NIGDY NIE WYBIERAJCIE VECTRY!
Nigdy nic nie potrafią załatwić. Dosłownie NIC.
Od podpisania umowy, która zawiera inną treść niż to, co zostało wcześniej wytłumaczone po problemy ze zwykłym przeniesieniem usług na inny adres.
Byłam w biurze Vectry bodajże trzy tery razy. Z TĄ SAMĄ PIERDOŁĄ.
Za pierwszym razem odesłali mnie z kwitkiem, bo potrzebny był jakiś dokument od właściciela , mimo tego że wcześniej nic takiego nie było potrzebne.
To co, wcześniej PODPISALI ZE MNĄ UMOWĘ NIELEGALNIE?!?!
Gdy przyszliśmy z tym papierkiem z powrotem, Pan stwierdził, że za dwie godzinki zadzwoni z terminem wizyty technika.
No cóż, NIE ZADZWONIŁ. więc musiałam pójść do nich JESZCZE RAZ.
Gdy poszłam następnym razem nadal nic się nie dowiedziałam, Pan musiał zadzwonić następnego dnia.
Zadzwonił. Z terminem w następnym tygodniu co oznacza płacenie ponad tygodnia za usługi, których nie ma.
Technik miał przyjechać o godzinie 10 rano, a więc specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby być w domu. Godzina 12, 13... montera nie ma.
Zadzwoniłam na infolinię, gdzie poinformowano mnie, że może być spóźniony. Ok.
Godzina 14, 15... NADAL NIC!!!!!!
Znowu dzwonię na infolinię, Pani nie potrafi mi nic powiedzieć, uzgadnia z technikiem, że jest jakiś problem, nie potrafi mi powiedzieć JAKI problem, i czy technik w OGÓLE DZISIAJ PRZYJEDZIE.
To jest jakiś absurd.
To jest przeniesienie usług na inny adres, a nie wyjazd na księżyc!!!!!!
Ps. Nadal nic NIE zostało podłączone i nikt się nie skontaktował. WadyNiekompetencja
Brak komunikacji
Oszukiwanie klientów i kłamanie prosto w oczy
Stwarzanie problemów z wszystkiego, co tylko ma być załatwione
Niespójność w procedurach
Internet dużo słabszy niż zostało to określone w umowie
Naliczana płatność za telefon stacjonarny mimo, że nikt nie przyłączył ani nie przyniósł telefonu stacjonarnego do mieszkania
MiejscowośćWrocław