Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosław / 2023-09-26 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można oglądać kanałów, kółko kręci i szuka,na infolini wszystko dobrze,co za chłam nie dajcie się nabrać. Jestem ciekaw co na to reklamacja ,wogóle nie mieżą siły Fifi tylko kasa i wypad.Najgorsxa TV w Kraju
    WadyBeznadziejny ruter Wifi
    MiejscowośćŚwidwin
  • ~Misieczek / 2020-10-29 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie przeczytałem mnóstwo negatywnych opinii na temat UPC i w szczególności ich dekodera Horizon. Uwierzcie mi, w porównaniu ze sprzętem Vectry i poziomem obsługi pracowników Vectry, UPC jest mercedesem przy trabancie. Dekoder Vectry to szmelc, biuro obsługi chamskie i niekompetentne, internet rwie się, jak papierowy sznurek. Podsumowując, Vectra to DNO. W moich oczach nie pomoże im reklama z podstarzałym gwiazdorem kina.
    Zaletyhehehehehehe
    WadyOpisałem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Misiek / 2015-08-18 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszući i kłamcy. Naliczają dodatkowe opłaty. Jak najdalej od tej firmy.
  • ~Miśka / 2018-01-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej nieprofesjonalna firma na rynku. Stosunek do klienta olewający. Internet z Vectry to żart 21 wieku.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mitigaro / 2021-10-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma fatalna. Jeśli macie możliwość skorzystania z ich usług-UCIEKAJCIE.
    Mam problem z płatnością, doliczyli mi dodatkową opłatę nie informując mnie wcześniej o tym fakcie. Pani z biura obsługi poinformowała mnie błędnie o stanie mojego salda i w związku z tym zapłaciłam mniej. Okazało się później, że mam niedopłatę, za którą nie dość że musiałam zapłacić odsetki to jeszcze została mi doliczona kara w wysokości 5,00 zł. Kontrakt z BOK to kpina!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~MJ / 2023-12-18 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Same kłopoty b słaba jakość. FATALNE USŁUGI.
    Zaletybrak
    WadyOgólnie fatalnie
    Miejscowośćchoszczno
  • ~mloda / 2021-06-09 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pod każdym względem, technicy nie przychodzą na umówiony montaż, zgłoszenia nic nie dają
    ZaletyBrak
    WadyCała masa, oszustwo i ignorowanie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mm / 2021-03-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćBytom
  • ~mm / 2023-07-13 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to jedno wielkie gówno......Straciłem już tydzień czasu na zrobienie cesji przedłużenie umowy. Złożyłem papiery dotyczące cesji umowy, po paru dniach otrzymałem maila z informacją, że cesja już jest zrobiona ....i w tym momencie zaczyna się cała zabawa z idiotami konsulatami i bootami na info linii. Nie będę opisywał całej historii, ale napisze tylko ....straciłem cały tydzień i mnóstwo nerwów na próby załatwienia sprawy z cesją i przedłużeniem umowy....finał tego jest taki, że jestem już klientem UPC. Dziękuje ci Vectro za 8 lat współpracy.
    Zalety00000
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mmd / 2020-04-18 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia w ciagu dnia rozlacza , na laptopie wgl nie mozna polaczy. Teraz gralem w cod
    -mw
    i rozlaczylo w czasie meczu ... te ich nibyy 150mb/s co obiecali to nawet nie ma a jest 15 do 30 mb/s . Ten dostawca internetu nie powinien istniec . Nic nie pokrywa sie z rzeczywistoscia , jedynie telewizja to wszystko gra . Tylko skonczy sie umowa to zmieniam.
    ZaletyTelewizja
    WadyInternet
    MiejscowośćBialystok
  • ~MMmm / 2021-12-17 02:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Place miesięcznie za telewizję cyfrowa, która przestała odbierać na kolejnych urządzeniach. Tam, gdzie jeszcze się uruchamia (1 smartfon), też są problemy = ciagle komunikaty o błędach i zamykanie bądź zawieszanie emisji. "Serwer aplikacji nie odpowiada" - to chleb powszedni, odwiesza się tylko na reklamy. Zgloszenie ponad miesiąc temu metoda preferowana przez Vectre, czyli poprzez formularz na stronie, nie
    zostało nawet zarejestrowane. Niewiele dala tez rozmowa z konsultantem, podobno sprawa została
    przekazana do działu technicznego, choc najwyraźniej trafiła do czarnej dziury, bo brak jakichkolwiek działań.
    Swoja droga dodzwonienie się to koszmar - stracona ponad godzina, po drodze "rozmowa" z wirtualnym pomocnikiem, który niczego nie rozpoznaje, nawet numeru podawanego cyfra po cyfrze! I milion komunikatów, zachęcających do wizyty na stronie internetowej, bo przecież Vectra rekomenduje te formę kontaktu (formularz zgłoszeniowy), po której nie zostaje żaden ślad.
    WadyPrócz fatalnej jakości usług fatalna obsługa i pomoc techniczna.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mmmmmm / 2023-01-26 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści grający do własnej bramki ale kiedyś się to skończy zabija sie sami wlasna bronią czyli oszustwami i złodziejstwem bo kto mieczem wojuje od miecza ginie i niech tak się z wectra stanie DNI!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo brak porozumienia naciąganie zlodziejstwo
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mn / 2022-09-07 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja chciwa i bez żadnej lojalności wobec stałych klientów. Zero pomocy, oferta dla nowych klientów internetu mobilnego 100gb za 60 zł, jak chciałem przenieść umowę stacjonarna zaproponowali mi że tę samą kwotę 15 GB, co było jak nieśmieszny żart. Straciłem przez nich ponad 1500 zł za usługę z której nie mogłem korzystać ani zmienić na korzystnych warunkach. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJ.w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MN Gdańsk / 2017-08-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, totalne dno. Czy ktoś dodzwonił się do pomocy technicznej? Ja nie mogę przez 3 dni, na e-maile odpowiadają, e-mailami, tylko jak nie działa internet to jak go wysłać, jak go odebrać? Z tak złą obsługą techniczną nigdy się nie spotkałam. Nie polecam, a użytkownikiem jestem od 3 dni i nie jestem konkurencją, na dowód.
    To im wysłałam:
    "Witam, od 01/08/2017, od godz. 13.40 jestem Waszym klientem i co? Przykro mi pisać, ale jakość Waszych usług jest zła, dużo gorsza niż Pro Interenet. Fakty są takie, miało być lepiej, a jest jeden wielki syf, Wi Fi nie działa, kable wiszą, TV częściowo działa, dodzwonić się do pomocy technicznej nie można, kwitnę na telefonie drugi dzień, płacę za te rozmowy i nikt nie odbiera tylko leci muzyka, tak przez 8, 12, 20, 30 minut, gdzie szacunek dla klienta, co z jego czasem? Kto ma tyle czasu, aby jedną sprawę załatwiać przez tyle czasu i jej nie załatwić? Muzykę jak będę chciała to sobie posłucham, ale nie z telefonu i taką co lubię, chyba, że jest to dla Was dodatkowy przychód, takie telefony. Wasz przedstawiciel przedstawiał Was w świetlanie, dostałam nawet pakiet PLATINIUM, drożej niż dotychczas, ale miało być super i co z tego, po co mi to jak, to nie działa? Zresztą taki pakiet PLATINIUM zgodnie z Waszą ofertą jest lepszy dla klienta z ulicy, niż dla klienta który został przechwycony z Pro Internetu. Czuję się przez Was oszukana, pod każdym względem. Najgorsze jest to, że dojdzie do tego, że muszę za to zapłacić. Zadziwiające, jest to, że nagle wszyscy nic nie mogą, tak to jest z tel. 660-096-262, 782- 900-915, 533-39-39-50,601-601-601 no i oczywiście 801 0 801 80 lub 58 742 65 00 pod te wszystkie telefony dzwoniłam i nic, ale jak chcieliście mnie złapać, to zasypywaliście mnie sms, e mailam i telefonami. Mam wrażenie, że łapiecie jeleni, bo tak się czuję, a jak traktujecie stałych klientów, to strach pomyśleć. Obecnie jestem wściekła, na siebie, że dałam się tak oszukać, jedynym moim wytłumaczeniem jest to, że poprzedni dostawca usług był rzetelny i sadziłam, że tu też tak będzie".
    A taką odpowiedź dostałam:
    "Szanowny Kliencie
    W nawiązaniu do zgłoszenia uprzejmie prosimy o dokładniejszy opis problemu z Wi-Fi.
    Z wyrazami szacunku,
    Przem... G....
    Centrum Obsługi Klienta Vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    801 080 180
    58 742 65 00
    www.vectra.pl
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
    To już 3 dzień i jestem tak niezadowolona - Gdańsk
  • ~ModżynDorji / 2022-07-30 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne gówno nie dają mi pograć z kolegą w moją ulubioną grę mam ponad 50k ping.
    Już na danych komórkowych mam lepszy internet.
    Zaletybrak
    Wadydużo
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Moni / 2023-10-23 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra przedłużyła moją umowę o 18 miesięcy w trakcie rozmowy z konsultantem, kiedy pytałam go o powód wyższych cen. Bez mojej świadomej zgody!
    teraz podnieśli ceny o 15% bez możliwości rozwiązania umowy, albo muszę im zapłacić karę 1200pln za wcześniejsze rozwiązanie umowy - sprawę zgłosiłam do UOKiK i Prezesa UKE, gdyż narusza to prawa konsumenta o odstąpieniu od umowy w przypadku zmiany cennika. Twierdzą, ze podwyżka inflacyjna nie jest zmianą warunków umowy - ZGŁASZAJCIE TO DO UOKiK I DO PREZESA UKE!!!
    To tak, jakby konsument był niewolnikiem nawet jak podnosi mu się ceny.
    Wadyzrywa codzinnie internet po kilka razy, stosują praktyki mafijne wobec konsumentów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~monia / 2016-03-06 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra jest żałosna, wieczne awarie i problemy z internetem, nawet filmiku na YT nie można załadować. Na samym początku, parę lat temu, chodził jak burza, w niecałe 5 min ściągało się 1 GB, później zaczęto systematycznie zwalniać mi ten internet... Może przydałby się pozew zbiorowy? Ta firma nas tylko oszukuje, płacimy za 'dobry' internet, a dostajemy jakieś gówno!
    Zaletytelewizja jest ok
    Wadywszystko oprócz telewizji
    kilka lat
  • ~monia / 2024-01-26 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    internet domowy w opisie 600mb/s tyle że ze smartfonu internet mobilny tak samo chodzi. Zgłaszane było do działu technicznego i według nich wszystko wporządku. Współczuję ludziom co dali sie naciągnąć i internet im do ściagania z internetu potrzebny. Obsługa klijenta na infolini to totalna porażka kto tych głą. .bów zatrudnia, zgłasza się jakiś problem a puzniej się okazuje ze oni tego w systemie nie mają wiec następne zgłoszenie i tak w kółko. Internet domowy wzięty razem z kartą telefoniczną i mineło dwa miesiące i karty sim jak niebyło to i niema. Może kurier dla siebie wziął do domu żeby do kochanki dzwonić. Po dwóch tygodniach na infolini twierdzili że kart sim niemają... he he jednak tmobile miało racje że vectra to na samym końcu i tylko ochłapy jej zostają a ludziom kit wciskają że oni najlepsi. Umowa miała przyjść na emaila i wcale się nie dziwie że jeszcze nie doszła wkońcu zima, zawieje itd. Przy zakończeniu umowy dwuletniej szukujcie się że jeszcze prawie dwa miesiące będziecie płacić.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko to co w opisie powyżej i pewnie jeszcze cos by się znalazło.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Monika / 2014-08-12 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Duza firma, która nie przejmuje się klientem indywidualnym. Nie chce polubownie rozwiązac umowy, są kary za przedwczesne zerwanie umowy, cofają rabaty i za rok wychodzi 500 zł. Szczerze nie polecam
    Wadybrak podejścia indywidualnego do klienta, niekorzystne umowy, pierwsza umowa na 2 lata
    rok
  • ~Monika / 2016-11-22 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam zadowolona z usług, moi rodzice są klientami już od lat. Dlatego tak bardzo zirytowało mnie to, co się teraz stało. Potrzebowałam Internetu, i moi rodzice poszli zapytać właśnie do Vectry. I śmiało mogę powiedzieć,że to był jeden z największych błędów w tym roku. Pani zarzekała się, że modem (paluch) nie kosztuje więcej niż 20zł, a rodzice, jak to rodzice, uwierzyli. Dopiero kiedy przyjechałam do domu zobaczyłam błąd i oczywiście pani była wielce zdziwiona, że nie 20, a 220zł. Chcieliśmy odstąpić od umowy (minęły 2 dni), ale oczywiście się nie dało. Rodzice kupili mi modem, jakoś to Przeżyjemy, ale ten internet to istna katastrofa. Pół godziny zajmuje mi choćby połączenie się, zacina się i wyłącza co chwile, o obejrzeniu filmu mogę zapomnieć. Juz prawie kończę pisać tę opinię, z telefonu, a internet jeszcze się nie załączył (pisze z telefonu). I takie coś dostali klienci od 20 lat.
    WadyKłamstwa obsługi, wykorzystywanie klienta, beznadziejny internet.
    Z Vectry kilkanaście lat, z internetu dwa tygodnie, 20zl zmco miesiąc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2980
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017