strona 138 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »
-
~Jasiu / 2016-01-28 16:22
nie polecam raz w tygodniu brak interntu oszukali mnie obiecali mi 30mbs a dostawałem 15mbs i płaciłem 54zł, obsługa klienta chamska Polecam UPC teraz za 60mbs płace 38zł i internet śmiga jak należy -
-
~Jasne / 2018-07-03 18:44
Nigdy więcej. Chamstwo, kłamstwo, szchrajstwo. Internet nie działał dwa miesiące, problemy przy rezygnacji z umowy, problemy z obsługą, infolinia:spychologia, o ile odbiorą, reklamacja-zignorowana, po dwóch miesiącach odpowiedź odczytamo mi na mój rachunek, przez telefon,już w play, jednakowe stawki kar za każde opóźnienie w oddaniu sprzętu (2 dzień, miesiąc, kilka miesiecy- magiczne 120 złotych), odmowa dostępu do nagrań, zacieranie śladów niefradobliwosci pracowników, jedyne co robią regularnie to dostarczanie rachunków. Bardzo zły dostawca, nikomu nie polecam. Każdemu odradzam. ZaletyBrakWadyNiska cena, ale i usługa żadna.MiejscowośćWarszawa -
~Jaś Fasola / 2022-04-20 22:52
Dekoder Smart4K to totalna porażka - do września 2021 roku do kwietnia 2022 zakładałem ok. 40-stu zgłoszeń pomocy technicznej, gdzie po każdym zgłoszeniu otrzymuję te same porady tj. reset dekodera, zmiany kanałów WiFi oraz odczyta danych diagnostycznych z dekodera - i nie pomaga moja informacja, że nic to nie daje i że korzystam z połączenia Ethernet itp. itd. Ponadto złożyłem w tym samym czasie ok. 12 reklamacji z czego 8 zostało uznanych poprzez bonifikaty w opłatach.
Tylko że nadal nie da się oglądać TV poprzez ten dekoder występują liczne stopklatki, komunikaty na ekranie "serwer aplikacji nie odpowiada", zamrożenia ekranu uniemożliwiające wykonywanie jakichkolwiek funkcji za pomocą pilota.
Wizyty techników odbywają się poza godzinami naszej obecności w mieszkaniu, a po każdej takiej wizycie otrzymujemy informację że usterki zostały usunięte albo ich nie stwierdzono.
Nasze prośby o wymianę dekodera na HD w miejsce 4K - z przyczyn leżących po stronie Vectry - są ignorowane, albo proponuje się nam wymianę odpłatną.ZaletyBrakWadySameMiejscowośćElbląg -
~jb / 2023-07-28 14:18
Ludzie, nie róbcie tego błędu. VECTRA = DRAMAT i przykre konsekwencje finansowe. Zdaleka od Tych ludzi i tego badziewia. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwoMiejscowośćWrocław -
~jd312 / 2020-10-19 20:14
Internet powinien mieć prędkość pobierania 150 mb/s a ma 3mb/s WadyWszystkoMiejscowośćGoleniów -
~jebac vectre / 2023-04-15 20:30
Ich serwery to jakiś żart, niech w końcu coś z tym zrobią. Nie po to płacę, żeby internet nie działał. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKalisz -
~jebac_vectre / 2023-10-09 18:06
bardzo duża cena, a internet codziennie ma jakieś problemy ZaletybrakWadyliteralnie wszystkoMiejscowośćWarszawa -
~jebacvectra / 2023-03-31 22:21
najgorszy internet na swiceie wszyscy zdychajcie w tej pracowni Zalety112212Wadydo wyjebania -
-
~Jebcie się / 2022-10-01 21:17
Zostałem po raz kolejny oszukany przez pracownika Vectra który mówił, że po dokupieniu datkowego pakietu będę miał dostęp do wszystkich meczy La la Liga i po raz kolejny zostałem oszukany, dodatkowo Internet działa jak najgorsze gówno... Rozmowy zostały nagrane i zgłaszam sprawę do UOKiK. ZaletyGÓWNOWadyGÓWNOMiejscowośćPiastów -
~jebscvectrenajgorszyinternet / 2024-04-07 15:31
Najwieksze gowno jakie moze istniec , internet caly czas sie scina , nawet normalnie w gry nie mozna pograc ani nic ZaletyNie maMiejscowośćWarszawa -
~jeleń / 2022-06-13 15:04
Najgorsza firma z jaką się spotkałam, zwróciłam sprzęt, a twierdzą, że nie i kazali mi za sprzet zapłącić, sami stosują metodę odbioru sprzętu przez kuriera, zamiast posłać tego gościa, który instalował sprzęt, to by było jasne co zabiera, to tweraz twierdzą, że nie wysłałam wszystkiego, i teraz ja twierdzę, że tak, a oni że nie, jeżeli co drugiego tak załatwia, to mają kasę dla siebie, a kto sie będzie z nimi sądził, co drugi pewnie odpuszcza... Zaletybrak -
~Jendrek / 2019-11-27 00:23
Od 5 lat nie działa prawidłowo opcja "nagraj serię". Nienagrywa odcinków seriali w całości lub pomija odcinki. Wielokrotna wymiana sprzętu daremne wizyty techników,setki zgłoszeń i reklamacji i nic. Napisali że wina leży po stronie dostawcy programów czyli TVP tvn Polsat itd. Co do Internetu to pracę spowalnia zbyt duża odległość modemu od komputera (3metry ?) ZaletyNiema zaletWadyNie radzą sobie z licznymi awariami i usterkamiMiejscowośćRacibórz -
~Jerzy / 2023-09-08 19:38
Po 2 miesiącach z 24 miesięcznej umowy, firma jednostronnie podnosi opłatę z 79,90 na 99,90 uzasadniając to inflacją.... Nigdy więcej tak złodziejskiej firmy. Opłata powinna obowiązywać przez cały okres trwania umowy !!!! MiejscowośćRzeszów -
~Jerzy / 2023-11-06 14:25
Najgorsze doświadczenie z obsługą klienta we Wrocławiu na ul.Piotra Skargi, kobiety są aroganckie w momencie reklamacji, Potrafią namówić starsze,lub chore,niekontaktujące dobrze osoby na najdroższe pakiety. Polecam z daleka omijać Vectrę i czytać opinie o tej firmie. ZaletyzeroWadyObsługa klienta,MiejscowośćWrocław -
~Jeszcze jak / 2024-01-11 20:59
Gówno jak nie wiem co już bym wolał nie mieć internetu niż dodawać hajs na konto tych zmywar internet to padaka 600 megabitów zapomnij żeby internet dobrze działał musisz być na kablu obiecane 600 wysyłane 120 pobierane 20 poprostu bujda że hej ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyWszystko o czym pomyśliszMiejscowośćSkierniewice -
~Jędrzejko / 2015-01-15 20:54
Po rozwiązaniu umowy, w eBOK-u pojawiają się niezbilansowane faktury. Nie sposób wyjaśnić z jakiego tytułu. Z firmą nie można się skontaktować w żaden sposób. Brak odpowiedzi na zgłoszenia wysłane przez Internet. Kilkanaście prób połączenia się z infolinią kończyło się słuchaniem muzyki. Internet poniżej jakiegokolwiek standardu, ciągłe awarie, zaniki sygnału, dzień w dzień koszmar. Z roku na rok było coraz gorzej. Z samowolnym przedłużeniem umowy na czas określony 6 miesięcy przelało czarę goryczy. Trzymajcie się jak najdalej od Vectry. Zaletynie maWadywyłącznie6 lat -
-
~jg1423 / 2014-08-20 10:09
INTERNET CIĄGLE NIE DZIAŁA DAŁAM SIĘ JESZCZE NABRAĆ NA TELEFON STACJONARNY KTÓRY JEST CIĄGLE USZKODZONY BRAK SYGNAŁU.KIEDY SIĘ DZWONI DO BIURA OBSŁUGI ZANIM POŁĄCZĄ ZJADA MI WSZYSTKO Z KOMÓRKI OBECNIE OD TYGODNIA TELEFON NIE CZYNNY .CZEKAM NA KONIEC UMOWY. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE14 LAT -
~Jo / 2024-06-19 13:13
To niemieckie szambo non stop brak internetu nic pozytywnego nie da się o nich napisać ZaletyMam nadzieję że zbankrutujeWadyRęce opadająMiejscowośćGliwice -
~Joana / 2022-10-31 13:15
Mało osób do obsługi indywidualnej, obsługa powoła, ponad pół godziny jeden klient gatki szmatki zero dynamiki obsługi bla, bla bla brak profesjonalizmu ZaletyBrakWadyPowolna obsługa bezposrednia -
~Joanna / 2025-03-22 11:22
Nie polecam. Pracownicy biura obsługi niekompetentni, wyłączają się w trakcie rozmowy, nie odpowiadają na wiadomości. Jeżeli ktoś ma możliwość korzystania u usług innego dostawcy to niech się trzyma z daleka od tej firmy. ZaletyBrak zaletWadyNiekompetentną obsługa
problemy techniczne z dostarczeniem usługi
strona 138 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- nastepna »