Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GoodNet / 2022-09-06 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    dziwie się ,że ludzie się jeszcze nabierają na tych oszustów
    WadyALl
    MiejscowośćRadom
  • ~GoofyVectra / 2022-10-08 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio vectra to tylko jeden wielki błąd, ciągle ponad 100 pingu, nawet w overwatch 2 nie mogę zagrać,już pewnie w afryce mają lepszy internet niż ten
    Zaletynie ma
    Wady1000 pingu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~gosc ii / 2015-09-14 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdelikatniej mówiąc Vectra to arogancka firma z jej prezesemn a czele.Trzykrotnie pisalem zazalenie na jego ręce o niekompetencji pracowników,traktujących problemy jak tematy tabu i...nic.Odszedlem w lipcu po wielun latach
    Zaletytrudno wykazać
    Wadytylko
  • ~Gosia / 2017-06-13 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! KU PRZESTRODZE dla innych- jak wygląda jakość obsługi klienta!
    W dniu dzisiejszym o godzinie 14.40 (21 minut wiszenia na telefonie) dodzwoniłam się na Infolinię w celu zgłoszenia awarii Internetu. Otrzymałam informację, iż modem mój jest wylogowany. Najbliższy wolny termin techników to dzień jutrzejszy godziny 12-14. Dobę będę bez Internetu. Chciałam zgłosić reklamację, by pomniejszono rachunek o czas, z którego nie korzystam z Interetu, dział techniczny przełączył mnie do innego konsultanta, który nie był w stanie przyjąć reklamacji ani udzielić informacji na temat, do kiedy mam podpisaną umowę. Poprosił o kontakt w terminie późniejszym, gdyż trwa aktualizacja danych. Nie mógł zapisać mojego nr tel i oddzwonić, kiedy będzie miał dostęp do danych, gdyż to jest Infolinia przychodzącą. Na pytanie, jak długo potrwa aktualizacja danych również nie potrafił odpowiedzieć. Czyli mam dzwonić i próbować się wstrzelić, jak Vectra będzie mogła obsługiwać klienta. Jakość świadczonych usług jak i jakość (a raczej jej brak) jest na niskim poziomie. Podpisać umowę, to są pierwsi, ale żeby zadbać później o klienta, to już nie. Nie dość, że jestem pozbawiona Internetu, wykonuję połaczenia, to słyszę, że mam później dzwonić. Tak postępuje poważna firma? Nie sądzę.
    ZaletyBRAK
    Wady- dział techniczny zajmuje się naprawą po dobie od zgłoszenia
    - Infolinia nie przyjmuje zgłoszeń
  • ~Gość / 2017-01-08 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka na każdej lini. Brak usług za które sie płaci. Niby wieczne awarie a tak naprawdę to chyba celowe wyłączenia zeby gnębić swoich klientów tzn skubać ich z pieniędzy za przysłowiowego kota w worku.
    Obsługa klienta powinna mieć nazwę Dzwon frajerze moze ktoś odbierze :) a zgłaszanie reklamacji w kwestii braku usługi pozostaje bez odpowiedzi.
    Omijać takich oszustów czym prędzej! Koniec z monopolem! Żegnam sie z ich brakiem usług już za 2msc!!!
    ZaletyNie ma
    WadyBrak usług za które pobierane sa opłaty, wieczne przerwy w dostawie. Obsługa klienta to ignorowanie klientów, brak kontaktu.
    Korzystam od 6 lat i o 6 lat za długo. Usługa zakupiona w stacjonarnym punkcie. Koszt ponad 100zl co miesiąc
  • ~gość / 2019-12-02 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po prostu nie było internetu. Dopiero jak rozwiązujecie umowę dzwonią do was codziennie (żebyście przedłużyli) , oferując lepszy modem, lepszy kabel, wszystko lepsze. Im większa firma tym gorzej z obsługą, lepiej wybrać jakąś miejscową firmę.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
  • ~gowno / 2022-01-25 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    pedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gownopedaly z vectry placiszz za gowno
    Zaletygowno
    Wadywszystko
    Miejscowośćgownianej
  • ~gówno / 2020-02-05 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    no internet to syf jak nieszczęście, 30 ping na creative i 30ingame we dajcie chociaż 12 na creative to loda zrobie. ale na ten moment daje 0 gwiazdki przemyślcie to elo
    Zaletynie ma lol
    Wadygówno ping nie polecam
    Miejscowośćlegnica
  • ~Grace / 2021-04-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka ! Umowa sobie a oni sobie, ciągle tylko chcą kasę, nie ma z kim porozmawiać. Bardzo żałuję, że wcześniej nie zapoznałam się z opiniami na ich temat. NIE POLECAM !!!!
  • ~Graz_ / 2021-08-11 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na temat Vectra -zdecydowanie negatywna.

    Juz sam sposob wypowiadania umowy i dostarczanie telewizji w formacie analogowym jest sprzeczny z prawem.

    Vectra przyslala 9 siernia informacje o tym,ze wypowiadaja umowe o dostarczenie tej telewizji z dniem ostatniego sierpnia 2021 roku czyli nie zachowujac terminu nawet miesiecznego,nie mowiac nawet o innych terminach kodeksowych takiego wypowiedzenia umowy ze strony Vectry.

    Zaletynie ma zalet od poczatku kiedy Vectra przejela dawna tv kablowa o nazwie Orbisat malzenstwa Ojcowiczow.Porownanie ofert Vectry w kolejnych latach z oferta innych firm tego typu w Polsce to zenada,tamte oferuja programy ciekawsze niz Vectra,bez wylaczen etc.
    WadyNiestety porownanie Vectry z innymi formami tego typu wypada na jej niekorzysc.Informowanie starych ludzi ( mieszkamy tu na osiedlu Boguszowice ponad 35 lat),ze za niespelna miesiac musza sobie kupic drogi telewizor ( gdyz dekodery Vectry sa praktycznie nic nie warte prawdopodobnie)swiadczy o braku poszanowania nas klientow przez Vectre.I sytuacja kiedy "chodzily plotki" o likwidacji analogu nie ma tu nic do rzeczy.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Grażyna / 2017-06-07 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam. Nieuczciwa Firma, wprowadza w błąd, oszukuje. Podpisałam umowę na TV. Podłączono mi kanały i miałam 14 dni na odstąpienie od umowy. Sprawdzałam przez kilka dni. Wszystko grało, kanały, które mnie interesowały były aktywne, byłam zadowolona... do wczoraj. Wczoraj okazało się, że kanały, które oglądałam przez miesiąc i z których byłam tak zadowolona były tylko na zachętę. Jeśli chcę z nich dalej korzystać muszę zapłacić więcej, a jeśli nie, to zablokowano mi najczęściej oglądane przeze mnie programy. Pozostałe totalna porażka. Teraz nie mogę już odstąpić od umowy i pozostaje mi płacić więcej albo oglądać badziewie. Trzymajcie się od Vectry z daleka
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo
  • ~Great1 / 2018-05-03 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to oszukuje noe potrzebne dodaj jakos pakiet za darmo na początek i poten dolicza na rachunek dodatkowy koszty a jak rezygnujesz to jest duza kara za zerwania usługa . Naprwada taki oszusti ze brak słowa. Internet tez nie mają dobry to masakra co chwila brak połaczenie
    ZaletyNoe mają zadne
    WadyMasakra numer 1 oszuscie
  • ~Greg / 2022-09-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu, brak chęci do rozwiązania problemu, brak techników.

    Czas oczekiwania na technika który stwierdzi oczywiście że nie działa - tydzień.

    Mogę wymienić router od ręki, który jest wadliwy, ale koszt 149pln.

    Podejście do klienta na żenującym poziomie - technik będzie za tydzień i co nam pan zrobisz.


    Nie polecam zdecydowanie

    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Greg25 / 2013-05-19 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie negatywne opinie są prawdziwe. Ja również mam z nimi problem bo internet słabo działa. Ciągle musze resetować. Dodatkowo jakikolwiek jest utrudniony. ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    2lata u w końcu koniec
  • ~Gregor / 2021-01-22 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA KONSULTANTOW,NACIAGAJA KLIENTÓW NIE UDZIELAJĄ WSZYSTKICH INFORMACJI,później utrudniają wszystko,nic nie załatwisz przez telefon, wszystko na ich formularzach,które trzeba wydrukowac bo musi być podpis,w banku załatwię więcej przez telefon a to niby tylko telewizja. MASAKRA
    MiejscowośćHel
  • ~Gregory Baum / 2022-02-10 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarię. Dłuższe lub krótsze przerwy w dostawie internetu to chyba norma Vectry. Szkoda nerwów..
    MiejscowośćElbląg
  • ~Grzegorz / 2015-05-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tyle
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o tym, że umowa przedłuża się automatycznie, obsługa wprowadza w błąd, net przerywa albo wcale go nie ma
    od 1,5 roku ponad
  • ~Grzegorz / 2015-09-05 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko czekają na to, aż sie z czymś spóźnisz, żeby naliczyć ci karę za nieterminowość. Rozwiązałem umowę przed końcem lipca. Fakt - nie byłem świadomy, że w takiej sytuacji umowa kończy się z końcem lipca. Okazało się, że do 14 sierpnia miałem zwrócić modem internetowy. Spóźniłem się kilka dni - nie ma litości - wezwanie do uiszczenia kary umownej przyszło natychmiast. Tutaj tłumaczenie moje nie pomogło - odpowiedzieli mi, że oni nie mają żadnego obowiązku o informowaniu o terminie zwrotu sprzętu - jak nie wczytałem się dokładnie w zapisy regulaminu, to niestety to już mój problem.
    Na początku tej usługi sami się spóźnili [UWAGA] CAŁY MIESIĄC z uruchomieniem usługi. Nie pomagały moje reklamacje - na rozpatrzenie reklamacji mają przecież 1 miesiąc... Dopiero jak wystosowałem pismo prawnicze z zagrożeniem rozwiązania umowy, to dopiero poskutkowało. Tutaj nie mieli zamiaru ponosić odpowiedzialności - jedynie nie zostałem obciążony za ten okres, bo tak stanowił regulamin..
    WadyObsługa klienta
    mam od 4 lat
  • ~Grzegorz / 2019-06-30 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Takich oszustów jeszcze nie widziałem, miałem TV w Polsacie i nc+ jedną mam do dzisiaj ale oni w porównaniu z Vectra to bardzo uczciwe firmy nie mówię oczywiście że wszystko mają idealnie ale Vectra to banda oszustów a zwłaszcza przedstawiciele uważajcie na tych oszustów i zamawiajcie jak już musicie przez telefon bo wszystko się nagrywa a oszust z Vectry się wypnie. Mi powiedział że w każdej chwili mogę zwiększyć pakiet ale nie poinformował mnie że wiąże się to z nową umową ma 24 miesiące nie polecam nikomu
    ZaletyBrak zalet
    WadyZlodziieje i oszuści
    MiejscowośćZabrze
  • ~Grzegorz / 2019-07-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra to zwykli złodzieje,wciskają jakieś bonusy które niby są darmowe a potem kary umowne naliczają albo każą płacić kosmiczne abonamenty za usługi które podstępnie wcisnęli i z których się w ogóle nie korzysta.w biurze obsługi klienta która ma pomagać ludziom w załatwieniu spraw nie potrafi załatwić podstawowych spraw i w dodatku odzywają się ordynarnie oraz chamsko jakby byli na podwórku.odradzam każdemu kto chce sobie nerwów oszczędzić.O awariach i problemach technicznych już lepiej nie wspominać bo aż głowa boli.
    Pozdrawiam
    Zaletynie ma
    Wadychamstwo,wulgarność,niekompetencja
    Miejscowośćbogatynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016