Zaletybrak
strona 173 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- nastepna »
-
~notyourbusiness / 2021-08-24 23:21
Najgorszy pracodawca jakiego kiedykolwiek widziałam. -
-
~Nowal / 2022-09-01 12:54
Partacze i paprochy 5 tygodni nie potrafią założyć internetu na adresie monter nie miał klucza do skrzynki i cisza po dzień dzisiejszy żenada i rozczarowanie... nie polecam oraz nie pozdrawiam ZaletyBrakWadyAutomat infolini nie profesjonalni monterzy nie kompetentna załoga po przejściu automatu na infolini -
~nowy / 2014-11-10 16:07
Witam
umówiłem się dwa razy na montaż internetu i w dwóch przypadkach monter sie nie pojawił.
zero informacji, a ja czekam i marnuję czas.oczywiscie zadzwoniłem do vectry tam mnie przełączali od jednej osoby do drugiej i efekt zerowy pani powidziała ze to zgłosi i tyle. PORAZKAZaletybrakWadysamenie doszło do podpisania umowy. na szczęście -
~Nukleon / 2015-11-27 08:09
Od roku są problemy z internete. Pakiety giną.. Infolinnia niedostępna. Na facebooku konsultacji każą restartować modem co jest kompletnie nie adekwatne.
Proszę przykład z rana.
WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------| ------|------|
| 192.168.0.1 - 0 | 14 | 14 | 0 | 0 | 1 | 0 |
| 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 |
| 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 10 | 9 |
| 172.17.0.149 - 0 | 14 | 14 | 16 | 19 | 21 | 19 |
| 172.17.0.126 - 10 | 10 | 9 | 0 | 23 | 51 | 19 |
| 172.17.28.22 - 34 | 6 | 4 | 0 | 33 | 61 | 23 |
| 172.17.28.22 - 10 | 10 | 9 | 0 | 25 | 52 | 21 |
|037008193018.p2p.business.static.vectranet.pl - 34 | 6 | 4 | 0 | 32 | 60 | 23 |ZaletybrakWadynie działający internetprawie rok -
~NWV / 2021-06-15 18:29
Zaniozona szybkosc internetu zamiast maxymalnie 600Mb/s dochodzi w porywach do 350Mb/s. Obsluga ignoruje jakiekolweiek uwagii. Nigdy wiecej VECTRY. Wadyslaba obsluga, zanizone parametry szybkosci interentu, smart tv ma opoznienia sygnalu glosu i obrazu.MiejscowośćBiałystok -
~nyczrut / 2023-07-22 18:57
najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami -
~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.ZaletyBRAKWadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunkówza długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia. -
~Oburzona / 2021-02-25 13:33
Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!MiejscowośćSosnowiec -
-
~odbiorca / 2015-12-18 22:43
niestety firma nie liczy się z klientem, mimo tego iż zgłosiłem brak możliwości technicznych ze strony dostawcy poskutkowały tym że mam teraz do zapłacenia, a raczej do wywalenia w błoto ponad tysiąc złotych, które można było lepiej zagospodarować. W wielkim skrócie, jeśli nie chcecie mieć z nimi problemów wypowiedzcie im umowę puki możecie. Nie dość że to naciągacze, to pracuje tam banda debili, z którymi nie można się dogadać a sprawy załatwiają w takim tempie jak polskie sądy, z resztą, ostateczne rozwiązanie też jest podobne, czyli zależy od tego, którą noga sędzia wstał......
założeni chyba przez PiS bo z Prawem się nie liczą ani z obywatelemZaletytzw okres ochronnyWadyza mało miejsca na pisanie i szkoda mojego cennego czasuzbyt długo -
~odbiorca ze światłowodu / 2024-12-12 22:33
Po dwóch latach z Vectrą przeszedłem do innego dostawcy internetu. Jestem bardzo zadowolony , nowy operator ma dużo lepsze rutery ( FUNBOX 6 ) , mam teraz dużo lepsze parametry wi-fi . Vectra zaniżała deklarowaną w umowie szybkość . Vectra nie szanuje klientów podnosząc wiele razy cenę abonamentu w czasie trwania umowy . Na szczęście w światłowodzie jest wielu dostawców internetu i można wybierać lepszych . Z doświadczenia NIE POLECAM VECTRY ! Zaletybardzo małeWadybrak szacunku dla klienta , podwyższali trzy razy w czasie trwania umowy abonament ( wymyślili zapis inflacyjny ) -
~ODRADZAM / 2022-04-10 15:14
Totalna porażka. Pakują forsę chyba tylko w budżet reklamowy i sprzedaż, ale nie ma na sprzęt albo obsługę klienta. Gdy już uda się klientowi wepchnąć umowę to zapominają o nim, jakość jest żenująca, obsługa klienta i reklamacje to spychologia.
Imho to firma budowana jako wydmuszka, żeby inny dostawca ją przejął. To jedyne wytłumaczenie dlaczego nie dbają o klienta ani postrzeganie marki. Tak jakby liczyły się tylko wielkości w statystykach - wolumen sprzedaży, liczba klientów, deklarowany obszar dostępności usługi.ZaletyNie ma zalet. Internet działa różnie, ale to żadna zaleta, że w ogóle działa płatna usługa.WadySame wady, czegokolwiek by tknąć.MiejscowośćWawa -
~ODRADZAM / 2024-03-27 21:56
ODRADZAM. Umowę ponownie musiałam podpisać zwiększać transfer internetu, nie dało się podobno zrobić tego na warunkach dawnej umowy. Konsultantka zapewniała, że umowa nie ma żadnych zapisów o waloryzacji, natomiast nieco ponad dwa tygodnie później dostałam informację na maila o waloryzacji stawek i podniesieniu abonamentu o ok 15%. Podpisując umowę bylam przekonana, że nadal przynajmniej obsługa klienta będzie zgłaszała się bez oczekiwania i będą po drugiej stronie osoby kompetentne- ponowne rozczarowanie, bo zaraz została wprowadzona AI Iwa, która w kółko odsyła do nagranych regułek, rozmowa z konsultantem graniczy z cudem. Po zmianie miejsca zamieszkania chciałam przenieść swój stacjonarny internet pod nowy adres (przed podpisaniem umowy - jeśli to też Warszawa to bez problemu), po przeprowadzce - nie można. Aby nie płacić kar musiałam wziąć inetnet mobilny w ten samej cenie ok 80 zł (po mojej prośbie został dodany "gratis" jeszcze jeden numer telefonu). Po 3 tygodniachnktrzymalam w końcu przesyłkę (podano zły numer telefonu kurierowi, który nie mógł się do mnie dodzwonić, a ja nie mogłam zgłosić braku do Vectry - patrz Iwa). Za opóźnienia obwiniono mnie, a za stary internet, który już od miesiąca był nieaktywny, bo już się wyprowadziłam i gak musiałam zapłacić, bo nowa umowa nie była jeszcze podpisana (choć wypowiedzenie starej złożyłam 2,5 miesiąca wczesniej). Po otrzymaniu przesyłki dostałam z jmowa tylko karty sim bez żadnego rutera, dzięki któremu mogłabym korzystać z tego nowegonjnternetu mobilnego. Jak już się dodzwoniłam na infolinie poinformowano mnie, że orzy mobilnym router nie przysługuje (choć to nie moja wina, że nie mam stacjonarnego- wszak o taki mi chodzilo). Ostatecznie włożyłam sima (testowałam jednego i drugiego) do telefonu (dual sim), aby korzystać z niego jako routera. Nawet strony do czytania z samym tekstem potrafią się nie ładować, lub trwa to po kilkanaście minut. Godziny spędzone na infolinii nic nie dały. Sygnału jak nie było tak nie ma, internetu też, a płacić trzeba. Nic nie robią, z ich strony nie ma nic wykorzystanego z mojej strony (nic dziwnego, jak działa gorzej niż na początku lat 90-tych). Czekam na koniec umowy i odradzam każdemu. Sprawę zgłaszam do UOKIK. ZaletyJie widzę.Wady1) Slaba obsługa- kiepska AI, długie przerwy, brak tematów, niemożność skontaktowanie się z obsługą przez człowieka, niekompetentny zespół sprzedażowy i techniczny.
2) brak internetu, brak zasięgu, słaby/zaden sygnal.
3) drogo, a do tego potrafią podwyzszyc cenę zaraz po podpisaniu umowy.
4) celowe wprowadzanie w błąd- inne informacje są podawane przed zawarciem umowy, inne dostaje się na papierzeMiejscowośćWarszawa -
~Ofiara przemocy / 2023-01-26 17:15
Podwyższają co pół roku cenę abonamentu mimo że podają konkretną wartość abonamentu miesięcznego. Abonament pod koniec umowy może być o połowę wyższy niż przy zawieraniu umowy. Chcą w ten sposób wynagrodzić sobie gigantyczną karę nałożoną na nich przez Urząd Ochrony Konsumenta. Dno. -
~Ogomełek / 2024-01-30 11:22
Ta Vectra to totalny przekręt. Niby mam 4 kreski ale internet kompletnie NIE DZIAŁA. Ps Vectra jest totalnym g... Próbuję włączyć przeglądarke i od ponad godziny nie mogę pomimo restartu rutera ZaletyBRAKWadynie działaMiejscowośćWarszawa -
~ograbiony / 2018-12-14 20:10
@wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.ZaletyŻadnychWadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest okMiejscowośćPolkowice -
~okara / 2015-03-02 17:08
Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!! -
-
~Okik / 2024-02-02 19:08
Podwyższają kilkakrotnie ceny w ciągu roku sami sprawy zgłaszane do instytucji nadzorujacyvh internet prawie nie działa. Poprostu oszustwo i nie dość że powinni zwrócić nienaleznie pobrane opłaty to zapłacić odszkodowania za ich oszustwa. Powołują się że to wymogi nowego rządu itd. ZaletyBrakWadyOszustwoMiejscowośćWarszawa -
~OKJA / 2022-01-04 16:47
UWAGA TO OSZUŚCI
NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!
w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.
UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ. -
~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu. MiejscowośćWarszawa -
~Ola / 2015-12-25 22:34
Fatalna firma. Naciągacze i tyle. Wykupiłam 2 razy dodatkową usługę, zapłaciłam za nią i jej nie otrzymałam. Złożyłam reklamację i nie uwzględniono jej. Tym samym wyłudzono ode mnie 100zł. Koszmar. Podejście do klienta szablonowe. Każda odpowiedź taka sama z szablonu. Za darmo już nie chce ich w swoim domu!!! ZaletyAbsolutnie żadnycvWadyCała firma to wielka wada1.5 roku
strona 173 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- nastepna »