Niestety mam nieprzyjemność używać ich internetu 600mb/s od 10 miesięcy. Planuję zapłacić już karę za zerwanie umowy, byle od nich uciec.
Zaletybrak
Wady- podwyżka "waloryzacyjna", czyli jak wydymać klientów i odrobić sobie straty za przyznane wcześniej kary od UOKIK
- niestabilny internet, minimum raz dziennie pakiety się gupią
- tragiczny support, nie potrafią pomóc, proponują jedynie restartowania modemu
MiejscowośćŚwidnica
~Kamil / 2023-12-09 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim korzystanie z firmy VECTRA. Wytrzymałem z nimi blisko 1,5 roku i żałuje każdej chwili. To było coś niesamowitego chciałeś skorzystać z telewizji, z netflixa, czy obejrzeć mecz i wtedy dziwnym trafem były awarie internetu, czy telewizji kablowej. No właściwie można było wybierać... Często kończyło sie tym, że musiałem oglądać mecze w canal plus online... Bo akurat internet iplusa działał i canal plus online działa. A Vectra, no kurde nie... W związku z tym wszystkim W dniu 4 września i w dniu 5 września złożyłem rezygnację z wszystkich usług firmy VECTRA. Mimo ich przyjęcia i potwierdzenia przez odpowiedni działał, dalej były mi wystawiane kolejne faktury... A co? Nie można... Na infolinii byłem wprowadzany w błąd, że umowa kończy się z grudniem, a sprzęt mogę oddać w styczniu. Oczywiście super specjalistka Viki nie pomagała w żaden sposób. Wręcz mam wrażenie, że jest zrobiona, aby maksymalnie cokolwiek utrudniać. I to jest dopiero numer! Ale jak wiesz, że jesteś outsiderem, to może i jest jakieś wyjście z tej sytuacji?
Niestety wspomniane wyżej faktury wystawione po mojej rezygnacji zapłaciłem, bo dostawałem informację, że są wystawiane nowe płatności, a infolinia z specjalistką Viki wprowadziły mnie skutecznie w błąd... Okazało się, że dokonałem nadpłaty i to zostało już potwierdzone nie tylko na infolinii, ale i w punkcie obsługi klienta w super firmy w Warszawie. Oczywiście sprawę zaniedbał wysoko wykwalifikowany pracownik firmy Vectra w systemie on-line... Także Vectra jest winna około 150 zł... Co ciekawe w grudniu nawet dostałem podwyżkę o kolejne 10 zł, a Vectrę u siebie w lokalu mieszkalnym odłączyłem w październiku, łącznie z wyłączeniem ich kabli do lokalu...
W związku z tym wszystkim proszę wszystkich abyście przemyśleli swoje decyzję, czy chcecie brać w tym syfie udział. Mnie szczerze kosztowało to sporo nerwów i emocji. Powiem szczerze nie warto. To jest bagno, mijajcie ich szerokim łukiem!!!
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo: ciągle awarie sprzętu, niska jakość obsługi i słabo wykwalifikowany pracownicy... Totalna żenada!
MiejscowośćPiaseczno
~Kamil / 2024-01-19 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, nie polecam ani internetu ani telewizji.
Dałem się namówić na dekoder Smart, działa tak że ciągle muli i zacina jak zmieniasz kanał to się ładuje długo, ogólnie tylko nerwy niepotrzebne
ZaletyBrak
WadyNie działa
MiejscowośćPolkowice
~Kamil / 2024-02-29 06:45
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie polecam
Wiecznie coś się dzieje.
Jak macie okazję to omijajcie
ZaletyŻadnych
WadySame
MiejscowośćGłogów
~Kamil / 2024-06-20 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam byłe klientem Vectry bardzo ich nie polecam , chciałby wymienić jakiekolwiek plusy ale tam ich nie ma , chcąc wymieniać wady dnia by nie starczyło Internet tragedia telewizja tragedia obsługa salon telefoniczna tragedia jeżeli masz opcję wyboru innej usługi nawet drożej śmiało wybieraj tylko nie Vectra. Nie pozdrawiam ich
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~Kamil K / 2022-09-21 04:31
Ocena: 1.00 / 5
Dramat dramat jeszcze raz dramat. Internet 600mbit a po południu nie dochodzi nawet do 300mbit. Obsługa dramatyczna, technik nie zjawił się na dwa umówione spotkania. Sprawę kieruje do Rzecznika Praw Konsumenta
ZaletyBrak
WadyNiski transfer, kiepska obsługa techniczna.
MiejscowośćOstrołęka
~KamilK / 2022-09-28 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy syf, same kasztany na infolinii, jedna miła Pani w dziale technicznym, reszta nadaje się do śmieciarki.
Internet na początku działa ok, później gorzej niż Polski rząd.
WadyTragiczna obsługa
nie działające usługi
Potrafią zepsuć dzień
MiejscowośćSzczecin
~Kamilo / 2021-03-14 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Problemy problemy i ciągłe awarie i przeprosiny, placi sie za miesiac a conajmniej 2 łikendy mam bez internetu albo telewizji. Nie polecam i czekam tylko az skonczy sie umowa
WadyAwarie, problemy z predkoscia, ebok regularnie niedostepny
MiejscowośćBędzin
~Kamiloplatek / 2023-08-27 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Vectra smart tv najgorsza telewizje kolejna awaria tym razem 7 dni bez internetu a co za tym idzie bez tv
MiejscowośćRuda Śląska
~Kamvitae / 2023-12-21 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Mają klientów za śmieci do wyciągania kasy.
Utrudniają kontakt, nie reagują na zgłoszenia, za to są pierwsi do szczucia ludzi firmą windykacyjną.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćJelenia Góra
~Kaniu / 2021-06-24 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Chcicałem zerwać umowę z Vectrą. TV i internet. W biurze powiedziano mi że nie mogę bo mam abonamend "DEKODERA" do pazdziernika 2022. Sęk w tym że nie mam zadnych papierów że dekoder ma swój osobny abonament. Jest takie coś w ogóle ?
Zaletynie ma
Wadybrak informacji
Miejscowośćpiła
~kapi / 2017-07-11 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Należy bardzo uważać, aby nie przegapić momentu zakończenia umowy, zostanie ona przedłużona automatycznie, bez jakichkolwiek konsultacji. W biurze zero rzetelności, gdy zapytałam Panią, co należy zrobić po zakończeniu umowy, powiedziała że nic, wygasa automatycznie. Po czym przez kilka miesięcy naliczali rachunki. Gdy już dostałam ponaglenie po kilku miesiącach złożyłam rezygnację, to doliczyli jeszcze miesiąc wypowiedzenia. Potem należy zwrócić sprzęt(bezurzyteczny), jeśli nie oddasz go w terminie to naliczają mega kary. Wcześniej tez go nie możesz oddać mimo ,że z niego nie korzystasz, musisz się wstrzelić w dwu tygodniowy okres który Ci wyznaczą. Po czym ponownie dostajesz sms o zaległościach tzn. w dalszym ciagu naliczają Ci rchunki, mimo ,ze od pół roku nie masz internenetu, złozyłaś rezygnację, zapłaciłaś wszystkie należności. To zdarzyło się mnie, dziś idę do nich oddać sprzęt (zostały 3 dni) i zapytać o co chodzi z moimi zaległościami......Nigdy nie polecę tej firmy
Zaletyżadnych
Wadyfatalny stosunek do klieta, żerowanie na niewiedzy, naciąganie, brak rzetelności
gdańsk
~Karicze / 2022-09-01 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma scierwo z jaka mialem do czynienia przez 31 lat swojego zycia. Od dwoch dni nie ma internetu, jakis bot jak sie dzwoni gada co chwile ze "awaria" bedzie naprawiona do 14:30, potem do 16:30 potem do 21:30 potem do 12:30 i tak w kolko od dwoch dni. Polaczyc sie z czlowiekiem to wyzwanie bo ten debilny bot nie slyszy jak mu podaje pesel lub numer klienta... od 4 lat sie z nimi mecze bo w bloku w ktorym mieszkam nie ma dostepu do innych dostawcow, tez jakis haracz chyba zaplacili wlascicielowi albo kij wie o co chodzi bo dodam ze to wszystko ma miejsce w Warszawie. Parodia, nie polecam. Jak tylko bede mial jakakolwiek mozliwosc to uciekam z tego tonacego okretu, firma 30 lat na rynku i stabilnego internetu praktycznie w centrum Warszawy nie potrafi zapewnic. A i oczywiscie to nie jest tak ze to jest jednorazowa sytuacja, tak jest srednio raz w miesiacu, no jak łaska to moze raz na dwa miesiace.
Zaletyzero
WadyWady wszystko mozliwe, obsluga klienta, parametry, cena, niezawodnosc to juz w ogole sa zarty
MiejscowośćWarszawa
~Karlo / 2021-07-17 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Chore internetu nie ma napewno raz w tygodniu przez parę godzin
MiejscowośćZabrze
~Karlos / 2020-12-01 14:28
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Vectrze jest żartem. Godziny spędzone na próbie połączenia z konsultantami, brak możliwości zapoznania się z treścią umowy przed jej podpisaniem, problemy z wypowiedzeniem umowy. Ogólna ocena -fatalnie, nie poleciłabym nawet największym wrogom.
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2014-07-16 16:04
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! OSZUŚCI ! WŁAŚNIE WRÓCIŁEM Z POLICJI. ZŁOŻYŁEM DONIESIENIE O WASZYM PRZESTĘPSTWIE. NIE DOTRZYMUJECIE UMÓW. DAJECIE POPSUTE DEKODERY.
DO WSZYSTKICH OSZUKANYCH! NIE ZWLEKAJCIE, IDZCIE OD RAZU DO PRAWNIKA LUB NA POLICJE. NIECH TE OSZUSTY PRZESTANĄ WREŚCIE WRABIAĆ KLIENTÓW.
JA OD DZIŚ JUŻ NIE MAM ZAMIARU PŁACIC VECTRZE!!! SKORO NIE WYWIĄZUJĄ SIĘ Z UMOWY ORAZ OLEWAJĄ ZGŁOSZENIA TO JA ICH TEŻ OLEWAM! I VICE VERSA
ZaletyBRAK ZALET!!!!!
WadyWSZYSTKO. ZEPSUTE DEKODERY, CIĄGŁE BRAKI PROGRAMÓW
ROK MAM GO, KUPIŁEM ZA OKOŁO 150 ZŁ
~Karol / 2018-02-19 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Zrywa przerywa a najlepsze jest to że mogę się pocałować w nos. Vectra twierdzi że awarie poniżej 12 H!!! To nie awarie i ciągle przerywa. Obsługa żadna 0 kontaktu czekam tylko do końca umowy pół roku i wolność!!!!!
ZaletyZero
WadyPrzerywa wiesza
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~KAROL / 2020-12-31 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem.
Zaletybrak
Wadywiele i to nagminne u nich jest
MiejscowośćSZCZECIN
~Karol / 2021-01-12 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2022-04-01 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Jakość połączenia, jego trwałość są bardzo złej jakości. Nie ma dnia, aby internet nie uległ przerwaniu. Restartować ruter trzeba co najmniej raz dziennie. Najgorsza firma na rynku. Tak mam jej dość, że życzę im, żeby ich firma upadła.