Niestety prosta ludzka sprawa wypowiedzenia umowy po śmierci użytkownika czyli mojej mamy , a umową która ze względów zdrowotnych była zawarta na syna ( użytkownik nie wychodził z domu od kilku lat ), została potraktowana formalnie z regulaminem , najważniejsze jest 49 zł i 12 gr, za nie świadczenie usług w okresie wypowiedzenia
Zaletybrak
WadyLICZY SIĘ TYLKO KASA
20 LAT
~Marek / 2017-09-13 09:13
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze.
Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic.
Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w dupie.
Wadyniestabilne i zwalniające łącze, częste problemy, beznadziejna obsługa klienta.
~Marek / 2018-05-22 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Przejeli kable Pro-Internet i pomimo potwierdzonego wycofania się pisemnie i z jednej i drugiej firmy, dalej wysyłają wezwania do zapłaty !!!! unikajcie jak ognia tej firmy, kto sie w końcu nimi zajmie !!!!!! nękają ludzi pismami !!!!! czy jest jakiś urząd który takim nękaniem się zajmie w końcu !!!!
Zaletybrak
Wadyo masakra
MiejscowośćGdańsk
~Marek / 2018-11-15 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Przedłużając umowę sprzedawca zapewniał mnie, że po zmianie adresu zamieszkania usługa będzie dostarczana pod nowy adres, a jeśli to będzie niemożliwe, to umowa będzie rozwiązana bezkosztowo. Uwierzyłem - niestety - zamiast dokładnie przeczytać umowę.
Sprzedawcy kłamią, wprowadzają klienta w błąd, byle sprzedać produkt. Jeśli nie doczytasz umowy, tylko naiwnie uwierzysz, to wina jest po twojej stronie. I koszty oczywiście też.
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2018-12-09 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i naciągacze!! Mam abonament za 49.90 i rozmawiając z przedstawicielem zapewniał że to kwota ostateczna jaka bedzie sie pojawiać na rachunku. Okazuje się że są ukryte opłaty, wj..bali mi showmax którego nie chciałem!!! PORAŻKA!!!!
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćBielsko-Biała
~Marek / 2019-07-06 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Tak zwany internet LAN , pierw gorsza umowa niż sąsiedzi, potem po końcu jej obowiązywania aneks na wyższą prędkość ale z niechęcią i już 2 tydzień za parę dni będzie a szybkość stara . Nie Polecam tej Firmy
MiejscowośćKatowice
~Marek / 2019-09-09 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny odbiór dlaczego niema informacji jak czlowiek nie wpłacić na czas to informację potraficie wysłać jak z waszej winy to może rabaty lub zniszka za fatalny przekaz sygnału
WadyWiecej konsultantów bo niem kto odbierać
~Marek / 2019-09-26 19:04
Ocena: 1.00 / 5
przerywające łącze doprowadza do szaleństwa po zresetewoaniu modemu inernet pojawia sie na godzine paranoja. A jak się do nich dzwoni to proszą o zresetowanie modemu i ponowne go włączenie no przecierz tak nie powinien funkcjonować interne skoro płaci sie za stałe łącze. Nie polecam nikomu tej firmy dziadostwo
Zaletybrak
Wadysłabe łącze
internet przerywa
MiejscowośćWałbrzych
~Marek / 2020-05-15 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa i nigdy nie działał z prędkością jaką obiecuję Vectra.
Nigdy więcej vectry, najgorszemu wrogowi nie życzę tego dostawcy
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2021-04-21 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet z ,,vectra" od 7 lat i od samego początku mój internet miał sporo wad. Mam już dosyć lagów, przerywania filmów,i wysokiego pingu więc postanowiłem wykupić abonament z
lepszym internetem, płacę za internet miesięcznie dość dużą kwotę szczerze mam wrażenie że jest jeszcze gorzej niż było!. Tak więc wyciągnąłem wnioski że cokolwiek bym nie zrobił I tak będę mieć beznadziejny internet.Drogi użytkowniku nie bierz abonamentu od vectry, nie dawaj się wykorzystywać I mam nadzieję że nie popełnisz tego samego błędu co ja I wezmiesz internet u innego operatora!!! To moja opinia I mam nadzieję że w końcu zrobią coś w tym kierunku...
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćRybnik
~Marek / 2022-03-13 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Netflix był na rok za darmo, jak skończyła się promocja nie było żadnej wiadomości o zakończeniu promocji.Ale już była naliczana suma za ten kanał.Rachunek wynosił mnie 200zl...za co...za ten chłam który nadają?.Internetu ciągle nie ma...tv również....Porażka
ZaletyJAKIE ZALETY?...RACZEJ SAME WADY
MiejscowośćŻory
~Marek / 2022-07-26 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma zatrzymala się w xx wieku. Jakość odbioru fatalna jak na kalkulatorze odbiór net połowę prędkości i nic nie zrobia bo w umowie jest do... i problemu nie widzą a cecy z kosmosu imowe zmieniają samoczynnie bez mojej zgody i nic nie robią masz tylko płacić zgłaszajcie wszystkie uwagi do UOKIK!
ZaletyMamy już XXI wiek
Wadyj.w.
MiejscowośćBydgoszcz
~marek / 2023-08-27 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Banda chamów i kłamców. Większego syfu nie widziałem. Internet działa od święta, a ci niekompetentni idioci rozkładają ręce. Jeszcze mają pretensje, że się do nich dzwoni. Przez pierwsze telefony byłem miły, ale potem kur**ca bierze, jak się rozmawia z takim osłem, który twierdzi, że wszystko gra. Nie wiem skąd oni biorą ludzi do pracy, bo to po prostu dno intelektualne. Niczego nie potrafią zrobić i udają, że wszystko działa. Leją na klienta i chyba tylko pozwy sądowe pozostają. Po prostu vectrę charakteryzuje dno kompetencji, dno umysłowe i chamstwo.
Zaletybrak
Wadyrutynowi kłamcy
MiejscowośćGdynia
~Marek / 2023-11-17 07:34
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator pobiją wszelkie rekordy w naciąganiu kliientów płacę za internet 600 bm/s a od pół roku mam 50 bm/s czasami strony nie mogę otworzyć problem zgłaszany kilkadziesiąt razy bez skutku głupie smsy ze usterka została usunięta żaden technik nie przyszedł aby sprawdzić Pani na infolini każe mi przewodowo podłączyć bezprzewodowe kamery robotą sprzątającego i telewizor to jakaś paranoja niech ktoś z nimi coś zrobi
ZaletyŻadnych
MiejscowośćŻuromin
~Marek / 2024-02-22 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia stop klatka co chwila zanik obrazu internetu Odradzam wszystkim
ZaletyBrak
WadyJedna wielka porażka
MiejscowośćGdynia
~Marek / 2024-06-28 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do kwadratu. Naciągacze pierwszej klasy. Nie wykonałem sms-a, a naliczyli mi 30 zł.
Złożyłem reklamację i w odpowiedzi napisali, że mogę iść do sądu. Po zakończeniu umów odchodzę.
Jak najdalej od tego pseudo operatora!!!
MiejscowośćGdynia
~Margaret / 2020-01-09 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze 3 lata temu świadczyli usługi na miernym poziomie, teraz to jest dno. Infolinia zamawia mi do domu technika, a technik nie przychodzi. Wydzwaniają w chorych porach godzinowych, że albo człowiek w pracy albo śpi. Żałuję podpisanej umowy z vectrą. Niech ten czad szybciej mija, bo szkoda kasy na takie pakiety i marne usługi. Internet działa idealnie tylko koło routera a za ścianą już nie. Niestety Bielsko Biała nie ma technika bo tyle razy miał przyjść a chłopa ni ma.
WadyPłatna infolinia
Niekompetentna placówka i infolinia również
Technik widmo, którego nie ma.
Usługi drogie a na bardzo marnym poziomie, zwłaszcza internet.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Margo / 2022-12-06 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Czytajcie umowy, bo są w nich braki i są niezgodnie z zamówieniem składanym przez stronę (warto przy zamówieniu zrobic Prt.Scr). Kontakt bardzo utrudniony. Na prośbę o uzupełnienie i poprawę umowy, dostaje odp. z działu reklamacji o odmowie i obowiązku zapłaty faktur, chociaż usługa nie została jeszcze zrealizowana. Monterzy nie przychodzą w umówionym terminie. Na szczęście mam 14 dni na rezygnacje z usługi, co też uczynię.
MiejscowośćŁódź
~Maria / 2023-07-15 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja.
Witam. Odkąd zdecydowałam się na telewizję i internet z Vektry, przezywam codziennie ten sam scenariusz. Obraz się zawiesza, zanika a internet zanika po kilka razy w ciagu dnia. Nie można spokojnie obejrzeć zadnego programu. Od marca co kilka dni zgłaszam tę sytuację i nic się nie zmienia. Kiedy postanowiłam zerwac z nimi umowę, odpisali mi, że pokryją mnie kosztami zerwania umowy w kwocie ponad 1500zł. Przecież nie z mojej winy a z ich jest taka sytuacja.