Od 10.04.2015 mam przeniesiony numer z Orange do Vectry - totalna porażka. Nigdy nie wiem czy telefon działa czy nie. Po 5 razy dziennie muszę resetować router. Dzwonić mogę tylko do klientów Vectry lub na komórki które mam płatne, inne sieci stacjonarne są głuche. Reklamacje nic nie dają. Najpierw naprawiają zdalne, potem technicy mają 24h robocze tzn 3 dni po 8h na naprawę i dalej nic.A rozmowy jeśli już są to co chwilę przerywane jakby tracił się zasięg. Totalna porażka, na szczęście umowa kończy się w lipcu ufff.
Zaletyżadnych
Wadymnóstwo
~Michał / 2014-01-15 18:04
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. Podobna sytuacja co u innych użytkowników mnie spotkała. Oddałem sprzęt z kilkudniowym opóźnieniem wyjasniając, że z usług nie korzystałem od 1,5roku bo sprzedałem mieszkanie a zerwanie umowy sie nie opłacało, i dostałem kare wynoszacą 700zł. Nie było reakcji na moje reklamacje i prosby o umorzenie tylko powtarzanie jak mantra paragrafów z umowy. Ponadto w drugim miejscu swiadczenia usług skonczyła mi sie umowa ale nie została automatycznie przedłużona tylko bez mojej wiedzy rozwiązana. O fakcie zakonczenia współpracy dowiedziałęm sie dopiero w momencie gdy dostałem informcję ze dostałem kare za niezwrócony sprzęt w wysokości 1050zł. Nie jest mi z tym dobrze ale musze powiedzieć ze życzę im z całego serca bankructwa!!!
ZaletyBRAK
WadySAME
~Michał / 2016-02-06 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Mam wykupione 100 mb/s od dwóch miesięcy a speed test nigdy nie wykazuje więcej niż 25 mb/s. Gdy zgłosiłem problem to na 1 dzień transfer się podniósł do 40mbs później znów spadł. Poza to są oszuści. Powiedziano mi przy zawieraniu umowy, że gdybym chciał zrezygnować z umowy to im wcześniej to zrobię tym mniejszą karę zapłacę, a okazało się, że jest odwrotnie. Dodzwonienie się do działu technicznego graniczy z cudem (Widocznie bardzo dużo osób zgłasza problemy) Wcześniej miałem Netię i byłem zadowolony. Vectra to firma krzak.
Wadywolne łącze, rozłącza internet, problem z kontaktem z działem technicznym.
2 miesiące, 60 zł/mc
~Michał / 2017-01-30 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca Internetu jaki może być. Od początku nie pracuje stabilnie. Prędkość waha się w granicach od 0 do 70 Mb/s. Znamionowa prędkość to 100Mb/s, dodatkowo ostatnio zwiększyłem prędkość do 150Mb/s i ku mojemu zdziwieniu jest.... jeszcze gorzej. Zgłaszane wiele razy bez rezultatów. Tragedia, nie polecam.
WadyWszystko
Gdańsk
~Michał / 2017-03-26 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle braki internetu i telewizji nawet po dwa dni
~Michał / 2018-03-18 22:33
Ocena: 1.00 / 5
Non stop przerwy w dostawie internetu, na infolinie nie idzie się dodzwonić, aż szkoda słów
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Michał / 2018-03-26 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Wypowiedziałem umowę w 2015 roku zdałem sprzęt w salonie w skierniewicach z winy Vectry nie potrafili naprawić usterki przez 3 miesiące mając na papierze podana przyczynę ! Po 3 latach otrzymuje pismo od komornika zajęcie wynagrodzenia w kwocie 1863 zł plus 280 koszty komornicze sprawa odbyła się zaocznie w oddalonym odemnie Lublinie 300 km bez mojego informowania
WadyBrak zalet
MiejscowośćSkierniewice
~Michał / 2019-08-15 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Opieszałość w realizacji zgłoszeń, problemy z internetem.
ZaletyBrak
Wadyopieszałość, arogancja obsługi klienta
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2019-12-23 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy syf jaki może być, słabe łącze, słaby internet, każą płacić a nie wywiązują się z umowy, pomoc techniczna jedyne co potrafi zrobić to "Proszę wyłączyć router i uruchomić go ponownie".
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćRzeszów
~Michał / 2021-02-09 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Serwis mimo że umówiony na konkretny przedział czasowy w ogóle się nie pojawił a Pani na infolinii twierdzi że to błąd systemu i nie było zgłoszenia mimo że posiadam potwierdzenie na emailu i smsie. Jakość usług też jest masakryczna - skaczące lub nie działające kanały tv, przerywajacy internet lub jego brak. Stanowczo nie polecam !!!
ZaletyBrak
MiejscowośćWrocław
~Michał / 2021-09-07 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza.
Nie wiem jak bardzo pijany musiałbym być żeby ponownie podpisać umowę z tą 'firma'. Obsługa klienta na najgorszym możliwym poziomie- odsyłanie od infolinii do oddziału, nikt nic nie wie i na dodatek chamstwo pełną gębą. Życzę rychłego upadku.
MiejscowośćWrocław-Fabryczna
~Michał / 2022-04-21 16:16
Ocena: 1.00 / 5
zrezygnowałem z vectry pol roku. W vectrze Internet mimo takiej ceny przerywał, nie dało sie oglądać filmow, co chwile trzeba bylo dzwonić o restart po ich stronie. Tv to dno, brak dobrych pakietów sportowych, serialowych lub sa mega drogie. Do tego dochodzi przedmiotowe traktowanie klientow, dla nich liczy sie tylko nowy klient zeby naciągnąć na umowe! Teraz jestem w UPC, o 10 zl drozsze ale internet 14 razy szybszy (tak, 14x!:) ) + wszystkie pakiety sportowe w tym HBO i nertflix :) no to chyba nie musze juz nic dodawac gdzie jest lepiej.
co bardziej neguje to zrezygnowałem najpierw Internetu, wysłałem sprzet dzien po terminie kary nie dostałem ponieważ negocjowałem jeszcze umowę na tv ale z tv tez zrezygnowałem i kare za zwrot po terminie juz dostałem :)
Zaletybrak!
Wadycena, jakosc!
MiejscowośćGdańsk
~Michał / 2022-12-09 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niska jakość świadczonych usług. Do wielu z nich nie miałem dostępu przez dłuższy okres czasu. Zostałem oszukany przy przedłużeniu umowy. Muszę płacić znacznie wyższe rachunki niż te które powinienem płacić zgodnie z umowa.
WadyFatalnie niska jakość obsługi klienta.
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2023-03-05 00:49
Ocena: 1.00 / 5
widocznie do pracy technika nie jest potrzebne zadne wyksztalcenie, technik ktory mial zrobic internet zregynował i wpisał ze to ja zrezygnowalem. polecam ta firme wszystkim ktorzy nie grzesza inteligencja wtedy z ta zrabana firma ,, vectra'' beda na tym samym dnie intelekualnym
Zaletyjedyna zaleta to ze swiat potrzebuje debili
Wadywszystko jest jedna wielka wada w ich wykonaniu
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~Michał / 2024-01-30 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Dziś znów podwyższają cenę. Rok temu 2 miesiące po podpisaniu umowy również podwyższyli.
Nigdy więcej vectry, wszystkim odradzam.
ZaletyBARK
WadyUOKiK powinien się temu przyjrzeć
MiejscowośćWarszawa
~Michał G. / 2018-12-10 01:49
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka żenada.. permanentny brak łącza internetowego w centrum Warszawy, chamska obsługa, bierność przy rozwiązywaniu problemów technicznych, próby naciągania na kary umowne.
WadyPermanentny brak łącza internetowego w centrum Warszawy, chamska obsługa, próby wyłudzania kar umownych, bierność w rozwiązywaniu problemów technicznych.
MiejscowośćWarszawa
~Michał Michalewki / 2018-06-15 12:02
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wszystko oddalem dekoder pilot kable to co mi dali to oddalem bo umowa sie konczyla chcialem zrezygnowac mam nadplate 200zł a tu mi pisza że mam oddac1000zl idioci to 5latek by to zalatwil szybko ,kazali mi czekac 30dni ze wysla emaila i co dostalem ale głupota 30dni czekac oni sa poj×$%!€i i ta cala firma to bzdura ,nie polecam to jest najgorsza firma oby ich zamknąc
ZaletyZadnych
WadySame wady
MiejscowośćChrząstowice
~michmro / 2023-02-26 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki mielismy !!!
Niby 600.mbs a chodzi na 150/200… , umowa na 24 miesiące pod miesiacu użytkowania podniesiono abonament o 30 pln … firrma - żenada !!!
Obsługa i czat na stronie - tragiczna !
Uważajcie moi drodzy , unikajcie tej Mafijnej firmy !!!
ZaletyBrak - nie zgadza sie z podpisana umowa !
WadyPrędkość internetu zakłamana w umówię, podniesiono umowe o 30 pln po miesięcu użytkowania;) zasłaniając sie inflacja - bzdura! Brak możliwości wypowiedzenia umowy …
MiejscowośćRumia
~Michu / 2018-01-28 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory wszystko niby ok dorobne awarie Odkad wypowiedzialem umowe ostatni miesiac brak WI FI mimio kilku tlefonow i zapewnien ze bedzie juz ok Wiec w mieszkaniu mimo oplacanego wi fi jestem zmuszony korzystac z internetu w telefonie PORAZKA