Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2022-09-20 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała Vectra to jest poprostu kpina. Talewizja niedziala mimo wielokrotnych zgłoszeń usterki. Za każdym razem ta sama wymowka:usterka zgłoszona do działu technicznego. Zdecydowanie odradzam te telewizję kablowa. Sam będę składał wypowiedzenie umowy bo nie zamierzam płacić za coś czego po prostu niemam. TRAGEDIA!!! Vectra to najgorsza telewizja kablowa.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Marcin / 2022-11-09 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi klienta. Udzielanie danych dotyczących umowy osobie trzeciej. Olewczy stosunek, rozłączanie rozmów, gdy padają niewygodne pytania lub zgłaszana jest skarga. Próba pobrania pieniędzy za niezrealizowaną usługę. Sprawa w toku. Niewykluczona ścieżka sądowa
    ZaletyKompletny brak zalet
    WadyNigdy nie spotkałem się z czymś podobnym. Nie jestem zadowolony z żadnego etapu współpracy z firmą.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin / 2022-12-18 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to ściema podpisałem właśnie umowę nowy dekoder Smart ... masakra ścina się co pięć minut telewizja jak bym wiedział że tak będzie to bym sobie telewizor podłączył przez neta i kanały odbierał przez neta bez płacenia za telewizję... telewizja + internet 600 mg ... wystarczy internet i za telewizję nie trzeba płacić tylko kabel z komputera puścić do telewizora a tak płacę za telewizję i internet 120 zł... nie dajcie się w to wciągnąć jutro idę do prawnika mniej zapłacę prawnikowi niż będę miał płacić za rok tym oszustom...płacisz za telewizję a oni ci dają z neta jak sam sobie to możesz zrobić tylko kabel HDMI z kompa do telewizora oszusty!!!
  • ~Marcin / 2023-02-23 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne. W czasie trwania umowy podnoszą kwotę umowy nie informując klienta przy podpisywaniu o takiej możliwości. SKANDAL!
  • ~Marcin / 2023-06-30 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    umowy niezgodne z rozmową telefonczna, inaczej ustalone podczas rozmowy z konsultantem inaczej na umie papierowej. Rozmawa 24 miesiace- na papierze 54 miesiące :(
    MiejscowośćŻernica
  • ~Marcin / 2023-10-13 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jaja z klientów sobie robią. E-mail: Twoja karta jest do odbioru. Trzy razy dzwoniłem na infolinie, z prośbą o potwierdzenie, my z pracy nie wychodzić niepotrzebnie. Na miejscu karty brak.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Marcin / 2024-11-21 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów na tą telewizję nikomu nie polecam czekam jak się skończy umowa i dowidzenia nigdy więcej tej telewizji
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marcin Gda / 2015-02-11 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei dokładnie czytajcie co podpisujecie ponieważ ich umowy pisane są tylko z korzyścią dla operatora klient podpisując umowę musi liczyć się z tym że przez 24 miesiące musi już tylko płacić a to że usługi które podpisywał a ich nie otrzymuje to przecież normalne (brak usługi VOD).
    Internet oferowany przez pracownika podczas podpisywania umowy miał 50mb/s obecnie pozostało w drugim pokoju zaledwie 1,4mb/s ale to nie wina vectry ponieważ oni nie ponoszą odpowiedzialności za swoje beznadziejne rutery i dekodery.
    A rozwiązanie umowy w vectrze kosztuje kilka tyś. zł
    Wiec dobrze się zastanówcie zanim podpiszecie umowe.
    NIGDY WIĘCEJ VECTRY!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejne rutery i stare dekodery
    4 miesiące abonamęt 92zł
  • ~Marcin z UciekajZaMiasto.pl / 2022-05-11 16:58
    Ocena: 1.00 / 5

    Najbardziej złodziejska firma jaka znam!
    Wiczne naliczane bzdurne opłaty. Wiecznie jestem nękany mailami i SMSami pomimo zastrzegania ich doręczania. Sprawą zajmuje się juz KNG i GIODO - i NIC !
    Dalej przychodzą SMS.
    Omijajcie szerokim łukiem.
    Wszystkim poszkodowanym polecam obronę i obsługę przez kancelarię PRIMUS primus@milecki.com.pl
    Zalety
    Zaletybrak
    Wadynie rozpatrują reklamacji, Internet IP nie jest publiczne, zmienil IP bez uprzedzenia
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Marco / 2015-07-24 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet za który słono płacę a który codziennie po włączeniu modemu uruchamia sie bitą godzinę - klika sekund pojawiał sie i wyłączał a ok 20:00 znowu to samo !!!! Zgłosiłem to na infolinii i pojawił sie jakiś człowiek, który wymienił modem i nie potrafił odpowiedzieć na żadne pytanie - nie znał sie na niczym oprócz wymiany modemu. Usłyszałem, ze jak sie internet tak uruchamia to wina mojego komputera albo kabla (wcześniej miałem Multimedię w innym miejscu zamieszkania to było złoto i nic się nie psuło a z Vectrą od razu). Dobrze, ze sie wynosze niedługo poza rejonu obsługiwany przez Vectrę i nikomu tej sieci nie polecam. Druga sprawa do TV. Każdorazowe włączenie dekodera powoduje, że uruchamia sie minutę i biedactwo nie pokazuje wykazu programów. Marny sprzęt, obsługa i pewnie okablowanie. Średniowiecze.
    Zaletyżadne
    Wadywymienione
  • ~marco6 / 2014-05-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    SZCZERZE MÓWIĄC TO NIE ZNAM NA DZIEŃ DZISIEJSZY GORSZEJ FIRMY NIŻ VECTRA. METODY JAKIE ZASTOSOWALI PO ROZWIĄZANIU PRZEZE MNIE UMOWY TO PO PROSTU GANGSTERSTWO ( NAWET NIE CHCE MI SIĘ ICH OPISYWAĆ ). W OSTATNICH LATACH NIE ZETKNĄŁEM SIĘ Z TAKIMI OSZUSTAMI I DZIADOSTWEM
  • ~Marcysia / 2022-11-21 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy Klienci Vectra podpowiem co należy zrobić w przypadku rezygnacji usług / Internet, TV /. Rozmowę z Konsultantem infolinii Vectra zawsze nagrywaj, ponieważ Vectra nagrywa systemowo wszystkie rozmowy poproś aby osoba wyraźnie się przedstawiła /imię i nazwisko/ TY również przygotuj swoje dane pesel i numer abonencki, numer umowy etc/. Złóż na telefon wypowiedzenie umowy, zapytaj czy nadal obowiazuje 1 miesiąc do wygaśnięcia umowy. Upewnij się u konsultanta czy w systemie od teraz jest już odnotowane i przyjęte Twoje wypowiedzenie umowy. Zaznacz w tej rozmowie ze ruter/modem zdasz w ustalonym przez konsultanta okresie wypowiedzenia w punkcie BOK na pisemny protokół zdawczo-odbiorczym. UWAGA1 Kiedy nadal dostajesz rachunki a wypowiedzenie nagle znika z systemu i nikt NIC nie wie o twoim wypowiedzeniu to wówczas napisz na email do VECTRA SA /zrób pismo urzędowe czyli w górnym lewym rogu twoje dane adresowe data Poniżej nagłówek VECTRA SA ,adres firmy/ Nagłówek tłustym drukiem Skarga na BOK , poniżej PODAJ DATĘ I GODZINĘ ROZMOWY TELEFONICZNEJ Z KONSULTANTEM /PODAJ JEGO IMIE I NAZWISKO tj. OOSOBY KTÓRA PRZYJEŁA TWOJE WYPOWIEDZENIE. Poproś o kontrolę nagrania jako dowód wypowiedzenia umowy. W Piśmie do Vectra w UZASADNIENIU podaj numer klienta, numer umowy, oraz numer telefonu oraz datę tj dzień i dokładną godzinę kiedy wypowiadałeś umowę na infolinii , wiadomo rozmowa była rejestrowana zarówno w systemie Vectra jak i przez Ciebie. Kiedy dostaniesz odpowiedz od Dyrekcji Zarządu Vectra SA SPODZIEWAJ SIĘ ZE SPRAWDZĄ NAGRANIA I ZWRÓCĄ CI PIENIĄDZE OD CHWILI WYPOWIEDZENIA UMOWY. DOSTANIESZ do domu NA PIŚMIE PIEKNE PRZEPROSINY ....I TWOJ KOSZMAR SIĘ SKONCZY...PS. Koniecznie weź kopie protokołu kiedy osobiście oddajesz Router w najbliższym punkcie BOK/ Mam satysfakcję ze wygrałam z Nimi!
    MiejscowośćLegnica
  • ~Marek / 2014-10-10 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECEM. Najlepiej trzymać się z daleka od takiej frmy.
    ZaletyBRAK - obiecują cuda
    Wadyproblemy z działanie, firma dowolnie interpretuje i zmienia sobie umowę, niekompetetne osoby na infolinii ( pomóc nie mog ale dzwonią często z propozycją zakupienia dodatkowych usług)
    2 lata
  • ~Marek / 2015-03-28 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsz co mogło mi sie trafić
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak zalet
    5 lat
  • ~marek / 2017-03-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety prosta ludzka sprawa wypowiedzenia umowy po śmierci użytkownika czyli mojej mamy , a umową która ze względów zdrowotnych była zawarta na syna ( użytkownik nie wychodził z domu od kilku lat ), została potraktowana formalnie z regulaminem , najważniejsze jest 49 zł i 12 gr, za nie świadczenie usług w okresie wypowiedzenia
    Zaletybrak
    WadyLICZY SIĘ TYLKO KASA
    20 LAT
  • ~Marek / 2017-09-13 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy dostawca internetu jaki może być... Co najmniej raz w miesiącu problem z internetem, na infolinii trzeba wisieć 20-30 minut zanim ktoś łaskawie odbierze. A jak już odbierze to stwierdzi, że nie umie pomóc. Żałuję, że UPC nie ma usług w moim regionie, wolałbym płacić 2x tyle i mieć pewne łącze.

    Tydzień temu dzwoniłem z problemem (nie działał internet), po 20 minutach ktoś odebrał. Pań stwierdził, że to uszkodzony modem i umówił się ze mną na czwartek(!). Świetnie, do pracy potrzebuję internetu i muszę czekać 2 dni na naprawę. No nic.
    Przyszedł czwartek, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. Na maile nie odpowiadają, na infolinii twierdzą, że została sprawa przekazana. Mamy dzisiaj już wtorek, mija tydzień odkąd nie mam internetu, a Vectra ma wszystko w dupie.
    Wadyniestabilne i zwalniające łącze, częste problemy, beznadziejna obsługa klienta.
  • ~Marek / 2018-05-22 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejeli kable Pro-Internet i pomimo potwierdzonego wycofania się pisemnie i z jednej i drugiej firmy, dalej wysyłają wezwania do zapłaty !!!! unikajcie jak ognia tej firmy, kto sie w końcu nimi zajmie !!!!!! nękają ludzi pismami !!!!! czy jest jakiś urząd który takim nękaniem się zajmie w końcu !!!!
    Zaletybrak
    Wadyo masakra
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2018-11-15 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużając umowę sprzedawca zapewniał mnie, że po zmianie adresu zamieszkania usługa będzie dostarczana pod nowy adres, a jeśli to będzie niemożliwe, to umowa będzie rozwiązana bezkosztowo. Uwierzyłem - niestety - zamiast dokładnie przeczytać umowę.
    Sprzedawcy kłamią, wprowadzają klienta w błąd, byle sprzedać produkt. Jeśli nie doczytasz umowy, tylko naiwnie uwierzysz, to wina jest po twojej stronie. I koszty oczywiście też.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2018-12-09 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i naciągacze!! Mam abonament za 49.90 i rozmawiając z przedstawicielem zapewniał że to kwota ostateczna jaka bedzie sie pojawiać na rachunku. Okazuje się że są ukryte opłaty, wj..bali mi showmax którego nie chciałem!!! PORAŻKA!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Marek / 2019-07-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak zwany internet LAN , pierw gorsza umowa niż sąsiedzi, potem po końcu jej obowiązywania aneks na wyższą prędkość ale z niechęcią i już 2 tydzień za parę dni będzie a szybkość stara . Nie Polecam tej Firmy
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016