strona 159 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »
-
~Marcin / 2021-12-06 17:37
Nie dosc, ze usterka mialabyc dawno naprawiona, to sobie czekaj i pracuj zdalnie na 40% utraty pakietow oraz 200 pingu. Pozdrawiam vectre <3 -
-
~Marcin / 2021-12-20 23:39
Mają ogromny bałagan, Każą Klientom udowadniać, że są rozliczeni z Vectrą strasząc ich sądami, a po udowodnieniu, że wszystko jest dobrze rozliczone nawet nie przekażą słowa przepraszam. Beznadziejna obsługa.
Podpisać umowę i oszukiwać, a jak Klient nie udowodni swojej niewinności to gnębić i zastraszać - oto maksyma Vectry. Nigdy więcej.MiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2022-03-07 19:43
Odradzam wszystkim to badziewie. Nie podpisujcie umowy z vectrą!!! Internetu nie ma po kilka godzin dziennie, Dział obsługi klienta działa jedynie kulawo na Messenger, obsługiwany przez ludzi, którzy kompletnie nie są w temacie. Serwis i dział reklamacji to fikcja. ZaletyNie maWadyKilkugodzinne przerwy w internecie. Nie ma dnia aby nie było 'awarii'. Serwis nie istnieje. Dział obsługi klienta nie istnieje. Modem przedpotopowy, chyba go wzięli z muzeum. Typowa firma krzak.MiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2022-06-10 15:20
Firma krzak, nie radzi sobie z niczym. Nie podołała z instalacją usługi, po czterogodzinnym oczekiwaniu na technika, przez infolinię dowiedziałem się że wyjechał i będzie. Widocznie zgubił się w wielkim mieście Warszawie. Przy następnej próbie połączenia z konsultantem, uzyskałem tylko połączenie z robotem-idiota.Oczywiscie w następnych dniach nikt nie raczył się odezwać w sprawie następnego terminu instalacji. Aż się boję jak wyglądała by realizacja uslugi jeżeli tak wygląda jej instalacją. Amatorzy na poziomie wczesnych lat 90 ZaletyJeszcze nie dostrzeglemWadyJedna wielkaMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2022-08-19 20:31
Internet to dno. Mam umowę na 600 MB a w speed testach dochodzi do 350 MB. Do bloku doprowadzono światłowód i w piwnicy zrobiono rozdzielnie po kablu koncentrycznym. Śmiech na sali jeśli chodzi o prędkość w porównaniu np do Orange. Jak zrobią mi Orange na bloku to kończę z nimi współprace. POZIOM OBSŁUGI KLIENTA NA POZIOMIE STUDENTA ROLNICTWA W WIEKU 20 LAT. Dno i kilometr wodorostów. ZaletyBRAKWadysłaba prędkość internetu
słaby chiński najtańszy ruter z Wifi
słaba infrastruktura (zwykły kabel koncentryczny/antenowy)
Reszty wad nie wymienie bo szkoda mi na to życiaMiejscowośćGrójec -
~Marcin / 2022-09-20 16:35
Cała Vectra to jest poprostu kpina. Talewizja niedziala mimo wielokrotnych zgłoszeń usterki. Za każdym razem ta sama wymowka:usterka zgłoszona do działu technicznego. Zdecydowanie odradzam te telewizję kablowa. Sam będę składał wypowiedzenie umowy bo nie zamierzam płacić za coś czego po prostu niemam. TRAGEDIA!!! Vectra to najgorsza telewizja kablowa. MiejscowośćŚwiętochłowice -
~Marcin / 2022-11-09 20:55
Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi klienta. Udzielanie danych dotyczących umowy osobie trzeciej. Olewczy stosunek, rozłączanie rozmów, gdy padają niewygodne pytania lub zgłaszana jest skarga. Próba pobrania pieniędzy za niezrealizowaną usługę. Sprawa w toku. Niewykluczona ścieżka sądowa ZaletyKompletny brak zaletWadyNigdy nie spotkałem się z czymś podobnym. Nie jestem zadowolony z żadnego etapu współpracy z firmą.MiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2022-12-18 15:48
Vectra to ściema podpisałem właśnie umowę nowy dekoder Smart ... masakra ścina się co pięć minut telewizja jak bym wiedział że tak będzie to bym sobie telewizor podłączył przez neta i kanały odbierał przez neta bez płacenia za telewizję... telewizja + internet 600 mg ... wystarczy internet i za telewizję nie trzeba płacić tylko kabel z komputera puścić do telewizora a tak płacę za telewizję i internet 120 zł... nie dajcie się w to wciągnąć jutro idę do prawnika mniej zapłacę prawnikowi niż będę miał płacić za rok tym oszustom...płacisz za telewizję a oni ci dają z neta jak sam sobie to możesz zrobić tylko kabel HDMI z kompa do telewizora oszusty!!! -
-
~Marcin / 2023-02-23 10:00
Skandaliczne. W czasie trwania umowy podnoszą kwotę umowy nie informując klienta przy podpisywaniu o takiej możliwości. SKANDAL! -
~Marcin / 2023-06-30 14:40
umowy niezgodne z rozmową telefonczna, inaczej ustalone podczas rozmowy z konsultantem inaczej na umie papierowej. Rozmawa 24 miesiace- na papierze 54 miesiące :( MiejscowośćŻernica -
~Marcin / 2023-10-13 14:06
Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak. MiejscowośćŁódź -
~Marcin / 2024-11-21 15:11
Szkoda słów na tą telewizję nikomu nie polecam czekam jak się skończy umowa i dowidzenia nigdy więcej tej telewizji ZaletyBrakMiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2025-05-25 15:31
Złodziejska firma .nie polecam po oddaniu im routera każą płacić nie umówione 60zl a 180zl wogole złodzieje i niekompetenta osoba w oddziale która nic nie wie .odradzam wszystkim zakładanie tam czego kolwiek .ludzie nie dajcie się oszukać złodzieje na każdym kroku a tam siedzą na miejscu i wciskają same kłamstwa. ZaletyZadnychWadyWszystkieMiejscowośćBiałystok -
~Marcin Gda / 2015-02-11 19:26
Banda złodziei dokładnie czytajcie co podpisujecie ponieważ ich umowy pisane są tylko z korzyścią dla operatora klient podpisując umowę musi liczyć się z tym że przez 24 miesiące musi już tylko płacić a to że usługi które podpisywał a ich nie otrzymuje to przecież normalne (brak usługi VOD).
Internet oferowany przez pracownika podczas podpisywania umowy miał 50mb/s obecnie pozostało w drugim pokoju zaledwie 1,4mb/s ale to nie wina vectry ponieważ oni nie ponoszą odpowiedzialności za swoje beznadziejne rutery i dekodery.
A rozwiązanie umowy w vectrze kosztuje kilka tyś. zł
Wiec dobrze się zastanówcie zanim podpiszecie umowe.
NIGDY WIĘCEJ VECTRY!!!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyBeznadziejne rutery i stare dekodery4 miesiące abonamęt 92zł -
~Marcin z UciekajZaMiasto.pl / 2022-05-11 16:58
Najbardziej złodziejska firma jaka znam!
Wiczne naliczane bzdurne opłaty. Wiecznie jestem nękany mailami i SMSami pomimo zastrzegania ich doręczania. Sprawą zajmuje się juz KNG i GIODO - i NIC !
Dalej przychodzą SMS.
Omijajcie szerokim łukiem.
Wszystkim poszkodowanym polecam obronę i obsługę przez kancelarię PRIMUS primus@milecki.com.pl
ZaletyZaletybrakWadynie rozpatrują reklamacji, Internet IP nie jest publiczne, zmienil IP bez uprzedzeniaMiejscowośćWejherowo -
~Marco / 2015-07-24 14:44
Mam internet za który słono płacę a który codziennie po włączeniu modemu uruchamia sie bitą godzinę - klika sekund pojawiał sie i wyłączał a ok 20:00 znowu to samo !!!! Zgłosiłem to na infolinii i pojawił sie jakiś człowiek, który wymienił modem i nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie - nie znał sie na niczym oprócz wymiany modemu. Usłyszałem, ze jak sie internet tak uruchamia to wina mojego komputera albo kabla (wcześniej miałem Multimedię w innym miejscu zamieszkania to było złoto i nic się nie psuło a z Vectrą od razu). Dobrze, ze sie wynosze niedługo poza rejonu obsługiwany przez Vectrę i nikomu tej sieci nie polecam. Druga sprawa do TV. Każdorazowe włączenie dekodera powoduje, że uruchamia sie minutę i biedactwo nie pokazuje wykazu programów. Marny sprzęt, obsługa i pewnie okablowanie. Średniowiecze. ZaletyżadneWadywymienione -
-
~marco6 / 2014-05-18 17:55
SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE ZNAM NA DZIEŃ DZISIEJSZY GORSZEJ FIRMY NIŻ VECTRA. METODY JAKIE ZASTOSOWALI PO ROZWIĄZANIU PRZEZE MNIE UMOWY TO PO PROSTU GANGSTERSTWO ( NAWET NIE CHCE MI SIĘ ICH OPISYWAĆ ). W OSTATNICH LATACH NIE ZETKNĄŁEM SIĘ Z TAKIMI OSZUSTAMI I DZIADOSTWEM -
~Marcysia / 2022-11-21 21:08
Drodzy Klienci Vectra podpowiem co należy zrobić w przypadku rezygnacji usług / Internet, TV /. Rozmowę z Konsultantem infolinii Vectra zawsze nagrywaj, ponieważ Vectra nagrywa systemowo wszystkie rozmowy poproś aby osoba wyraźnie się przedstawiła /imię i nazwisko/ TY również przygotuj swoje dane pesel i numer abonencki, numer umowy etc/. Złóż na telefon wypowiedzenie umowy, zapytaj czy nadal obowiazuje 1 miesiąc do wygaśnięcia umowy. Upewnij się u konsultanta czy w systemie od teraz jest już odnotowane i przyjęte Twoje wypowiedzenie umowy. Zaznacz w tej rozmowie ze ruter/modem zdasz w ustalonym przez konsultanta okresie wypowiedzenia w punkcie BOK na pisemny protokół zdawczo-odbiorczym. UWAGA1 Kiedy nadal dostajesz rachunki a wypowiedzenie nagle znika z systemu i nikt NIC nie wie o twoim wypowiedzeniu to wówczas napisz na email do VECTRA SA /zrób pismo urzędowe czyli w górnym lewym rogu twoje dane adresowe data Poniżej nagłówek VECTRA SA ,adres firmy/ Nagłówek tłustym drukiem Skarga na BOK , poniżej PODAJ DATĘ I GODZINĘ ROZMOWY TELEFONICZNEJ Z KONSULTANTEM /PODAJ JEGO IMIE I NAZWISKO tj. OOSOBY KTÓRA PRZYJEŁA TWOJE WYPOWIEDZENIE. Poproś o kontrolę nagrania jako dowód wypowiedzenia umowy. W Piśmie do Vectra w UZASADNIENIU podaj numer klienta, numer umowy, oraz numer telefonu oraz datę tj dzień i dokładną godzinę kiedy wypowiadałeś umowę na infolinii , wiadomo rozmowa była rejestrowana zarówno w systemie Vectra jak i przez Ciebie. Kiedy dostaniesz odpowiedz od Dyrekcji Zarządu Vectra SA SPODZIEWAJ SIĘ ZE SPRAWDZĄ NAGRANIA I ZWRÓCĄ CI PIENIĄDZE OD CHWILI WYPOWIEDZENIA UMOWY. DOSTANIESZ do domu NA PIŚMIE PIEKNE PRZEPROSINY ....I TWOJ KOSZMAR SIĘ SKONCZY...PS. Koniecznie weź kopie protokołu kiedy osobiście oddajesz Router w najbliższym punkcie BOK/ Mam satysfakcję ze wygrałam z Nimi! MiejscowośćLegnica -
~Marek / 2014-10-10 17:18
NIE POLECEM. Najlepiej trzymać się z daleka od takiej frmy. ZaletyBRAK - obiecują cudaWadyproblemy z działanie, firma dowolnie interpretuje i zmienia sobie umowę, niekompetetne osoby na infolinii ( pomóc nie mog ale dzwonią często z propozycją zakupienia dodatkowych usług)2 lata -
~Marek / 2015-03-28 19:56
Najgorsz co mogło mi sie trafić Zaletybrak zaletWadybrak zalet5 lat
strona 159 z 227
- « poprzednia
- 1 ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- nastepna »