Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matii / 2023-12-28 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla innych :) nie bierzcie od nich usług.
    Od 16 października próbują u mnie naprawić internet, który się cały czas gubi lub zwalnia. Co śmieszniejsze po zmianie oferty na “szybszą”????
    “Próbują” bo bardzo opornie i nieudolnie im to idzie. 7 wizyt technika, godziny spędzone na tłumaczeniu tego samego problemu różnym ludziom, dziesiątki maili, kilka reklamacji. Kontakt z mojej strony każdą możliwą opcją - NIC.
    Sytuacja już nie jest w nawet denerwująca, tylko żałosna.
    Nie polecam :)
    ZaletyDo czasu zmiany oferty było ok.
    WadyBrak jakiej ogół wiek zaangażowania w rozwiązanie problemu. Panie z infolinii umawiają technika na godziny jakie im się podoba, technik przychodzi i mówi, że on nie wie. No nie polecam, nawet jakbym bardzo chciał to nie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Matiqu / 2016-12-28 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wysoki ping (4k) to troche duzo... Nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    Najgorsze co widzialem
  • ~MAtt / 2017-01-21 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Z telewizji+internet korzystalismy przez rok czasu... dzialalo w miare, nie liczac przerw w dostawie internetu, ktorych zgloszenie predzej udaloby sie zglosic w kancelarii prezydenta niz na infolinii.
    Ogolnie najgorsze dziadostwo jakie jest mozliwe, przez totalnie nieprofesjonalna obsluge klienta i zasady tam panujace. Przy konczacym sie abonamencie w listopadzie sprzet mozna bylo zwrocic TYLKo pomiedzy 1 a 14 stycznia... zenada, co to ma byc ???? Zwrocilismy 16 sstycznia z powodu pobytu za granica i odrazu slono treba placic... A na prosbe o zniesienie oplaty z powodu zwrotu tylko z 1-dniowym opoznieniem... sorry, PLACZ I PLAC !!! :/ Nigdy wiecej vectry !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY
    ZA DROGO
  • ~matto / 2021-02-25 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to tragedia, próba wypowiedzenia umowy z racji reklamacji - niemożliwe. Dostałem rekompensatę w wysokości 6 PLN.
    Absolutny żart, nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadysłaba obsługa techniczna, ciągłe braki internetu
    MiejscowośćWarszawa, śródmieście
  • ~Matwiejewicz / 2023-01-25 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc po podpisaniu przedłużenia umowy skorzystali z klauzuli i podnieśli cenę usług, żeby im starczyło na pokrycie 22 mln zł kary nałożonej parę dni wcześniej przez UOKiK za to, ze jeszcze wcześniej podniesli inne opłaty części swoich klientów bez podstawy prawnej. Jeśli jest to pójście na wojnę, to poszli na tę wojnę sami ze sobą. Jakość obsługi klienta jest przy tym na żenującym poziomie, z tymi wyuczonymi poradami o restarcie modemu, kiedy nie potrafią dostarczyć zamówionej usługi internetu, to ja też mógłbym się tam zatrudnić. Aktualnie jeszcze doczekam do końca umowy i na pewno zmienię dostawcę, nikomu też nie polecę tej firmy
    MiejscowośćWrocław
  • ~max / 2019-01-13 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    A huj z tą Wectrom ciągle zrywa, awaria z kilkunastu godziną przerwą co to kużwa ma być co za badziewie ,co mi po ich przeprosinach. Nie bierzcie tego badziewia
    Zaletyżadne
    Wadycodzienne zrywy
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Max / 2020-08-30 00:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas przerywa internet, reklamacji nie uznają ponieważ liczą brak internetu w procentach na dobę, a to że co chwilę przerywa to ich nie obchodzi. I prędkość ... dobrze jak jest 1/4 od obiecanej.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maxer / 2016-04-13 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno... (stałe łącze) które rozłączało mi się po kilka razy dziennie... Przyszedł serwisant, który sam powiedział, że ich modemy mają jakieś "wady"????? Gdzie tu sens? Wymieniać znowu na taki sam modem i w niego inwestować? Żeby załatwić cokolwiek na infolinii to najlepiej wykupić sobie pakiet darmowych minut... Bo i tak to taniej wyjdzie... W jednym miesiącu, kiedy miałem takie problemy z internetem(łącznie czas oczekiwania na połączenie to jakieś dobre kilka godzin). Za pierwszym razem zrobiłem błąd(co jest chore) Miałem na koncie około ponad 14 zł(W połowie rozmowy mnie rozłączyło,bo skończyły się środki na koncie). Radzę uważać na to bo ostro naciągają. Kolejną rzeczą jest VOD! Wykupiłem wszystkie możliwe cuda wianki jakie oni tam mają. Po miesiącu używania widzę, że dany serial który ogladałem straciał odcinki w danym sezonie... (Wiec vectra wybiera nam co mamy i kiedy oglądać). No i kończąc moją wypowiedź na temat tej "firmy" na fakturze dostałem opłaty nie wiadomo skąd;) w tym momencie oczekuję już 34 minuty. Mam nadzieje że się do 14 dodzwonię bym do pracy się wyrobił. Pozdrawiam I NIE POLECAM!!!!!
    WadyDNOOOOOOOOOOOOOOOO
  • ~Maxo / 2022-01-22 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo skończone wywala internet 15 razy na dzień
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszystko to są wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maxo / 2022-04-18 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno skończone nie działa co 5 minut wywala grałem turniej przestało działać w każdej grze.
    Najgorszy internet to vectra, która nie powinna istenieć ha tfu na vectre
    ZaletyNie ma
    WadyWszytko
  • ~Maxymilian / 2016-02-02 05:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Nie tego się spodziewałem. Oto jak pracuję Vectra i jak stara się rozwiązać problem u klienta.

    Sieciba Vectry w moim mieście. ( 1 wizyta )

    - Mam problem z kartą Cyfrową mam z 30 kanałów podstawowych a w pakiecie miało być ponad 160.
    - Już puszczam jeszcze raz sygnał aktywacyjny za godzinę wszystko powinno ruszyć.

    Sieciba Vectry ( 2 wizyta i ta sama babka )

    - Niestety mineły prawie 4 godziny i nic dalej około 30 kanałów a reszta zablokowana
    - A w czym problem
    - No byłem u pani z 4 godziny temu z problemem karty
    - Był pan u mnie?
    ( No więc jak tutaj nie udusić takiej? )

    Telefonicznie ( nr.1 )

    - Mam problem z kartą cyfrową nie mam wszystkich kanałów cyfrowych
    - Już sprawdzam.... Mam tutaj w komputerze że wszystkie kanały zostały aktywowane
    - Mimo to mam tylko z 30 kanłów z obiecywanych 160
    - Rozumiem.... proszę spróbować z resetować dekoder ( o_O )
    - Jaki dekoder mówię że mam kartę cyfrową!
    - W takim razie proszę wyjąć kartę z telewizora i wpiąć raz jeszcze
    - Nic to nie dało
    - Hmmm.... Nie potrafię panu pomóc wyślę do pana technika

    Telefoniczne ( po 20-30 próbach )

    - Witam dzwoniłem że mam problem z kartą cyfrową miał się zgłosić technik i nic.
    - A jaki adres?
    - Podaje adres
    - Hmm nie mam zgłoszenia usterki od pana
    - Jak nie ma zgłoszenia jak dzwoniłem parę godzin temu i nie udało się pomóc telefonicznie to pan niby wysłał do mnie technika.
    - Jeszcze raz jaki adres
    - Podaje adres 2 raz
    - Hmm pan ma 2 dekodery?
    - Nie 2 karty
    - Proszę spóbować skonfigurować kartę
    - Jak!?
    - Wyjąć z telewizora i spróbować włożyć w 2
    - ( 0_0 ) Podmienić czyli karty
    - Nie nie... wyjąć kartę z Telewizora i włożyć do drugiego
    - Nic nie dało...
    - Aha dalej nie ma pan kanałów?
    - Nie.
    - W takim razie wyśle do pana technika powinien do pana dotrzeć tak za godzinę dwie...

    No właśnie a jak działa technik

    Dzwoni raz, umawia się na daną godzinę po czym się nie wstawia, dzwonię więc ja do niego lecz telefon milczy.
    Wizyta więc w salonie i dzwoni 2 technik ( umawia się na dany termin i tyle z tego )

    Tak więc stwierdzam że w Firmie Vectra pracują niekompetentne osoby, które w ogóle nie znają się na tym co robią. To tak jakbym ja pracował w cukierni a nie wiedział nawet jak zrobić głupie ciastka. Kłamią tym że niby przyjmują usterkę a po chwili dziwią się gdyż niby nie zgłaszaliśmy usterki.

    No i wiadomo.
    Jak klient ma problem i chce go rozwiązać to niech czeka... co nas obchodzi że nie ma tego czy tamtego.
    Ale jak przychodzi termin płatności to potrafią się szybko przypomnieć i na głowę ci wejdą jak nie zapłacisz rachunku na czas.

    Dziady i oszusty jakich nie mało teraz!!!! Omijać te firmę szerokim łukiem!!!
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, Karty cyfrowe nie działają, Beznadziejna pomoc techniczna, długi czas oczekiwania na rozmowę.
    3 miesiące 169zł
  • ~maydalena / 2021-04-30 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakas masakra internet jak w sredniowieczu, nic nie dziala ciagle przerwy , najgorszy internet w calej polsce na szczescie zostal mi mc do konca umowt... nigdy wiecej
    Zaletybrak
    Wadynie laczy internet , przerywa
    Miejscowośćwarszawa
  • ~mazepa / 2017-06-14 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 miesięcy nie jest dostarczany sygnał z powodu awari.Do centrali dodzwoniłem się po 30 min słuchaniu muzyki.Trzy razy przekierowywano mnie do innego operatora i za każdym razem musiałem tłumaczyć o co mi chodzi.Za 3 razem pani mnie wysłuchała i to by było tyle bo odzewu wyjaśnienia wytłumaczenia przeprosin co kolwiek z ich strony nie było.Teraz od paru tygodni użeram się z centralą bo nie ma możliwości rozwiązania umowy.
    Zaletybrak
    Wadysame
    białystok
  • ~Mazur / 2016-04-26 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak slow 3 tyg walczyłem o założenie tv i internetu,biuro obsługi klijenta robi debila z samego siebie, moja sprawa zajmuje się jedną osobą podzielona na kilka osób co dziennie ktoś inny i I nigdy danej osoby niema w pracy .Wogole 0 zainteresowania klientem robią z niego głupka, niepotrafie odp na proste pytania,niepotrafią nawet przyjąć zlecenia ,nic 0 kompletne
    ZaletyTakie ze jej niezalozylem .Jestem szczęśliwy z tego powodu
    WadyHmmm zmienić kierownictwo ludzi którzy tam pracuja
  • ~mc / 2013-05-21 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam wszystkich przed firmą VECTRA , to dostawca miedzy innymi telewizji i internetu, naciągający ludzi różnymi sztuczkami na dodatkowe pieniądze już po rozwiązaniu umowy, manipulując datami faktur naciąga ludzi na dodatkowy miesiąc świadczenia usług mimo rozwiązania umowy i zwrotu dekodera, następnie do pracy przystępuje dział windykacji, który straszy byłych abonentów sądami
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i naciągacze
    2 lata
  • ~McAsi / 2017-06-11 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z Vectry dobre klika lat. Niestety z przymusu, bo w moim regionie nie ma możliwości podłączenia internetu i telewizji innej firmy. Jakość świadczonych usług jest tragiczna. Internet bardzo często nie działa i większość kanałów, które posiadam w pakiecie niestety nie działają. Obsługa klienta również na minus. Można zadzwonić tylko do centrali, która znajduję się w Warszawie. Dlatego z każdą usterką trzeba wybrać się osobiście do biura obsługi...co jest bardzo uciążliwe. Osobiście nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Md / 2023-09-01 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zerwać umowe z vectra, zadzwoniłam do konsultanta żeby zapytać czy mogę zrobić to już bez dodatkowych opłat, oczywiście odpowiedział ze taak, że na dzień dzisiejszy mogę to zrobić z spokojna głowa… natomiast… po zerwaniu umowy na strefie klienta dostałam notę na kwotę 800zl za przedterminowe zerwanie umowy, złodzieje i oszuści innych określeń nie mam. A już pominę fakt, Ze wiecznie były przerwy w których nie działała telewizja i internet. Żałosna firma.
    MiejscowośćZabrze
  • ~me / 2023-01-25 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra i tyle w temacie, uciekajcie jak najdalej. Na poczatku ok, ale pojawiaja się schodki w momencie gdy sa problemy z faktura, nie z mojej winy. W czasie mojej reklamacji magicznie wyłaczono mi wszystkie usługi telefonu komórkowego. Dodzwonić się na infolinię to jakaś porażka. Jak już ma się to szczęście i Wirtualna Wiki połaczy gdzie trzeba, konsultanci do niczego...nie umieja odpowiedziec na pytania i na pewno nie rozwiaża problemu. Ja nadal czekam na aktywowanie karty SIM (juz tydzień). Tylko pytanie czy firma Vectra jest dla Klienta i zrekompensuje niedogodności.... bardzo watpliwa sprawa, bo do tej pory..DNO!!!
    Zaletyżadne
    Wadyinfolinia Dno i jak wyżej...
    MiejscowośćŁódź
  • ~Mecenas / 2022-09-29 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorzej oceniana firma w Polsce. Prowadzone jest wiele spraw sądowych przeciw tej firmie. Czytając opinie niektóre szokujące należy zastanowić się nad tym jak ta firma w ogóle może legalnie działać na terenie Polski. Być może któraś osoba decyzyjna ciągnie z działalności tej firmy nielegalne zyski.
    ZaletyNie ma
    Wady100%
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mechanik / 2025-04-10 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
    Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyZalety Vektry to OSZUSTWO, NACIĄGACTWO, ZŁODZIEJSTWO, BRAK KOMPLEKSÓW I LOJALNOŚCI
    WadyTYLKO SAME WADY
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306