Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4540 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nowal / 2022-09-01 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Partacze i paprochy 5 tygodni nie potrafią założyć internetu na adresie monter nie miał klucza do skrzynki i cisza po dzień dzisiejszy żenada i rozczarowanie... nie polecam oraz nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyAutomat infolini nie profesjonalni monterzy nie kompetentna załoga po przejściu automatu na infolini
  • ~nowy / 2014-11-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    umówiłem się dwa razy na montaż internetu i w dwóch przypadkach monter sie nie pojawił.
    zero informacji, a ja czekam i marnuję czas.oczywiscie zadzwoniłem do vectry tam mnie przełączali od jednej osoby do drugiej i efekt zerowy pani powidziała ze to zgłosi i tyle. PORAZKA
    Zaletybrak
    Wadysame
    nie doszło do podpisania umowy. na szczęście
  • ~Nukleon / 2015-11-27 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku są problemy z internete. Pakiety giną.. Infolinnia niedostępna. Na facebooku konsultacji każą restartować modem co jest kompletnie nie adekwatne.
    Proszę przykład z rana.
    WinMTR statistics |
    | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
    |------------------------------------------------|------|------|------|------| ------|------|
    | 192.168.0.1 - 0 | 14 | 14 | 0 | 0 | 1 | 0 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 10 | 9 |
    | 172.17.0.149 - 0 | 14 | 14 | 16 | 19 | 21 | 19 |
    | 172.17.0.126 - 10 | 10 | 9 | 0 | 23 | 51 | 19 |
    | 172.17.28.22 - 34 | 6 | 4 | 0 | 33 | 61 | 23 |
    | 172.17.28.22 - 10 | 10 | 9 | 0 | 25 | 52 | 21 |
    |037008193018.p2p.business.static.vectranet.pl - 34 | 6 | 4 | 0 | 32 | 60 | 23 |
    Zaletybrak
    Wadynie działający internet
    prawie rok
  • ~NWV / 2021-06-15 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniozona szybkosc internetu zamiast maxymalnie 600Mb/s dochodzi w porywach do 350Mb/s. Obsluga ignoruje jakiekolweiek uwagii. Nigdy wiecej VECTRY.
    Wadyslaba obsluga, zanizone parametry szybkosci interentu, smart tv ma opoznienia sygnalu glosu i obrazu.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~nyczrut / 2023-07-22 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami
  • ~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
    Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
    Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
    Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
    Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
    W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.
    ZaletyBRAK
    WadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunków
    za długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia.
  • ~Oburzona / 2021-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
    Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
    Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
    SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~odbiorca / 2015-12-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety firma nie liczy się z klientem, mimo tego iż zgłosiłem brak możliwości technicznych ze strony dostawcy poskutkowały tym że mam teraz do zapłacenia, a raczej do wywalenia w błoto ponad tysiąc złotych, które można było lepiej zagospodarować. W wielkim skrócie, jeśli nie chcecie mieć z nimi problemów wypowiedzcie im umowę puki możecie. Nie dość że to naciągacze, to pracuje tam banda debili, z którymi nie można się dogadać a sprawy załatwiają w takim tempie jak polskie sądy, z resztą, ostateczne rozwiązanie też jest podobne, czyli zależy od tego, którą noga sędzia wstał......
    założeni chyba przez PiS bo z Prawem się nie liczą ani z obywatelem
    Zaletytzw okres ochronny
    Wadyza mało miejsca na pisanie i szkoda mojego cennego czasu
    zbyt długo
  • ~odbiorca ze światłowodu / 2024-12-12 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach z Vectrą przeszedłem do innego dostawcy internetu. Jestem bardzo zadowolony , nowy operator ma dużo lepsze rutery ( FUNBOX 6 ) , mam teraz dużo lepsze parametry wi-fi . Vectra zaniżała deklarowaną w umowie szybkość . Vectra nie szanuje klientów podnosząc wiele razy cenę abonamentu w czasie trwania umowy . Na szczęście w światłowodzie jest wielu dostawców internetu i można wybierać lepszych . Z doświadczenia NIE POLECAM VECTRY !
    Zaletybardzo małe
    Wadybrak szacunku dla klienta , podwyższali trzy razy w czasie trwania umowy abonament ( wymyślili zapis inflacyjny )
  • ~ODRADZAM / 2022-04-10 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Pakują forsę chyba tylko w budżet reklamowy i sprzedaż, ale nie ma na sprzęt albo obsługę klienta. Gdy już uda się klientowi wepchnąć umowę to zapominają o nim, jakość jest żenująca, obsługa klienta i reklamacje to spychologia.

    Imho to firma budowana jako wydmuszka, żeby inny dostawca ją przejął. To jedyne wytłumaczenie dlaczego nie dbają o klienta ani postrzeganie marki. Tak jakby liczyły się tylko wielkości w statystykach - wolumen sprzedaży, liczba klientów, deklarowany obszar dostępności usługi.
    ZaletyNie ma zalet. Internet działa różnie, ale to żadna zaleta, że w ogóle działa płatna usługa.
    WadySame wady, czegokolwiek by tknąć.
    MiejscowośćWawa
  • ~ODRADZAM / 2024-03-27 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Umowę ponownie musiałam podpisać zwiększać transfer internetu, nie dało się podobno zrobić tego na warunkach dawnej umowy. Konsultantka zapewniała, że umowa nie ma żadnych zapisów o waloryzacji, natomiast nieco ponad dwa tygodnie później dostałam informację na maila o waloryzacji stawek i podniesieniu abonamentu o ok 15%. Podpisując umowę bylam przekonana, że nadal przynajmniej obsługa klienta będzie zgłaszała się bez oczekiwania i będą po drugiej stronie osoby kompetentne- ponowne rozczarowanie, bo zaraz została wprowadzona AI Iwa, która w kółko odsyła do nagranych regułek, rozmowa z konsultantem graniczy z cudem. Po zmianie miejsca zamieszkania chciałam przenieść swój stacjonarny internet pod nowy adres (przed podpisaniem umowy - jeśli to też Warszawa to bez problemu), po przeprowadzce - nie można. Aby nie płacić kar musiałam wziąć inetnet mobilny w ten samej cenie ok 80 zł (po mojej prośbie został dodany "gratis" jeszcze jeden numer telefonu). Po 3 tygodniachnktrzymalam w końcu przesyłkę (podano zły numer telefonu kurierowi, który nie mógł się do mnie dodzwonić, a ja nie mogłam zgłosić braku do Vectry - patrz Iwa). Za opóźnienia obwiniono mnie, a za stary internet, który już od miesiąca był nieaktywny, bo już się wyprowadziłam i gak musiałam zapłacić, bo nowa umowa nie była jeszcze podpisana (choć wypowiedzenie starej złożyłam 2,5 miesiąca wczesniej). Po otrzymaniu przesyłki dostałam z jmowa tylko karty sim bez żadnego rutera, dzięki któremu mogłabym korzystać z tego nowegonjnternetu mobilnego. Jak już się dodzwoniłam na infolinie poinformowano mnie, że orzy mobilnym router nie przysługuje (choć to nie moja wina, że nie mam stacjonarnego- wszak o taki mi chodzilo). Ostatecznie włożyłam sima (testowałam jednego i drugiego) do telefonu (dual sim), aby korzystać z niego jako routera. Nawet strony do czytania z samym tekstem potrafią się nie ładować, lub trwa to po kilkanaście minut. Godziny spędzone na infolinii nic nie dały. Sygnału jak nie było tak nie ma, internetu też, a płacić trzeba. Nic nie robią, z ich strony nie ma nic wykorzystanego z mojej strony (nic dziwnego, jak działa gorzej niż na początku lat 90-tych). Czekam na koniec umowy i odradzam każdemu. Sprawę zgłaszam do UOKIK.
    ZaletyJie widzę.
    Wady1) Slaba obsługa- kiepska AI, długie przerwy, brak tematów, niemożność skontaktowanie się z obsługą przez człowieka, niekompetentny zespół sprzedażowy i techniczny.
    2) brak internetu, brak zasięgu, słaby/zaden sygnal.
    3) drogo, a do tego potrafią podwyzszyc cenę zaraz po podpisaniu umowy.
    4) celowe wprowadzanie w błąd- inne informacje są podawane przed zawarciem umowy, inne dostaje się na papierze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ODRADZAM / 2025-05-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa w modelu: złapać naiwnego klienta, wcisnąć mu niechciane usługi, ew. agresywnie wyciskać płatności. NIE przejmować się opinią klienta czy jakością usług. Prawdopodobnie przygotowują się do sprzedaży firmy (i przyszłego rebrandingu). Albo po prostu przyjęli agresywny wzrost, bez przejmowanie się przyszłością. Czyli polski model rozwoju.

    Próbowali wyłudzić ode mnie kasę za router, którego zwrot utrudniali. Więc dlatego uważam to za celowe generowanie klientowi zadłużenia. Otóż nie pozwalają zwrócić routera drogą, którą go otrzymałem - do salonu lub do montera. Nie można też było zwrócić korespondencyjnie, bo zlikwidowali jedyny ogólnopolski punkt zwrotów, który był w Trójmieście. Gdy mi się skończyła umowa to go nie było. Teraz jest jakiś nowy w Zabrzu. Można było zwrócić tylko przez paczkomaty za pomocą otrzymanego od nich kodu. Tylko, że mój kod nie działał i nie miałem jak zwrócić. Monity nic nie dawały. A gdy minął czas na zwrot to od razu zaczęli nękać ws. kary umownej. I nękali jeszcze przez jakieś 2 lata. W końcu wysłałem na swój koszt do salonu, gdzie zawarłem umowę. Dlatego uważam, że celowo utrudniają zwrot sprzętu, żeby naliczać kary umowne i je potem agresywnie windykować.
    WadyUNIKAĆ, TYLKO PROBLEMY
  • ~Ofiara przemocy / 2023-01-26 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają co pół roku cenę abonamentu mimo że podają konkretną wartość abonamentu miesięcznego. Abonament pod koniec umowy może być o połowę wyższy niż przy zawieraniu umowy. Chcą w ten sposób wynagrodzić sobie gigantyczną karę nałożoną na nich przez Urząd Ochrony Konsumenta. Dno.
  • ~Ogomełek / 2024-01-30 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Vectra to totalny przekręt. Niby mam 4 kreski ale internet kompletnie NIE DZIAŁA. Ps Vectra jest totalnym g... Próbuję włączyć przeglądarke i od ponad godziny nie mogę pomimo restartu rutera
    ZaletyBRAK
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ograbiony / 2018-12-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
    Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest ok
    MiejscowośćPolkowice
  • ~okara / 2015-03-02 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!!
  • ~Okik / 2024-02-02 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają kilkakrotnie ceny w ciągu roku sami sprawy zgłaszane do instytucji nadzorujacyvh internet prawie nie działa. Poprostu oszustwo i nie dość że powinni zwrócić nienaleznie pobrane opłaty to zapłacić odszkodowania za ich oszustwa. Powołują się że to wymogi nowego rządu itd.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~OKJA / 2022-01-04 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUŚCI

    NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
    INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
    TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!

    w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.

    UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
  • ~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2015-12-25 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Naciągacze i tyle. Wykupiłam 2 razy dodatkową usługę, zapłaciłam za nią i jej nie otrzymałam. Złożyłam reklamację i nie uwzględniono jej. Tym samym wyłudzono ode mnie 100zł. Koszmar. Podejście do klienta szablonowe. Każda odpowiedź taka sama z szablonu. Za darmo już nie chce ich w swoim domu!!!
    ZaletyAbsolutnie żadnycv
    WadyCała firma to wielka wada
    1.5 roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4750
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3085
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2641
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307