Mieszkam w Kudowie Zdroju. Do m-ca marca b.r byłam użytkownikiem telewizji kablowej teleżet. Niestety w międzyczasie tragicznie zmarł właściciel i z marszu kablówkę przejęła Vectra. Nie znałam tej kablówki i uważałam, że będzie tak samo dobra jak poprzednia. Niestety to był fatalny wybór. Nie myślałam, żeby zmienić nadawcę i tym samym popełniłam kardynalny błąd. To kablówka która nawet nie stara się aby zadbać o swoich odbiorców, natomiast bardzo dba o swoje finanse i faktycznie na tym opiera swoje istnienie oszukując odbiorców. Podaję uzasadnienie. Ponieważ zawsze na bieżąco opłacałam kablówkę to zgodnie z przeprowadzona rozmowa z przybyłym do mnie przedstawicielem Vectry, który w różowych barwach przedstawił funkcjonowanie i uczciwość kablówki, zgodziłam się podpisać z nimi umowę. W czasie rozmowy i zapytania na jakie konto mam wpłacać należność za korzystanie z kablówki,pan powiedział, że mogę na razie wpłacić na konto poprzedniego właściciela, ponieważ są w trakcie przejmowania kablówki i jeszcze nie wszystko jest do końca dopięte. Natomiast rozliczą się ze spadkobiercami i kwota wpłacona przeze mnie zostanie przeksięgowana na konto Vectry. Niestety było to kłamstwo takie jak wszystkie następne co do funkcjonowania kablówki. To był horror. Nic nie działało. Odbiór był poniżej krytyki.Programy bywały często niedostępne, i nawet nie było się do kogo zwrócić o pomoc techniczną. Dzwoniłam kilkakrotnie do filii Vektry w Kłodzku. Nikt nie odbierał telefonów, pisałam pisma na które nie dostawałam odpowiedzi. Wszystkie moje działania odbijały się o mur milczenia. Kiedy w końcu dodzwoniłam się do Gdyni gdzie swoja siedzibę ma Vectra, jakaś miła panienka, odpowiedziała mi, iż muszę być cierpliwa ponieważ wszystkie urządzenia kablówki przejęte w Kudowie, są nie do użytku i wymiana na nowe może nawet potrwać kilka miesięcy, powtarzam jej słowa - kilka miesięcy. Myślałam, ze to jakiś żart, ale zapewniła mnie, że taka jest prawda.Zdenerwowałam się i 23 marca b.r złożyłam wypowiedzenie usługi z powodu fatalnego odbioru programów Moje wypowiedzenie przyjęto ale zaraz po tym dostałam sms, żeby zapłacić za miesiąc marzec, ponieważ nie
uwzględniają mojej wpłaty na konto poprzedniego właściciela i to znaczyło, ze przedstawiciel Vektry mnie okłamał.
Przesłałam potwierdzenie wpłaty za miesiąc ale odpowiedziano mi, ze nic to ich nie obchodzi.
Wracam natomiast do potwierdzenia przyjęcia przez vektrę wypowiedzenia umowy. Odpisano mi, że kwota nieopłaconych należności do dnia 29 marca 2016 za promocyjny pakiet / taki dostałam/ wynosi 0.00 zł. i w przypadku zerwania umowy promocyjnej wynosi 0.00 zł. Z tego wynika, że nie wiadomo gdzie tu jest prawda i co to wszystko znaczy. Uważałam, że wszystko zostało załatwione. Jednak do tej pory ślą do mnie sms-y z żądaniem zapłaty za dwa miesiące to jest za marzec i kwiecień i straszą mnie sądem i windykacją. Takie było moje doświadczenie w przypadku nieuczciwej kablówki Vektry
Krystyna Biedrzycka
Kudowa zdrój
Zaletyzalet żadnych
Wadywady: fatalna obsługa, kłamstwo i naciąganie ludzi finansowe
korzystałam z usługi Vectry niecały miesiąc
~Krzaks / 2022-09-28 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet działał przez 3 miesiące bez zarzutów. Później zaczęły się problemy, które z czasem tylko przybierały na sile. Zaczęło się od telefonu z Vectry, z informacją że będą oni coś remontować, i że jest możliwość usprawnienia połączenia, oczywiście za dodatkową opłatą. Nie zdecydowałem się ponieważ dotychczas byłem zadowolony z usług. Po około dwóch tygodniach przestały się ładować strony internetowe, początkowo pojedyncze, ale z dnia na dzień coraz więcej, aż doszło do tego że nie da się korzystać w domu z internetu. Nie można się połączyć z routerem, jak już się uda to 1 ze 100 stron się załaduje, dodatkowo bardzo wolno.
Infolinia to jedna wielka tragedia. Nigdy nie spotkałem się z bardziej bezczelną i niekompetentną obsługą. Przełączają lub rozłączają się w trakcie wypowiedzi, wchodzą w zdania, i mają jedną wielką pretensje w głosie.
RADZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
Lepiej dopłacić i skorzystać z usług konkurencji, nawet jeśli trzeba kłaść dodatkowe kable
Wszystko tylko nie Vectra.
WadyBARDZO nieprzyjemna obsługa
niedziałający internet
Oszukiwanie
brak wywiązywania się z umowy
Brak kontaktu
MiejscowośćSzczecin
~Krze / 2024-02-13 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca usług z jakim miałem do czynienia. Od 2 miesięcy mają poważne problemy z jakością świadczonych usług, udokumentowane przerwy w usłudze, mimo to nie uznają żadnych reklamacji, nie przyznają się do jakiegokolwiek problemu... Mam 3 lokalizacje, indywidualny i biznes. Uciekać!
ZaletyJak działa, to całkiem dobrze działa
WadyNie działa regularnie
MiejscowośćPyskowice
~Krzych / 2024-01-22 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to najgorszy dostawca internetu, wyrzuca go co parę minut, wyskakuje po 15000 pingu i tak w kółko. Nie polecam.
~Krzysiek / 2018-02-03 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Vectra, nie widziałem gorszego dostawcy usług. Jeśli chodzi o internet, bo jedynie z niego korzystam z ich oferty to na 50 Mb, za które płacę nie jestem w stanie korzystać z internetu. Czas odpowiedzi serwera jest tak długi, że człowiek jest na skraju irytacji, nie mówiąc o pracy na nim. Zgłoszenia i reklamacje po miesiącu nie mają swojej odpowiedzi. 20 minut wiszenia na telefonie próbując się dodzwonić na infolinie - bez skutku. Vectra nie ma za grosz poszanowania dla klienta.
MiejscowośćWrocław
~krzysiek / 2018-11-14 12:48
Ocena: 1.00 / 5
Witam!!
Po wielu latach korzystania z usług tego operatora doszedłem do smutnego wniosku;
Całkowity brak dbania o dobro klienta (który płaci duże rachunki);
wciskanie klientowi usługi której nie chce (w ramach paczki i obciążanie kosztami mimo że się nie korzysta)
brak profesjonalizmu w prowadzeniu działalności (liczy się tylko dochód )
brak podejmowania zdecydowanych kroków w przypadku usunięcia zgłoszonej usterki,
infolinia działa fatalnie a osoby obsługujące nieraz nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi,
opieszałość w wykonaniu zgłoszonej usterki.
W związku z tym podjąłem decyzję o rezygnacji z usług tego operatora i nikomu absolutnie jego nie polecam.
Bardzo rozgoryczony klient!!!!!!!!!!
Zaletyżadne
Wadyjak wyżej
MiejscowośćRadom
~krzysztof / 2015-10-14 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy kontakt i porażka. Umówiony monter nie przyszedł. Nikt potem się nie skontaktował nikt nic nie wie dlaczego tak się stało żadnej reakcji.
Wadybardzo zła komunikacja. Nikt nic nie wie
~Krzysztof / 2016-02-25 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Po przeczytaniu 99,9% negatywnych opini nie mogłem uwierzyć że VECTRA to tak nierzetelna firma jednak w czasie czytania komentarzy zadzwonił kosultant umówić mnie na montaż postanowiłem wypytać o negatywne opinie nie zdążyłem dokończyć rozłączył się gbur w tym momencie postanowiłem nie zmieniać operatora a wam podziękować za szczere opinie dzięki czemu uniknołem kłopotów!!!
Zaletybrak
Wadykonsultant zrezygnował z rozmowy ze mną.
~Krzysztof / 2017-08-30 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Byłem użytkownikiem wielu firm zajmujących się dostawą multimediów i ostrzegam wszystkich przed Vectra ponieważ przekracza ona wszelkie granice. Pomijając już takie fakty jak słabe łącza, tandetna obsługa jak i pomoc techniczna gdzie na telefonie niekiedy trzeba spedzić około 40 min by zgłośić awarie, a następnie czekać do 48h aż w ogóle technik sie pojawi by przełączyć jeden bezpiecznik w centrali, jak i beznadziejny rooter który ma ograniczenie lączności wi-fi a dostępu do niego by to zmienić nie otrzymamy, więc zaniki w mieszkaniu łaczności mamy już w drugim pokóju. Najbardziej co we mnie uderzyło to rozwiązanie umowy które to musiało sie skonczyć we współpracy z rzecznikiem praw konsumentów ponieważ Vectra jawnie oszukuje! Mianowicie mimo że kazali mi wysłać rozwiazanie umowy FAXEM (bo emailowo nie można nie wiedzieć czemu i dlaczego) i mimo że to zrobiłem uznali że oni takowego faxu nie dostali i kolejne miesiące musiałem placić wiec zareklamowalem i okazałem potwierdzenie wysłania faxu gdzie jest czarno na białym numer, godzina itd to reklamacji nie uznali twierdząc że mimo wszystko nie maja takiego dokumentu i tu interweniowal rzecznik. BROŃCIE SIE RĘKAMI I NOGAMI OD VECTRY!
ZaletyBrak
WadyŁącza
Obsługa
Wprowadzanie w błąd
Przeciąganie Spraw
~Krzysztof / 2019-06-26 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej dziadowska firma, jaką zdarzyło mi się napotkać. Nie dość, że przepustowość stacjonarnego internetu nie trzyma paramentów i jest skandalicznie niska - zamiast 50Mb/s w rzeczywistości bywają zaledwie 3-4 Mb/sek, to jeszcze i obsługa klienta jest skandaliczna. TOTALNE LEKCEWAŻENIE !!!
Po wypowiedzeniu umowy czekam na zwrot nadpłaty istniejącej na moim koncie już od 4 tygodni !!! Pełna komuna !!! Omijajcie Vectrę szeeerokim łukiem !!!
ZaletyTylko teoretyczne. Piękne słówka i deklaracje, by zdobyć klienta. Potem - pełne dno !
WadyPrzepustowość łącza nie trzyma parametrów. Zamiast deklarowanych 50Mb/s w rzeczywistości bywa na ogół od 3 do 4 Mb/s !!!
MiejscowośćWarszawa
~krzysztof / 2021-11-26 16:39
Ocena: 1.00 / 5
vectra tragedia, prę∂kość od tygodnia 2 MB ale jak Pazura reklamuje to widać, że to dno!
MiejscowośćOlsztyn
~Krzysztof / 2022-08-16 20:36
Ocena: 1.00 / 5
Internet to komedia, nie działa, a jak już działa to Prędkość jest niższa niż tp sa 15 lat temu. Najgorszy dostawca usług z jakim miałem styczność.
ZaletyBrak
WadyZa dużo żeby pisać
MiejscowośćGdańsk
~Krzysztof / 2022-09-16 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia, złodzieje i wymuszacze pieniędzy, Non stop brak tv I internetu, nie polecam nikomu i ludzie broncie się przed nimi!!!!
ZaletyŻadnej
MiejscowośćWARSZAWA
~Krzysztof / 2023-04-03 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje.Wykradli moje dane i wystawili mi fakturę a nawet nie mam z nimi umowy.Zgłaszam ich do adwokata.
~krzysztofwawa / 2017-11-26 12:23
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa po ruterze. Obsługa mówi, że oni nic nie mogą zrobić. Cena także jest wysoka jak na tak niską jakość. Internet jedynie po kablu działa, ale wolniej niż w umowie. NIE POLECAM
MiejscowośćWarszawa
~Krzyś / 2013-11-26 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Jak zawiera się umowę to bardzo mili, a przy rezygnacji to dzwonią z nad pozostaniem. Ores wypowiedzenia to masakra: dwa miesiące płacenie bez korzystania z usługi. Zero elastyczności. Nie polecam.
Zaletymili na początku
Wadybardzo długi okres wypowiedzenia
2 lata
~Ksa / 2024-01-21 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Gówno totalne internet działa jak mu się podoba ale nigdy na maksymalnej prędkości która jest w ofercie
MiejscowośćInowrocław
~Ksenia / 2023-04-19 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci z infolinie to jakiś kiepski żart. W zeszły piątek lub czwartek otrzymałam telefon odnośnie zwiększenia szybkości internetu za 0,99 groszy. Wysłano mi ofertę na maila. Z racji tego, że nie miałam ochoty zagłębiać się w warunki to nie zaakceptowałam promocyjnego pakietu. W dniu dzisiejszym Pan ponownie zadzwonił- był natarczywy, nie rozumiał, że mam ciężki okres w życiu i nie ma ochoty nowymi aneksami się zajmować. Mimo mojej odmowy bardzo nalegał. Powiedział, że ponownie udostępni ofertę i mam 30 minut na jej włączenie. Powiedziałam, że teraz to idę do lekarza- na to on " może pani u lekarza to włączyć. W pewnym momencie się zdenerwowała i mówię do konsultanta, że nie mogę u lekarza klikać bo idę wyciąć zmianę nowotworową a on dalej swoje i wciskanie mi oferty. Było to nie na miejscu i chamskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak będę chciała nowe oferty to pójdę do biura stacjonarnego i tam załatwię wszystkie formalności. Ponadto konsultant porównał chodzenie do biura stacjonarnego Vectry do Amber Gold mówiąc " ludzie chodzili do biura amber gold i widziała Pani co im sie przytrafiło". Śmiechu warte- gratuluje konsultantów.
MiejscowośćWejherowo
~ktos... / 2022-01-27 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Moja przygoda z vectrą jeszcze się nie zaczęła, nie mam jeszcze z nimi umowy, a już problemy. Przy 1 telefonie na infolinie wszystko uzgodnione, termin montażu itp. W dzień montażu dostaję sms-a, że odwołane. Od tego dnia zaczęło się pod górkę. Nie będę opisywać ile razy dzwoniłam, oczywiście do mnie dopiero oddzwaniali jak ja się odezwałam. Na dzień dzisiejszy, cudowna vectra musi mieć pozwolenie od spółdzielni (mimo, że mieszkanie jest moje własnościowe), na poprowadzenie kabli od ich skrzynki do mojego mieszkania (ponoć nowe przepisy mają), ale najpierw zarząd vectry musi się na to zgodzić, bo to ponoć nie jest łatwa sprawa no i kosztowna. W mojej spółdzielni jak usłyszeli po co przyszłam, zrobili wielkie oczy, i spytał się kierownik, czy oni tak serio. Złożyłam pismo w spółdzielni i muszę czekać. Nie wiem co dalej, niestety w mojej mieścinie stacjonarny internet tylko orange albo vectra, orange dno, ale to co vectra odwala, brak słów. Play ma super ofertę, ale niestety podpina się pod kable vectry, dzierżawi, więc odpada. Internet mobilny też odpada.
Jak macie możliwość, jak najdalej.
Jeśli chodzi o światłowód, niestety moją ulicę omija, orange nie zaplanował kładzenia, mimo że wszędzie wokół położyli kable do światłowodu.
Zaletymoże jakieś są ???
WadyProblemy robią zanim zostanie się ich klientem
~ktoś / 2021-12-22 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem instalację, odprosiłem się wcześniej z pracy żeby zdążyć.
Nikt nie przyszedł i nie zadzwonił na numer kontaktowy, który podałem przy.
Po kontakcie z operatorem okazało się, że master "był na miejscu, ale nikt jemu nie otworzył".
Pytanie o przenoszeniu terminu instalacji był odrzucony, dziękuje.