Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4522 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~odbiorca ze światłowodu / 2024-12-12 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach z Vectrą przeszedłem do innego dostawcy internetu. Jestem bardzo zadowolony , nowy operator ma dużo lepsze rutery ( FUNBOX 6 ) , mam teraz dużo lepsze parametry wi-fi . Vectra zaniżała deklarowaną w umowie szybkość . Vectra nie szanuje klientów podnosząc wiele razy cenę abonamentu w czasie trwania umowy . Na szczęście w światłowodzie jest wielu dostawców internetu i można wybierać lepszych . Z doświadczenia NIE POLECAM VECTRY !
    Zaletybardzo małe
    Wadybrak szacunku dla klienta , podwyższali trzy razy w czasie trwania umowy abonament ( wymyślili zapis inflacyjny )
  • ~ODRADZAM / 2022-04-10 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Pakują forsę chyba tylko w budżet reklamowy i sprzedaż, ale nie ma na sprzęt albo obsługę klienta. Gdy już uda się klientowi wepchnąć umowę to zapominają o nim, jakość jest żenująca, obsługa klienta i reklamacje to spychologia.

    Imho to firma budowana jako wydmuszka, żeby inny dostawca ją przejął. To jedyne wytłumaczenie dlaczego nie dbają o klienta ani postrzeganie marki. Tak jakby liczyły się tylko wielkości w statystykach - wolumen sprzedaży, liczba klientów, deklarowany obszar dostępności usługi.
    ZaletyNie ma zalet. Internet działa różnie, ale to żadna zaleta, że w ogóle działa płatna usługa.
    WadySame wady, czegokolwiek by tknąć.
    MiejscowośćWawa
  • ~ODRADZAM / 2024-03-27 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Umowę ponownie musiałam podpisać zwiększać transfer internetu, nie dało się podobno zrobić tego na warunkach dawnej umowy. Konsultantka zapewniała, że umowa nie ma żadnych zapisów o waloryzacji, natomiast nieco ponad dwa tygodnie później dostałam informację na maila o waloryzacji stawek i podniesieniu abonamentu o ok 15%. Podpisując umowę bylam przekonana, że nadal przynajmniej obsługa klienta będzie zgłaszała się bez oczekiwania i będą po drugiej stronie osoby kompetentne- ponowne rozczarowanie, bo zaraz została wprowadzona AI Iwa, która w kółko odsyła do nagranych regułek, rozmowa z konsultantem graniczy z cudem. Po zmianie miejsca zamieszkania chciałam przenieść swój stacjonarny internet pod nowy adres (przed podpisaniem umowy - jeśli to też Warszawa to bez problemu), po przeprowadzce - nie można. Aby nie płacić kar musiałam wziąć inetnet mobilny w ten samej cenie ok 80 zł (po mojej prośbie został dodany "gratis" jeszcze jeden numer telefonu). Po 3 tygodniachnktrzymalam w końcu przesyłkę (podano zły numer telefonu kurierowi, który nie mógł się do mnie dodzwonić, a ja nie mogłam zgłosić braku do Vectry - patrz Iwa). Za opóźnienia obwiniono mnie, a za stary internet, który już od miesiąca był nieaktywny, bo już się wyprowadziłam i gak musiałam zapłacić, bo nowa umowa nie była jeszcze podpisana (choć wypowiedzenie starej złożyłam 2,5 miesiąca wczesniej). Po otrzymaniu przesyłki dostałam z jmowa tylko karty sim bez żadnego rutera, dzięki któremu mogłabym korzystać z tego nowegonjnternetu mobilnego. Jak już się dodzwoniłam na infolinie poinformowano mnie, że orzy mobilnym router nie przysługuje (choć to nie moja wina, że nie mam stacjonarnego- wszak o taki mi chodzilo). Ostatecznie włożyłam sima (testowałam jednego i drugiego) do telefonu (dual sim), aby korzystać z niego jako routera. Nawet strony do czytania z samym tekstem potrafią się nie ładować, lub trwa to po kilkanaście minut. Godziny spędzone na infolinii nic nie dały. Sygnału jak nie było tak nie ma, internetu też, a płacić trzeba. Nic nie robią, z ich strony nie ma nic wykorzystanego z mojej strony (nic dziwnego, jak działa gorzej niż na początku lat 90-tych). Czekam na koniec umowy i odradzam każdemu. Sprawę zgłaszam do UOKIK.
    ZaletyJie widzę.
    Wady1) Slaba obsługa- kiepska AI, długie przerwy, brak tematów, niemożność skontaktowanie się z obsługą przez człowieka, niekompetentny zespół sprzedażowy i techniczny.
    2) brak internetu, brak zasięgu, słaby/zaden sygnal.
    3) drogo, a do tego potrafią podwyzszyc cenę zaraz po podpisaniu umowy.
    4) celowe wprowadzanie w błąd- inne informacje są podawane przed zawarciem umowy, inne dostaje się na papierze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ODRADZAM / 2025-05-08 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa w modelu: złapać naiwnego klienta, wcisnąć mu niechciane usługi, ew. agresywnie wyciskać płatności. NIE przejmować się opinią klienta czy jakością usług. Prawdopodobnie przygotowują się do sprzedaży firmy (i przyszłego rebrandingu). Albo po prostu przyjęli agresywny wzrost, bez przejmowanie się przyszłością. Czyli polski model rozwoju.

    Próbowali wyłudzić ode mnie kasę za router, którego zwrot utrudniali. Więc dlatego uważam to za celowe generowanie klientowi zadłużenia. Otóż nie pozwalają zwrócić routera drogą, którą go otrzymałem - do salonu lub do montera. Nie można też było zwrócić korespondencyjnie, bo zlikwidowali jedyny ogólnopolski punkt zwrotów, który był w Trójmieście. Gdy mi się skończyła umowa to go nie było. Teraz jest jakiś nowy w Zabrzu. Można było zwrócić tylko przez paczkomaty za pomocą otrzymanego od nich kodu. Tylko, że mój kod nie działał i nie miałem jak zwrócić. Monity nic nie dawały. A gdy minął czas na zwrot to od razu zaczęli nękać ws. kary umownej. I nękali jeszcze przez jakieś 2 lata. W końcu wysłałem na swój koszt do salonu, gdzie zawarłem umowę. Dlatego uważam, że celowo utrudniają zwrot sprzętu, żeby naliczać kary umowne i je potem agresywnie windykować.
    WadyUNIKAĆ, TYLKO PROBLEMY
  • ~Ofiara przemocy / 2023-01-26 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają co pół roku cenę abonamentu mimo że podają konkretną wartość abonamentu miesięcznego. Abonament pod koniec umowy może być o połowę wyższy niż przy zawieraniu umowy. Chcą w ten sposób wynagrodzić sobie gigantyczną karę nałożoną na nich przez Urząd Ochrony Konsumenta. Dno.
  • ~Ogomełek / 2024-01-30 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Vectra to totalny przekręt. Niby mam 4 kreski ale internet kompletnie NIE DZIAŁA. Ps Vectra jest totalnym g... Próbuję włączyć przeglądarke i od ponad godziny nie mogę pomimo restartu rutera
    ZaletyBRAK
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ograbiony / 2018-12-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
    Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest ok
    MiejscowośćPolkowice
  • ~okara / 2015-03-02 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!!
  • ~Okik / 2024-02-02 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają kilkakrotnie ceny w ciągu roku sami sprawy zgłaszane do instytucji nadzorujacyvh internet prawie nie działa. Poprostu oszustwo i nie dość że powinni zwrócić nienaleznie pobrane opłaty to zapłacić odszkodowania za ich oszustwa. Powołują się że to wymogi nowego rządu itd.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~OKJA / 2022-01-04 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUŚCI

    NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
    INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
    TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!

    w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.

    UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
  • ~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2015-12-25 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Naciągacze i tyle. Wykupiłam 2 razy dodatkową usługę, zapłaciłam za nią i jej nie otrzymałam. Złożyłam reklamację i nie uwzględniono jej. Tym samym wyłudzono ode mnie 100zł. Koszmar. Podejście do klienta szablonowe. Każda odpowiedź taka sama z szablonu. Za darmo już nie chce ich w swoim domu!!!
    ZaletyAbsolutnie żadnycv
    WadyCała firma to wielka wada
    1.5 roku
  • ~Ola / 2018-06-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziwię się, że Vectra ma tyle negatywnych opinii i żałuję, że mimo to dałam jej szansę. Pomijając działanie internetu i telewizji obsługa klienta jest gorsza niż w byle mordowni. Nikt nic nie wie, albo wszyscy mają wszystko głęboko w poważaniu - zero pomocy, a jedyna możliwość rozwiązania problemu to "proszę napisać list do Gdyni - może rozpatrzą ". Ludzie, mamy XXI wiek, internet, smartfony i skanery, a ja mam pisać listy do Gdyni i czekać, aż łaskawie o ile w ogóle rozpatrzą i odpiszą listem ? No kpina. I jako jedyny dostawca usług w polce nie pozwala na rejestrowanie dwóch usług pod jednym adresem. Brawo. Poziom poniżej zera. Zdecydowanie umowy nie przedłużę i odradzam każdemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2021-06-14 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    nie miałam problemu dopóki nie zmieniłam dekodera z kabla na internet. nie dość, że przy sprzedaży sprzedawca mnie oszukał, bo twierdziła, że nie będzie problemu z zainstalowaniem nowego sprzętu przy telewizorze kineskopowym to jeszcze kiedy w ciągu dwóch dni kupiłam nowy czekałam tygodniami az ktoś łaskawie przyjdzie i go zainstaluje. TV działało niedługo prawie miesiąc nie miałam tv bo się bujałam z panią z serwisu telefonicznego, po czym stwierdziła, że jednak serwis musi do mnie przyjechać. przyjechali Panowie i nic nie zdziałali, po wielu próbach na chwilę udało im się włączyć tv i uciekli truchtem, żeby za ich bytności się nie wyłączyło, co stało się parę minut po ich wyjściu. nawet nie umieli ustawić telewizora co zrobiła Pan z serwisu tv. i oto mam tv i netflix aż 6 dni!!!!!! bo mam kolejny komunikat,że serwer aplikacji nie odpowiada, wiszę drugą godzinę na telefonie ale któżby odebrał! jakos postaram się rozwiązać z nimi umowę bo to porażka, a ja stale płacę za coś czego nie mam.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Ola / 2021-12-06 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Internet co chwile nie działa
    ZaletyBrak
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Ola / 2021-12-28 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, miesiąc temu pojechałam do Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu w celu przeniesienia usługi z jednego adresu na drugi. Niestety w punkcie stacjonarnym nie mogłam tego zrobić, poinformowano mnie abym złożyła wniosek elektronicznie.... złożyłam. 3 tygodnie temu. Jak zadzwoniłam z pytaniem co się dzieje, czemu to tak długo trwa, to poinformowano mnie że mogę umawiać się już z instalatorem na przeniesienie usługi, i UWAGA muszę to zrobić osobiście w punkcie stacjonarnym. Pojechałam, umówiłam się na dzisiaj. Instalator miał byc między 14.00 a 16.00. Jest godzina 20.00 nikogo nie było, nikt nie zadzwonił, aby aby mnie poinformować, że instalacji dziś nie będzie. Dwa razy dzwoniłam na infolinię, niestety nie mają numeru do instalatora. Nie mogą mi pomóc. Muszę czekać.
    Tylko pytanie na co? Podsumowując. Nie polecam. Dziady i tyle.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ola / 2022-10-14 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam, pomimo najszybszego internetu jaki oferuja (600Mb/s) jest tylko 3Mb/s. Nie polecam wybierać vectry
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta typu wyłącz włącz modem
    brak internetu
    MiejscowośćŻary
  • ~Ola / 2023-04-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisywać umowy. Oszuści, podwyższają abonament, dekodery caly czas się rozlaczaja, brak pomocy że strony konsultantów
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKutno
  • ~Ola / 2023-10-03 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gøwno. Zacina się non stop
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćKutno
  • ~ola000 / 2021-06-18 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od listopada nie mam już umowy z Vectrą. Mają taki bałagan, że to jest nie do pomyślenia. Nie polecę nigdy nikomu tej firmy. mam uregulowane płatności, potem po kilku tygodniach żądają zapłaty za coś, potem znowu jest ok i po kilku tygodniach znowu nota obciążająca i tak przez ponad pół roku.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan w dokumentacji. Kiepski kontakt. Długie oczekiwanie na odpowiedź.
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306