Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4460 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2025-03-22 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentną obsługa
    problemy techniczne z dostarczeniem usługi
  • ~Joanna P / 2023-11-25 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość internetu w ostatnich miesiącach to tragedia, prakty znie go nie ma, non stop przerywa-tragedia. Vectra podnosi sobie ceny abonamentu w trakcie trwania umowy nie informując klientów w zaden sposób z jakiego powodu. Nigdy więcej nic wspólnego nie chcę mieć z tą firmą.
    ZaletyBrak
    Wady Brak internetu, podniesiona cena abonamentu bez informowania dlaczego
    MiejscowośćKartuzy
  • ~Johnson / 2018-08-31 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Cała ta firma to jest kiepski żart. Internet najgorszy w kraju. Obsługa klienta to kpina. Jak tylko skończy się umowa, uciekam stąd i każdemu odradzam. Nabijają klientów w butelkę obiecując że na okresie wypowiedzenia u poprzedniego dostawcy internetu faktura u nich to 1 zł - nic bardziej mylnego. Po złożonej reklamacji oczywiście umyli rączki. Omijać szerokim łukiem
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Joke / 2021-06-10 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest tani podrabianiec a nie firma. Kontaktu - brak. Dostaję przedziwne wiadomości, że mam oddać im sprzęt, że naliczają odsetki. NIGDY w życiu nie miałam z nimi umowy ( NA PEWNO nigdy w życiu nie podpiszę ;) ) nękanie całkowite. Dodzwonić się nie da chyba, że ktoś lubi rozmawiać z wirtualną konsultantką która rzecz jasna nie pomoże. Jedyny kontakt jest wtedy, kiedy udaje się że chce się coś kupić wtedy można porozmawiać z człowiekiem, który od razu przerzuca na wirtualną konsultantkę. Żart nie firma. OSTRZEGAM serdecznie WSZYSTKICH proszę się trzymać od tego bałaganu z daleka ponieważ ja nie będąc Klientem mam tę firmę za totalne dno strach pomyśleć jak traktują faktycznych Klientów. Mam nadzieję, że ten burdel na kółkach zostanie pociągnięty do jakiejś odpowiedzialności za swoje średniowieczne podejście do ludzi. Podsumowując, jeśli chcą Państwo cokolwiek wyegzekwować od kogokolwiek polecam umożliwić jakikolwiek kontakt. Nikt Państwu pieniędzy za nic nie da skoro nie będąc Klientem nie da się zalogować do Waszego śmiesznego panelu ;) słabo przemyślany scam. Sprawa zostaje zgłoszona do odpowiednich organów.
  • ~Jola / 2018-10-26 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Fajnie jak muszą dostać płatność ale niestety jak jest brak internetu sprawę zgłasza się przez infolinię , technik serwisowy miał być , nie przyszedł , nikt nie powiadomił nawet , że nie dojedzie tylko na darmo czekanie w domu w określonych godzinach. Ponadto zwrot nadpłaty na moim koncie wysyłają już miesiąc. Mało tego dział techniczny źle informuje klientów np takich którzy mają LAN że należy zresetować router, tylko ,że potem ktoś musi przyjść go skonfigurować bo samemu się tego nie dokona. W dziale technicznym pracują niekompetentne osoby, nie wiedzące co mówią. W księgowości nic lepiej, różne odpowiedzi od tej samej firmy. Sprawę proponuje kierować do Urzędu komunikacji elektronicznej. Za tydzień braku dostarczania usługi zwrot w postaci 10 zł
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu w dziale technicznym i księgowości , niekompetencja pracujących osób, zwłoka w powiadamianiu, brak kompletny odpowiedzi
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jola / 2019-02-21 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam, częste awarie tłumaczone cytuje "takie rzeczy sie zdarzają" i zaraz "miły pan" z którym rozmawiałam zgrabnie wyrecytował mi ile razy spóźniłam sie z opłatami (kilka dni spóźnienia). Oczywiście odsetki pobierane były za każdy dzień , ale za brak telewizji średnio raz w miesiącu rekompensaty żadnej
    Jedna gwiazdka dla obsługi klienta za to że odebrali telefon
    Miejscowośćopolskie
  • ~Jolanta / 2020-12-01 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcę pozostawić tu opinię o VECTRA i o podejściu firmy do trudnej sytuacji klienta. Od 3 miesięcy prosiłam operatora, by zgodził się na bezkosztowe rozwiązanie ze mną umowy, głównie z dwóch powodów. Pierwszy jest taki, że zmuszona byłam do zmiany miejsca zamieszkania w Gdańsku na takie, gdzie z usługi VECTRA nie mogę korzystać z powodu braku zasięgu do świadczenia usługi TV i Internetu. Drugi powód, ważniejszy, że z uwagi na stan mojego zdrowia utraciłam pracę i drastycznie spadły moje dochody, a poza tym musiałam podjąć od marca 2020 roku długotrwałe, kosztowne leczenie. Prosiłam Zarząd Vectry także o ewentualne obniżenie kary za przedterminowe rozwiązanie umowy. Po kilkumiesięcznej korespondencji (m.in wysyłaniu moich zaświadczeń lekarskich dot. leczenia) otrzymałam odmowę pozytywnego rozpatrzenia mojej prośby. Odmowę także o zastosowaniu jakiejkolwiek ulgi, rabatu, w abonamencie jaki opłacam nie korzystając z usług tego operatora. Vectra nie zaproponowała ze swojej strony też żadnego rozwiązania dla mnie, choćby wydłużenia okresu spłaty za usługę, z której i tak nie mogę korzystać, nie zrozumiała, że choruję, że moja szansa na pracę w dobie pandemii jest znikoma. Jestem rozgoryczona i rozczarowana, że tak duży operator, z kapitałem zakładowym w kwocie ponad 300 mln złotych) nie wziął pod uwagę mojej trudnej sytuacji życiowej. VECTRA nie jest równorzędnym partnerem dla swoich klientów. Wykorzystuje pozycję silniejszego. Kochani, zanim podejmiecie decyzję o zawarciu z VECTRA umowy, zapoznajcie się z ofertą innych operatorów. Takich, którzy będą dla Was prawdziwymi, równorzędnymi partnerami.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jolanta / 2022-06-22 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiam moje spostrzeżenia po skorzystaniu z oferty Internet 300 Mb/s / bez TV /umowa bez zobowiązań- tak pięknie zachęcała Vectra swoimi reklamowymi pociągami z udziałem Pazury
    Po roku Internet co raz bardziej wolny, w zamian niezapowiedziane podwyżki. wypowiedzenie NA INFOLINI Vectra w ogóle nie było zarejestrowane mimo 25 minut rozmowy telefonicznej i wypełniania przez operatora dokumentów dot. mojego wypowiedzenia.30 dni wypowiedzenia ok. ide do biura Vectry zapytac kiedy mam zdac ich ruter, a panienka mówi ze w systemie w ogóle nie ma odnotowane ze składałam wypowiedzenie .Ciekawe ,co ? Więc złożyłam pisemnie wypowiedzenie i znowu 30 dni/ okres wypowiedzenia, a miało byc szybki net, i bez zobowiązań, ot! manipulacja!

    Zapłaciłam za ostatni miesiąc z góry, i co....za 56,90 zł /miesięcznie nie obejrzę filmu na YT WYNIK SPEED TEST #332961475 PING opóźnienie w ms 23 DOWNLOAD pobieranie w Mb/s 89.94 UPLOAD wysyłanie w Mb/s 38.56 Logo Speedtest.pl Udostępnij wynik PONOWNIE ZA WOLNO? Znajdź dostawców Internetu. ADRES IP: 89.151.XX.XXX OPERATOR: Vectra CZAS TESTU: 17:41:08, 22.06.2022
    Zaletyj.w
    Wadyj.w
    MiejscowośćLegnica
  • ~Jolanta / 2022-07-13 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepski odbiór fatalna obsługa trudno się do dzwonić zepsuł się im zasilacz 5 rodzin w jednej klatce w bloku odciętych od internetu a oni każą czekać na technika 8 dni porażka a o pieniądze upominają się co do dnia.
    ZaletyZadna
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćKielce
  • ~Jolanta / 2023-11-11 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę z Wektrą,nikomu nie polecam, co innego mówili, co innego w praktyce,poprostu oszuści.Miałem płacić o wiele mniej,a tak nie jest.Połączyć się z konsultantem graniczy z cudem,pisałem wnioski i zażalenia na Strefie klijenta żądnej odpowiedzi nie uzyskałem.Pójdę do sądu, bo inaczej się nie da.Drodzy Państwo Uważajcie na tych oszustów,zanim podpiszecie umowę, zastanówcie się 10 razy.Nie polecam
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćPłock
  • ~jolanta grabowska / 2021-06-23 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, jak jest awaria nie ma szans aby się dodzwonić. Rozmawiasz z automatem, który nic nie rozumie. Wisząc na linii 30 minut odbiera konsultant i awarię Ci usną w ciągu 48 h. Nie masz Internetu, nie masz tv i w moim przypadku nie masz nóg bo je straciłeś w wypadku.zaje ...bi....brak komentarza
    Zaletybrak
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Jolka / 2022-02-15 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nędza,nędza i jeszcze raz nędza!!!
    Nie dajcie się nabrać też na nękające zachęcające telefony z Vectry!!!
    Internet taki,że wciąż przegrywam na aukcjach.
    Szlag mnie trafia!
    Właśnie pokazało mi się info o treści...
    "Dekoder nie może się połączyć z serwisem. Prosimy spróbować później. Jeżeli problem będzie się powtarzał,należy skontaktować się z dostawcą internetu"
    Co za dno!!!
    WadySame wady.Braknie miejsca na ich wypisanie
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Jordan23 / 2014-12-04 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NACIĄGACZE I OSZUŚCI, JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY, ludzie nie podpisujcie z nimi żadnej umowy, zrezygnowaliśmy z ich usług w maju b.r. I do tej pory przysyłają nam różnego rodzaju opłaty i kary za zerwanie umowy, gdzie normalnie zapłaciliśmy 3 m-ce wypowiedzenia (a okres był 1-mczny jak się okazało) - złodziejstwo, uciekać od nich!!!! I to nie tylko my tak mamy z tego co wiem
    WadyOszuści
  • ~Jorzelek / 2022-01-25 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie no świetny internet płacisz za 300mb/s a w down dostajesz maks 50mb a w up ledwo 3mb czasami spada nawet do zera
    ZaletyBrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Józefa / 2019-02-12 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    firma wyjątkowo niekompetentna, nastawwiona na oszustne obciążanie rachunków i trudno wykluczyć, ze stan ten nie jest przyzwoleniem odgórnym!!!! Np. upływ terminu umowy zawartej na 12 miesięcy dla Vektry upływa po 12 miesiącach i 14 dniach,
    wbrew przepisom art. 112 kodeksu cywilnego. Na przesłane pisma Vectra nie udziela odpowiedzi - żądania bezzasadnych roszczeń finansowych przesyła SMS-em
    Zaletykontakt z Vectrą to same problemy wynikające głównie z niekompetencji - żeby nie pozwolić się okraść w jednym przypadku interweniowałam u prezesa zarządu firmy, kolejny przypadek uwolnienia się od vektry jest taki sam !!!!
    Wadynależy mijać firmę z daleka
  • ~Jp / 2021-06-18 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie normalnie to nic złego się nie dzieje ale jak mam ważna pracę do zrobienia Vectra oferuje mi wyłączenie internetu na wieki nie polecam strasznie
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo żeby wymieniać
    MiejscowośćRadom
  • ~Jsjdjjdjsjs / 2024-02-28 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Do 22 kpina wy naprawdę macie tylko do 22thdjdjjdsjwjhwhehheehhrhrjrjrjjrjdjrjylko do 22
    ZaletyNiema
    WadyWszystkie
  • ~Jsjjs / 2023-11-01 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pół roku mi już liczą netflixa a go niemam dzwonienie itd niepomaga trzeba do sondy oddać
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Jsjjsjjs / 2023-08-25 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy wy sobie jaja na tv Smart robicie nie dość że niema wszystkich kanałów poza wifi nie działa większość to jeszcze jakieś licencyjny materiał ja się wogule dziwię wraz ze sobą że ludzie wam płacą za to gówno
  • ~Jsjjsjjs / 2023-08-25 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy wy sobie jaja na tv Smart robicie nie dość że niema wszystkich kanałów poza wifi nie działa większość to jeszcze jakieś licencyjny materiał ja się wogule dziwię wraz ze sobą że ludzie wam płacą za to gówno
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4460
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1917
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019