Nie ma możliwosci rozwiązania umowy, chyba ze zapłaci sie karę o ktorej nie ma mowy i jasno sprecyzowanych zapisów w umowie. BEŁKOCZĄ COŚ N/T ULGI KTÓRĄ PRZYZNAJĄ ABONENTOWI I TWIERDZĄ ŻE TO JEST WŁAŚNIE TA KARA JEŚLI ROZWIĄŻE SIĘ UMOWĘ. U MNIE 1600PLN!!!
Obecnie nie mam dekodera i routera bo "pani z telefonu" poleciła je zwrócić.
Rachunki nadal przychodzą a tv ni ma...
Kanalie, Oszuści!!!
NIE PODPISUJCIE ZADNEJ UMOWY Z NIMI!!! NIGDY!!!
ZaletyBRAK
WadyPEŁNO
ŻORY, woj. ślaskie
~Jacek / 2018-08-14 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich, Ludzie nie bierzcie nic z vectry !!! To jakaś pseudo firma , brak profesjonalnej obsługi w małych placówkach jak i w warszawie. Pozatym wpisują klijętów do baz typu BIK i KRD poczym nikt nie potrafi udzielić odpowiedzi.
Normalnie Żenada !!! Nie polecam i odradzam . Pozdrawiam. Jacek
MiejscowośćSłubice
~Jacek Kurzatkowski Kurak / 2023-02-01 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno Zrywa sieć, wysoki Ping, ciagle problemy z infrastruktura sieci, problemy ze stabilnością łącza
MiejscowośćGniezno
~Jack / 2021-12-14 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Elektroniczna konsultantka to najgorszy chłam z jakim się spotkałem na infolinia dodatkowo instalatorzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nic znajdować adresów i podłączenie internetu stacjonarnego dwa tygodnie i się nie udało więc dziękuję za taką współpracę
ZaletyBrak
WadyInstalator
MiejscowośćGdynia
~JackYT / 2019-07-04 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Vectra przychodzi po tygodniu gdy internet sie psuje tego nie lubie właśnie zepsuł mi sie internet i sie nie chce naprawić
MiejscowośćPolska
~JAG / 2014-08-28 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Net 60 mb w umowie, z wifi mam do 5 mb. Reklamowałem wielokrotnie, i nic się nie zmieni. Winne jest powietrze i zapis w regulaminie - Vectra nie gwarantuje jakiekolwiek szybkości łącza przez WIFI
~Jag / 2014-09-07 22:58
Ocena: 1.00 / 5
Wi fi praktycznie nie działa, prędkość pobierania 3 mega w szczycie. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWi fi, obsługa
6 miesięcy
~Jagoda / 2018-01-09 15:53
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!
Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.
Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!
Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.
Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.
Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.
Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.
To jest jakiś absurd.
To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!
Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował.
WadyNiekompetencja
Brak komunikacji
Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
Niespójność w procedurach
Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
MiejscowośćWrocław
~Jagoda / 2024-03-10 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator telewizji kablowej. Obsługa bez kompetencji.Sprzęt najgorszej jakości. Nie polecam
ZaletyBrak
MiejscowośćPolkowce
~Jailer / 2021-08-22 15:37
Ocena: 1.00 / 5
zakłamanie i ołuda.Zero szacunku do klienta.Kontakt tylko z botami.Internet tragedia.Szybszy mam w tel.
Zaletynie ma zadnych zalet
Wadycala vectra to jedna wielka wada
~Jakoś / 2023-08-25 19:11
Ocena: 1.00 / 5
Cena wysoka, działanie i łączenie dekodera z ich ruterem tragedia, żeby coś w telewizji obejrzeć 10 minut szybciej włączam bo musi kilka razy zerwać internet co nie oznacza że obejrzę.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćToruń
~Jakub / 2018-06-01 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet którego nie ma pół dnia, a przez drugie pół internet ma opóźnienia dochodzące do 500ms.
Ping skacze z normalnych 40ms do 500ms raz na 5-10 minut co utrudnia jakiekolwiek prace.
Serdecznie nie polecam tego syfu.
Zaletybrak zalet
Wady-brak internetu
-strata połączenia co 5 minut na sekundę co zrywa sygnał i łączenie trwa przez kolejne 5 minut
MiejscowośćPiła
~Jakub / 2022-01-31 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni próbuję podpisać z nimi umowę o świadczenie usług.
Na początku zostałem poinformowany o błędzie systemu, Pani obiecała w trybie pilnym sprawę wyjaśnić.
Pani oczywiście się nie odezwała. Dzwoniąc na infolinię za każdym razem jestem zbywany informacją, że prośba o kontakt została wysłana i za moment się do mnie odezwą. Nikt nie oddzwania, na maile nie odpisują. Zwodzą i mają klienta za nic.
Nie ma możliwości porozmawiania z kimś kompetentnym.
W piątek udało mi się w końcu złożyć zamówienie internetowo, dzisiaj miałem mieć montaż, przyjechałem specjalnie z drugiego końca Polski i okazuje się, że nadal jest problem z umówieniem wizyty technika, pomimo potwierdzonego terminu.
NIEKOMPETENCJA I IGNORANCJA.
ZaletyBRAK
MiejscowośćGdańsk
~Jakub / 2022-05-19 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Henerqlnie ten internet to katastrofa + obsługa klienta u mnie w miescie to jakaś porażka.
Naprawde nie polecam!
WadyWszystko
MiejscowośćStarachowice
~Jakub / 2022-10-22 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Vectra S.A. wprowadziła mnie w błąd. Dostałem ofertę na maila na którą się zdecydowałem i podałem swoje dane osobowe do umowy i umówiliśmy się na termin montażu. Technik musiał przychodzić 3 razy, ponieważ dwa razy router który podłączał nie działał. Podczas podpisywania umowy zgłosiłem technikowi że nie do końca rozumiem umowę bo nie ma jasno napisane jaką kwotę mam płacić a on stwierdził że wszystko jest zgodne z wcześniejszymi ustaleniami. Faktury przychodzą na kwotę wyższą niż w ofercie oraz miałem mieć 3msc usługi za 2 zł! Vectra pierwszą reklamację odrzuciła ponieważ nie widzą problemu. Osoby oszukane w podobny sposób proszę o kontakt graczyk.j99@gmail.com
MiejscowośćKutno
~Jakub / 2022-12-26 19:22
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje płace za 600 mb/s dostaje 1mb/s i 500 pingu
Zaletyżadne
Wadyzłodzieje
MiejscowośćWąbrzeźno
~Jakub / 2023-10-05 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Płace za internet nie mam internetu. Technik nie przyjdzie
WadyBrak internetu mimo opłaty
MiejscowośćWarszawa
~Jan / 2021-01-31 20:51
Ocena: 1.00 / 5
Największy syf odradzam używanie tego gówna komukolwiek
ZaletyBrak
WadyKażdy element
MiejscowośćGóra
~jan / 2022-06-14 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Opinie Vektry -skandal w calej europie -Awarie i obsługa ???
Wady1000
MiejscowośćGdańsk
~Jan / 2023-09-30 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Umowę z Vectra podpisałem od września nie jestem zadowolony z oferty. Oferta nie zgadza się z tym co przedstawił mi przedstawiciel firmy. Telewizja często się zawiesza i należy dokonywać resetu co jest żenujące.