Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4524 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz kl / 2018-12-06 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, instalacja umówiona między godziną 12-14. Nikt nie przyszedł, dzwonie z zapytaniem co się dzieje, słysze, że technik nie mógł się dodzwonić i nie przyszedł. Zły numer tel. który z winy vectry mial technik, ale on nie miał dzwonić tylko przyjść na umówioną godzine gdzie ja specjalnie wziołem urlop i czekałem. Chlora z telefonicznej obsługi klienta nawet nie przeprosiła za pomyłke i zaproponowała najbliższy termin za tydzień. Podziekowalem za usługi tej syfiastej firmie w której pracują osoby z nastawieniem klient nasz wróg.
    MiejscowośćRadom
  • ~Mariusz Stopiński / 2013-09-10 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowy napisane w sposób podchwytliwy, obsługa klienta mało pomocna
    Zaletybrak
    Wady
    12-lat
  • ~Mariysz / 2022-12-17 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny operator. Częste awarie. Opryskliwa obsługa
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Marko / 2021-08-29 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie z tej pseudo firmy. Usług brak, tajemnicze doliczenia na fakturach, dzieci z obsługi klienta kompletnie naćpane nie mają pojęcia, o co chodzi, awaria całej sieci codziennie. Wygrałem już dwie sprawy przeciwko vectrze, trzecia w toku i będzie także wygrana. Tych złodziei należy usunąć z rynku i powsadzac do więzienia za oszustwa.
    ZaletyBRAK
    WadyTo, że istnieją wciąż jako firma i marnują tlen
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Markoo / 2022-05-25 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, robot z którym nie idzie się dogadać nie łączy z konsultantem. Ciągle awarie internetu. Dla nowych klientów internet za ta sama cenę o połowę szybszy. Kpina!!! Rezygnuje z tego gówna!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćUstka
  • ~Marlen / 2022-09-28 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jeśli chcecie zachować zdrowie i mam szczerą nadzieję, że kolejne pokolenia zrezygnują z usług każdej, jednej - ogłupiającej TV i tak bezczelnej formy obsługi klienta.
    VECTRA:
    1. pięknie jest tylko przez pierwsze 14 dni, kiedy trzeba klienta "urobić", żeby nie miał podstaw do rezygnacji;
    2. kolejne miesiące - miesiąc w miesiąc problemy z usługą internetu i TV, która nadaje na smarcie,
    3. jedyne rozwiązania - reset modemu, reset modemu, sprawdzenie kabelków, reset modemu wykałaczką i dalej tak samo - reset modemu, reset modemu, aktualizacje.
    4. aktualizacja wymaga logowania na koncie google - UWAGA! OSOBY STARSZE (nie poruszające się w świecie elektroniki) NIE PORADZĄ SOBIE Z TYM OPROGRAMOWANIEM!!! Również w kwestii przełączania programów, gdzie domyślnie ustawiony jest Netflix.
    5. Pakiety oczywiście narzucone - chcesz TVN, musisz zapłacić więcej. Ale absolutnie nie dadzą Ci zrezygnować z TVPis.
    6. połączenia na infolinię są odrzucane (Konsultanci udają, że nic nie wiedzą ;)) no i oczywiście 10 minut nabicia w koszta, żeby wysłuchać BOTA, który i tak finalnie nie rozwiąże sprawy :))
    7. zgłoszenia poprzez panel - patrz punkt 3 - odpisują szybko na zasadzie resetu modemu.
    Groszowe reklamacje uznają (jak już po raz kolejny w miesiącu ktoś im kable poprzerywa) ale Pan Technik przybywa ze szczerą niechęcią na kolejne wezwanie :)
    8. Konsultanci wprowadzają w błąd (część w ogóle nie ma pojęcia jak rozwiązać technicznie problem, lub kłamią, że są nałożone windykacje) i z kaprysem przełączają na inne Działy
    ZaletyBRAK - unikajcie jeśli macie alternatywę
    Wady- ciągłe awarie kwitowane jako "problemy natury technicznej, na które nikt nie ma wpływu"
    - rozłączanie połączeń na infolinię
    - ustawienia BOTA na początek, żeby spławić klienta (finalnie i tak dochodzi do połączenia z konsultantem)
    - wprowadzanie użytkowników w błąd przez konsultantów
    - ciągłe buforowanie na TV
    - przymus zakładania konta google do wszelkich aktualizacji i jakichkolwiek działań na tej TV (taka, tam forma inwigilacji)
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Marlg / 2023-05-06 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tak moge na tym internecie jedynie co robic to jajecznice jest tak tragiczny stale 1000pingu w grach człowiek płaci za gówno lepiej by internet działal podlaczony do kiełbasy
    Zaletynic
    WadyWszystko
    MiejscowośćLubań
  • ~maron / 2014-03-31 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa tygodnie temu zawarłem umowę przez telefon na dostawę internetu i cyfrowej TV. Dzis tj. 31-go marca w określonych godzinach nikt nie zjawił sie??? Jeśli firma tak dba o klienta to ja bardzo im dziękuje a czytającym tego posta gorąco odradzam. Sprawę zgłosiłem do UOKIK i każdy poszkodowany powinien to zrobić.
    ZaletyPiekna reklama???
    Wadyta firma powinna nazywać się"WADA"
    0 dni
  • ~Marta / 2016-06-08 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Jestem skazana na tą nieszczęsną usługę i widzę, że nie jestem osamotniona. Powinniśmy chyba jakiś pozew zbiorowy zrobić! Mam pakiet internetu niby 100mb, ale co z tego jak router notorycznie gubi sygnał i się zawiesza. Jedyne wyjście to wyjąć z prądu i włączyć ponownie tylko jak to robisz 3 razy dziennie to się zastanawiasz po co ci bezprzewodowy internet skoro trzeba co chwile nurkować do kabli. Pisałam reklamacje, wydzwaniam i słyszę od pana tylko, że u nich jest wszystko super i wg nich nie ma potrzeby wysyłania technika bo sygnał ma wzorcowe parametry. Po czym kolejnego dnia historia zaczyna się od początku. Mam serdecznie dość! Umowy nie można wypowiedzieć bo będzie kara. Jedyne co zostaje to rozprawa w Sądzie. MASAKRA!!! ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady! nie dbają o klienta i dostarczają wadliwą usługę a na domiar wszsytkiego naciągają na 2-letnie umowy bez możliwości bezpłatnej rezygnacji!!!
    korzystam już rok i niestety jeszcze kolejny rok przede mną ;(
  • ~Marta / 2017-06-20 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W przypadku zmiany miejsca zamieszkania Vectra nie da możliwości rozwiązania umowy bez kary pieniężnej. Zrozumiałe jest, że wina za zerwanie umowy lezy po stronie aboneta, jednak jeśli w nowym miejscu zamieszkania Vectra nie świadczy usług, to nie jest już jego wina.
    Po trzech miesiącach użytkowania VECTRY i niespodziewaej przeprowadzce musimy płacić za nią przez cały okkres umowy, mimo, że nie możemy z niej korzystać ( bo nie świadczy usług w nowym miejscu naszego zamieszkania).
    Nie jest mozliwe nawet obniżenie abonametu. To jest sytuacja losowa, niemniej jednak się zdarza.
    Dlatego serdecznie odradzam tego dostawcę.
  • ~Marta / 2020-04-10 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Na samą usługę ne narzekam. Gorzej z obsługą klienta. Serwisant podczas montażu modemu rozmontował gniazdko internetowe, zostawił dziurę z wywleczonym kablem. Po zakończeniu współpracy odesłałam sprzęt i grzecznie poprosiłam również o przywrócenie stanu wyjściowego w kwestii gniazdka. Pełne zlekceważenie. Czyli dewastacja mienia klienta, za naprawę której sam musi sobie zapłacić.
    Zaletyinternet bez większych problemów
    Wadycena, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2021-06-17 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd dla firmy!!! Zmieniliśmy adres w związku z czym złożyliśmy wniosek o zmianę miejsca świadczenia usług w dniu 13.05. Po tygodniu i braku jakiegokolwiek odzewu zadzwonilismy na infolinię. Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się, że firma ma braki kadrowe i nie ma komu przyjść dokonać przeniesienia i nie są w stanie powiedzieć kiedy będą mogli. Po kolejnych kilku dniach znowu zadzwonilismy i w końcu ustaliliśmy termin przeniesienia na 28.05. 2 tygodnie nie korzystaliśmy z usług A w tym momencie przyszedł do zapłaty rachunek w wysokości o 100zl większy "za fatyge przeniesienia uslug". Złożyliśmy reklamację bo to nie nasza była wina że firma się zmaga z problemami kadrowymi ale została odrzucona bez wyjaśnień. NIE POLECAM TEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY!!!! Uciekać od nich!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2023-09-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy oszuści i złodzieje. Technik woził przez 3 miesiące odebrany dekoder, który my oddaliśmy, a oni przekazali sprawę do windykacji na mnie jako długoletniego terminowego klienta. To już nie pierwszy numer z ich strony. Tym razem będziemy sprawy tak nie zostawimy....
  • ~Martin / 2016-10-16 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To badziewie działa tylko sporadycznie.Oczywiście zgłaszanie problemu nic nie daje.Za co ja płacę?
    WadyCzęściej nie działa niż działa.
    Użytkuje od 6miescięcy,kupiłem od przedstawiciela domokrążcy.
  • ~Martin / 2021-03-12 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
    Poniżej odpowiedź na reklamację:
    uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
    VECTRA - nie polecam i nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Martucha / 2022-01-03 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W godzinach 14.00 - 16.00 miałam umówioną wizytę montera. Czekałam w domu, a gość po prostu nie pojawił się, a na dokładkę nie raczył mnie nawet o tym poinformować telefonicznie. I teraz mam dalej czekać aż umówią mnie na kolejną wizytę. Po prostu żenada i kpina. Firma Vectra trzyma oczywiście stronę instalatora i twierdzi, że on był i nikogo nie zastał w miejscu zamieszkania. Twierdzi też, że nie mógł w żaden sposób się ze mną skontaktować. Jestem zniesmaczona takim postępowaniem i robieniem klienta w tzw. "balona". Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie polecam tej firmy nikomu. Gdybym wcześniej wiedziała, o tego typu poczynaniach tej firmy, to na pewno nie podpisałabym umowy.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, po podpisaniu umowy totalne zbywanie klienta, brak szacunku do klienta, nierzetelne wyjaśnianie reklamacji
  • ~Martyna / 2021-06-30 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakiś zart, minimum 4 awarie dziennie
    Nie dosiega do pokoju obok. Telewizji mi nie podłączyli i nie rozpatrują żadnej reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg, prędkość, awarie, obsługa, wszystko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Martyna / 2022-04-14 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas oglądania program się zawiesza, a po kilku, kilkunastu minutach wyskakuje lądowanie strony i "brak połączenia z internetem", trzeba wyłączać TV bądź zmienić program na którym wszystko działa, nie wliczając zacinania kanałów, które jest cały czas.
    Jak wcześniej przez 2 msce mąż użerał się z nimi bo instalacja przebiegła nieprawidłowo (nie otrzymaliśmy dekodera) na umowie było jasno napisane że kable są 2 do internetu routera i TV, a oni twardo się wykłócali i pisali na meila odpowiedź, że reklamacja nie uwzględniona bo wszystko było zainstalowane zgodnie z umową (co śmieszyło nas) a jednakowo ręce nam opadały, dopiero po nieustannym zgłaszaniu przez męża tego problemu po tych 2 mscach sami zadzwonili i załatwili sprawę z dekoderem do TV żeby te programy jednak były (ponieważ wzięliśmy telewizję i internet) nie zmienia to faktu że przez 2 msce nie korzystaliśmy z TV ponieważ nie mieliśmy odpowiedniego podłączenia które miało być jak zapewniał nas konsultant przy zawarciu wstępnej umowy przez telefon (mąż sam mógł kupić taki kabel i sam podłączyć TV, ale wtedy nie udowodniłby im że to oni popełnili błąd) to teraz jest TV ale baaaardzo słaba przez te zacinanie i wyłączanie programu które jest strasznie irytujące, nie wspominając że po rozmowie z konsultantem mąż zmienił ustawienia (połączenie internetu by TV działało, ponieważ ustawione było tylko łączę Wi-Fi) nie pomogło dalej jest to samo....
    Z pewnością nikomu nie polecam korzystać z usług Vectry, gdyby nie trzymającą nas umowa i koszty z jej zerwaniem już dawno by jej nie było u nas w mieszkaniu

    NIE POLECAM!!!
    MiejscowośćSzczytno
  • ~MaruMaru / 2023-09-13 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, średnio 5-8 razy dziennie nie ma internetu, czasem przez 1-2 minuty, a czasem po kilka godzin. W biurze obsługi klienta nigdy nie widzą problemów ani awarii we wskazywanej lokalizacji. Jedyną odpowiedzią od techników jest "to przez zakłócenia". Jeśli dochodziło do umówienia wizyty w celu sprawdzenia routera, technik oczywiście się nie zjawiał. Ludzie pracujący w Vectrze w socjal mediach potrafią napisać jedynie "proszę skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej", na którą nawet nie raczą odpisać
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilność, fatalna obsługa klienta,
    MiejscowośćZabrze
  • ~marus / 2022-08-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSłupsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306