Nie można nic zrobić bo mi internet nagle wywalają juz 6 raz w ciągu dnia. Nie warto to kupować.
Zaletybrak
Wadydużo
~Maciej / 2024-03-24 21:58
Ocena: 1.00 / 5
Znowu mi internet wywalają. Nie da sie tak pracować.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Maciejka / 2021-03-16 19:08
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA VECTRA TO SCAM!
internetu nie ma 23 godziny i 59minut dziennie i nie można ich pozwać bo musi go nie być więcej niż 24h bo tak mają w umowie.
UWAŻAJCIE NA NICH, TA FIRMA TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO TYLKO UDAJĄ, ŻE MAJĄ JAKIŚ INTERNET A W PRAKTYCE TEN INTERNET CZASEM SIĘ TYLKO NA CHWILE POJAWI.
Jedyne co słyszę, to że usterka została już naprawiona a pewnie nikt nawet nie sprawdza o jakim adresie jest mowa, zero poszanowania dla klienta i poi prostu jakaś kpina. Na szczęście od niedawna na moją ulicę dostarcza już stacjonarnie internet play bez limitu więc vectra idzie w odstawkę i przestrzegam każdego, żeby się nie dał przypadkiem naciąć na tą patologie jaką jest vectra.
ZaletyNie ma
Wadyvectra
MiejscowośćKowale
~macieju / 2017-01-14 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam internetu od 2 dni.
To chyba mówi samo za siebie ;)
Zaletyżadnych
WadyBrak jakiekolwiek informacji o awariach.
Częste problemy z dostawą internetu i TV
~Maciek12948193128 / 2015-06-01 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Vectra jest dobra tylko do momentu podpisania umowy. Po tym czasie codzienne 5 godzinne przerwy w dostawie internetu przestają ich interesować. Firma ma przemyślaną strategie jak wykiwać klientów. W przypadku problemów jedyną opcją jest kontakt mailowy z siedzibą w Gdańsku. Niestety kontakt ten jest utrudniony ze względu na odpisywanie po ok 30 dniach. Zazwyczaj odpowiedź wygląda jak dwu stronnicowy szablon (zupełnie nie na temat) z dołączonymi dwoma zdaniami na temat zgłoszonego problemu z odmową bez podania przyczyny odmowy. Zdecydowanie odradzam.
Zaletyżadnych
2 lata
~Macko / 2023-02-27 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo każdemu odradzam wybór, 4 miesiące i te same problemy. Od samego początku problemy z internetem i telewizją. Zgłaszanie usterek 3 razy w tygodniu bez żadnej poprawy! Internet 600mb/s osiąga niecałe 100mb/s po kablu, z ich strony wszystko działa. Internet rozłącza co chwilę. Zgłoszenie reklamacji odrzucone, bo u nich wszystko było w porządku. Naprawa przez infolinię: wyłącz i włącz urządzenie. Podnoszenie opłat za usługi w trakcie trwania umowy. Żałuję, że wybrałem tą firmę, nigdy więcej nie chce mieć z nią do czynienia.
ZaletyŻalet żadnych nie ma
WadyWszysyko, od obsługi klienta po jakość usług i sprzętu
~Madzior / 2018-12-12 04:37
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
ZaletyŹadnych
WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
MiejscowośćWarszawa
~Madzior / 2018-12-12 04:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
ZaletyŹadnych
WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
MiejscowośćWarszawa
~Mag / 2023-01-04 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch tygodniach przestało działać kanały telewizyjne podstawowe a miał być złoty pakiet .po rozmowie w salonie pani kazała mi dokupi. Jakieś kabelki i samej coś podłączyć .to zenujace wręcz skandaliczne .próbowałam skontaktować się poprzez Gmail w celu rozwiązania umowy ale w goglach maj podany zły adres nie zamierzam płacić za coś czego nie mam zgodnie z umową.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKielce
~magda / 2014-08-25 15:42
Ocena: 1.00 / 5
jeśli jest ktoś niezdecydowany jakiego dostawę mediów wybrać to szczerze ODRADZAM firmę Vectra S.A. -niekompetentny personel - na podpisanie umowy przyjechał do mnie kompletnie pijany pan pracownik, dodam tylko, że przyjechać samochodem. Pomylił moje nazwisko w umowie w związku z czym miałam później problemy. -po pewnym czasie chciałam przenieść usługę do innego lokalu (na skutek przeprowadzki) jednak okazało się, że firma tam nie dostarcza usług. Po raz kolejny niekompetentny personel w biurze obsługi klienta przy al. Jerozolimskich poinformował mnie o możliwości zerwania umowy (przedterminowe, bezkosztowe rozwiązanie umowy nie z winy abonenta ze względu na to, że firma nie może dostarczyć usług do nowego lokalu) tak też zrobiłam, wystosowałam pismo z prosbą o bezkosztowe rozwiazanie umowy itd.. owszem umowę rozwiązano i doliczono mi karę w wysokości 1700zl w między czasie strasząc mnie komornikiem. Po półrocznej przepychance telefonicznej i mailowej udało mi się "dogadać" z firmą tak aby potraktowali mnie jak osobę która korzysta z usług do końca umowy a nie rozwiązuje wcześniej(mimo, że nie korzystam ponieważ do nowego miejsca zamieszkania nie dociera ich usługa.) - bałagan w korespondencji, mimo że jest decyzja o ratalnyej spłacie "zadłużenia" przychodzą ciągle smsy od dziłu windykacji o konieczności spłaty kwoty jednorazowo i tak w kółko.....
~Magda / 2018-02-28 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgłoszona w Katowicach reklamacja w dniu 10.11.17 dotycząca usterki tv nie została rozpatrzona do dziś!
MiejscowośćKatowice
~Magda / 2022-02-23 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Faktura zawiera naliczone opłaty za cos co nie było zamawiane. Nie można tego wyjaśnić gdyż na infolinię nie można się dodzwonić, w strefie klienta klikukrotne zgłoszenia pozostają bez odpowiedzi, po połączeniu na czacie- pracownik napisał tylko jak może pomóc, po opisaniu problemu już nic więcej nie napisal..
WadyObsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2022-06-07 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , mam abonament , wysłałam hurtem smsy i zablokowali mi cały numer i nie wiedza kiedy usuną usterkę . Super firma do ... Jestem bez telefonu a oni maja klienta w dupie! Płace abonament i to nie jeden . Mam nielimitowane smsy a konto zablokowali. Porażka . Nie polecam
WadySame wady zero zalet
MiejscowośćKatowice
~Magda / 2022-11-08 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Panie w biurze obsługi w Bielsku-Białej nie potrafią odpowiedź na proste pytanie techniczne i nie znają możliwych rozwiązań technicznych. Prosiłam o kontakt przed wizytą technika tak abym mogła dojechać na czas do mieszania bo tam nie mieszkam obecnie. Mimo zaznaczenia takiej prośby w zleceniu oraz ponownym uprawnieniu się telefonicznie że technik zadzwoni przed wizytą telefonu brak. Zadzwonił ale jak stał przed drzwiami. Prosiłam żeby chwilę poczekał i że prosiłam o telefon niestety bezczelnie się rozłączył. Ponowny kontakt niemożliwy gdyż nie odbierał już telefonu. Brak empatii, zrozumienia i chęci rozwiązania problemu. Oczywiście Panie na obsłudze klienta nic nie mogą. Porażka!
ZaletyNie ma
WadySame
MiejscowośćBielsko-Biała
~Magdalena / 2022-06-01 23:11
Ocena: 1.00 / 5
BEZNADZIEJA
Zgłosiłam usterkę w dniu 23.05.2022 do dnia 01.06.2022 nadal istnieje. Zostałam bez internetu który jest mi niezbędny do pracy.
Dział techniczny wtsyla mi e-maile np. Proszę odłączyć wtyczkę i odczekać 2 minuty.
Zgłaszam, że zabieg jest nieskuteczne. Dostaje filmik jak usunąć samodzielnie usterkę. Zgłaszam, że nadal istnieje problem... po czym Dostaje e-mail z zapytaniem... jaki kolor diody mają ma moim sprzęcie. Bryndal prowadząc swoją audycje... "dzwonie do Pana Pani w nietypiwej sprawie, " ma na noc... z obsługą firmy Vectra.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćRybnik
~Magdalena / 2022-06-06 22:46
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym został szumnie zapowiedziany Pan Techniczny który miał usunąć usterkę, brak internetu oraz telewizji od 23.05.2022 - niestety chyba zaginął.
ZaletyBrak
WadyCała firma jest wielka wadą
MiejscowośćRybnik
~Magdalena / 2022-09-10 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Od 10 dni brak internetu. Brak kontaktu z biurem obsługi. Brak jakichkolwiek informacji.
ZaletyBrak
WadyNie ma internetu.
MiejscowośćMiędzyrzecz
~Magdalena / 2023-12-29 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Od momentu instalacji nadal nie działa telewizja a upłynęło juz 8 dni od dnia instalacjii interrnetu i telewizji. Po trzykrotnym kontakcie z obsługą klienta, nadal nie ma innej reakcji , poza informacją o rejestracji problemu.
Nie polecam usług tej firmy , biorąc pod uwagę że o nowego klienta wypadałoby dbać,mając na uwadze dalszą współpracę.
MiejscowośćKatowice
~Magdalena / 2024-03-21 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Podnoszenie cen.
Najgorsza obsluga klienta z jaką kiedykolwiek się spotkalam
MiejscowośćWarszawa
~Magic / 2017-04-07 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Całkowity chaos i sprzeczne informacje od kinsultantòw. Obiecują oddzwaniac i nikt tego nie robi. Na proste pytania nie znają odpowiedzi. Calkowity Brak jednolitych standardòw. Nikomu nic sie nie chce. Przerzucają na innych konsultantow. Ekspresowo tylko przyjmą dane do umowy. Ciesze sie ze umowa nie weszla w zycie. Odradzam!