Uwaga - nie wyrażajcie zgód marketingowych - zyskacie 5 zł a Vectra sprzeda je powielokroć - Mnie w pierwszym miesiącu po podpisaniu usługi dopisali 33 zł za sms-y premium , których nikt nie wysłał w następnym miesiącu ta sama sytuacja - blokowanie funnkcji nic nie pomaga a rozmowa z biurem obsługi polega na wysyłaniu szablonowych odpowiedzi na wszystkie skargi , reklamacje i zażalenia : cyt:
Szanowny Kliencie,
uprzejmie informujemy, że udzielając odpowiedzi na reklamację przeprowadziliśmy kompleksową analizę wszystkich zgłaszanych kwestii. Udzielona odpowiedź jest ostatecznym rozstrzygnięciem w sprawie i wyczerpuje drogę wewnętrznego postępowania reklamacyjnego.
Dalsze spory cywilnoprawne pomiędzy Abonentem a Dostawcą Usług mogą być skierowane do Prezesa UKE, jako do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub do stałego sądu polubownego przy Prezesie UKE.
Z poważaniem i tu kolejne nazwisko kolesia , który ma w nosie twój problem !
Co ciekawe nie masz możliwości kontroli nad sms-ami premium bo biling możesz ściągnąć po zakończonym miesiącu a nie w trakcie trwanina bieżącego miesiąca co za tym idzie nabijaja ci sms-y premium a ty płacisz a na reklamacje otrzymujesz standardowa odpowiedż od bezmyślnego bota - uważajcie na smy- y z numeru 7936 należy do orange ale jakim "cudem" wysyła ci smy w twoim imieniu????? okazuje sie ,że usługa premium uruchamia sie jak w dobrej wierze odbierasz smsa lub nagra ci sie poczta głosowa !!! ja dopiero po telefonie do działu technicznego dowiedziałam się na jaki NUMER WYSŁAŁAM SMS-A , którego nie wysyłałam !!! jedyne smsy z mojego numeru sa wysłane na usługę PREMIUM ! ciekawe ?! Vectra ściąga od ciebie kasę i im przekazuje i wszyscy sa zadowoleni , prócz ciebie ! Vectrea to masakra ! zastanówcie sie dwa razy nim w to wdepniecie - ja czekam na zakończenie umowy ! Zaletydostęp do działu technicznego
WadyObsługa , brak bieżącej kontroli swoich połączeń , arogancja działu obsługi
MiejscowośćWrocław