Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4518 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2014-01-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich,
    Firma Vectra zachowuje się jak typowy hochsztapler. Omijać szerokim łukiem, jak najdalej od tego nieciekawego towarzystwa. Przeszedłem z nimi taką jazdę, że nigdy więcej nawet jakbym nie miał innego wyjścia.
    W grudniu skontaktowałem się telefonicznie z agentem tej firmy w sprawie podłączenia internetu. Przyszedł taki młody który zachowywał się jakby wszystkie rozumy pozjadał, a tak naprawdę nie dorósł do swojej roli. Najpierw zaproponował mi warunki z aktywacją za 100zŁ!, inne firmy najczęściej biorą symboliczną złotówkę. Jak zorientował się że zrezygnuję nagle okazało się, że to może być tylko 10zł, ALE, za to że dam mu numer do jakiegoś znajomego z tego osiedla! Co to ma być! Jak wyrażałem wątpliwość czy kogoś znajdę serwował teksty w stylu: "No dobrze przecież Pana nie zabiję jak nikogo Pan nie znajdzie".
    Bardzo prosiłem, żeby podłączyć internet jak najszybciej (to była środa), bo był mi potrzebny do nowej pracy (musiałem się douczyć parę rzeczy) - to było dla mnie szalenie ważne. Technik przyszedł w piątek po 14. Serwował durne żarty, np. śmiał się ze mnie że wybrałem takie wolne połączenie (jak kompletny ...). Finał tego wszystkiego był taki, że nie dość że nie podłączył mi prawidłowo internetu (modem w kółko się restartował co parę minut, przez to korzystanie było praktycznie niemożliwe), to jeszcze zepsuł telewizję (wszystkie kanały). Zostałem na cały weekend bez internetu i telewizji. Próbowałem się skontaktować z agentem który był u mnie wcześniej. Sprawę zamknął stwierdzeniem, że: "dziś nie pracuje". Próbowałem skontaktować się z serwisem za pośrednictwem strony vectry, ale tam nie da się po prostu dodzwonić. Jak na bazarze, gdzie cwaniaczek wciska ci jakiś bubel, a potem znika. Tak samo jest w jedynym biurze klienta w moim 400 tys. mieście. Wchodzisz kolejka na 1,5h, produkujesz numerek w kolejce.
    Widać, że ludzie co chwilę robią tam słuszne awantury, bo Pani jak tylko widzi że coś nie gra, wystawia tabliczkę: "stanowisko nieczynne" i wychodzi!:).
    W rezultacie kosztowało mnie to wszystko mnóstwo nerwów i nadaje się chyba na jakiś pozew o odszkodowanie, bo z przygotowania do roboty na poniedziałek nic nie wyszło.
    Od razu po niedzieli poszedłem rozwiązać umowę (mam takie prawo - 7 dni od podpisania, bez żadnych kosztów jeśli była zawarta telefonicznie). Pani w biurze zapewniała że nie będzie żadnych kosztów. To było w grudniu.
    Dwa dni temu dostałem fakturę na kwotę 15,50zł za: "usługi telekomunikacyjne", czyli nie wiadomo tak naprawdę za co. Poszedłem sprawę wyjaśnić znowu do biura, znowu kolejka na 1,5h. W międzyczasie okazało się że nie ja jeden mam takie problemy z tą firmą. Starszego człowieka w podobnej sytuacji straszą już komornikiem. Wszyscy ludzie którzy tam byli mieli tej firmy serdecznie dosyć.
    Skandal! Nadaje się do telewizji! Piszę o tym żeby przestrzec przed tą firmą! Jeszcze raz powtarzam, omijać szerokim łukiem!
    Mam też propozycję. Jeśli ktoś z Państwa padł także ofiarą tej bandy proponuje wysłanie zbiorowego listu do odpowiedniej komórki w ministerstwie cyfryzacji (jest departament który zajmuje się takimi sprawami, kiedyś miałem okazję skorzystać przy okazji telefonii komórkowej i pomogli). A jak jeszcze wyślemy zbiorowe pismo z opisem swoich przypadków to się za nich wezmą. W razie czego podaję tzn. "roboczy" email: dorsz007@wp.pl stąd adres trochę śmieszny, ale nie chcę mieć spamu na głównym adresie. Bardzo proszę o kontakt, jak to się mówi: "w kupie siła".
    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr
  • ~Piotr / 2015-03-20 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy we Wrocławiu.Brak doświadczenia w obsłudze klienta przez dział obsługi z ul.Powstańców Sl.Potrafią tylko wysyłać zawiadomienia o zaległościach płatniczych w parę dni po terminie.Jako długoletni klient tej firmy wiele mogę o nich negatywów podać.ZDECYDOWANIE ODRADZAM
  • ~Piotr / 2015-10-30 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    firma dno.internet opłacony z wyprzedzeniem na kwartał a mimo to niestabilne łącze-co chwila zrywa połączenie.jeśli ktoś pracuje przez internet to ci złodzieje tego nie ułatwią.ile można przeprowadzać konserwację?
    Zaletyżadne
    Wadyniestabilność
    rok
  • ~Piotr / 2017-06-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo słaby. Wi-fi działa dobrze ale tylko w pokoju gdzie jest ruter. Internet tez tylko po kablu. Radzę uważać przy podpisywaniu umów. Mi dopisali do umowy telefon stacjonarny o którym nie było nawet mowy i muszę płacić za niego mimo że go nie używam
  • ~Piotr / 2019-06-18 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej takiego g*****. Nie polecam słaby i beznadziejny
    WadyJesteście jedna wielka wadą
  • ~Piotr / 2020-12-08 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, ciagle przelewy w dostawie. Prędkość za słaba. Brak możliwości wbicia na router. Umówieni technicy nie przychodzą. Vectra nie szanuje ludzkiego czasu.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe przerwy w dostawie. Umawiają się na wizytę technika i nikt nie przychodzi. Nie szanują klientów.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2021-10-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu instalacji telewizji do dziś (3 miesiące ) telewizja nie działa a żądają zapłaty za usługę która nie działa . Po licznych reklamacjach dali rabat 15 zł i powiedzieli że nie wiedzą kiedy naprawią bo bardzo dużo osób ma ten problem . Chcąc dalej reklamowac trzeba iść na drogę sądową. Czy jest więcej osób z tym problemem ? Może jakiś pozew zbiorowy ?
    ZaletyBrak
    WadyAroganckie podejście do klientów
    MiejscowośćKolbuszowa
  • ~Piotr / 2021-12-10 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny miesiąc rozpoczął się i trwa z ciągłymi usterkami. Są braki i zaniki sygnału i to trwa już zbyt długo. Proszę się tym zająć na poważnie bo mieszkańcy mają już tego dosyć. Brak świadczonych usług telewizji a głównie internetu w miesiącu grudniu w poszczególnych dniach i godzinach:
    od 23:00 5.12.2021r.
    od 8:25 06.12.2021r.
    od 23:30 06:12.2021r.
    od 10:30 07.12.2021r
    od 9:55 08.12.2021r.
    od 80:20 - 09.12.2021
    po godzinie 10
    Jak widać codziennie są problemy z internetem. Ja pracuję nie można tego tak zostawić. Technik twierdzi że oprócz awarii w domowych urządzeniach ponoć jest przycisk który powoduje również brak internetu u sąsiadów jeśli się go ponownie nie włączy. XXI wiek a ciężko napisać do klientów żeby tym się nie bawili. Żenada i kur....ć mi się tylko chce. Może by się tym jakiś szef zainteresował ? Daję bana i wystawiam odp. komentarz
    Zaletybyły
    WadyZła jakoś i przerwy dostawie
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Piotr / 2022-10-22 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień zmagań z Vectra. OSTRZEGAM. Smart 4k., kolejne zgłoszenie, że nie ma możliwości odbioru tv. Zabawny Pan z Vectry po rozmowie telefonicznej miał zgłosić awarię i chyba to zrobił ponieważ całe 40 minut wszystko działało prawidłowo. I to jest niewątpliwie sukces Vectry 40 minut na 22 dni. Zdecydowanie odradzam vectrę w wydaniu smart 4 k. I następne relacje wkrótce.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka. Totalny syf.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Piotr / 2023-02-21 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W czwartek odebrałem od kuriera ich dekoder i do tej pory ( jest wtorek 5 dni po odbiorze) nie mogę oglądać telewizji z ich dekodera. Żeby było jeszcze lepiej miałem dostać od nich w drugiej przesyłce kartę SIM. Wysłali, ale do Pruszkowa w woj. lubuskim, czyli wg nawigacji ok. 485 km od mojego koło Warszawy. Jeśli czyta to ktoś z Vectry, to weźcie się opamiętajcie i zacznijcie traktować ludzi jak klientów a nie jak nabijaczy wam konta.
    WadyNie terminowość uruchamiania usługi
    MiejscowośćPruszków
  • ~Piotr / 2023-05-24 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, awaryjność, nieuczciwa cena plus ciągle drożeje
    ZaletyNieliczny dostawca w dzielnicy jednego z największych miast Polski
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2023-08-10 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firemkę. Jeśli macie jakiś problem z usługą to dopiero zobaczycie co to jest olewanie Klienta. Każda osoba na infolinii mówi dokładnie co innego. Zapomnijcie, że ktoś się zainteresuje waszym zgłoszeniem i rozwiąże problem od ręki. Na maile będziecie czekać jakieś dwa dni. Nie polecam. Lepiej dopłacić i kupić coś od firmy, która ma jakieś zaplecze w odpowiedniej ilości rzetelnych pracowników. Przygotujecie się na zmianę ceny na wyższą, zaraz po uruchomieniu usługi.
    WadyNiekompetentni pracownicy, bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, długi czas oczekiwania na odpowiedź za pośrednictwem poczty email, zmiana ceny usługi zaraz po uruchomieniu usługi!!!
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Piotr / 2024-05-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przeniosłem swoje usługi TV internet i telefon stacjonarny do Vectry. Data przeniesienia telefonu była ustalona w połowie kwietnia, dziś mamy 18 maja i nic w tej sprawie się nie zadziało. Infoloinia przekierowuje z działu do działu, kontakt mailowy sugeruje konieczność udania się do biura obsługi, biuro nic nie może zrobić i obiecuje kontakt do którego nie dochodzi.
    Jakość obsługi posprzedażowej na poziomie minus jeden
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2024-07-22 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet która to już awaria z zrzędu, nie potraficie nawet w porę zareagować a my płacimy wam za gówno nie internet
    ZaletyBrak
    WadyInternet Najgorszy na świecie nie polecam
    MiejscowośćRybnik
  • ~Piotr / 2024-07-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator z możliwych!
    Ciagle problemy ze sprzętem, albo buforuje sie bez końca, albo zamraża obraz, albo pilot działa jak chce czyli z pół metra nie więcej (nie jest to związane z bateriami w pilocie). Korzystanie z tego ustroistwa oznacza ciagle resety sprzętu, składanie reklamacji a nawet wysłanie technika im sie nie udaje bo wysyłają czlowieka aby wymienił dekoder pod adres gdzie nie ma zainstalowanego dekodera. Wiec co ma wymieniać??? A usługa dalej nie działa! Powiem tak… dno dna i piec metrów mułu
    ZaletyBrak
    WadyTotalny brak uslugi na „jakimkolwiek” poziomie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2024-08-23 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jakiś żart i brak profesjonalizmu.
    Przez telefon z Panem Szymonem załatwiałem przeniesienie dwóch numerów do ich sieci. Na drugi dzień dostałem maila że obecny operator wyraził zgodę na przeniesienie numerów i mam oczekiwać na kuriera z umową i kartami SIM. Minęło 8 dni a kuriera nie było widać. Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o kuriera bo do przeniesienia zostało 7 dni. Pani powiedziała że wszystko w porządku i mam czekać. Zadzwoniłem jednak na drugi dzień i się okazało że wysyłka kurierska została anulowana z niewiadomych przyczyn. Pani wysłała maila do Pana Szymona z zapytaniem bo tylko on może co kolwiek w tej sprawie powiedzieć. Zadzwoniłem na drugi dzień bo nikt się nie odezwał i jedna z kolejnych Pań bo metoda spychologii to u nich norma, powiedziała że to przeniesienie i tak traci ważność i trzeba na nowo ALE tylko Pan Szymon może anulować to stare nieważne żeby to zrobić na nowo. Wszyscy wysyłają od paru dni maila z prośbą o pilny kontakt a Pan Szymon ma to w du...
    I co ja mogę zrobić pomijając fakt że od obecnego operatora miałem furtkę szybkiego wyjścia przed podniesieniem abonamentu i to dwukrotnie.
    WadyIgnorancja
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr PB / 2016-03-12 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczne przerwy w dostawie internetu raz działa raz nie - idą na ilość , a nie na jakość . Jestem rozczarowany nie podpiszę dalej umowy ODRADZAM .
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej intrrnet NIE działa jak trzeba .
    korzystam pół roku
  • ~Piotr Waśko / 2024-11-12 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalni oszuści i naciągacze Całkowicie odradzam
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyZłodziejskie praktyki, arogancja, cwaniactwo a to dopiero kropla w górze lodowej tej oszukańczej firmy. Miałem te nieprzyjemności mieć podpisaną umowę z nimi dwukrotnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotrek / 2018-12-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM INRERNET 300MB A CHODZI JAK BY CHCIAŁ A NIE MÓGŁ
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCałość
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Piotrek / 2023-06-17 00:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mniej niż zero :-) ce na wysoko, usługa niskiej jakości
    Zaletynic
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306