Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2015-06-18 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodzieje, oszuści, naciągacze, ktorzy sami bez jakiej kolwiek ingerencji wlasciciela rachunku przedluzaja umowe o 12 miesięcy. Firma ktora powinna placic surowe kary, lecz nasze przepisy im na to pozwalaja nabijać klijenta w butelke. Jak zglaszasz awarie to twierdzo ze nie bylo zgloszenia.I mimo prośb i telefonow kpiąsobie z klijenta. Potrafia zwodzic tygodniami. Podsumowując wszystko to banda ZŁODŻIEJI......
    ZaletyUMIEJĘTNOŚĆ OSZUKIWANIA LUDZI
    WadySAME WADY
    2 LATA I PRZEZ 24 MIESIĄCE 2 MIESIĄCE BYŁY BEZ DOSTAWY I INTERNETU I TV
  • ~Rafal / 2018-08-15 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam niby 150mb/s w testach do 100 nie zbliża się. A Internet o godzinie 19 nie działa w ogóle i tak do 22 jak już chyba wszyscy idą powoli spać to zaczyna coś działać.reset routera nic nie pomaga. Tragedia
    MiejscowośćSlupsk
  • ~Rafal Szu / 2018-05-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra przejęła naszego lokalnego dostawcę i nie zapewniła ciągłości dostawy internetu. Po 4 dniach przyszedł monter ze źle skonfigurowanym, czy złym routerem. Podobno nie mają tego typu routera na magazynie i dlatego nam go nie zamontują. Nie wiem czemu miałoby mnie to interesować. Dzisiaj mijają 2 tygodnie od zawarcia umowy, a internetu dalej nie mam. Umowę właśnie zerwałem.

    Szczególnie odradzam
    Wady- brak informacji jaki jest obecny status montażu
    - brak odpowiedzi na późniejsze telefony
    - wewnętrzny chaos w firmie
    MiejscowośćKatowice
  • ~Rafał / 2014-02-27 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z istniejących dostawca usług!!!Kanciarze i naciągacze!! A przy rozwiązaniu umowy dostaniecie Państwo zestaw kar umownych!!!!Które są ukryte w umowie którą każdy z nas podpisuje. 1,Okres wypowiedzenia to 2 miesiące który zmienili w czasie trwania umowy.
    2,Po okresie 2ch lat umowa przekształca się w okres 6cio miesięczny!!!-kara za wcześniejszą rezygnację to ok 152 zł ponieważ jest to zerwanie warunków umowy!
    3, po zakończeniu umowy w terminie 14 dni należy na własny koszt zwrócić im modem,na wskazany adres w stanie "nienagannym" ???lub odbiorą sami za opłatą zawartą w cenniku.
    4.Jeśli się spóźnicie z dostarczeniem urządzenia choćby o dzień - zapłacicie ODSZKODOWANIE!!! w wysokości określonej w cenniku!
    Jeszcze to historia się nie zakończyła, podobno czekają mnie jakieś odsetki które sobie naliczają, ale o tym pewnie dowiem się w swoim czasie!
    TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD TEJ FIRMY!!!!
    Jeden podpis i zapłacicie swoje!!!
    ZaletyBRAK
    WadyNajgorszy dostawca na rynku!!
    26 miesięcy. 85 zł/m=c + kary "umowne"
  • ~rafał / 2014-05-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej tak nieprofesjonalnej firmy. Czekam niecierpliwie na koniec umowy i odetchnę jak nigdy więcej nie będę miała nic wspólnego z pożałowania godnymi niby usługami
    ZaletyBrak
    WadyNie ma miejsca żeby wszystkie wyliczyć
    Za długo i za drogo
  • ~Rafał / 2014-07-03 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem, myślałem i wymyśliłem.
    W dniu dzisiejszym składam oficjalną skargę do UOKiK.
    Nie może tak być, że firma będąca w tej chwili na podium tele operatorów traktuje klientów jak śmieci.
    Przez infolinie nic się nie da załatwić, obsługa jest opryskliwa, chamska i niekompetentna.
    Do tego płatna infolinia skutkuje tym, że im częściej dzwonisz tym więcej zarobią, dlatego nikt nie rusza dupska. Klienci dzwonią, kasa leci.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, płatna infolinia
  • ~Rafał / 2016-01-26 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar!!!
    Pakiet kanałów który wybrałem miał posiadać ich 250 w tym aż 100 w jakości HD. Miałbyć aktywny do 48h maks. Problem w tym że dziś mija dokładnie 145h od momentu podłączenia. I nic mam zaledwie chyba z 16 kanałów podstawowych i to kiepskiej jakości. Co gorsze Polskie kanały takie jak Polsat czy TVP1 są pozbawione polskiej foni, są tylko napisy ale nie ma głosu :-/ Co do neta tragedia! Tragedia!!!
    Obiecali nam prędkość 50MB/s Hmm w mikołaja także mam wieżyć Oto prędkość Internetu Vectry.

    22.01.2016 ( Pobieranie 12.7MBs - Wysyłanie 4.7 MBs ) Hmm gdzie chodź 40mbs?
    23.01.2016 ( Pobieranie 11.9MBs - Wysyłanie 5.1 MBs )
    25.01.2016 ( Pobieranie 8.1 MBs - Wysyłanie 2.1 Mbs) Hmm zamiast coraz lepiej jest coraz gożej!
    Przed chwilą! ( Pobieranie 13.3 MBs - Wysyłanie 4.9 MBs )

    Więc gdzie obecywane 50? gdzie chodź 20-30-40 MBs?

    Espol chodź upadł to tam miałem przeważnie Pobieranie do 48.7 MBs a wysyłanie tak do 32.5 ale nie 10-13

    Dalej Telefon ( Panie tylko podłączyć do modemu i będzie działać. Więc podłączyłem, efekt... Nie mam telefonu )

    Ogólnie porażka! Dział obsługi klienta to kpina mają gdzieś klienta i dają to po sobie odczuć podczas rozmowy!
    Technik już 3 dzień do mnie idzie i dojść nie może, pewnie przez te zaspy śniegu w końcu aż 0cm nawaliło! Nie wspomnie już o oblodzonych drogach przy 5-7 stopniach na plusie :-)
    ZaletyNie znalazłem takich
    WadyWolny NET, Brak kanałów w pakiecie, Brak telefonu
    kilka dni za 150zł montaż i 147zł miesięcznie za całość.
  • ~Rafał / 2022-08-07 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka non stop awarię a dzisiaj już nic nie działa
    MiejscowośćToruń
  • ~Rafał / 2023-01-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie nie polecam Vectry z tego względu że jak podpisywałem umowę wszystko było ok internet działał jak powinien gdy nagle złożyłem wypowiedzenie umowy jakimś dziwnym trafem internet uległ zmianie ledwo się strony lądowały a co mówić o ściąganiu czegoś... porażka. Gdy dzwoniłem na infolinię gość gadal ze wypowiedzenie nic do tego niema jak nic do tego niema to dlaczego nagle przestał działać nie tak jak należy ? Miesięczny okres wypowiedzenia a przez ten czas trzeba tak naprawdę kase pakować w błoto!!! Gdy dzwoniłem na dział techniczny kilka razy z rzędu to praktycznie wszystkie linie były zajęte a jak już się dodzwonilem to kobieta mi mówiła żeby zmienić kanał nadawania bo mogą być zakłócenia. Dno i wodorosty z caly sercem nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćAugustów
  • ~Rafał / 2023-10-03 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieć gówno które ciągle się zacina
    Nie polecam
    WadyMiało być HD jest lata 89te
    MiejscowośćElbląg
  • ~Rafał / 2023-10-24 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj tj. 24.10.2023 podobno był technik i "usunął" awarię BRAK SYGNAŁU. Poinformował mnie sms-em. Nie zadzwonił nawet domofonem i się nie upewnił. Oczywiście niczego nie naprawił. Partacze jakich mało!!
    MiejscowośćGłogów
  • ~RAFAŁ RADOM / 2017-10-03 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku umowy, obiecywała pani kierowniczka "gruszki na wierzbie", wszystko miało być darmowe (SMS, MMS, oraz nielimitowane minuty; co było normalne u innych operatorów, z których oferta przyszedłem negocjować warunki w tej sieci). Niestety po pierwszej otrzymanej fakturze okazało się, że SMS i MMS są płatne, a pani kierowniczka tłumaczyła, że przecież dała cenniki (mój błąd, że uwierzyłem, ale któż z nas czyta te wszystkie drobne druczki, tym bardziej, że cennik był oczywiście na ostatniej stronie). Dodatkowo włączenie numeru odbyło się z dwutygodniowym opóźnieniem, co naraziło mnie na koszta (w związku z tym, że na wakacjach pozostałem bez kontaktu z kontrahentami, ale co to obchodzi vectrę skoro umowa podpisana i prowizja wypłacona, sprzedaż rośnie). O zerwaniu umowy za niedotrzymanie warunków nie było mowy, bo kara... Ponadto na początku września zgłosiłem awarię karty SIM w telefonie, reklamacje przyjęli po czym przez trzy dni wydzwaniali z pytaniem czy sprawa aktualna sic! i przełączali do odpowiedniego działu. Karty zastępczej oczywiście nie dostałem i znowu telefon nieczynny... Po trzech tygodniach odezwał się pan z działu technicznego (chyba jedyny kompetentny człowiek, z którym rozmawiałem w tej sieci) potwierdzając, że karta rzeczywiście niesprawna z winy operatora,czyli vectry i poinformował, że po nową kartę mam zgłosić się do najbliższego BOK. Na drugi dzień zjawiłem się po kartę, ale oczywiście skończyły się i pani skierowała mnie do drugiego biura, gdzie oczekiwała oczywiście kolejka mimo iż miałem odebrać kartę bez oczekiwania. Nie doczekałem się. Po kartę udałem się po kilku dniach, udało się ją odebrać. Ale szczęścia nigdy za wiele, przecież to vectra. Po włożeniu karty SIM do telefonu - brak sieci; zwyczajowo powinien przyjść SMS konfigurujący telefon i po wczytaniu go wszystko powinno działać, jednak nie. Sprawdziłem na dwóch innych aparatach, (bo może przez przypadek skasowałem SMS-a!!) ale wszędzie to samo. Dzwonię na pomoc techniczną i co... przełączanie z działu na dział i mam wrażenie, że jedyna co tam potrafią to zweryfikować kto do nich dzwoni nic poza tym. Po długich męczarniach przełączyli mnie do odpowiedniego działu, gdzie przedstawiłem problem; po czym "kolejna kompetentna" pani poprosiła o chwilę cierpliwości, ona się wyciszy i skonsultuje problem!!! Wyciszyła się tak skutecznie, że już z nią nie porozmawiałem a połączenie zostało przerwane. Jeśli chcecie jeszcze brać od nich jakiekolwiek usługi to zapraszam.
  • ~Raff / 2023-07-25 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, CO CHWILA AWARIE, NIE DZIALA NIC, NIGDY, NAJGORSZY WYBÓR W ZYCIU !!!!!
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ragnald / 2015-06-14 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem najemcą lokalu ale z vectry korzystam jakieś 2 tygodnie po tym czasie internet jest do dupy co innego było na starcie co innego teraz pobieranie 3kb/s na tel mam szybszego neta jednym słowem żenada nic nie da się obejrzeć ani pobrać ...
    Zaletya są jakieś
    Wadywszystko
  • ~RAL / 2019-03-16 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo wiele problemów z internetem, obsługa klienta to żart i wysoka cena za internet
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
  • ~Ralf / 2020-07-02 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet zamiast 250mb ma okolo 100mb,4 razy w tygodniu internet się wyłącza a aby się dodzwonić trzeba czekać z 30minut
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Raul / 2022-05-03 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Jak najdalej od nich! Naciągacze, oszuści i złodzieje! Jak chcą podpisać umowę, to obiecują gruszki na wierzbie a potem nie wywiązują się z tego. Internet 600 Mbps w ich wydaniu to 190 Mbps i jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK, to pytają się: czego pan chce? Przecież miało być DO 600 Mbps. Dekoder TV to jedna wielka porażka. Zatwierdzam zmianę kanału i ... idę zrobić kawę, wypijam, zasypiam, budzę się, robię kolejną i dopiero następuje zmiana kanału. I znowu jak po przejściu przez zaporę botów uda się dodzwonić do BOK to recepta brzmi: proszę zresetować dekoder. ŚMIECH NA SALI! SZCZERZE ODRADZAM!
    ZaletyBRAK.
    WadyVECTRA to jedna wielka wada. Dziwne, że UKE toleruje taką działalność.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RaV / 2015-01-16 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny SYF. Po prostu porażka. Internet pseudo 100mb/s. Ping w grach nie schodzi poniżej 80, przy dzieleniu na dwa komputery skacze do 3 tys (!). Google potrafią włączać się 10 sekund, nie mówiąc już o tym, jak często rozłącza i resetuje połączenie. TOTALNE DNO NIE WARTE NAWET 10 zł miesięcznie. 100 MB/s z Vectry można porównać z 10mb/s z multimedii. Syf, jakich mało. Nie polecam.
    ZaletyBRAK.
    Wadyjedna wielka wada
    od 4 miesięcy, 70zł miesięcznie
  • ~Rbert / 2021-09-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
    Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
    Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
    Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
    Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyJAK WYŻEJ
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Redbullos / 2022-03-27 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to największa porażka. Nic się nie da obejrzeć w weekend i wieczorami w tygodniu. Dobrze tylko im reklamy wychodzą. NIE KORZYSTAĆ !
    MiejscowośćPiaseczno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017