Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PDL / 2022-09-04 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Więcej nie działa jak działa. Zarówno telewizja jak i internet. Koszmar.
    ZaletyOdbierają telefon po długim oczekiwaniu ale oczywiście niczego to nie zmienia
    WadyNic nie działa jak należy, co kilka dni przerwa w dostawie usług. Nikt nic z tym nie robi. W biurze obsługi zero kompetencji (w mojej opinii) oczywiście "już sprawdzam" "tak mamy problem" tyle że nie ma rozwiązania problemu
    MiejscowośćEłk
  • ~Petros28 / 2016-07-10 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI !!!!! Omijać szerokim łukiem a przedstawicieli na kopach przeganiać .Z Master Głogów przeszedłem na Vectrę bo musiałem prosiłem o multirum dostałem kartę ci plus i dekoder jednak na dekoderze nie ma juz wszystkich kanałow z 99zl zrobiło sie ponad 113 zł z dekoderem na którym nie ma wszystkich kanałow czytajcie wszystko dokładnie nawet tabelki ze skrótami tam właśnie jest opisane wszystko PRZESTROGA dla mieszkańców GŁOGOWA
  • ~Phenix / 2023-04-24 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług.
    1) vectra waloryzuje kwoty do inflacji za rok 2022, a umowa zawierana we wrześniu. Nie żeby mieli 9 miesięcy żeby podnieść opłaty za usługi jak w danej kwocie im się to nie opłaca. Lepiej okradać klientów. Tak okradać bo inaczej się tego nazwać nie da, gdyż rozwiązać umowy się nie da bo to podobno nie jest zmiana oferty. Sprawa będzie kierowana do sądu bo nie popuszczę złodziejowi.
    2) internet przynajmniej raz w miesiącu rozłącza na kilka godzin. Pomijając fakt że więcej niż 400mbps to nigdy się nie zdarza mimo że płacę za do 600...tak wiem DO natomiast u konkurencji mimo wszystko w godzinach porannych mimo wszystko prawie te 600 jest.
    3) dekoder do tv to najgorszy sort elekto śmieci. Zacina się. Reaguje z opóźnieniem. Restartuje się samoczynnie. Bo po prostu tragedia totalna.

    Reasumując. Jest to moja 1 i ostatnia umowa z vectra. Za ich podejście do klienta i jakość usług każdego kogo mogę zniechęcę do tej firmy.
    Jeżeli planujecie zakup to zastanówcie się 2 razy bo telekomy mają dużo tańsze oferty i nie bawią się w złodziejstwo.
    Wady-złodziejstwo
    -ceny
    -jakość usług
    -wypożyczone urządzenie
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~pieseł / 2015-12-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet od miesiąca. Router cisco epc3928. Nie było dnia aby nie zrywalo kilka razy połączenia. Z tak niestabilnym internetem jeszcze się nigdy nie spotkałem. ma byc 100 mb a często schodzi do kilkudziesięciu kb/s. Zrywanie łącz podczas gier online to norma( średnio co 15 min. Aha uwaga na umowe cwaniaki wpisały date nie podpisu umowy a date kiedy poraz pierwszy do nich zadzwoniłem. Koniec końców jak podłączono mi interet to zostały mi może 4 dni na wypowiedzenie zamiast 14. Przez 10 lat mieszkałem w 6 róznych miejscach miałem różnych dostawców internetu od lokalnych po gigantów. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak beznadziejną firmą. Problem techniczny próbowałem rozwiązać telefonicznie ale po 16 minutach wiszenia na słuchawce odpuściłem.
    Zaletybrak
    Wadyczęste zrywanie internetu,ciągłe spadki prędkości poniżej 1 mb. ciągłe wachania. BOK nie istnieje.
    ponad miesiąc
  • ~Pietrek / 2019-01-13 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów częste spadki prędkości i awarię często w godzinach nocnych czyli od 22 kilka razy człowiek coś ważnego robi A tu nagle lipa brak koszmar
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćLubin
  • ~Pika / 2024-06-15 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma nie polecam mam złe doświadczenia z tą firmą która przedłużyła mi umowę bez mojej zgody ciagle awarie TV i internetu
    ZaletyBrak
    WadyNie uprzejmi
    MiejscowośćSzczytno
  • ~Pinki / 2020-12-27 06:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwisanci nie przychodzą na umówione wizyt a Vectra nawet nie informuje o tym ze ktoś się nie zjawi tłumacząc tym ze to jest firma zewnętrzna i nie maja na to wpływu. Ostatni raz czekam na nich we wtorek, jeśli serwisant się nie zjawi, rezygnuje z podłączenia telewizji i internetu, wierze ze inne firmy będą rzetelniejsze.

    ZaletyJak na razie brak.
    WadyOd samego początku!
    MiejscowośćNDM
  • ~Piotr / 2014-01-26 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich,
    Firma Vectra zachowuje się jak typowy hochsztapler. Omijać szerokim łukiem, jak najdalej od tego nieciekawego towarzystwa. Przeszedłem z nimi taką jazdę, że nigdy więcej nawet jakbym nie miał innego wyjścia.
    W grudniu skontaktowałem się telefonicznie z agentem tej firmy w sprawie podłączenia internetu. Przyszedł taki młody który zachowywał się jakby wszystkie rozumy pozjadał, a tak naprawdę nie dorósł do swojej roli. Najpierw zaproponował mi warunki z aktywacją za 100zŁ!, inne firmy najczęściej biorą symboliczną złotówkę. Jak zorientował się że zrezygnuję nagle okazało się, że to może być tylko 10zł, ALE, za to że dam mu numer do jakiegoś znajomego z tego osiedla! Co to ma być! Jak wyrażałem wątpliwość czy kogoś znajdę serwował teksty w stylu: "No dobrze przecież Pana nie zabiję jak nikogo Pan nie znajdzie".
    Bardzo prosiłem, żeby podłączyć internet jak najszybciej (to była środa), bo był mi potrzebny do nowej pracy (musiałem się douczyć parę rzeczy) - to było dla mnie szalenie ważne. Technik przyszedł w piątek po 14. Serwował durne żarty, np. śmiał się ze mnie że wybrałem takie wolne połączenie (jak kompletny ...). Finał tego wszystkiego był taki, że nie dość że nie podłączył mi prawidłowo internetu (modem w kółko się restartował co parę minut, przez to korzystanie było praktycznie niemożliwe), to jeszcze zepsuł telewizję (wszystkie kanały). Zostałem na cały weekend bez internetu i telewizji. Próbowałem się skontaktować z agentem który był u mnie wcześniej. Sprawę zamknął stwierdzeniem, że: "dziś nie pracuje". Próbowałem skontaktować się z serwisem za pośrednictwem strony vectry, ale tam nie da się po prostu dodzwonić. Jak na bazarze, gdzie cwaniaczek wciska ci jakiś bubel, a potem znika. Tak samo jest w jedynym biurze klienta w moim 400 tys. mieście. Wchodzisz kolejka na 1,5h, produkujesz numerek w kolejce.
    Widać, że ludzie co chwilę robią tam słuszne awantury, bo Pani jak tylko widzi że coś nie gra, wystawia tabliczkę: "stanowisko nieczynne" i wychodzi!:).
    W rezultacie kosztowało mnie to wszystko mnóstwo nerwów i nadaje się chyba na jakiś pozew o odszkodowanie, bo z przygotowania do roboty na poniedziałek nic nie wyszło.
    Od razu po niedzieli poszedłem rozwiązać umowę (mam takie prawo - 7 dni od podpisania, bez żadnych kosztów jeśli była zawarta telefonicznie). Pani w biurze zapewniała że nie będzie żadnych kosztów. To było w grudniu.
    Dwa dni temu dostałem fakturę na kwotę 15,50zł za: "usługi telekomunikacyjne", czyli nie wiadomo tak naprawdę za co. Poszedłem sprawę wyjaśnić znowu do biura, znowu kolejka na 1,5h. W międzyczasie okazało się że nie ja jeden mam takie problemy z tą firmą. Starszego człowieka w podobnej sytuacji straszą już komornikiem. Wszyscy ludzie którzy tam byli mieli tej firmy serdecznie dosyć.
    Skandal! Nadaje się do telewizji! Piszę o tym żeby przestrzec przed tą firmą! Jeszcze raz powtarzam, omijać szerokim łukiem!
    Mam też propozycję. Jeśli ktoś z Państwa padł także ofiarą tej bandy proponuje wysłanie zbiorowego listu do odpowiedniej komórki w ministerstwie cyfryzacji (jest departament który zajmuje się takimi sprawami, kiedyś miałem okazję skorzystać przy okazji telefonii komórkowej i pomogli). A jak jeszcze wyślemy zbiorowe pismo z opisem swoich przypadków to się za nich wezmą. W razie czego podaję tzn. "roboczy" email: dorsz007@wp.pl stąd adres trochę śmieszny, ale nie chcę mieć spamu na głównym adresie. Bardzo proszę o kontakt, jak to się mówi: "w kupie siła".
    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr
  • ~Piotr / 2015-03-20 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie na temat tej firmy we Wrocławiu.Brak doświadczenia w obsłudze klienta przez dział obsługi z ul.Powstańców Sl.Potrafią tylko wysyłać zawiadomienia o zaległościach płatniczych w parę dni po terminie.Jako długoletni klient tej firmy wiele mogę o nich negatywów podać.ZDECYDOWANIE ODRADZAM
  • ~Piotr / 2015-10-30 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    firma dno.internet opłacony z wyprzedzeniem na kwartał a mimo to niestabilne łącze-co chwila zrywa połączenie.jeśli ktoś pracuje przez internet to ci złodzieje tego nie ułatwią.ile można przeprowadzać konserwację?
    Zaletyżadne
    Wadyniestabilność
    rok
  • ~Piotr / 2017-06-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo słaby. Wi-fi działa dobrze ale tylko w pokoju gdzie jest ruter. Internet tez tylko po kablu. Radzę uważać przy podpisywaniu umów. Mi dopisali do umowy telefon stacjonarny o którym nie było nawet mowy i muszę płacić za niego mimo że go nie używam
  • ~Piotr / 2019-06-18 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej takiego g*****. Nie polecam słaby i beznadziejny
    WadyJesteście jedna wielka wadą
  • ~Piotr / 2020-12-08 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, ciagle przelewy w dostawie. Prędkość za słaba. Brak możliwości wbicia na router. Umówieni technicy nie przychodzą. Vectra nie szanuje ludzkiego czasu.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe przerwy w dostawie. Umawiają się na wizytę technika i nikt nie przychodzi. Nie szanują klientów.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Piotr / 2021-10-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu instalacji telewizji do dziś (3 miesiące ) telewizja nie działa a żądają zapłaty za usługę która nie działa . Po licznych reklamacjach dali rabat 15 zł i powiedzieli że nie wiedzą kiedy naprawią bo bardzo dużo osób ma ten problem . Chcąc dalej reklamowac trzeba iść na drogę sądową. Czy jest więcej osób z tym problemem ? Może jakiś pozew zbiorowy ?
    ZaletyBrak
    WadyAroganckie podejście do klientów
    MiejscowośćKolbuszowa
  • ~Piotr / 2021-12-10 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny miesiąc rozpoczął się i trwa z ciągłymi usterkami. Są braki i zaniki sygnału i to trwa już zbyt długo. Proszę się tym zająć na poważnie bo mieszkańcy mają już tego dosyć. Brak świadczonych usług telewizji a głównie internetu w miesiącu grudniu w poszczególnych dniach i godzinach:
    od 23:00 5.12.2021r.
    od 8:25 06.12.2021r.
    od 23:30 06:12.2021r.
    od 10:30 07.12.2021r
    od 9:55 08.12.2021r.
    od 80:20 - 09.12.2021
    po godzinie 10
    Jak widać codziennie są problemy z internetem. Ja pracuję nie można tego tak zostawić. Technik twierdzi że oprócz awarii w domowych urządzeniach ponoć jest przycisk który powoduje również brak internetu u sąsiadów jeśli się go ponownie nie włączy. XXI wiek a ciężko napisać do klientów żeby tym się nie bawili. Żenada i kur....ć mi się tylko chce. Może by się tym jakiś szef zainteresował ? Daję bana i wystawiam odp. komentarz
    Zaletybyły
    WadyZła jakoś i przerwy dostawie
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Piotr / 2022-10-22 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień zmagań z Vectra. OSTRZEGAM. Smart 4k., kolejne zgłoszenie, że nie ma możliwości odbioru tv. Zabawny Pan z Vectry po rozmowie telefonicznej miał zgłosić awarię i chyba to zrobił ponieważ całe 40 minut wszystko działało prawidłowo. I to jest niewątpliwie sukces Vectry 40 minut na 22 dni. Zdecydowanie odradzam vectrę w wydaniu smart 4 k. I następne relacje wkrótce.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie jest w stanie realizować umowy. Porażka. Totalny syf.
    MiejscowośćElbląg
  • ~Piotr / 2023-02-21 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W czwartek odebrałem od kuriera ich dekoder i do tej pory ( jest wtorek 5 dni po odbiorze) nie mogę oglądać telewizji z ich dekodera. Żeby było jeszcze lepiej miałem dostać od nich w drugiej przesyłce kartę SIM. Wysłali, ale do Pruszkowa w woj. lubuskim, czyli wg nawigacji ok. 485 km od mojego koło Warszawy. Jeśli czyta to ktoś z Vectry, to weźcie się opamiętajcie i zacznijcie traktować ludzi jak klientów a nie jak nabijaczy wam konta.
    WadyNie terminowość uruchamiania usługi
    MiejscowośćPruszków
  • ~Piotr / 2023-05-24 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, awaryjność, nieuczciwa cena plus ciągle drożeje
    ZaletyNieliczny dostawca w dzielnicy jednego z największych miast Polski
    WadyAwaryjność
    MiejscowośćWrocław
  • ~Piotr / 2023-08-10 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tą firemkę. Jeśli macie jakiś problem z usługą to dopiero zobaczycie co to jest olewanie Klienta. Każda osoba na infolinii mówi dokładnie co innego. Zapomnijcie, że ktoś się zainteresuje waszym zgłoszeniem i rozwiąże problem od ręki. Na maile będziecie czekać jakieś dwa dni. Nie polecam. Lepiej dopłacić i kupić coś od firmy, która ma jakieś zaplecze w odpowiedniej ilości rzetelnych pracowników. Przygotujecie się na zmianę ceny na wyższą, zaraz po uruchomieniu usługi.
    WadyNiekompetentni pracownicy, bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, długi czas oczekiwania na odpowiedź za pośrednictwem poczty email, zmiana ceny usługi zaraz po uruchomieniu usługi!!!
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Piotr / 2024-05-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    przeniosłem swoje usługi TV internet i telefon stacjonarny do Vectry. Data przeniesienia telefonu była ustalona w połowie kwietnia, dziś mamy 18 maja i nic w tej sprawie się nie zadziało. Infoloinia przekierowuje z działu do działu, kontakt mailowy sugeruje konieczność udania się do biura obsługi, biuro nic nie może zrobić i obiecuje kontakt do którego nie dochodzi.
    Jakość obsługi posprzedażowej na poziomie minus jeden
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017