syf, dno, najgorszy internet w polsce, tfu na vectre :))))))))))))))
Zaletyżadne
Wadyping powyżej 2000
~JanJan / 2023-07-18 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Vectra zastrzega sobie, że pieniądze mogą się księgować 3 dni! Pomimo tego, że zapłaci się na ich stronie BLIKIEM (co kosztuje dodatkowo 1,5zł) w terminie za fakturę, to można dostać karę za nieterminową płatność, bo ich system zaksięguje to w kolejnym miesiącu. :)
Pani Gabriela na czacie odpisze wam, że mieliście cały miesiąc na płatność, a według niej BLIK może tak jak przelew tradycyjny iść 3 dni xD
MiejscowośćKatowice
~Janka / 2018-04-24 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam telewizję, internet oraz telefon stacjonarny z Vectry wg umowy. Zamawiam tylko telewizję i Internet za 50zl. Oczywiście telefonu stacjonarnego nie posiadam w domu, ale naliczane są za niego opłaty- około 40zl .Zgłaszalam to po raz kolejny i nadal nie ma odpowiedzi, a rachunki wysokie. Chciałam zerwać umowę ale również brak odpowiedzi; każde reklamacje bez skutku. Za telefon, którego nie posiadam zwracać kosztów nie chce , lecz ze względu braku jakiejkolwiek odpowiedzi będę musiała wydać pieniądze w błoto i to pewnie spore koszta znając życie. Porażka. Olewanie klienta i oszukiwanie. Brak słów...
WadyBrak zainteresowania klientem. Oszukiwanie klientów. Zero odpowiedzi. Itp..
MiejscowośćWarszawa
~JanKo / 2016-09-11 13:10
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga !!! Firma Vectra podrabia podpisy Klientów na umowach !!! Pod przykrywką wymiany sprzętu na nowy, przedłużają automatycznie umowy na kolejny okres. Zostawiają u Klienta dokument, że sprzęt został zmieniony, a w rzeczywistości jest to umowa na kolejne dwa lata, na niekorzystnych warunkach. Bez żadnego podpisu Klienta !!! A opłata za rozwiązanie takiej umowy to koszt UWAGA !!! 5000 zł ( pięć tysięcy złotych polskich ). Firma Vectra ma Klienta w głębokim poważaniu. Zanim się zdecydujesz na kontakt z tą firmą, dwa razy się zastanów.
Wadysame
bardzo długo
~Jantar / 2018-06-21 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta tragiczna. Bardzo proszę sprawdzajcie dokładnie kwoty jakie macie wpisane na dowodach wpłat. Faktury wystawiają na inną kwotę a w dowodzie wpłaty widnieje inna kwota (w moim przypadku kwota na dowodzie wpłaty była 2 x większa). Jako odpowiedź na ten błąd tłumaczą, że klient może sobie ręcznie przepisać dowód wpłaty... oczywiście, jeśli ktoś zwróci na to uwagę bo jeśli nie to mają zysk tylko oni. Kwoty nadpłaconej nie uznają nikomu jako nadwyżka na koncie, zwyczajnie(ginie!) idzie w powietrze (jeśli stanie się tak, że wpłacicie więcej to sami musicie pisać do nich i prosić o zwrot - mimo, że błąd jest z ich strony!). 2 Faktury z terminem płatności w tym samym miesiącu: jedna płatna do 14.06 a druga do 28.06! Ponieważ jak to Pan wytłumaczył w rozmowie telefonicznej "mieli lekkie przesunięcie" i w wyniku tego przesunięcia drugą fakturę dostałam z dowodem wpłaty na kwotę x2 gdyż poprzedniej kwoty w chwili wystawienia drugiej faktury nie mieli jeszcze zaksięgowanej - nie ma mowy o korekcie! bo nie bawią się w coś takiego. Poprosiłam o punkt w Regulaminie na podstawie którego dublują kwoty w dowodzie wpłat(jeśli ktoś systematycznie opłaca) - Pan stwierdził, że niestety nie mają takiego punkciku - samowolka?! A na pytanie co ten Pan by zrobił i jak by uznał "coś takiego" przyznał, że jest to błąd z ich strony ale nic zrobić nie może. No... Pan starał się być miły "albo robić dobrą minę by błędy zatuszować", obiecał wyjaśnić sprawę z księgowością i oddzwonić, niestety brak kontaktu.
~Janusz / 2014-06-11 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, od ponad miesiąca od zainstalowania netu 40Mb/s prędkości max 6,6 Mb/s, ciągłe pisanie maili, dzwonienie nic nie daje.
Numeru z Netii też nie potrafią przenieść - oczywiście samemu się trzeba dowiadywać.
ZaletyDużo obiecują
WadySpławianie klienta, niekompetentna obsługa.
1 msc
~Janusz / 2015-08-01 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Dotychczas była możliwa ale po podpisaniu umowy przez telefon po prostu mnie olali. Straciłem do nich zaufanie.zmieniałem umowę przez telefon na pltynowy 50mbinternet .....i otrzymałem telewizję a z internetem mnie olali.co dzwonię to każdy konsultant pieprzy co innego.no i umowa jest a internetu niema......
ZaletyBrak
WadySame
Ooooooo albo dłóżej
~JanuSz / 2017-06-03 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Internet zrywa co chwile
Nie polecam za taką cene i takie głupoty to jeszcze stałym klientom robią
WadyInternet zrywa co chwile
4 lata
~Janusz / 2022-04-05 09:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, zamówienie on-line przyjęte, okazuje się, że jednak termin i godzina nie ta. Nowy termin proponują czekać 24 godziny jak łaskawie serwisant wpadnie zamontować.Proces padł informuje mnie konsultant chce żebym jeszcze raz składał zamówienie. Dziękuję nie skorzystam. A po opiniach tu przeczytanych wiem , że nigdy nie skorzystam z ich usług.
MiejscowośćRzeszów
~Janusz / 2025-02-17 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedno wielkie pasmo nieszczęść. O wieszających się dekoderach i niestabilnym internecie piszą wszyscy. To generalnie bolączka vectry. Nic nie działa. Centrum obsługi klienta to jedna wielka tragedia. Zero kompetencji, stałe naciąganie na wszystkim. Każą płacić nie wiadomo za co. Mimo wypowiedzenia umowy i zwrócenia wszystkich urządzeń, stale coś żądają do zapłaty. Za każdym razem trzeba im udowadniać, że nie mają racji. Ale pewnie taka jest polityka firmy. Tak długo, jak się ktoś nie zorientuje, to niech płaci.
Zaletybrak jakichkolwiek
Wadysame wady
MiejscowośćRybnik
~Jarek / 2019-01-02 14:22
Ocena: 1.00 / 5
W moim odczuciu ta firma ma wpisaną w reguły działania nieuczciwość. Dowie się o tym każdy, kto spróbuje się od niej uwolnić. Vectra potrafi na przykład, przy okazji rozwiązywania problemu wadliwej usługi w ramach gwarancji, podsunąć użytkownikowi do podpisania aneks do umowy, prolongujący umowę zamiast protokołu wykonania wymiany zepsutego dekodera na działający. Kiedy zechcecie zakończyć współpracę, pracownik biura obsługi może np. odmówić przyjęcia sprzętu i rozwiązania umowy i już. Może oznajmić, że nie interesują go ustalenia z innym pracownikiem Vectry, ani zapisy umowy. Oczywiście obsługa telefoniczna nie istnieje. To znaczy można tego próbować, ale niczego nie da się ustalić, bo każdy następny kontakt rozpoczyna sprawę od nowa.
Już nawet po rozwiązaniu umowy, co trwało półtora roku od momentu jej wypowiedzenia (po okresie umownym!), Vectra nadal przysyła wezwania do regulowania bieżących opłat, jakby fakt rozwiązania nigdy nie miał miejsca.
Wszystko to jest obliczone na zmęczenie użytkownika, który może dla świętego spokoju będzie płacił w nieskończoność. To prawdziwa zmora starszych osób, które nie radzą sobie z krętactwami. Moja rada - trzymajcie się od Vectry z daleka.
Zaletynie istnieją
WadyUprawianie polityki krętactw i na wszelkie sposoby opóźnianie rozwiązania umowy.
MiejscowośćWrocław
~Jarek / 2021-03-27 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, żałuję że podpisałem umowę. Co weekend brak internetu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Jarek / 2021-12-02 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Niestety parametrów , ceny i niezawodności nie dano mi poznać :) Dano mi poznać za to kulturę osobistą przedstawicieli firmy. Zadzwoniłem dziś do jednego na numer 732 239 392,ponieważ chciałem podpytać o kilka szczegółów, gburowaty typ odebrał telefon nie potrafił odpowiedzieć na krótkie konkretne pytanie, czy w vectrze można mieć stały zewnętrzny IP, stwierdził że każdy komputer ma swoje IP.Powiedziałem mu że tyle to i ja wiem, chodziło mi natomiast czy jest to stały zewnętrzny adres. Gość się mocno zirytował i powiedział że nie wie o czym mówię i żebym zadzwonił sobie do kogoś innego :) Falstart na samym początku, co mogło się dziać po podpisaniu umowy nie chcę nawet myśleć. Chciałem jeszcze zapytać o ONT ale było to zbyt ryzykowne gość by się chyba zapluł :) zresztą i tak po chamsku się rozłączył. Przygoda z Vectrą skończyła się zanim w ogóle się rozpoczęła :)
ZaletyNie znalazłem
WadyBrak obsługi
MiejscowośćGdynia
~Jarek / 2022-01-08 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem światłowód, potwierdzili dostępność usługi pod wskazanym adresem, po czym pojawia się Ukrainiec z koncentrykiem pod pachą i chce go instalować. To już przestaje być śmieszne, na to są paragrafy. Nigdy więcej żadnego kontaktu z vectrą.
ZaletyBrak
WadyDopuszczają się oszustw byleby upolować jelenia.
MiejscowośćGdynia
~Jarek / 2023-09-18 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów i złodzeji, na jakiej podstawie po podpisaniu umowy na dwa lata jest zmieniany taryfikator? Banda oszustów zbieram podpisy jeżeli ktoś jest chętny na wspólny pozew, nie mają prawa zmieniać nic po podpisaniu umowy
ZaletyZadnych
WadyWiele
~Jaro / 2019-08-20 17:03
Ocena: 1.00 / 5
przy 300 mega na lapku z wifi 21 porażka ,co chwile przerwy w necie 10 min 20 min przynajmniej raz na dzien umowa sie konczy i rezygnuje porażka totalna
Zaletytelewizja
Wadyinternet
MiejscowośćŻory
~Jarosław Grechuta / 2021-12-15 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecom jo żech mioł i nie trybił, kompletno katostrofa jo żech jest niezadowolony. Z matroshką nie polecomy
ZaletyNi mo
WadyOd groma
MiejscowośćŚląsk
~Jarosław Kacprzyk / 2023-11-25 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie gówno, tu nawet nie ma co opisywać,bok czy to stacjonarny czy telefoniczny to gówno takie rzadkie, że szkoda się wypowiadać na ten temat.
MiejscowośćSkierniewice
~jarowaszpan / 2017-06-26 14:47
Ocena: 1.00 / 5
Totalny szajs a nie internet. Same lagi, omijac szerkim lukiem tego marnego dostawce.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jas / 2024-01-27 02:30
Ocena: 1.00 / 5
Po dwoch miesiacach od podpisania umowy podwyzszaja abonament o inflacje z calego roku, nawet mimo ze ich oferta na stronie jest taka sama jak przed dwoma miesiacami. Oszuści! Po co umowa na czas okreslony, gdy oplate sobie zwiekszaja kiedy chca?