Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4521 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Loki / 2023-04-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra oszukuję klientów. Kusi niska cena a po miesiącu podnosi!
    ZaletyBrak
    WadyOszukują.Maja karę UOKIK na 22mil złotych.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~loko / 2023-09-15 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamią, że awarii nie ma, że to indiwidualna awaria, po czym dowiaduję sie, ze jednak jest awaria, infolinia tragiczna, do tego wkurzahaca AI dramat obsluga
    Zaletybrak
    Wadypełno
    MiejscowośćRadom
  • ~loko / 2023-09-15 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    do tego o godz. 13 dowiaduje sie, ze usluga bedzie przywrocona o 19 serio? ale za to klamastwo i tak was obsmarujr. Probowaluscie mi wmowic, ze to moja wina. nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadypelno klamia
    MiejscowośćRadom
  • ~LoL Gamer / 2014-11-11 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    prędkość
    Zaletynie ma zalet
    Wadywolne połączenie ,utrata połączeń ,mały upload
    mam go 3 miesiace płacę 90 zł
  • ~Lola / 2023-09-03 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda idiotów i oszustów!! Internet nie działa mi już 2 tygodnie!
    Technik poprawia drugie technika i tak w kółko
    Rozwiąże z wami umowę i mam nadzieję że nie bedziecie robić kłamcy problemu bo możemy iść nawet do sądu.
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Lola / 2023-09-07 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa mi od 16 sierpnia, tysiące razy wydzwaniałam do nich prosiłam, był 2 razy technik a ostatnio jak on to powiedział "zrobi coś żeby nie było że nic nie zrobi, a co z tego że był jak to dalej nie działa, rozwiązaliśmy z mężem z nimi umowę, wydzwaniają do mnie i proszę byśmy zostali, do Ludzi z Vectry NIE WYWIĄZUJECIE Się Z UMOWY!!!! Za to się płaci żeby to chodziło a nie żeby 3 tygodnie nie mieliśmy internet a co za tym idzie Tv, zmieniliśmy operatora a wam ludzie którzy się zastanawiacie nad wybraniem tej firmy odradzam i nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych nie ma zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Lolek / 2022-03-22 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to jedno wielkie oszukaństwo w umowie mam 100 na 50 MB/s ale najczęściej mam 10/3, w piatki ,soboty i niedziele moge sobie pomarzyć o internecie a paniusia z pomocy mówi mi że minimalną predkością jest 50 MB/s co jest zawarte w umowie i nie mam podstaw do reklamacji(dziś było 50/6.4 Mb/s),gó... o nie usługa trzeba skorzystać z innego operatora -Choszczno zachodniopomorskie
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    MiejscowośćChoszczno
  • ~Lolo poza kontrolo / 2020-01-14 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim tej firmy i ostrzegam przed ich zlodzidjskimi sztuczkami i prajtyka. Zdecydowanie odradzam po podpisaniu umowy klient jest dla nich gownem, i wychodza dodatkowe oplaty.
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Lolus / 2022-04-05 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wieczorem to prawdziwa masakra pobieranie spada o ponad 150mb/s to jest tragedia na poczatku było dobrze ale po pol roku jest coraz gorzej
    ZaletyBrak
    WadyInternet wieczorem to masakra
    pobieranie spada o 150 mb/s w doł tak samo przesyłanie
    MiejscowośćTczew
  • ~Lonislaw / 2016-10-16 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepskiej jakości Router, którego sygnał tłumiony przez cienką ścianę w bloku nie pozwala na swobodne słuchanie radia online, nie mówiąc o transferze video. Gdybym mieszkał w kamienicy zapewne nie było by szans na przesył bezprzewodowy do innego pokoju.

    Kilka dni w miesiącu nie ma dostępu do Internetu (Wrocław), w skali 24 miesięcy na które jestem zmuszony z nimi walczyć, daje to około 70 dni bez dostępu do internetu.

    Konsultant który przyszedł do mnie do domu, dał mi umowę, w której okazało się, że deklaruję się na 24 miesiące, a nie na czas nieokreślony.
  • ~Look / 2023-08-01 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wgl tej firmy. Same problemy z nimi. Czas wypowiedzenia umowy to jakaś kpina. Często brakuje internetu lub są inne awarie.
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Lorex / 2013-09-25 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest koszmarna firma, zamówiłem pakiet TV i internet serwisant wpadł i w trybie ekspresowym podłączył TV i ruter. Jak chciałem zapytać o pilot dekodera i ustawienie programów w TV to odpowiedział, że na tym się nie zna i zostawił mnie z tym bardakiem. Minęło już 24 h a ja dalej nie mam TV. Jutro zbieram to całe badziewie i odnoszę im z powrotem.
    ZaletyBrak zalet.
    WadySame wady.
  • ~Lubik / 2021-02-12 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem gorszego internetu. Ba! Obecnie korzystam z mobilnego sieci a2mobile iż polaczenie jest stabilniejsze, pingi nie skacza jak w przypadku Vectry do 500ms ora nie ma utraty pakietów w grach. Obsluga klienta? Katastrofa - robia z klienta idiotę, udając że internet jeat ok i wołają o kolejne testy z WinMTR na ktorych ewidentnie widać problmey z inernetem.
    ZaletyNie tym razem.0.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćRybnik
  • ~Lucy972 / 2022-04-06 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, brak internetu, tv zacina. A jak zgłaszam na infolinię to mówią, że nie powinno być problemu przecież:(( Najgorszy operator:(( Czekam do końca umowy i adieu....
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady!!!!
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Lucyna / 2018-02-21 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści :/ Mimo iż błąd leżał po ich stronie,przez co nie szło wykupić filmu w usłudze VOD, ponieważ po wpisaniu PINu ciągle na nowo przekierowywało na stronę wpisywania PINu,a na koniec wyskoczyło,że niby limit wypożyczenia przekroczony,choć nawet nie zdołałam przez owy błąd ani jednego filmu,ani jednej sekundy zobaczyć,potem dodatkowo się okazało,że naliczyło mi opłatę, mimo braku możliwości zobaczenia czegokolwiek! Jakby było mało,to limit oglądania filmów jest ustawiony na 100zl ,a VECTRA naliczyła mi w jednym m-cu prawie 200 zł ,a w 2 m-cy prawie 300 zł i choć miałam to na fakturze udowodnione,to oszuści NIE uwzględnili mi reklamacji i nie zamierzają zwrócić niesłusznie naliczonych pieniędzy.
    ZaletyŻadne
    WadyProblemy z internetem, ciągle brak sygnału, internet wolniejszy niż mam w umowie,naliczanie niesłusznie opłat,nie uwzględnienie reklamacji mimo ich winy,brak możliwości połączenia się z biurem obsługi klienta,bo nikt nie odbiera.
    MiejscowośćŻORY
  • ~Lucyna / 2021-02-10 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z przeprowadzka chciałam zrezygnować z usług Vectry od chwili złożenia rezygnacji minęły 3 miesiące i została ona w końcu przyjęta. Wykonałam około 20 telefonów gdzie byłam blednie informowana ze rezygnacja jest przyjęta i nie mam żadnych zadłużeń po czym dostawałam wiadomości sms ze mam zapłacić natychmiast lub skierują sprawę do sądu. Dopłaciłem już w sumie 500 zł mimo ze się odwoływałam. Jestem w szoku ze tak duża firma nie dba o renomę i stosuje takie metody.
    MiejscowośćKatowice
  • ~luk / 2015-06-28 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma doba do momentyu podpisania umowy. Potem sie zaczyna...... co chwile a to nie dziala net a to tv, po cichu zmieniaja zapisy regulaminow..... Nagle okazuje sie ze wypowadac umowe musisz 2 miesiace przed koncem bo inaczej bed Cie doic kolejne pol roku. Poziom obslugi reklamacji mysle ze w PRL byl lepszy. Kompletne ZERO podejscia proklienckiego.Pani ktora podpisuje sie pod pismem (pewnie jakis
    "managier" w reklamacjach) chyba nawet nie czyta co jej podopieczni nasmarowali (no chyba ze przyklad splywa z gory) . Ogolnie wrazenia fataalne, mialem UPC mialem Netie , Mialem nawet przez kazdego nienawidzona TP_se i ogolnie kazdy chociaz wykazywal jaiekolwiek zainteresowanie klientem a tutaj ZERO , nic! "Podpisales? to plac a nie narzekaj"
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dzialaniu, obsluga klienta, obsluga reklamacji
    2 lata
  • ~Luk / 2018-06-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa nic. Notorycznie i regularnie pada internet, a cały troubleshooting to 'prosze zresetować modem' - może na emerytów takie podejście działa, ale na kogoś kto na codzien ma styczność z IT jest to jawna kpina z klienta. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyNic nie działa, w kółko i cały czas
    MiejscowośćZabrze
  • ~Luk / 2018-11-20 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy. Mi bez mojej wiedzy, do umowy została dopisana usługa HBO GO, nikt mnie o tym nie poinformował (sprzedawca), dowiedziałem się o tym przy rachunku. Reklamowałem to ale wiadomo z jakim skutkiem, oczywiście postanowiłem zerwać z nimi umowę i skierować sprawę do sądu, dla zasady. Generalnie pogratulować pracowniką i polityce firmy, dla 29,90 pln stracili klienta. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustawa przy umowie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~luk / 2023-10-04 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    zdecydowanie ich nie polecam. codziennie są problemy z internetem stacjonarnym
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306