Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2016-06-08 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Jestem skazana na tą nieszczęsną usługę i widzę, że nie jestem osamotniona. Powinniśmy chyba jakiś pozew zbiorowy zrobić! Mam pakiet internetu niby 100mb, ale co z tego jak router notorycznie gubi sygnał i się zawiesza. Jedyne wyjście to wyjąć z prądu i włączyć ponownie tylko jak to robisz 3 razy dziennie to się zastanawiasz po co ci bezprzewodowy internet skoro trzeba co chwile nurkować do kabli. Pisałam reklamacje, wydzwaniam i słyszę od pana tylko, że u nich jest wszystko super i wg nich nie ma potrzeby wysyłania technika bo sygnał ma wzorcowe parametry. Po czym kolejnego dnia historia zaczyna się od początku. Mam serdecznie dość! Umowy nie można wypowiedzieć bo będzie kara. Jedyne co zostaje to rozprawa w Sądzie. MASAKRA!!! ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady! nie dbają o klienta i dostarczają wadliwą usługę a na domiar wszsytkiego naciągają na 2-letnie umowy bez możliwości bezpłatnej rezygnacji!!!
    korzystam już rok i niestety jeszcze kolejny rok przede mną ;(
  • ~Marta / 2017-06-20 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W przypadku zmiany miejsca zamieszkania Vectra nie da możliwości rozwiązania umowy bez kary pieniężnej. Zrozumiałe jest, że wina za zerwanie umowy lezy po stronie aboneta, jednak jeśli w nowym miejscu zamieszkania Vectra nie świadczy usług, to nie jest już jego wina.
    Po trzech miesiącach użytkowania VECTRY i niespodziewaej przeprowadzce musimy płacić za nią przez cały okkres umowy, mimo, że nie możemy z niej korzystać ( bo nie świadczy usług w nowym miejscu naszego zamieszkania).
    Nie jest mozliwe nawet obniżenie abonametu. To jest sytuacja losowa, niemniej jednak się zdarza.
    Dlatego serdecznie odradzam tego dostawcę.
  • ~Marta / 2020-04-10 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Na samą usługę ne narzekam. Gorzej z obsługą klienta. Serwisant podczas montażu modemu rozmontował gniazdko internetowe, zostawił dziurę z wywleczonym kablem. Po zakończeniu współpracy odesłałam sprzęt i grzecznie poprosiłam również o przywrócenie stanu wyjściowego w kwestii gniazdka. Pełne zlekceważenie. Czyli dewastacja mienia klienta, za naprawę której sam musi sobie zapłacić.
    Zaletyinternet bez większych problemów
    Wadycena, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2021-06-17 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd dla firmy!!! Zmieniliśmy adres w związku z czym złożyliśmy wniosek o zmianę miejsca świadczenia usług w dniu 13.05. Po tygodniu i braku jakiegokolwiek odzewu zadzwonilismy na infolinię. Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się, że firma ma braki kadrowe i nie ma komu przyjść dokonać przeniesienia i nie są w stanie powiedzieć kiedy będą mogli. Po kolejnych kilku dniach znowu zadzwonilismy i w końcu ustaliliśmy termin przeniesienia na 28.05. 2 tygodnie nie korzystaliśmy z usług A w tym momencie przyszedł do zapłaty rachunek w wysokości o 100zl większy "za fatyge przeniesienia uslug". Złożyliśmy reklamację bo to nie nasza była wina że firma się zmaga z problemami kadrowymi ale została odrzucona bez wyjaśnień. NIE POLECAM TEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY!!!! Uciekać od nich!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2023-09-21 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy oszuści i złodzieje. Technik woził przez 3 miesiące odebrany dekoder, który my oddaliśmy, a oni przekazali sprawę do windykacji na mnie jako długoletniego terminowego klienta. To już nie pierwszy numer z ich strony. Tym razem będziemy sprawy tak nie zostawimy....
  • ~Martin / 2016-10-16 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To badziewie działa tylko sporadycznie.Oczywiście zgłaszanie problemu nic nie daje.Za co ja płacę?
    WadyCzęściej nie działa niż działa.
    Użytkuje od 6miescięcy,kupiłem od przedstawiciela domokrążcy.
  • ~Martin / 2021-03-12 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
    Poniżej odpowiedź na reklamację:
    uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
    VECTRA - nie polecam i nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Martucha / 2022-01-03 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W godzinach 14.00 - 16.00 miałam umówioną wizytę montera. Czekałam w domu, a gość po prostu nie pojawił się, a na dokładkę nie raczył mnie nawet o tym poinformować telefonicznie. I teraz mam dalej czekać aż umówią mnie na kolejną wizytę. Po prostu żenada i kpina. Firma Vectra trzyma oczywiście stronę instalatora i twierdzi, że on był i nikogo nie zastał w miejscu zamieszkania. Twierdzi też, że nie mógł w żaden sposób się ze mną skontaktować. Jestem zniesmaczona takim postępowaniem i robieniem klienta w tzw. "balona". Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie polecam tej firmy nikomu. Gdybym wcześniej wiedziała, o tego typu poczynaniach tej firmy, to na pewno nie podpisałabym umowy.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość, po podpisaniu umowy totalne zbywanie klienta, brak szacunku do klienta, nierzetelne wyjaśnianie reklamacji
  • ~Martyna / 2021-06-30 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakiś zart, minimum 4 awarie dziennie
    Nie dosiega do pokoju obok. Telewizji mi nie podłączyli i nie rozpatrują żadnej reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg, prędkość, awarie, obsługa, wszystko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Martyna / 2022-04-14 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas oglądania program się zawiesza, a po kilku, kilkunastu minutach wyskakuje lądowanie strony i "brak połączenia z internetem", trzeba wyłączać TV bądź zmienić program na którym wszystko działa, nie wliczając zacinania kanałów, które jest cały czas.
    Jak wcześniej przez 2 msce mąż użerał się z nimi bo instalacja przebiegła nieprawidłowo (nie otrzymaliśmy dekodera) na umowie było jasno napisane że kable są 2 do internetu routera i TV, a oni twardo się wykłócali i pisali na meila odpowiedź, że reklamacja nie uwzględniona bo wszystko było zainstalowane zgodnie z umową (co śmieszyło nas) a jednakowo ręce nam opadały, dopiero po nieustannym zgłaszaniu przez męża tego problemu po tych 2 mscach sami zadzwonili i załatwili sprawę z dekoderem do TV żeby te programy jednak były (ponieważ wzięliśmy telewizję i internet) nie zmienia to faktu że przez 2 msce nie korzystaliśmy z TV ponieważ nie mieliśmy odpowiedniego podłączenia które miało być jak zapewniał nas konsultant przy zawarciu wstępnej umowy przez telefon (mąż sam mógł kupić taki kabel i sam podłączyć TV, ale wtedy nie udowodniłby im że to oni popełnili błąd) to teraz jest TV ale baaaardzo słaba przez te zacinanie i wyłączanie programu które jest strasznie irytujące, nie wspominając że po rozmowie z konsultantem mąż zmienił ustawienia (połączenie internetu by TV działało, ponieważ ustawione było tylko łączę Wi-Fi) nie pomogło dalej jest to samo....
    Z pewnością nikomu nie polecam korzystać z usług Vectry, gdyby nie trzymającą nas umowa i koszty z jej zerwaniem już dawno by jej nie było u nas w mieszkaniu

    NIE POLECAM!!!
    MiejscowośćSzczytno
  • ~MaruMaru / 2023-09-13 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, średnio 5-8 razy dziennie nie ma internetu, czasem przez 1-2 minuty, a czasem po kilka godzin. W biurze obsługi klienta nigdy nie widzą problemów ani awarii we wskazywanej lokalizacji. Jedyną odpowiedzią od techników jest "to przez zakłócenia". Jeśli dochodziło do umówienia wizyty w celu sprawdzenia routera, technik oczywiście się nie zjawiał. Ludzie pracujący w Vectrze w socjal mediach potrafią napisać jedynie "proszę skontaktować się z nami w wiadomości prywatnej", na którą nawet nie raczą odpisać
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilność, fatalna obsługa klienta,
    MiejscowośćZabrze
  • ~marus / 2022-08-10 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    syf nie internet nie działa nic lagi przez 10h pod rząd
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Marzena / 2016-10-12 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nigdy nie spodziewałam się, że będę zmuszona do wystawiania niekorzystnych opinii w internecie. Niestety niebywała arogancja i buta z jaką spotkałam się ze strony firmy Vectra zmusza mnie do wysmarowania owej uwagi. Zostałam oszukana na niecałe 10 zł. Coś mi obiecano (co ważne, inicjatywa wyszła ze strony przedstawiciela tej firmy), ale tego nie ma. Suma kompletnie nie ma znaczenia. Chodzi o sposób w jaki ta firma postępuje. To było zwykłe oszustwo. Ta firma prezentuje zachowania, które nie mieszczą się w ramach przyzwoitości, dobrego smaku, czy moralności. Ja nie zbiednieję, ale niesmak pozostanie. Porażające jak nisko można upaść dla 10 zł. Prymitywna firma. Przestrzegam przed tymi oszustami.
  • ~Marzena / 2017-04-08 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby zyskać nowych Klientów, wprowadzają ludzi w błąd. Obiecują za Klienta rozwiązać umowę z jego dotychczasowym operatorem,po czym tego nie robią. Klient dowiaduje się o nierozwiązanej umowie od Komornika lub z zajęcia. Nikt nie jest w stanie udzielić jakichkolwiek informacji o dokumentacji jaka została podpisana pomiędzy przedstawicielem a Klientem. . Przedstawiciel nie zostawia potwierdzenia przyjęcia kompletu dokumentów. Specjalnie wprowadzają Klienta w kłopoty. Brak jakiegokolwiek profesjonalizmu. Całkowicie odradzam nawiązania współpracy, szczególnie powierzenia załatwiania za Klienta jakichkolwiek spraw z obecnym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadySpecjalne wprowadzanie w błąd
    od 6 lat, za pośrednictwem przedstawiciela firmy
  • ~Marzena / 2021-06-04 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, dekoder zawiesza się przy każdej próbie włączenia tv, aby coś sobie pooglądać. W trakcie oglądania programu nagle traci sygnał, a więc znowu resety, cuda na kiju i po 15 min człowiek wkur...iony, już odpuszcza, bo program zaraz się kończy. 300mega to tak naprawdę 70 mega max przy ściąganiu. Router trzeba resetować co najmniej 5 razy na dzień. A idź Pan w CH..j.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marzena / 2022-04-19 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka. Obsługa klienta to dramat. Zainwestujcie w szkolenia dla swoich pracowników bo nie mają żadnego pojęcia jak pracować z klientem. Po dwóch latach korzystania z usługi, zostałam namówiona na zwiększenie pakietu, mówiłam pani przez tel, że to ma być tylko na rok bo później się przeprowadzam do miejsca gdzie vectra już nie obsługuje i tej usługi nie będzie dało się przenieść. Pani zapewniała, że po tym roku będzie można spokojnie zrezygnować bez konsekwencji. Co się okazało? Otóż nie można zrezygnować i przez rok mimo, że nie używałam kablówki zostałam zmuszona do płacenia za usługę... Pisałam z firmą wiele maili, ale oczywiście nic nie dało się załatwić. Teraz już minął termin i mogłam zrezygnować z przedłużania umowy, co oczywiście zrobiłam w określonym czasie, a vectra nadal śle mi maile, że jeśli nie skontaktuje się z nimi to umowa zostanie automatycznie przedłużona... Już nie wspomnę o tym, że kobieta która przyjmowała ode mnie dekoder i u której rezygnowałam z oferty chciała mnie namówić na jakiś pakiet, mimo, że słyszała historię o tym, że vectra nie obsługuje miejsca, w którym teraz mieszkam!!! DRAMAT! Dodatkowo była bardzo niemiła i obrażona, że w ogóle przyszłam. Mam w domu papiery z rezygnacją i że oddałam dekoder, a ta firma nadal wysyła mi maile jak bym była ich klientem. To jest nękanie! Sprawa zostanie zgłoszona.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marzena / 2022-07-07 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam ,,złoty,, pakiet i internet.Przyszedl ,,ktoś ,,kto miał zainstalowac te usługi.Okazalo się ,że internet nie działa i nie mam kanałów telewizyjnych..Byłam zgłosić ,,awarie,, w biurze Vetra w Bielsku..Pani z doklejonymi rzęsami ustaliła termin usunięcia ,,usterki,
    ale nikt się nie pojawił...Odradzam wszystkim omijajcie Vectrę ,,szerokim łukiem,,,Zastanawiam się nad poinformowaniem policji ,żeby zainteresowali się tym procederem pod nazwą ,,Vectra,,..
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady ..
    MiejscowośćBielsko -Biala
  • ~Marzena / 2022-12-24 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostalam oszukana przez firme Vectra 2 lata temu naliczano mi platnosc za 2 multiroom którego firma nie dostarczyła ,nigdy nie zwrócono środków. W tym roku byłam obciażana za Canal plus fature za z ktorego zrezygnowałam w ubiegłym roku. Firma uslug nie świadczyla a ktps nie zmienil wartosci naliczania do faktury. Zlożyłam reklamacje i zostala odrzucona pomimo ze usluga nie była swiadczona przez rok . Jest to działanie z premedytacja na szkode klienta sprawa skierowana do UOKIK.
    WadyOszusci
    MiejscowośćWarszawa
  • ~masakra / 2020-01-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    internet 100mbs, na speedtestach w najlepszy pomiar to 49, najczęściej jest po 10-12, maks 30. Filmy na YT ciągle się freezują, ping w grach taki, że nie da się normalnie grać, najniższy to 80-90, co chwilę skoki do 150-200-300, czasem stały ping 150-200 ze skokami co chwilę nawet do 500-1000-2000 i wcale nie żartuję, nie polecam nikomu.
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Mateusz / 2015-06-23 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem, czekam do wygaśnięcia umowy. Nawet nie potrafią tego naprawić. Już się kilka miesięcy z tym badziewiem męcze.

    A router jaki dają? Do wywalenia na śmietnik, nie polecam!
    ZaletyBrak
    12 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016