Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Macko / 2023-02-27 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo każdemu odradzam wybór, 4 miesiące i te same problemy. Od samego początku problemy z internetem i telewizją. Zgłaszanie usterek 3 razy w tygodniu bez żadnej poprawy! Internet 600mb/s osiąga niecałe 100mb/s po kablu, z ich strony wszystko działa. Internet rozłącza co chwilę. Zgłoszenie reklamacji odrzucone, bo u nich wszystko było w porządku. Naprawa przez infolinię: wyłącz i włącz urządzenie. Podnoszenie opłat za usługi w trakcie trwania umowy. Żałuję, że wybrałem tą firmę, nigdy więcej nie chce mieć z nią do czynienia.
    ZaletyŻalet żadnych nie ma
    WadyWszysyko, od obsługi klienta po jakość usług i sprzętu
  • ~Madzior / 2018-12-12 04:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
    ZaletyŹadnych
    WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Madzior / 2018-12-12 04:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji raz na tydzień awarie nie są usuwane szybko tylko czeka się po dwa dni.Internet ciągle się wiesza a telewizji potrafi nie być nawet kilka razy dziennie.Dno i masakra.Nie polecam takiego dziadostwa nigdy nie miałam.A na infoliniie nie można się dodzwonić a jak ktoś łaskawie odbierze to oszukują ze naprawiają a wcale tego nie robią.
    ZaletyŹadnych
    WadyBrak internetu i telewizji notorycznie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mag / 2023-01-04 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch tygodniach przestało działać kanały telewizyjne podstawowe a miał być złoty pakiet .po rozmowie w salonie pani kazała mi dokupi. Jakieś kabelki i samej coś podłączyć .to zenujace wręcz skandaliczne .próbowałam skontaktować się poprzez Gmail w celu rozwiązania umowy ale w goglach maj podany zły adres nie zamierzam płacić za coś czego nie mam zgodnie z umową.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~magda / 2014-08-25 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli jest ktoś niezdecydowany jakiego dostawę mediów wybrać to szczerze ODRADZAM firmę Vectra S.A.
    -niekompetentny personel - na podpisanie umowy przyjechał do mnie kompletnie pijany pan pracownik, dodam tylko, że przyjechać samochodem. Pomylił moje nazwisko w umowie w związku z czym miałam później problemy.
    -po pewnym czasie chciałam przenieść usługę do innego lokalu (na skutek przeprowadzki) jednak okazało się, że firma tam nie dostarcza usług. Po raz kolejny niekompetentny personel w biurze obsługi klienta przy al. Jerozolimskich poinformował mnie o możliwości zerwania umowy (przedterminowe, bezkosztowe rozwiązanie umowy nie z winy abonenta ze względu na to, że firma nie może dostarczyć usług do nowego lokalu) tak też zrobiłam, wystosowałam pismo z prosbą o bezkosztowe rozwiazanie umowy itd.. owszem umowę rozwiązano i doliczono mi karę w wysokości 1700zl w między czasie strasząc mnie komornikiem. Po półrocznej przepychance telefonicznej i mailowej udało mi się "dogadać" z firmą tak aby potraktowali mnie jak osobę która korzysta z usług do końca umowy a nie rozwiązuje wcześniej(mimo, że nie korzystam ponieważ do nowego miejsca zamieszkania nie dociera ich usługa.)
    - bałagan w korespondencji, mimo że jest decyzja o ratalnyej spłacie "zadłużenia" przychodzą ciągle smsy od dziłu windykacji o konieczności spłaty kwoty jednorazowo i tak w kółko.....
  • ~Magda / 2018-02-28 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Zgłoszona w Katowicach reklamacja w dniu 10.11.17 dotycząca usterki tv nie została rozpatrzona do dziś!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Magda / 2022-02-23 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Faktura zawiera naliczone opłaty za cos co nie było zamawiane. Nie można tego wyjaśnić gdyż na infolinię nie można się dodzwonić, w strefie klienta klikukrotne zgłoszenia pozostają bez odpowiedzi, po połączeniu na czacie- pracownik napisał tylko jak może pomóc, po opisaniu problemu już nic więcej nie napisal..
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magda / 2022-06-07 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , mam abonament , wysłałam hurtem smsy i zablokowali mi cały numer i nie wiedza kiedy usuną usterkę . Super firma do ... Jestem bez telefonu a oni maja klienta w dupie! Płace abonament i to nie jeden . Mam nielimitowane smsy a konto zablokowali. Porażka . Nie polecam
    WadySame wady zero zalet
    MiejscowośćKatowice
  • ~Magda / 2022-11-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie w biurze obsługi w Bielsku-Białej nie potrafią odpowiedź na proste pytanie techniczne i nie znają możliwych rozwiązań technicznych. Prosiłam o kontakt przed wizytą technika tak abym mogła dojechać na czas do mieszania bo tam nie mieszkam obecnie. Mimo zaznaczenia takiej prośby w zleceniu oraz ponownym uprawnieniu się telefonicznie że technik zadzwoni przed wizytą telefonu brak. Zadzwonił ale jak stał przed drzwiami. Prosiłam żeby chwilę poczekał i że prosiłam o telefon niestety bezczelnie się rozłączył. Ponowny kontakt niemożliwy gdyż nie odbierał już telefonu. Brak empatii, zrozumienia i chęci rozwiązania problemu. Oczywiście Panie na obsłudze klienta nic nie mogą. Porażka!
    ZaletyNie ma
    WadySame
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Magdalena / 2022-06-01 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA
    Zgłosiłam usterkę w dniu 23.05.2022 do dnia 01.06.2022 nadal istnieje. Zostałam bez internetu który jest mi niezbędny do pracy.
    Dział techniczny wtsyla mi e-maile np. Proszę odłączyć wtyczkę i odczekać 2 minuty.
    Zgłaszam, że zabieg jest nieskuteczne. Dostaje filmik jak usunąć samodzielnie usterkę. Zgłaszam, że nadal istnieje problem... po czym Dostaje e-mail z zapytaniem... jaki kolor diody mają ma moim sprzęcie. Bryndal prowadząc swoją audycje... "dzwonie do Pana Pani w nietypiwej sprawie, " ma na noc... z obsługą firmy Vectra.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRybnik
  • ~Magdalena / 2022-06-06 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym został szumnie zapowiedziany Pan Techniczny który miał usunąć usterkę, brak internetu oraz telewizji od 23.05.2022 - niestety chyba zaginął.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma jest wielka wadą
    MiejscowośćRybnik
  • ~Magdalena / 2022-09-10 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 dni brak internetu. Brak kontaktu z biurem obsługi. Brak jakichkolwiek informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie ma internetu.
    MiejscowośćMiędzyrzecz
  • ~Magdalena / 2023-12-29 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu instalacji nadal nie działa telewizja a upłynęło juz 8 dni od dnia instalacjii interrnetu i telewizji. Po trzykrotnym kontakcie z obsługą klienta, nadal nie ma innej reakcji , poza informacją o rejestracji problemu.
    Nie polecam usług tej firmy , biorąc pod uwagę że o nowego klienta wypadałoby dbać,mając na uwadze dalszą współpracę.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Magdalena / 2024-03-21 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Podnoszenie cen.
    Najgorsza obsluga klienta z jaką kiedykolwiek się spotkalam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magic / 2017-04-07 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity chaos i sprzeczne informacje od kinsultantòw. Obiecują oddzwaniac i nikt tego nie robi. Na proste pytania nie znają odpowiedzi. Calkowity Brak jednolitych standardòw. Nikomu nic sie nie chce. Przerzucają na innych konsultantow. Ekspresowo tylko przyjmą dane do umowy. Ciesze sie ze umowa nie weszla w zycie. Odradzam!
  • ~mags / 2024-01-23 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta - najgorsza z jaką się spotkałam. Na stronie nie ma adresu email by wysłąć dokument ( zgonu rodzica). Gdy w końcu otrzymuję adres email, co nie jest łatwe bo rozmawiam z wirtualną asystentką, po zadzwonieniu na wszystkie numery na stronie, po godzinie lub dwóch. wysyłam dokument na podany mi adres - i co MAIL DELIVERY, sprawdzam adres wysyłam ponownie to samo, wysyłam z innej poczty to samo MAIL DELIVERY. Dzwonię na numer do działu sprzedaży mając na dzieję,że porozmawiam z konsultantem a nie wirtualną asystentką. I rozmawiam z konsultantem, który mówi,że adres email mam dobry i że on nie może mi pomóc po czym się rozłącza. Gratuluję Klient nasz Pan!!!!!
  • ~Maja / 2022-07-01 02:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tra ge dia
    Tyle mam do powiedzenia.
    Po wielu prosbach wymienili router i dalej internet nie dziala nawet w pomieszczeniu gdzie on sie znajduje, wykupiony najwiekszy pakiet a internet jak ze sredniowiecza, nie polecam.
    Zamierzam zmienic na cokolwiek innego
    WadyWszystko, glownie slaby internet
    MiejscowośćKatowice
  • ~Maja / 2023-08-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam się z Multimedii do Vectry. Mam tv internet i telefon od nich. Do tv Przyjezdzali już kilka razy serwis bo się psuł po tygodniu od podłączenia. Internet jest ok, natomiast karta sim!! Którą od nich dostałam to jest koszmar. Mam płacić co miesiąc 15 złotych za kartę, która nie działa, miało być bez limitu rozmowy i smsy. Najpierw byłam tydzień bez telefonu, bo kartę aktywowano dopiero po 10 dniach od podpisania umowy!! Po trzech dniach użytkowania karty otrzymałam wiadomość że nie mam środków na karcie!! Miało być bez limitu. Chciałam zrezygnować z telefonu, znudzony pan na infolinię powiedział że nie ma takiej opcji. Mam płacić za kartę SIM, która nie działa. Chyba Szatan mnie namówił na tą firmę. Koszmar. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Majlosz / 2019-07-22 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwile duży ping około 400ms, a szybkość mam 150mb/s. Tak na każdym komputerze i telefonie.
    MiejscowośćBielawa
  • ~Maju / 2020-12-05 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przerwy w dostępie do Internetu bądź jego całkowity brak Zamiast rekompensaty ostatnio zauważyłem że mój rachunek urosnął o 10zł/msc. Zdecydowanie odradzam państwu korzystania z tej firmy
    ZaletyGorzej być nie może
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016