MiejscowośćKrosno
strona 176 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- nastepna »
-
~Oli / 2022-05-22 18:10
Wejście na kabel od kablówki w modemie wypadło. Serwisant zabrał modem, zostałem poinformowany, że nie poniosę żadnych kosztów. Po paru miesiącach przyszedł list z wezwaniem do zapłaty 200zł. Wystarczyło przylutować spowrotem wejściówkę, serwisant zabrał sobie modem a ja nagle mam płacić za niego płacić. Oszuści, nie polecam. -
-
~oliwer / 2018-01-12 20:49
Zalety:
-brak
wady:
-brak zalet
Kupiłem sb prędkość 150mb/s a mam 6 także :P
Nie polecamZaletynie maWadybrak zaletMiejscowośćpoddasze babci -
~Oliwia / 2021-03-23 00:19
Regularnie wyłączany internet i TV w godzinach późno wieczornych/ nocnych. Wielokrotne telefony nie poprawiły sytuacji. Problem jest permanentny. To jest po prostu żenujące. ZaletyBrakWadyBrak internetu w godzinach wieczornych
Brak tv w godzinach nocnych
Brak reakcji po zgłaszaniu problemu
Słaba jakość i zasięg internetuMiejscowośćBydgoszcz -
~Olka / 2022-09-16 14:49
Czekałam na montaż telefonu stacjonarnego w poniedziałek nie dotarli
Dziś mieli być od 10-12 też nie dotarli
Jak łączę się pytając kiedy monter przyjedzie to łączą mnie z automatyczną sekretarkąWadyJakość usługi
Obsługa klientaMiejscowośćProchowice -
~Olo / 2023-02-14 09:44
Internet słaby jak "flaki z olejem" płacisz za 600 dostajesz w porywach do 300 , i masz odpowiedź z infolinii "No bardzo dobra prędkość" "Czego Pan oczekuje " ZaletyBrakWadyVectra to same wady.MiejscowośćZachodniopomorskie -
~Omijać szerokim łukiem / 2022-06-10 10:12
Ta firma to złodzieje mówią jedno robią drugie podłączenie i aktywacja miała być za 0zl po czym dostaję rachunek i naliczyli sobie 76zl nigdy więcej z tą firmą nie chcę mieć nic wspólnego ZaletyZadnychWadyWszystko począwszy od infolini po firmęMiejscowośćWarszawa -
~Ona / 2020-03-31 12:16
Obsluga Vectry - do wywalenia, jest to najgorsza obsluga! Zarowno na infolinii jak i w obsludze klienta w odziale. Pani Justyna, ktora mialam nieprzyjemnosc spotkac w odziale na Al jerozolimskich w Warszawie pozwala sobie rozmawiac z klientem, jak z wlasna rodzina: "ja w ogole nie mam obowiazku Pani obslugiwac", "Prosze pamietac, ze Pani jest tylko jakims klientem", jakims klientem? a to moze wlasnie "jakis klient" placi Ci wynagrodzenie, co? konsultanci popelniaja milion baboli, kazdy mowi rozne rzeczy. jakos internetu jest najgorsza. Drogi "jakis" potencjalny Kliencie, jesli zalezy Ci na dobrym internecie, i na milej obsludze, to nie do Vectry!!! ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćWarszawa -
~Ona / 2022-04-07 07:01
Wieczny brak sieci, najgorszy dostawca internetu! Obsługa klienta to porażka ZaletyBrakWadyDługoby wymieniaćMiejscowośćŚwiętochłowice -
-
~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 20:19
Nie szanują cudzej własności , naklejki z reklamami naklejają na skrzynkach w klatkach bloków, bezprawnie i bezczelnie oszpecają c czyjąś przestrzeń, klatki po remoncie !!! to karygodne i huligańskie. Sprawa w toku. Życzę zarządowi Vectra i kierownictwu by sobię na czole reklamę nakleili , na swoich posesjach , swoich słupkach, swoich skrzynkach, swoich drzwiach a od czyjejś własności ręce precz! ZaletyBrakWadyBuractwo i huliganstwo-bezprawnie niszczą przestrzeń naklejkamiMiejscowośćCzęstochowa -
~Orry / 2023-07-03 19:32
Może i internet działa ale jeśli chodzi o tv to dramat!!! Często, nie wiedzieć czemu, po włączeniu telewizora, w tle leci jakąś dobijająca muzyka. A obsługa klienta, jak się do nich osobiscie wybiorę, bo dodzwonić się nie da, to nie wiedzą o co mi chodzi.. MiejscowośćKalisz -
~Osk / 2024-02-15 19:40
Infolinia, nie istnieje czekam na połączenie po czym konstulant odbiera i rozłącza polecenie.
Jakość, jakości również nie ma. Internet na WiFi działa może parę godzin w ciągu tygodnia. Słowa konsultanta „nikt nie obiecywał działającego internetu”
Telewizja, ciągle ucinają programy, w zamian nie dodają innych .
UWAGA NA ZAPIS INFLACYJNY, podpisujesz umowę na 80 zł po czym po 3 miesiącach dostajesz informację że opłaty za już za 150 zł!!!WadyPodpisanie umowy z tą firmą.MiejscowośćWarszawa -
~Oskar / 2015-12-23 18:04
Witam mam na imię Oskar korzystam z Vectry 2 lata i płacę miesięcznie 80 zł, na szczęście oferta dobiegła końca a telefonów od Vectry brak. Moim zdaniem Vectra nie posiada Zalet tylko same Wady zawodzi na każdej linii, w takich sytuacjach jak granie na PC czy korzystanie z WiFi. Cena za tą usługę jest oburzająca moim zdaniem. W parametrach tym bardziej, grając w wymagające gry czy korzystania z stron internetowych typu Youtube internet się ścina i nie można oglądać filmów. Gdy dzwonie do nich ignorują mnie. Nie polecam tego szajsu. Dodam jeszcze że zasięg jest słaby w osobnym pokoju mam już jedną kreskę ZaletyNie posiadaWadyWysoka cena, słaby zasięg, ignorancja klienta.Około 2 lata, miesięcznie 80zł -
~Oskar / 2017-02-28 22:45
Katastrofa, na całą Polskę, awarię, nie wiedza nawet co jest "popsute", że powoduje słabszy internet. Dzwoniłem dziś to kazali zresetowac router, zrobilem tak z 10 razy i dalej nic. Śmieszna obsługa. ZaletyŻadnychWadyKatastroficzny internet -
~Oskar / 2018-09-05 09:47
Beznadziejna obsługa Klienta i jakość firmy, po podpisaniu umowy dochodzą ukryte koszty, takie jak 20 zł miesięcznie za wypożyczenie rutera. Nie polecam i stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy, kontaktować się można tylko listownie albo w placówce, których jest bardzo mało. Na wszystko mają odpowiedź, a w przypadku dokupienia jakiegoś pakietu, trzeba z niego korzystać przez okres trwania umowy, bo inaczej mnożą wartość pakietu przez wymyśloną przez siebie wartość i obciążają karą konsumenta za wcześniejszą rezygnację. ZaletybrakWadyobsługa klienta, ukryte kosztyMiejscowośćwrocław -
~oszukana / 2014-03-28 19:46
Omijajcie te firme szerokim lukiem jesli nie chcecie byc oszukani. Na trzy miesiace przed zakonczeniem umowy zmieniono waruki wypowiedzenia umowy (przedluzajac okres wypowiedzenia) bez zadnego pisma do mnie. Po rozwiazaniu umowy windykowano mnie za nieslusznie wystawiona fakture. Zadnego zadoscuczynienia. Zenada.
Na montaz czekalam miesiac, tego nikt nie bral pod uwage podczas rozwiazywania umowy...ZaletyZadnychWadyBrak kontaktu z kilentem, zmiany umowy, dlugi czas montazu, czeste awarie internetumialam umowe na 3 lata - nigdy wiecej!!! -
~oszukanatylkoraz / 2023-03-13 14:57
Nie polecam. Zawarłam umowę pod koniec grudnia / pakiet złoty cyfrowy/na kwotę 89,99zl , a dziś dostałam 105,10zł.
Jak dzwoniłam to zasłaniają się inflacją . Jak zapytałam ile dziś 13.03.23r. kosztuje pakiet złoty cyfrowy to poinformowano mnie że kosztuje 89,99zł. Dobrze że mam umowę na 12 miesięcy.ZaletyCwaniactwo.WadyWszystkie.MiejscowośćBrodnica -
-
~Oszukany / 2021-12-19 20:49
Tragedia z nimi. Nie polecam! Zero kontaktu, brak komentencji, brak kontaktu, plac a usług i tak nie otrzymasz bo będą Ci mydlić oczy. MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Oszukany klient / 2023-04-12 21:17
Oszuści, kłamcy, naciągacze, złodzieje bezczelnie traktują klientów. Zmieniają sobie kwoty abonamentu jak im się podoba. W ciągu 5 miesięcy podnieśli abonament już dwa razy mimo sztywno zawartych umów. MiejscowośćWARSZAWA -
~OSZUKANY KLIENT / 2024-02-29 19:27
Ostrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy z Vectrą . Dziś powiadomili mnie o następnej podwyżce ceny abonamentu (drugi raz przez rok). Pretekstem jest dla Vectry podstępnie schowany w środku zapis w umowie o waloryzacji inflacyjnej.Oni twierdzą , że inflacja w Polsce wzrasta , a ministerstwo finansów teraz informuje,że z miesiąca na miesiąc inflacja maleje. Vectra jako jedyna w ten sposób łupi swoich klientów , inni dostawcy internetu opłaty ,,inflacyjnej,, nie wprowadzają. UWAŻAJCIE, NIE MOŻNA Z VECTRĄ WTEDY ZERWAĆ UMOWY BEZ PŁACENIA KARY. Kończy mi się umowa z Vectrą w listopadzie 2024r. i ZMIENIAM OPERATORA INTERNETU NA INNĄ FIRMĘ . OSTRZEGAM PRZED VECTRĄ. VECTRZE TYLKO ZALEŻY BY ZŁAPAĆ KLIENTA NA DŁUGĄ UMOWĘ A POTEM GO ŁUPIĆ CO CHWILĘ PODWYŻKAMI ABONAMENTU !!! ZaletyŻADNYCHWadyZŁAPANIE KLIENTA NA DŁUGĄ UMOWĘ A PÓŹNIEJ ŁUPIĆ CO CHWILĘ PODWYŻKĄ ABONAMENTU BEZ PRAWA WYPOWIEDZENIA UMOWY.MiejscowośćCIECHOCINEK -
~OszukanyKlient / 2025-06-04 13:31
Ludzie omijajcie tą firmę szerokim łukiem. To jest proceder oszustwa, podstępem przedłużają umowę, nie odbierajcie telefonów od konsultantów, którzy pod pretekstem przeniesienia do nich uslugi netflix, przedłużyli mi umowę na kolejne miesiące. Konsultanci to wyszkoleni wyłudzacze.
Dawno nie spotkałam się z tak bezczelnym oszustwem. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.ZaletybrakWady oszustwoMiejscowośćSzczecin
strona 176 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- nastepna »