Całyczas lagi nie ma takich do wafla
Słaby internet nie polecam xxaxaxanówina
ZaletyNiema
WadyMam 100 ping
MiejscowośćOświęcim
~Mikołaj / 2023-05-24 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno.. smart TV od Vectry zacina się cały czas, cena poszła w górę chociaż podpisywałem umowę na dużo niższej stawce a nie zmieniałem pakietu.. każdemu kto chce podpisać umowę z Vectrą to kategorycznie odradzam.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćRzeszów
~mila / 2014-08-04 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłam do Vectry w celu poznania nowej oferty, nie jestem klientem (tylko mąż jest klientem).Po tygodniu dostaliśmy informację sms ze na drugi dzień zostanie założona u Nas w domu nowa taryfa.NIC NIE ZAMAWIALIŚMY!!Tylko chcieliśmy dowiedzieć się o nową taryfę.To straszne oszustwo!!!!Gdybym mogła już dziś bym zrezygnowała z ich usług!!!
Wadymnustwo
wiele lat internet
~Milad / 2016-02-06 21:16
Ocena: 1.00 / 5
I regret!!! I am a heavy gamer. and choosing VECTRA was a terrible mistake... Don't recommend it for HD videos, online games or heavy internet use. Specially on the weekends the speed will remind you of old good 90s
ZaletyNone
WadySpeed
8 months
~Milena / 2016-05-21 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Od 12 dni jest całkowity brak internetu. Codziennie kontaktujemy się z infolinią i również z stacjonarnym punktem obsługi klienta i wciąż słyszymy to samo, że przyjedzie do nas technik. Jednak technika NIE BYŁO OD 12 DNI ! Ta firma to jest wielki żart !
Szczerze NIE POLECAM usług Vectry !! Nic nie robią sobie, z reklamacji!
Zaletynie ma żadnych zalet !!
~Miodek / 2022-01-11 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga. Przestrzegam przed podpisaniem umowy z tym usługodawca. Przy rezygnacji nie wpisują tego w ogóle w system. Umowa leci dalej o czym klient nie ma pojęcia. Przy próbie oddania sprzętu nie przyjmują go! Po kolejnych wielu telefonach przyjmują wypowiedzenie z data jaka im pasuje. Potem każą płacić za nie oddanie sprzętu w terminie. W dodatku błędnie zawyżają rachunki. Ta firma to jeden wielki oszust. Radzę się dobrze zastanowić nad korzystaniem ich usług. Teraz muszę się z nimi sądzić. Po mimo że mam twarde dowody idą w zaparte. NAPRAWDE NIE WARTO!!!
WadyOszust i naciàgacz
MiejscowośćSłupsk
~Mirek / 2023-03-17 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałem umowę w październiku 2022 na określonych warunkach po dwóch miesiącach otrzymałem pismo od VECTRA, że w związku z inflacją cennik idzie do góry o 15 zł. W dniu dzisiejszym otrzymałem w skrzynce ulotkę z ofertą taką samą jak w październiku 2023r. Zadzwoniłem na infolinię z tą informacją Pani grzecznie odpowiedziała "widziały gały co brały". Stwierdziła, że klienci którzy obecnie podpiszą na tych warunkach to i tak za dwa miesiące otrzymają takie same pismo od Vectra i inflacji i o 15 zł więcej. Więc jawne oszustwo w białych rękawiczkach. Ludzie czytajcie regulaminy bo tam są ukryte ich oszustwa.
Zaletybrak
Wadyoszuści w białych rękawiczkach
MiejscowośćToruń
~mirogd / 2017-06-16 15:42
Ocena: 1.00 / 5
W "promocji" zaoferowano mi int.mobilny. Z reszty zrezygnowałem. Po dwóch m-cach otrzymałem przesyłkę. Następne dwa tygodnie czekałem na aktualizację czyli na włąxczenie karty sim. Mało tego na infolini mają wyrąbane tylko aby się pozbyć natręta.Jak za dużo narzekasz to się wyłańczają . JEDNYM SŁOWEM VECTRA TO DNO. Aby kasiora była. Tyle w temacie.
Zaletynie ma
Wadywszystko co może być . włącznie z "olaniem" abonenta
~Mirona / 2017-10-26 11:49
Ocena: 1.00 / 5
żenada badziew co chwilę problemy jak nie z telewizją to z internetem po 3 dni brak obrazu internetu problem z komunikacją dzwonisz cały dzień i nikt nie odbiera ale zadzwoń i zamów telewizje bez problemów odbiorą to co oni wyprawiają brak słów nie wywiązują się z umowami czekam już rok na nowy dekoder i inną ofertę i doczekać się nie mogę dzwoni dzisiaj już 6 raz po 40minut na to żeby usterkę zgłosić i nikt nie odbiera podłączenia vectre mam od 3 lat
~Mirosław / 2023-09-26 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie można oglądać kanałów, kółko kręci i szuka,na infolini wszystko dobrze,co za chłam nie dajcie się nabrać. Jestem ciekaw co na to reklamacja ,wogóle nie mieżą siły Fifi tylko kasa i wypad.Najgorsxa TV w Kraju
WadyBeznadziejny ruter Wifi
MiejscowośćŚwidwin
~Misieczek / 2020-10-29 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat UPC i w szczególności ich dekodera Horizon. Uwierzcie mi, w porównaniu ze sprzętem Vectry i poziomem obsługi pracowników Vectry, UPC jest mercedesem przy trabancie. Dekoder Vectry to szmelc, biuro obsługi chamskie i niekompetentne, internet rwie się, jak papierowy sznurek. Podsumowując, Vectra to DNO. W moich oczach nie pomoże im reklama z podstarzałym gwiazdorem kina.
Zaletyhehehehehehe
WadyOpisałem
MiejscowośćWarszawa
~Misiek / 2015-08-18 08:19
Ocena: 1.00 / 5
Oszući i kłamcy. Naliczają dodatkowe opłaty. Jak najdalej od tej firmy.
~Miśka / 2018-01-29 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej nieprofesjonalna firma na rynku. Stosunek do klienta olewający. Internet z Vectry to żart 21 wieku.
MiejscowośćGdańsk
~Mitigaro / 2021-10-19 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Firma fatalna. Jeśli macie możliwość skorzystania z ich usług-UCIEKAJCIE.
Mam problem z płatnością, doliczyli mi dodatkową opłatę nie informując mnie wcześniej o tym fakcie. Pani z biura obsługi poinformowała mnie błędnie o stanie mojego salda i w związku z tym zapłaciłam mniej. Okazało się później, że mam niedopłatę, za którą nie dość że musiałam zapłacić odsetki to jeszcze została mi doliczona kara w wysokości 5,00 zł. Kontrakt z BOK to kpina!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
MiejscowośćPoznań
~MJ / 2023-12-18 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Same kłopoty b słaba jakość. FATALNE USŁUGI.
Zaletybrak
WadyOgólnie fatalnie
Miejscowośćchoszczno
~mloda / 2021-06-09 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia pod każdym względem, technicy nie przychodzą na umówiony montaż, zgłoszenia nic nie dają
ZaletyBrak
WadyCała masa, oszustwo i ignorowanie klienta
MiejscowośćWarszawa
~Mm / 2021-03-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
MiejscowośćBytom
~mm / 2023-07-13 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to jedno wielkie gówno......Straciłem już tydzień czasu na zrobienie cesji przedłużenie umowy. Złożyłem papiery dotyczące cesji umowy, po paru dniach otrzymałem maila z informacją, że cesja już jest zrobiona ....i w tym momencie zaczyna się cała zabawa z idiotami konsulatami i bootami na info linii. Nie będę opisywał całej historii, ale napisze tylko ....straciłem cały tydzień i mnóstwo nerwów na próby załatwienia sprawy z cesją i przedłużeniem umowy....finał tego jest taki, że jestem już klientem UPC. Dziękuje ci Vectro za 8 lat współpracy.
Zalety00000
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Mmd / 2020-04-18 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia w ciagu dnia rozlacza , na laptopie wgl nie mozna polaczy. Teraz gralem w cod
-mw
i rozlaczylo w czasie meczu ... te ich nibyy 150mb/s co obiecali to nawet nie ma a jest 15 do 30 mb/s . Ten dostawca internetu nie powinien istniec . Nic nie pokrywa sie z rzeczywistoscia , jedynie telewizja to wszystko gra . Tylko skonczy sie umowa to zmieniam.
ZaletyTelewizja
WadyInternet
MiejscowośćBialystok
~MMmm / 2021-12-17 02:02
Ocena: 1.00 / 5
Place miesięcznie za telewizję cyfrowa, która przestała odbierać na kolejnych urządzeniach. Tam, gdzie jeszcze się uruchamia (1 smartfon), też są problemy = ciagle komunikaty o błędach i zamykanie bądź zawieszanie emisji. "Serwer aplikacji nie odpowiada" - to chleb powszedni, odwiesza się tylko na reklamy. Zgloszenie ponad miesiąc temu metoda preferowana przez Vectre, czyli poprzez formularz na stronie, nie
zostało nawet zarejestrowane. Niewiele dala tez rozmowa z konsultantem, podobno sprawa została
przekazana do działu technicznego, choc najwyraźniej trafiła do czarnej dziury, bo brak jakichkolwiek działań.
Swoja droga dodzwonienie się to koszmar - stracona ponad godzina, po drodze "rozmowa" z wirtualnym pomocnikiem, który niczego nie rozpoznaje, nawet numeru podawanego cyfra po cyfrze! I milion komunikatów, zachęcających do wizyty na stronie internetowej, bo przecież Vectra rekomenduje te formę kontaktu (formularz zgłoszeniowy), po której nie zostaje żaden ślad.
WadyPrócz fatalnej jakości usług fatalna obsługa i pomoc techniczna.