Byłam zadowolona z usług, moi rodzice są klientami już od lat. Dlatego tak bardzo zirytowało mnie to, co się teraz stało. Potrzebowałam Internetu, i moi rodzice poszli zapytać właśnie do Vectry. I śmiało mogę powiedzieć,że to był jeden z największych błędów w tym roku. Pani zarzekała się, że modem (paluch) nie kosztuje więcej niż 20zł, a rodzice, jak to rodzice, uwierzyli. Dopiero kiedy przyjechałam do domu zobaczyłam błąd i oczywiście pani była wielce zdziwiona, że nie 20, a 220zł. Chcieliśmy odstąpić od umowy (minęły 2 dni), ale oczywiście się nie dało. Rodzice kupili mi modem, jakoś to Przeżyjemy, ale ten internet to istna katastrofa. Pół godziny zajmuje mi choćby połączenie się, zacina się i wyłącza co chwile, o obejrzeniu filmu mogę zapomnieć. Juz prawie kończę pisać tę opinię, z telefonu, a internet jeszcze się nie załączył (pisze z telefonu). I takie coś dostali klienci od 20 lat.WadyKłamstwa obsługi, wykorzystywanie klienta, beznadziejny internet.
Z Vectry kilkanaście lat, z internetu dwa tygodnie, 20zl zmco miesiąc