Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~notyourbusiness / 2021-08-24 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy pracodawca jakiego kiedykolwiek widziałam.
    Zaletybrak
  • ~Nowal / 2022-09-01 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Partacze i paprochy 5 tygodni nie potrafią założyć internetu na adresie monter nie miał klucza do skrzynki i cisza po dzień dzisiejszy żenada i rozczarowanie... nie polecam oraz nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyAutomat infolini nie profesjonalni monterzy nie kompetentna załoga po przejściu automatu na infolini
  • ~nowy / 2014-11-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    umówiłem się dwa razy na montaż internetu i w dwóch przypadkach monter sie nie pojawił.
    zero informacji, a ja czekam i marnuję czas.oczywiscie zadzwoniłem do vectry tam mnie przełączali od jednej osoby do drugiej i efekt zerowy pani powidziała ze to zgłosi i tyle. PORAZKA
    Zaletybrak
    Wadysame
    nie doszło do podpisania umowy. na szczęście
  • ~Nukleon / 2015-11-27 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku są problemy z internete. Pakiety giną.. Infolinnia niedostępna. Na facebooku konsultacji każą restartować modem co jest kompletnie nie adekwatne.
    Proszę przykład z rana.
    WinMTR statistics |
    | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
    |------------------------------------------------|------|------|------|------| ------|------|
    | 192.168.0.1 - 0 | 14 | 14 | 0 | 0 | 1 | 0 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 11 | 8 |
    | 172.20.253.1 - 0 | 14 | 14 | 6 | 8 | 10 | 9 |
    | 172.17.0.149 - 0 | 14 | 14 | 16 | 19 | 21 | 19 |
    | 172.17.0.126 - 10 | 10 | 9 | 0 | 23 | 51 | 19 |
    | 172.17.28.22 - 34 | 6 | 4 | 0 | 33 | 61 | 23 |
    | 172.17.28.22 - 10 | 10 | 9 | 0 | 25 | 52 | 21 |
    |037008193018.p2p.business.static.vectranet.pl - 34 | 6 | 4 | 0 | 32 | 60 | 23 |
    Zaletybrak
    Wadynie działający internet
    prawie rok
  • ~NWV / 2021-06-15 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniozona szybkosc internetu zamiast maxymalnie 600Mb/s dochodzi w porywach do 350Mb/s. Obsluga ignoruje jakiekolweiek uwagii. Nigdy wiecej VECTRY.
    Wadyslaba obsluga, zanizone parametry szybkosci interentu, smart tv ma opoznienia sygnalu glosu i obrazu.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~nyczrut / 2023-07-22 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kłamcy i oszuści uważajcie co kupujecie ja zapraszam ich do sądu i będzie to bolało a jak wygram to nie sam tylko z wami
  • ~OBSERWATOR / 2014-03-10 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UFF,,, Nareszcie pozbyłem się VECTRY. Nikomu nie polecam tej firmy, wręcz przeciwnie, ale po kolei:
    Miałem umowę na 2 lata z szybkością 16 Mb/s. Na początku o takiej szybkości mogłem jedynie pomarzyc. W porywach było 1,5 M/s. Zacząłem reklamować drogą oficjalną Zwodzono mnie prze ponad miesiąc. Szukano "dziury w całym", a to mój komputer jet wolny, a to modem nie taki, trzeba wymienić i tak w kółko. W końcu zdenerwowałem się napisałem skargę do Urzędu Nadzoru Telekomunikacji i do wiadomości (za potwierdzeniem odbioru) do prezesa Vectry do rąk własnych. W efekcie tych działań internet przyspieszył. oczywiście deklarowana prędkość była nadal praktycznie rzadkością, le trafiały sie chwile, że sięgała 12-15 Mb/S Jednak moje szczęście było płonne. Potrzebowałem niezawodnego internetu przez cały czas, a tu Vectra daje plamę na całej linii. Pojawiają się dropauty 10-30 sekund internetu brak. WYSTARCZY, aby plik którego potrzebujesz trzeba było ściągać kilkukrotnie. (a nuż się w końcu uda). Reklamować tego oczywiście się nie da!!!, Bo dostawca nie odpowiada za takie krótkie, nic nie znaczące wg niego przerwy. Do tego dochodzą ciągłe planowane modernizacje sieci w nocy oraz nieplanowane wyłączenia późno wieczorne, gdy człowiek spokojnie mógłby popracować w sieci. Nie wytrzymałem i złozyłem wymówienie. I co się okazało, że przedłużono mi Umowę o pół roku, bo przegapiłem termin miesięczny. Odczekałem te pół roku, pilnowałem terminu i co się okazało, że VECTRA zmieniła okres wypowiedzenia z miesięcznego na dwumiesięczny, który mnie mimo wszystko obowiązuje, bo terminowo zapłaciłe fakturę, tym samym uznając, że zgadzam się na zmianę Umowy. UDAŁO SIĘ W KOŃCU wypowiedzieć skutecznie Umowę z końcem lutego. Dzisiaj oddałem cały sprzęt. Oddałem nawet kabel USB, pomimo, ze modem nie miał takiego wejścia i takiego kabla nie otrzymałem, ale technik zaznaczył w protokole odbioru, ze dał mi takowy podczas instalacji. Miałem i modem cyfrowy TV. Vectra potrafiła bez zapowiedzi wyłaczyć po 24 wszystkie programy, często w środku interesującego filmu.
    Obsługa w "salonie" Vectry "ślimacza" dwie ody w kolejce, czekałem prawie godzinę (6 stanowisk obsługi). Nic dziwnego, skoro przyjmujący sprzęt posługiwał sie komputerem stukał jebym palcem w kakim tempie jakby dopiero uczył się jego obsługi.
    Nigdy od VECTRY NIE CHCIAŁEM WIĘCEJ, TYLKO TYLE ZA ILE ZAPŁACIŁE, ALE TO MRZONKA.
    Proponuję nowe hasło dla VECTRY. DAJEMY NIEWIELE W ZAMIAN ŻĄDAMY WIĘCEJ (od klienta) więcej pieniędzy, więcej cierpliwości,
    W kazdym razie należy się 10 razy zastanowić zanim się podpisze Umowę z tą nierzetelną firmą.
    ZaletyBRAK
    WadySAME, niezgodna z UMOWA szykośc, krótkie przewry w dostawie internetu przez cały czas, częste wyłaczenia nocne, jednostronne zmiany warunków umowy na niekorzyść klienta, ślimacza obsługa w salonie. zmiana warunków
    za długo, kupiem za drogo, a potem jeszcze jednostronnie pzmienino wysokość opłat bez pisemnego uprzedzenia.
  • ~Oburzona / 2021-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
    Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
    Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
    SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~odbiorca / 2015-12-18 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety firma nie liczy się z klientem, mimo tego iż zgłosiłem brak możliwości technicznych ze strony dostawcy poskutkowały tym że mam teraz do zapłacenia, a raczej do wywalenia w błoto ponad tysiąc złotych, które można było lepiej zagospodarować. W wielkim skrócie, jeśli nie chcecie mieć z nimi problemów wypowiedzcie im umowę puki możecie. Nie dość że to naciągacze, to pracuje tam banda debili, z którymi nie można się dogadać a sprawy załatwiają w takim tempie jak polskie sądy, z resztą, ostateczne rozwiązanie też jest podobne, czyli zależy od tego, którą noga sędzia wstał......
    założeni chyba przez PiS bo z Prawem się nie liczą ani z obywatelem
    Zaletytzw okres ochronny
    Wadyza mało miejsca na pisanie i szkoda mojego cennego czasu
    zbyt długo
  • ~odbiorca ze światłowodu / 2024-12-12 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch latach z Vectrą przeszedłem do innego dostawcy internetu. Jestem bardzo zadowolony , nowy operator ma dużo lepsze rutery ( FUNBOX 6 ) , mam teraz dużo lepsze parametry wi-fi . Vectra zaniżała deklarowaną w umowie szybkość . Vectra nie szanuje klientów podnosząc wiele razy cenę abonamentu w czasie trwania umowy . Na szczęście w światłowodzie jest wielu dostawców internetu i można wybierać lepszych . Z doświadczenia NIE POLECAM VECTRY !
    Zaletybardzo małe
    Wadybrak szacunku dla klienta , podwyższali trzy razy w czasie trwania umowy abonament ( wymyślili zapis inflacyjny )
  • ~ODRADZAM / 2022-04-10 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Pakują forsę chyba tylko w budżet reklamowy i sprzedaż, ale nie ma na sprzęt albo obsługę klienta. Gdy już uda się klientowi wepchnąć umowę to zapominają o nim, jakość jest żenująca, obsługa klienta i reklamacje to spychologia.

    Imho to firma budowana jako wydmuszka, żeby inny dostawca ją przejął. To jedyne wytłumaczenie dlaczego nie dbają o klienta ani postrzeganie marki. Tak jakby liczyły się tylko wielkości w statystykach - wolumen sprzedaży, liczba klientów, deklarowany obszar dostępności usługi.
    ZaletyNie ma zalet. Internet działa różnie, ale to żadna zaleta, że w ogóle działa płatna usługa.
    WadySame wady, czegokolwiek by tknąć.
    MiejscowośćWawa
  • ~ODRADZAM / 2024-03-27 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Umowę ponownie musiałam podpisać zwiększać transfer internetu, nie dało się podobno zrobić tego na warunkach dawnej umowy. Konsultantka zapewniała, że umowa nie ma żadnych zapisów o waloryzacji, natomiast nieco ponad dwa tygodnie później dostałam informację na maila o waloryzacji stawek i podniesieniu abonamentu o ok 15%. Podpisując umowę bylam przekonana, że nadal przynajmniej obsługa klienta będzie zgłaszała się bez oczekiwania i będą po drugiej stronie osoby kompetentne- ponowne rozczarowanie, bo zaraz została wprowadzona AI Iwa, która w kółko odsyła do nagranych regułek, rozmowa z konsultantem graniczy z cudem. Po zmianie miejsca zamieszkania chciałam przenieść swój stacjonarny internet pod nowy adres (przed podpisaniem umowy - jeśli to też Warszawa to bez problemu), po przeprowadzce - nie można. Aby nie płacić kar musiałam wziąć inetnet mobilny w ten samej cenie ok 80 zł (po mojej prośbie został dodany "gratis" jeszcze jeden numer telefonu). Po 3 tygodniachnktrzymalam w końcu przesyłkę (podano zły numer telefonu kurierowi, który nie mógł się do mnie dodzwonić, a ja nie mogłam zgłosić braku do Vectry - patrz Iwa). Za opóźnienia obwiniono mnie, a za stary internet, który już od miesiąca był nieaktywny, bo już się wyprowadziłam i gak musiałam zapłacić, bo nowa umowa nie była jeszcze podpisana (choć wypowiedzenie starej złożyłam 2,5 miesiąca wczesniej). Po otrzymaniu przesyłki dostałam z jmowa tylko karty sim bez żadnego rutera, dzięki któremu mogłabym korzystać z tego nowegonjnternetu mobilnego. Jak już się dodzwoniłam na infolinie poinformowano mnie, że orzy mobilnym router nie przysługuje (choć to nie moja wina, że nie mam stacjonarnego- wszak o taki mi chodzilo). Ostatecznie włożyłam sima (testowałam jednego i drugiego) do telefonu (dual sim), aby korzystać z niego jako routera. Nawet strony do czytania z samym tekstem potrafią się nie ładować, lub trwa to po kilkanaście minut. Godziny spędzone na infolinii nic nie dały. Sygnału jak nie było tak nie ma, internetu też, a płacić trzeba. Nic nie robią, z ich strony nie ma nic wykorzystanego z mojej strony (nic dziwnego, jak działa gorzej niż na początku lat 90-tych). Czekam na koniec umowy i odradzam każdemu. Sprawę zgłaszam do UOKIK.
    ZaletyJie widzę.
    Wady1) Slaba obsługa- kiepska AI, długie przerwy, brak tematów, niemożność skontaktowanie się z obsługą przez człowieka, niekompetentny zespół sprzedażowy i techniczny.
    2) brak internetu, brak zasięgu, słaby/zaden sygnal.
    3) drogo, a do tego potrafią podwyzszyc cenę zaraz po podpisaniu umowy.
    4) celowe wprowadzanie w błąd- inne informacje są podawane przed zawarciem umowy, inne dostaje się na papierze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ofiara przemocy / 2023-01-26 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają co pół roku cenę abonamentu mimo że podają konkretną wartość abonamentu miesięcznego. Abonament pod koniec umowy może być o połowę wyższy niż przy zawieraniu umowy. Chcą w ten sposób wynagrodzić sobie gigantyczną karę nałożoną na nich przez Urząd Ochrony Konsumenta. Dno.
  • ~Ogomełek / 2024-01-30 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Vectra to totalny przekręt. Niby mam 4 kreski ale internet kompletnie NIE DZIAŁA. Ps Vectra jest totalnym g... Próbuję włączyć przeglądarke i od ponad godziny nie mogę pomimo restartu rutera
    ZaletyBRAK
    Wadynie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ograbiony / 2018-12-14 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @wściekły miałem to samo-naciągneli mnie na 150Mb/s -mialem zaniki internetu.Wypowiedziałem umowę i powróciłem do 100Mb/s i wszystko wróciło do normy.Teraz po 14 dniach gdy umowa weszła w życie .Mam od 3Mb/s do 80Mb/s.
    Wszelkie reklamacje -odpowiadają blondynki-"nie stwierdzono uchybień .Reklamacji nie uwzględniają,fachowców nie przysyłają. Jak można stwierdzić szybkość internetu na odległość 720 KM? Mam tak jak wyżej.Ta Blondyna za biurkiem ma 100Mb/s a ja mam 7Mb/s.
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy operator na rynku internetowym wmawiający sobie,że jest ok
    MiejscowośćPolkowice
  • ~okara / 2015-03-02 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Naciągacze, z bardzo nie miłą obsługą. Nawet płacę 1,50 zł za elektroniczną fv. Masakra!!!
  • ~Okik / 2024-02-02 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Podwyższają kilkakrotnie ceny w ciągu roku sami sprawy zgłaszane do instytucji nadzorujacyvh internet prawie nie działa. Poprostu oszustwo i nie dość że powinni zwrócić nienaleznie pobrane opłaty to zapłacić odszkodowania za ich oszustwa. Powołują się że to wymogi nowego rządu itd.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~OKJA / 2022-01-04 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA TO OSZUŚCI

    NIESTETY POŁASIŁAM SIĘ NA SZYBSZY INTERNET.
    INTERNET NIE BYŁ SZYBSZY ZA TO PODETKNĘLI MĘŻOWI DO PODPISU UMOWĘ O INNEJ TREŚCI I "W PREZENCIE" DOSTALIŚMY NIEŚWIADOME PRZEDŁUŻENIE UMOWY TV NA CZAS OKREŚLONY.
    TERAZ GDY SIĘ PRZEPROWADZAM ŻĄDAJĄ OD NAS 900 PLN KARY !!!

    w MOIM OTOCZENIU JEST JESZCZE JEDNA OSOBA KTÓRA TAK BYŁA POTRAKTOWANA.

    UWAŻAJCIE CO PODPISUJECIE - NIE MOŻNA IM UFAĆ.
  • ~OkropnaVectra / 2018-01-03 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma!!! Od wielu lat nie miałem do czynienia z taką fatalną fitmą. Jestem klientem tej firmy od kilku lat a potraktowali mnie jak wariata i idiotę. Z daleka od nich. Nikomu nie polecam. Grosza im więcej nie dam. Nie będę opisywał wszystkich szczegółów od końca listopada do dziś. Żadna firma mnie w życiu nie potraktowała jak ta okropna firma z Sopotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ola / 2015-12-25 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Naciągacze i tyle. Wykupiłam 2 razy dodatkową usługę, zapłaciłam za nią i jej nie otrzymałam. Złożyłam reklamację i nie uwzględniono jej. Tym samym wyłudzono ode mnie 100zł. Koszmar. Podejście do klienta szablonowe. Każda odpowiedź taka sama z szablonu. Za darmo już nie chce ich w swoim domu!!!
    ZaletyAbsolutnie żadnycv
    WadyCała firma to wielka wada
    1.5 roku
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017