Wpadłem w vectre przez brak innych opcji w mojej lokalizacji. wczesniej korzystałem z innych dostawców i z czystym sumieniem mogę powiedzieć ze vectra to największe bagno z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Awarie prawie każdego dnia, internet szybki ale co z tego jeśli nie ma do niego dostępu przez jego zanik. Żeby dodzwonić się do nich trzeba rezerwować sobie około godziny bo samo czekanie to +- 20 minut + jeszcze ten cholerny automat na start. Jak się już w końcu człowiek połączy to odbiera pan/pani bez jakiejkolwiek wiedzy i wszystko co robi to w koło macieju czyta tą samą regułkę.
Zdecydowanie odradzam korzystania z tej beznadziejnej firmy.
MiejscowośćRybnik
~Makago / 2021-07-03 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Dramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
WadyDramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
MiejscowośćWarszawa
~Maks / 2022-07-05 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.
Internet słaby i zawodzi, prędkość o wiele słabsza od sieci mobilnej - İnternet zacina się i znika. Przez cały wieczór zacinał mi się dzwięk, myślałem, że po głośniku a wystarczyło się przełączyć na sieć komórkową.
Do obsługi się nie da dodzwonić, totalny brak podejścia do klienta, zero empatii i szacunku. Cena nie adekwatna do jakości.
ZaletyBrak
Wadyobsługa klienta, cena, prędkość
MiejscowośćWarszawa
~Malina / 2022-01-22 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Słaby Internet, często się rozłącza, po parę dni nie ma internetu. A dodzwonić się tam graniczy z cudem. Wymyślili strefę abonenta i trzeba czekać parę dni, aż łaskawie odpiszą, a neta jak nie było tak nie ma. I tv również nie polecam od nich, bo nic się nie da oglądnąć. Tylko pieniążki pobierają.
ZaletyZero
WadyNajgorszy internet jaki może byc
MiejscowośćRzeszów
~Malmacka / 2022-11-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
W tej firmie zawodzi wszystko co tylko jest możliwa a jak wypowiedziałem umowę to po dwóch dniach nie działa już nic ani net ani tv mimo wydzwaniania do obsługi klienta, polityka firmy wręcz wspaniała. Banda oszustów....
ZaletyBrak
WadyMnostwo
MiejscowośćSzczecin
~Mals / 2023-09-15 02:10
Ocena: 1.00 / 5
Gorszej firmy trudni sobie wyobrazić! W biurze obsługi klienta wciskają na siłę usługi, których nie potrzebuję. Pomimo wielokrotnego odmówienia, okazało się, że zostały one zawarte w umowie. Skoro rozmawiam z pracownikiem firmy i dwukrotnie odmawiam usług dodatkowych, to liczę na uczciwość i nie czytam wszystkich kilkunastu stron do podpisania, bo to zabrałoby mnóstwo czasu. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tych oszustów!
ZaletyBrak!
WadyJedno wielkie oszustwo!
~Mała / 2021-12-14 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam internet i telewizję ,myślałam że będzie super. 10 września przyszedł pan podłączył jednak przez weeekend oglądaliśmy z mężem TV i nie byliśmy zadowoleni z usługi i 13 wrzesnia oddaliśmy cały sprzęt. Od tamtej pory co miesiąc dostajemy rachunek że jest zaległość żadne wyjaśnienia nic nie pomagają . Totalna masakra już nie wiemy co mamy robić a oni cały czas straszą i przysyłają SMSy.
ZaletyBrak
MiejscowośćGdansk
~Małgorzata / 2021-07-15 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Trudny kontakt z BOK. Nic nie mozna było załatwić bez osobistej wizyty w biurze. Promocje tylko dla nowych klientów. Namawiali do wypowiedzenia umowy i zawierania nowej.
Po rozwiązaniu umowy i zwrocie sprzętu naliczono karę za niezwrócony sprzęt. Zwrotu dokonałam paczkomatem generując kod zwrotu przez stronę vectry. Mam numer przesylki i datę odbioru paczki przez odbiorcę. To za mało. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Wcześniej długotrwała korespondencja i smsy z upomnieniem z działu windykacji.
Zdecydowanie odradzam. Typowe zachowanie molocha. Pojedynczy klient nie ma znaczenia.
ZaletyBrak
WadyCena w stosunku do poziomu usług, kontakt z BOĶ bardzo utrudniony, brak promocji dla stałych klientów
MiejscowośćWrocław
~Małgorzata / 2022-05-25 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Co to jest za syf przez trzy dni bez naprawy a internetu i telewizji ????????????????????
ZaletyŻadnej
WadyOlewanie ludzi
MiejscowośćChełmek
~Małgorzata / 2022-06-08 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Vectra mnie oszukała. Dałam się namówić na przeniesienie usług, zgodziłam się i podpisałam umowę. Przyszedł monter i stwierdził, że nie da się podłączyć. Następnie okazało się, że nie ma sygnału i nic nie da się z tym zrobić. Mimo to obiecali podjechać i naprawić/ położyć kabel . Nie zrobili tego. Po miesiącu złożyłam wypowiedzenie okazało się, że nie ma tak łatwo, naliczyli sobie koszty za podłączenie rutera( który nie był podłączony, bo nie ma kabla, za montera oraz dwa rachunki za internet, którego nie użytkowała . W skrócie Vectra nie podłączyła mi internetu, nie zezwoliła na położenie kabla i nie korzystałam z internetu przez ten czas. Od razu załatwiłam sobie innego operatora. Mimo to dostałam do zapłaty rachunek w cenie prawie 270zł. Zgłosiłam to na reklamacje i odjęli mi 69 zł za jeden miesiąc (naliczyło maj mimo że w marcu złożyłam wypowiedzenie), ale za resztę muszę zapłacić. Zgłosiłam to ponownie i dostałam pismo, że droga reklamacji jest już skończona i wysyłają windykację oraz jeśli jestem nie zadowolona mogę zgłosić to na gov do ministerstwa. Ogólnie oszuści!! Nie dostarczyli nam ani przez sekundy internetu i nabili rachunek za usługi których sami nie zamówiliśmy!!! Kpina. Uważajcie!
ZaletyBrak
MiejscowośćWrocław
~Małgorzata / 2022-08-29 22:02
Ocena: 1.00 / 5
internet kompletne dno, chyba ślimak jest od niego szybszy, bez przerwy się zawiesza
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2022-09-11 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma.Zgłoszone usterki usuwają po okresie 1 tygodnia,nawet wtedy kiedy usterka dotyczy całej dzielnicy.Należność za korzystanie w tym czasie z TV i internetu liczona jest w całości.Kiedy klient spóźni się z opłatą kilka dni liczone są odsetki i odebrane są ulgi na dwa m-ce.Tragedia!
MiejscowośćKielce
~Małgorzata / 2022-12-08 05:57
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLACAM TEJ FIRMY. OSZUSCI . PeR 7 LAT MIALAM.U NICH USLUGE TV I INTENE 85 zl. BARDZO CZESTO MILAM PROBLEM Z INTERNETEM CO ROWNIEZ ZGLASZALAM.kiedy umowę rozwiązałam i podczas koncowki jej trwania chialam zwrócić decoder. Odmówiono jego przyjęcia bo umowa jeszcze trwa, chociaż juz nie był mi potrzebny i miałam czas wtedy go oddać. Pech chial że nie mogłam oddać tego starego sprzętu wich terminie (sprawy rodzinne)nałożyli na mnie karę 150zl za nie terminowy zwrot sprzętu.Zenada i tak ten decoder wyrzuca bo był tak stary że nikomu nie posłuży i bardzo czesto sie zawieszal. Jak ja bym im policzyla kwote za nie swiadczeni mi uslgi to 10 razy przekroczyloby to kwotę nalozonej na mnie kary. W czsie tak szybko rozwijajacej sie cyfryzacji/technologi takie decodery powinny byc wymieniane min co 2 lata.Nie polecam jestem rozżalona. Żerują na biednych ludziach
ZaletyBrak
WadyWpisie na gorze
MiejscowośćOlsztyn
~Małgorzata / 2022-12-21 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Z daleka omijajcie jeśli macie wybór.Ciągle brak internetu stacjonarnego i telewizji.Na naprawę czeka się czasami ok.2 tygodni.Zgłoszenie z dn.21.12.22 będzie realizowane 28.12.22r.
To jakaś kpina!Uważają,że zwrot
4 zł za dobę braku dostępu załatwia sprawę.
MiejscowośćKielce
~Małgorzata / 2024-11-12 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Najważniejsze - cena usług za wysoka, kontakt bardzo utrudniony, Viki ta ich świetna AIjest beznadziejna ciągle ,na każdy problem odpowiada,że nastąpiła awaria systemu i przeprasza!! Ciągle psujące się dekodery ,a wymiana na używany,nie wymieniają na nowe dekodery ! Starsza osoba korzystająca z ich usług musi osobiście zgłosić się do biuro obsługi,bo nie może w prosty sposób się z nimi skontaktować!
ZaletyDobry odbiór tv i wybór programów
WadyJw
MiejscowośćRadom
~Mały / 2022-11-16 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystać z tej firmy. Obsługa bez żadnej kultury. Internet słaby w porównaniu do innych dostawców.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele żeby tu zmieścić.
MiejscowośćBiałystok
~mam dość! / 2020-11-24 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdza to co napisała poprzedniczka! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA! NĘDZA!
Codzienny brak Internetu od kilku do kilkudziesięciu minut, przy najwyższym abonamencie czyli 600MB. I tak od kiedy mam Internet od nich czyli ok. 3 lat. Niestety nie miałem alternatywy. Generalnie o 600 MB tez można zapomnieć, chyba nigdy nie udało mis się startować porządnie nawet połowy. Infolinia, to kilkanaście komunikatów powtarzanych w kółko, po to byś się nie dodzwonił, ciągłe odsyłanie do strony w necie, który przecież NIE DZIAŁA! Bo po co innego dzwonisz na infolinię? Przecież , żeby zgłosić awarię …. więc “zaloguj się do portalu klienta i …. ” PARODIA! A i jeszcze jedno, jak nie będzie przerwy dłuższej niż 12 godzin w dostawie neta, to nie zobaczysz złamanego grosza rekompensaty, za to za każdy dzień opóźnienia zapłaty rachunku naliczają solidnie ???? Ot taka to polityka.
Przestrzegam, przed tą firmą! Ja masz czas na walkę o Internet to powodzenia życzę.
Zaletybrak
Wadyszkoda czasu by wyliczać
MiejscowośćGdańsk
~Mamamsm / 2023-12-21 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Niegdy nie kupujcie tego syfu najgorsze co możecie zrobić
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko jest wadą
MiejscowośćSlupsk
~Maniek / 2016-10-09 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Mam Internet z telewizją jakieś 2 miesiące i nie pamiętam dnia , aby ten Internet chodził sensownie, technik po diagnozie powiedział żebym się cieszył że w ogóle chodzi, Polecam zgłosić wszystkim sprawę do UKE (urzędu komunikacji elektronicznej) po zgłoszeniu trochę srają w porty.
Zaletybrak
WadyNie można nazwać tej usługi nawet dnem, ona puka od spodu dna, ale nigdy tam się nie dostanie, odradzam z czystym sumieniem.
~Maniek / 2022-02-12 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Omijać szerokim łukiem. Non stop wiesza się internet. Obsługa klienta nie istnieje. Usterki naprawiają w nieskonczonosc a klient płaci tak naprawdę za brak usług.