszę zapłacić karę w wysokości 930 zł!!!! Nie dają nic tłumaczenia że sprzedałem mieszkanie w którym usługi były realizowane, nawet to że w nowym miejscu nie ma możliwości ich kontynuacji. Jutro zamierzam udać się do Rzecznika Praw Konsumenta w tej sprawie :( bo to jak dla mnie jest najzwyklejsze okradanie człowieka z pieniędzy. Już nie wspomnę o tym że podwyższyli opłaty za usługi w ramach inflacji. Ta firma to jakaś porażka!!!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Timi / 2022-03-29 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Największy złom na rynku, niech nikt tego nie kupuje. W życiu nie przedłużę z nimi umowy. Telewizja wyłącza się bez powodu i nie idzie jej włączyć. Niby najnowszy dekoder a, jest to najnowsze gów...
    ZaletyMożna to spalić
    WadyWszystko!!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~TK / 2021-07-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy prowadzę wymianę korespondencji z Vectrą po śmierci mojej mamy, ich klientki. Konsultanci stosują różne strategie zniechęcania. Oto wybór niektórych:
    a) proszą po kilka razy o to samo zaświadczenie
    b) ignorują główne pytanie w moim mailu, odnoszą się tylko do tego, co jest dla nich wygodne
    c) mimo podania wszystkich danych osobowych, twierdzą, ze nie załatwią sprawy bez numeru klienta mojej śP mamy

    Przypomina to zabawę w głuchy telefon, za każdym razem odpowiada ktoś inny, kto nie wczytał się w wątek mojej wymiany maili z poprzednimi konsultantami.

    Poza tym, odkryłem, że mimo wysłania im przeze mnie wszystkich dokumentów potwierdzających śmierć mamy, wciąż z nią korespondują, grożąc jej karami za nieoddanie dekodera!
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017