strona 174 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »
-
~NNNN / 2023-10-05 11:44
witam Państwa , mam abonament z vectry za 75zł a teraz wzrosło do 95 zł jak to osoba powiedziała z obsługi klienta za wzrost cen na rynku , właśnie od września ,pomimo że umowa jest na na 75zł , szczyt chamstwa , czy u państwa również wzrosły ceny -
-
~No more vectra / 2023-09-24 22:59
Zachęcili mnie do przedłużenia umowy proponując utrzymanie ceny, po czym dodali w umowie zapis o waloryzacji i już po dwóch miesiącach płaciłem o 15% więcej. Nie jest prawdą, jak twierdzi ta firma, że wszyscy klienci są informowani o skutkach klauzuli waloryzacyjnej, czyli przyszłej znaczącej podwyżce. Temat skutków tzw waloryzacji jest pomijany przy podpisywaniu umów, aby tylko złapać klienta na dwa lata. Szkoda że menadżerstwo tej firmy nie potrafi w sposób w miarę akceptowalny wprowadzić podwyżki opłat. Metoda cwaniaka skutkuje zdenerwowaniem klienta. Vectra jednak tym się nie przejmuje. ZaletyNie ma zalet. Każda inna firma będzie lepszaWadySame wadyMiejscowośćPolska -
~Noname / 2019-11-03 20:13
Internet w vectrrze jest bardzo słąby i nie zgodny z opisem. Pisze że pobieranie 600 Mb/s a mam około 14 Mb/s. Zalety-brakWady-zły opis,
-niezgodne parametry -
~Nope / 2024-08-28 13:33
Złodzieje. Ping spike co chiwle do 2000ms.
Ciągle ścina. Internet się wyłącza sam.
Po tym jak vectra przejeła multimedia to nagle im zniknął bandwith.WadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Norbert / 2016-11-28 13:11
Tragedia. Ich obsługa klienta jest do niczego. Niby przyjmują zlecenie, a na efekty prac trzeba czekać miesiącami. I problem z ich modemem nie może być podstawą do reklamacji. ZaletyżadnychWadywszystko2 lata -
~Norbert / 2017-12-28 17:00
E Faktura w vektrze to cos strasznego. Nic nieaktualizuja. wieczne problemy z płatnosciami. ZaletySzybki InternetWadyE Faktura nieaktualizowana. wieczny problem z platnosciami.MiejscowośćLegnica -
~norbi / 2014-07-10 13:09
Vectra to g*wno ,nie polecam ,ciągłe problemy z internetem. Zaletybrak zaletWadycała vectra3 lata -
~Norbi99 / 2018-04-28 14:55
MOŻECIE WIECZOREM SE KURWAAA COS TAM ROBIC BO MI INTERNET JEST POTRZEBNY W DZIEŃ , PRACUJE Zaletynie ma xo chile cos ji3 dziqlaWadyduzo wad , wszystko do dupyMiejscowośćOlsztyn -
-
~nospoon / 2014-08-25 20:26
Ta firma to jakiś absurd. Zamówiłem u nich usługę, której mi do dziś nie zamontowali, minęło ponad pół miesiąca. Dzwoniłem do nich 4 razy i za każdym razem otryzmywałem informację, że ktoś do mnie oddzwoni. Nikt ani razu nie oddzwonił. Nie wiem jakim cudem taka kpina funkcjonuje na rynku. ZaletybrakWadykpina z klienta -
~Notafan / 2024-04-12 16:48
Od tygodnia nie ma dnia w którym nie było by problemów z Internetem. Najchętniej to bym ten router wyrzucił przez okno. Nikomu nie polecam, lepiej wybrać jakiegokolwiek innego dostawce internetu. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćRybnik -
~NotX3nu / 2022-07-03 20:03
kurde, teraz kupili multimedie i teraz sie czuje smutno i zle bo to dziadostwo Srecta kupila multimedie, multimedia byla spoko dopoki jak sie cos przesylalo to teraz 0 KB/s. Tragedia! WadyNajgorszy internet w Polsce, Vectra najgorszaMiejscowośćElbląg -
~notyourbusiness / 2021-08-24 23:21
Najgorszy pracodawca jakiego kiedykolwiek widziałam. Zaletybrak -
~Nowal / 2022-09-01 12:54
Partacze i paprochy 5 tygodni nie potrafią założyć internetu na adresie monter nie miał klucza do skrzynki i cisza po dzień dzisiejszy żenada i rozczarowanie... nie polecam oraz nie pozdrawiam ZaletyBrakWadyAutomat infolini nie profesjonalni monterzy nie kompetentna załoga po przejściu automatu na infolini -
~nowy / 2014-11-10 16:07
Witam
umówiłem się dwa razy na montaż internetu i w dwóch przypadkach monter sie nie pojawił.
zero informacji, a ja czekam i marnuję czas.oczywiscie zadzwoniłem do vectry tam mnie przełączali od jednej osoby do drugiej i efekt zerowy pani powidziała ze to zgłosi i tyle. PORAZKAZaletybrakWadysamenie doszło do podpisania umowy. na szczęście -
~Nukleon / 2015-11-27 08:09
Od roku są problemy z internete. Pakiety giną.. Infolinnia niedostępna. Na facebooku konsultacji każą restartować modem co jest kompletnie nie adekwatne.
Proszę przykład z rana.
WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------| ------|------|
| 192.168.0.1 - 0 | 14 | 14 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 |
| 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 10 | 9 |
| 172.17.0.149 - 0 | 14 | 14 | 16 | 19 | 21 | 19 |
| 172.17.0.126 - 10 | 10 | 9 | 0 | 23 | 51 | 19 |
| 172.17.28.22 - 34 | 6 | 4 | 0 | 33 | 61 | 23 |
| 172.17.28.22 - 10 | 10 | 9 | 0 | 25 | 52 | 21 |
|037008193018.p2p.business.static.vectranet.pl - 34 | 6 | 4 | 0 | 32 | 60 | 23 |ZaletybrakWadynie działający internetprawie rok -
~NWV / 2021-06-15 18:29
Zaniozona szybkosc internetu zamiast maxymalnie 600Mb/s dochodzi w porywach do 350Mb/s. Obsluga ignoruje jakiekolweiek uwagii. Nigdy wiecej VECTRY. Wadyslaba obsluga, zanizone parametry szybkosci interentu, smart tv ma opoznienia sygnalu glosu i obrazu.MiejscowośćBiałystok -
-
~nyczrut / 2023-07-22 18:57
najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami -
~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.ZaletyBRAKWadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunkówza długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia. -
~Oburzona / 2021-02-25 13:33
Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!MiejscowośćSosnowiec -
~odbiorca / 2015-12-18 22:43
niestety firma nie liczy się z klientem, mimo tego iż zgłosiłem brak możliwości technicznych ze strony dostawcy poskutkowały tym że mam teraz do zapłacenia, a raczej do wywalenia w błoto ponad tysiąc złotych, które można było lepiej zagospodarować. W wielkim skrócie, jeśli nie chcecie mieć z nimi problemów wypowiedzcie im umowę puki możecie. Nie dość że to naciągacze, to pracuje tam banda debili, z którymi nie można się dogadać a sprawy załatwiają w takim tempie jak polskie sądy, z resztą, ostateczne rozwiązanie też jest podobne, czyli zależy od tego, którą noga sędzia wstał......
założeni chyba przez PiS bo z Prawem się nie liczą ani z obywatelemZaletytzw okres ochronnyWadyza mało miejsca na pisanie i szkoda mojego cennego czasuzbyt długo
strona 174 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »