Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyGdyby była skala na minus dałbym -10 punktów
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mechanik - T / 2025-04-10 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet dno
    WadySame najgorsze
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Mejq / 2025-07-27 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny internet domowy, co chwila przerwy w dostanie Internetu. Bardzo często się zacina.
    WadyZa zerwanie umowy trzeba płacić nie małą sumę pieniędzy gdzie w inny sieciach jest to darmowe
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~MG / 2021-07-13 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od pół roku walczę z nimi o to że już dawno zwróciłem sprzęt a oni naliczają mi kary za nie zwrócony sprzęt. Bałagan to mało powiedziane co tam się wyprawia a dodatkowo naliczają różne pakiety które nie użytkuje... Brak słów...
    ZaletyBrak
    WadyBałagan przez duże B
    MiejscowośćNowogard
  • ~Mgr Psych M / 2016-05-27 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu tak słaby że strona ładuje się kilka minut. Obsługa klienta w Nowym Sączu to tragedia. A jak juz z nich zrezygnujesz to do paru lat próbują naciągnąć Cie na rzekome dodatkowe koszty. Kłamstwo i złodziejstwo. Lepiej nie mieć internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak transferu, przeciąganie rozwiązania umowy, uzurują dodatkowe koszty 3 lata po rozwiązaniu umowy. Odrazdzam
    Nowy Sącz
  • ~micbard / 2021-01-11 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Michael / 2024-07-30 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słabo, wszystko do końca łącznie z robieniem problemu z ruterem i wmawianiu mi że nie zwróciłem.
    Zaletybrak
    Wadypełno
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michal / 2019-05-17 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno cały czas wyskakuje brak połączenia dns. Nikomu nie polecam najgorszy zakup jaki jest możliwy. 3 razy zmieniłem ofertę na lepszą ale jedyne co mam to więcej broblemów i ładny wygląd routera za który płacę 70 zł. Najgorsza sieć jaka jest dostępna.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jest wadą. Sama Vectra to wada.
    MiejscowośćRadom
  • ~Michal / 2023-01-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno poprostu nie da się dodzwonić. A dwa po 5 miesiącach podniesi cenę za abonament nie polecam tego gówna nikomu
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i podnoszą z dupy ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michalina / 2015-04-19 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10.04.2015 mam przeniesiony numer z Orange do Vectry - totalna porażka. Nigdy nie wiem czy telefon działa czy nie. Po 5 razy dziennie muszę resetować router. Dzwonić mogę tylko do klientów Vectry lub na komórki które mam płatne, inne sieci stacjonarne są głuche. Reklamacje nic nie dają. Najpierw naprawiają zdalne, potem technicy mają 24h robocze tzn 3 dni po 8h na naprawę i dalej nic.A rozmowy jeśli już są to co chwilę przerywane jakby tracił się zasięg. Totalna porażka, na szczęście umowa kończy się w lipcu ufff.
    Zaletyżadnych
    Wadymnóstwo
  • ~Michał / 2014-01-15 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Podobna sytuacja co u innych użytkowników mnie spotkała. Oddałem sprzęt z kilkudniowym opóźnieniem wyjasniając, że z usług nie korzystałem od 1,5roku bo sprzedałem mieszkanie a zerwanie umowy sie nie opłacało, i dostałem kare wynoszacą 700zł. Nie było reakcji na moje reklamacje i prosby o umorzenie tylko powtarzanie jak mantra paragrafów z umowy. Ponadto w drugim miejscu swiadczenia usług skonczyła mi sie umowa ale nie została automatycznie przedłużona tylko bez mojej wiedzy rozwiązana. O fakcie zakonczenia współpracy dowiedziałęm sie dopiero w momencie gdy dostałem informcję ze dostałem kare za niezwrócony sprzęt w wysokości 1050zł. Nie jest mi z tym dobrze ale musze powiedzieć ze życzę im z całego serca bankructwa!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Michał / 2016-02-06 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Mam wykupione 100 mb/s od dwóch miesięcy a speed test nigdy nie wykazuje więcej niż 25 mb/s. Gdy zgłosiłem problem to na 1 dzień transfer się podniósł do 40mbs później znów spadł. Poza to są oszuści. Powiedziano mi przy zawieraniu umowy, że gdybym chciał zrezygnować z umowy to im wcześniej to zrobię tym mniejszą karę zapłacę, a okazało się, że jest odwrotnie. Dodzwonienie się do działu technicznego graniczy z cudem (Widocznie bardzo dużo osób zgłasza problemy) Wcześniej miałem Netię i byłem zadowolony. Vectra to firma krzak.
    Wadywolne łącze, rozłącza internet, problem z kontaktem z działem technicznym.
    2 miesiące, 60 zł/mc
  • ~Michał / 2017-01-30 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jaki może być. Od początku nie pracuje stabilnie. Prędkość waha się w granicach od 0 do 70 Mb/s. Znamionowa prędkość to 100Mb/s, dodatkowo ostatnio zwiększyłem prędkość do 150Mb/s i ku mojemu zdziwieniu jest.... jeszcze gorzej. Zgłaszane wiele razy bez rezultatów. Tragedia, nie polecam.
    WadyWszystko
    Gdańsk
  • ~Michał / 2017-03-26 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle braki internetu i telewizji nawet po dwa dni
  • ~Michał / 2018-03-18 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2018-03-26 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiedziałem umowę w 2015 roku zdałem sprzęt w salonie w skierniewicach z winy Vectry nie potrafili naprawić usterki przez 3 miesiące mając na papierze podana przyczynę ! Po 3 latach otrzymuje pismo od komornika zajęcie wynagrodzenia w kwocie 1863 zł plus 280 koszty komornicze sprawa odbyła się zaocznie w oddalonym odemnie Lublinie 300 km bez mojego informowania
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Michał / 2019-08-15 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieszałość w realizacji zgłoszeń, problemy z internetem.
    ZaletyBrak
    Wadyopieszałość, arogancja obsługi klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2019-12-23 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf jaki może być, słabe łącze, słaby internet, każą płacić a nie wywiązują się z umowy, pomoc techniczna jedyne co potrafi zrobić to "Proszę wyłączyć router i uruchomić go ponownie".
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Michał / 2021-02-09 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Serwis mimo że umówiony na konkretny przedział czasowy w ogóle się nie pojawił a Pani na infolinii twierdzi że to błąd systemu i nie było zgłoszenia mimo że posiadam potwierdzenie na emailu i smsie. Jakość usług też jest masakryczna - skaczące lub nie działające kanały tv, przerywajacy internet lub jego brak. Stanowczo nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Michał / 2021-09-07 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza.
    ZaletyDziała w podstawowym zakresie.
    WadyKlient płaci za niedziałające usługi - odpowiedz Vectra: "nie zarejestrowano awarii ..."
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306