Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2022-08-09 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Vectry to dramat, problemy z łączem to standard
  • ~Niezadowolony klient / 2022-11-03 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej kiedykolwiek byłam, jestem w niej od wczoraj i mam tylko same problemy. Karta powinna być aktywna od razu (tak było u innych operatorów), a tu musiałam czekać do 13:00 ????. Nie miałam ani telefonu ani internetu. Maskara. Jak już wczoraj aktywowali jakiś nowy, super pakiet, gdzie miało być wszystkiego więcej, tak dziś o 06:00 rano wyłączyli mi internet i zablokowali telefon że niby pakiet mi się skończył i wszystko wykorzystalam. Super w niecałą dobę tak? Masakra większego bagna jeszcze nie spotkałam. Nic tylko zrywać umowę z takim beznadziejnym operatorem????????????
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćGdynia
  • ~niezadowolony klient / 2024-04-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    dekoder bezprzewodowy vectry tzw. tv smart to totalna porażka. zacina się, ciągłe komunikaty o braku dostępu do internetu lub niekończący się system wirującego kółka. omijajcie z daleka Vectę i jej telewizją
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2015-08-15 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Rzadko kiedy zdarza się dzień bez przerw w dostawie internetu. Często internet jest bardzo wolny, chociaż zdarzają się dni kiedy jest dobrze. Ogólnie to porażka i nie polecam...
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo wad.
    2 lata , ok.60zl
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2015-11-13 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Vecrtry. Zbyt często zdarzają się dni kiedy internet jest wolny.
    Mam internet DO 100mb i w moim pokoju przez wi-fi jest zwykle ok. 30mb, ale bardzo często prędkość spada do 3mb... Ja nie wiem co oni kombinują z tym internetem ale to bardzo przeszkadza. Vectra chyba myśli, że ok. 23-24:00 wszyscy już śpią i nikt nie używa internetu. No i jeszcze czasami nie ma telewizji i internetu jednocześnie.
    Cena może nie jest zła ale cała reszta to porażka.
    Zaletyw sumie to nie ma zalet
    Wadyza dużo wad
    2 lata
  • ~Niezadowolony klient Vectry / 2018-12-13 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez tą firmę. Dlaczego:
    1. Po pierwsze byłem w terminie zwrócić ruter. Adres nie był właściwy. Widniał w internecie stary adres. W związku z tym nie mogłem pojawić się po raz kolejny w terminie, aby zwrócić ruter. Pojawiłem się 2 dni później i dostałem informację z karą wysokości 60 zł.
    2. Przedstawiciele Vectry wielokrotnie do mnie dzwonili po tym jak zrezygnowałem celem zamówienia mnie na powrót pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt w celach marketingowych.
    3. Były dni w których nie mogłem korzystać z internetu z względy na problemy techniczne Vectry. Prosiłem o ograniczenie mojego kosztu w związku z tym. Nie dostałem odzewu ze strony Vectry.
    4. Dostałem ofertę cenową na początku umowy. Pytałem czy jest to najlepsza oferta w tej okolicy. Byłem zapewniany, że tak. Kilka dni później dowiedziałem się, że Vectra oferuje w mojej klatce opcję 20% tańszą.

    Zdecydowanie odradzam.
  • ~niezadowolony użytkownik / 2015-12-09 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!!! Internet minimum dwa razy dziennie znika na pare minut, tak samo jak i kanały. Pani mnie poinformowała że to nic wielkiego i te kanały były tylko na próbę, gdzie nikt mi o tym nic nie wspomniał podczas podpisania umowy, oraz nie mam tego zawartego w owej umowie (i oczywiście mogę sobię wykupić pakiety żeby mieć te głupie pare kanałów, czyli tradycyjne naciąganie klient
    ZaletyŻADNYCH
    WadyJest ich zbyt wiele żeby to opisać
    Produkt mam od 14.09.2015 i do tej pory mam z tym problem
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-06-25 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet EVER!!!!! Przecina, często brak internetu. Prędkość nie powala
    Najgorszy internet EVER!!!!! Przecina, często brak internetu. Prędkość nie powala
    Najgorszy internet EVER!!!!! Przecina, często brak internetu. Prędkość nie powala
    Najgorszy internet EVER!!!!! Przecina, często brak internetu. Prędkość nie powala
    Najgorszy internet EVER!!!!! Przecina, często brak internetu. Prędkość nie powala
    Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćSuwałki
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-10-22 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Sinusoida. Raz internet jest, innym razem go nie ma. Bardzo kiepski dostawca
    Zaletybrak
    Wadyzrywa połączenie każdego dnia po kilkanaście razy
    MiejscowośćSuwałki
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-11-19 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno!! Często urywa neta. Naprawdę CZĘSTO! Słaba jakość łącza. Prędkość rzadko osiąga minimum. DNO!
    Zaletybrak
    Wadyniestałe łącze
    MiejscowośćSuwałki
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-12-11 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś chciałem za każdym razem dawać opinię jak urwie mi neta, ale musiałbym robić to codziennie po kilkanaście razy.
    Najgorszy dostarczyciel internetu, który swoich klientów ma głęboko w D.
    Zaletybrak
    Wadyniestały internet i oszukana prędkość
    MiejscowośćSuwałki
  • ~niezadowolony, zawiedziony i wk.... / 2014-07-10 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast "chcieć się odnosić" do wpisów na portalu uwagi.pl lepiej by Vectra popracowała nad jakością świadczonej usługi i poziomem obsługi swoich klientów. Mydlenie oczu tu nie pomoże. Obraz telewizyjny się rwie i zatrzymuje. Internetowi daleko do deklarowanej prędkości. Infolinia to totalna porażka - trudno się dodzwonić (nic dziwnego przy tak niskim poziomie jakości telewizji i internetu), a jak już ktoś odbierze, to nic konkretnego do powiedzenia nie ma. Umowy są na siłę "automatycznie przedłużane" a rezygnacja z usługi w ramach gwarantowanych prawem powodów (np. zmiana regulaminu) sztucznie utrudniana. Ktoś powinien się zająć na serio działalnością tej firmy. Moja skarga już jest i w UKE i w UOKiK-u.
    Zaletyprawie żadne
    Wadycałe mnóstwo
    zbyt długo, za drogo
  • ~Niezadowolonyklient / 2018-03-01 03:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu pisać klientów mała głęboko w d.... Internet słaby muli jak żółw , tv dddddduuuzzzzoooo programów nie ma przez wiele dni nawet tygodnie ( nawet jak to się zgłasza tel. Lub osobiście). Nie polecam tego czegoś no nie nazwę to odbiorca nie polecam tych nie udacznikow !!!!!! ????????☠️????????
    ZaletyZadne
    WadyMiliony wad
    MiejscowośćGłogów
  • ~Nieznajomy / 2017-10-11 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Same wady.
    30 min dzwonienia 0 odpowiedzi od obsługi
    Internet słaby 50 mb mam 10
    WadySame
    1 rok internet
  • ~Nigdy vectra / 2025-03-03 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internecik tak śmiga że ja szybciej dojdę piechotą do Australii niż on zacznie działać. Polecam zawiesić dziłalność a nie wciskacie shit klientom . NIE POZDRAWIAM.
    ZaletyŻADNE
    WadyZa długo by wymieniac
    MiejscowośćElbląg
  • ~Nigdywiecej / 2024-06-03 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści ,żerujący na klientach . Dla własnych korzyści tworzą umowy ,których podobno nie da się wypowiedzieć ????????‍♀️ a to się jeszcze okaże po czyjej stronie jest prawo ,bo ja nie podpisałam takiej umowy ,nikt mnie nie poinformował o tym ,że nie można wypowiedzieć umowy bo grożą kary w wysokości 2 tys ( gdyby o tym mówili klientom ,to podejrzewam ,że ich by nie mieli) ,i żeby było ciekawiej ,to jakaś rozmowa telefoniczna .niewiadomo z kim jest równoznaczna z podpisaniem umowy . Hmm ciekawa interpretacja .
    Szkoda ,że jak całymi dniami nie ma internetu ,to nie są tak gorliwi i nie zwracają klientom opłat za niezrealizowaną usługę . Omijajcie z daleka tych lichwiarzy
    MiejscowośćBiałystok
  • ~NigdyWięcejVectry / 2023-03-31 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Vectra naciąga swoich klientów. Nie naprawiają awarii, pomimo wielu skarg na brak telewizji oraz internetu. Co więcej, nie rozliczają płatności poprawnie, przez co wielokrotnie płaciłam więcej - Vectra była powiadamiana o tym, jednak oczywiście nic nie zostało z tym zrobione. ODRADZAM korzystanie z usług ponieważ jakość, cena i obsługa klienta są poniżej godności jakiegokolwiek człowieka. Jeśli macie jakiekolwiek poczucie własnej wartości, nie zawierajcie z nimi umowy.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak internetu, zła obsługa, ciągłe awarie i wiele innych
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~nik / 2014-10-09 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle awarie i prace modernizacyjne.Jeszcze kilka miesięcy i zegnam firme-nie polecam
    3 lata-ok 150 zl
  • ~Nik / 2018-10-17 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia sygnał. Wieczorem albo w weekend zapomnij o dobrej prędkości. Faktury przysłane z dużym opóźnieniem.
    MiejscowośćRadom
  • ~Nik / 2023-09-14 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra ro oszuści po trzech miesiącach podnieśli opłaty o 15procent poszedłem do osoby z którą podpisywałem umowę powiedziała że nie jest wróżką żeby wiedzieć że taki duży procent vectra podniesienie zapytanie o rezygnację z usługi będę musiał zapłacić 16 zł za zerwanie umowy poprosiłem o kosztorys za co usłyszałem że nie mogą mi tego udostępnić żenada naciągacze
    ZaletyBrak
    WadySame wady naciagcze
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4602
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017