Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4514 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gal Anonim / 2016-01-10 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak KATE skladalem reklamacje z 15x wysylajac im dowody w postaci zdjec, przy czym takze porownanie z darmowego internetu do ktorego mam dostep. Pingi na darmowy bymy wrecz znakomite przy czym na VECTRZE brak slow, zrywa polaczenie uciekaja pingi, predkosc spada tak drastycznie, ze nawet stron nie chce wczytywac. Oni mimo niezbitych dowodow twierdza, ze wszystko jest ok. Sprawa zgloszona do prezesa UKE. Powolalem sie rowniez na lamanie regulaminu z ich strony i zadanie wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron ze wzgledu na niedotrzymywanie warunkow umowy o swiadczeniu uslug. Zobaczymy co to da. Najgorszy syf jaki tylko mozna wyobrazic. Kpina, totalna ignorancja. Skrupulatni sa w momencie kiedy spoznie sie z oplata o 1-2 dni, bydlaki naliczaja odsetki ale juz za nieprawidlowe dzialanie internetu nie potrafia zwrocic kasy. ZLODZIEJE I OSZUSCI. Przestrzegam wszystkich przed tym operatorem. Same problemy nic wiecej. Dobrzy sa w momencie podpisania umowy. Juz brak mi slow! Mam ochote przejsc sie po blokach i poucinac tym bydlakom kable, zeby mieli co robic! Mam nadzieje, ze zbankrutuja! Bo to co wyczyniaja to juz przechodzi wszelkie granice !
    ZaletyABSOLUTNIE NIE MA
    WadyINTERNET to porazka, BOK porazka - ignoruja klienta, nie naprawiaja problemu, ktory wkolko sie pojawia
    kilka miesiecy
  • ~GalAnonim / 2015-02-24 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem internet z 60 mb na 100 mbs masakra, nawet blisko routera potrafi pokazać ''aż'' 30mb(stary internet 60 mb chodził zaje***cie) teraz szkoda na nich nerwów i kasy, brak jakichkolwiek kompetencji ze strony pracowników VECTRY nie potrafią pomoc w najprostszych problemach nie mówiąc już o rozmowach telefonicznych gdzie czeka się około 20 minut na połączenie a sama ''pomoc'' polega na tym zresetują nam router a po pól godziny jest znów to samo. DNO!!!
    Zaletyjakie zalety?!
    Wadybrak zalet
    za długo, 70 dychmiesiąc
  • ~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra...
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Gargantuan / 2022-02-12 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to niestety tragedia, zwłaszcza teraz kiedy praca zdalna wciąż trwa, bez zapowiedzi na zmiany.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy w połączeniu
    MiejscowośćCzeladź
  • ~GauSon / 2022-05-11 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu dłużej nie ma jak jest.







    Omijać
    ZaletyBrak
    WadyIstnieje
    MiejscowośćRybnik
  • ~Gcis / 2015-09-18 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszło 10 lat jestem z tą telewizją ale takiej żenady jeszcze nie widziałem

    Koszmar

    Koszmarna obsługa
    a komunikat o formularzu zgłoszenia to kpina żeby klienta jeszcze poirytować
    Zaletyzalet brak zniszczyli opinie o sobie
    Wadyto jedna wielka wada że podpisałem zu nich umow
    10 lat
  • ~gd / 2024-04-26 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o zmianach w ofercie niema POLSAT SPORT 1,i POLSAT sport2 pojawiły się ale abonent o tym dowiaduje się po fakcie dokonanym . nowe kanały canal+ maja się pojawić ale pewne za 50 za miesiąc anie w abonamencie .
    Zaletynie ma
    Wadybrak kompetencji
    MiejscowośćKalisz
  • ~gdynianin / 2022-05-11 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa klienta - mamy 5 gwiazdek ; ja daję minus dwie gwiazdki
    Zaletybrak zalet
    Wadymasakra
    Miejscowośćgdynia
  • ~Gdynianin / 2024-06-21 00:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Chodzi o Multimedie należąca do Vectry..Dno... nie szanują klienta. Traktują klienta przedmiotowo
  • ~gentelan / 2014-12-08 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Z całego serca mówię wam nie zawierajcie umowy z tą firmą, obsługa najgorsza z jaką miałem do czynienia + oszukują na kasie.
    ZaletyBrak
    Wadyobsługa oszuści
    rok
  • ~Georg / 2023-08-24 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem przerwy w dostępie do Internetu, i tu się zaczęło. Okazało się że obowiązkiem abonenta jest przeprowadzenie testów modemu poprzez pobranie z netu programu, zainstalowanie na komputerze i wysłanie im wyników testu, inaczej nie wyślą technika do mieszkania żeby sprawdził czy modem działa poprawnie. Nie interesuje ich czy ktoś to potrafi zrobić czy nie. Odpowiedź jest jedna. Już w chyba 6 mailach, piszą to samo (regułka)"bez wyniku testu nie wyślą technika". Oczywiście przyznali, że w umowie Abonent nie jest zobowiązany do takiej współpracy(nie ma takich zapisów)a oni dalej swoje. Dobrze,że działa a przerwy są sporadyczne, bo inaczej musiałbym płacić za coś czego nie mam. Pozostaje mi dotrwać do końca umowy i nigdy w życiu Vectry, nie polecam a wręcz odradzam. A jeszcze doliczyli dodatkową opłatę inflacyjną 3 miesiące po przedłużeniu umowy.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~Gewel / 2015-08-14 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Dla mnie, gracza, to jest nie do przyjęcia! Ciągłe straty pakietów, skoki pingów, brak w ogóle internetu. Prędkość jest nie do przewidzenia (parę minut z 20Mbit potem 2, może mniej i taka loteria). Do tego obsługa/pomoc technicza... PORAŻKA! Wolałbym jeść suchy chleb niż korzystać z ich usług!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyPomoc techniczna, naprawa awarii, szybkość (ok, jest DO), brak ciągłości internetu
    2 lata prawie (w końcu). 140 zł kablówka (z 50 kanałów + internet DO 40 (raczej DO 4) Mbit/s) Nich nikt nie popełni tego błędu
  • ~Gfds / 2020-03-02 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brakk słów konsultanci najgorsze zło
    Doliczaja nie wiadomo za co male kwoty
    Wysylaja z aplikacji wiadomosci o rzekomej rezygnacji usług oczywiscie nie świadomy bylem tego totalną masakra na sam koniec jestem bez telewizji
    ZaletyŻadnych
    WadyNie przyjemni konsultanci
    Doliczaja bez żadnych podstaw drobne kwoty do rachunków
  • ~Gfgb / 2023-07-14 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Państwa internet jest najgorszy spośród wszystkich dostawców. To jak często występują problemy z internetem od Vectra jest niepojęte. Jak przez ponad całą dobę mogę nie mieć dostępu do internetu skoro za niego płacę? Jeśli mam być szczery to nienawidzę Was.
    ZaletyBrak
    WadyKolosalna ilość awarii
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Ggg / 2023-11-21 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekalam na montażystę internetu i sie nie doczekałam.
    ZaletyNie ma
    WadyNiewywiązywanie się z umowy
    MiejscowośćTarnów
  • ~gggggg / 2017-10-19 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompetentność osób, które pracuja na infolini to totalna pomyłka, co jeden to lepszy. Czlowiek dzowni, wyjaśnić fakturę, każda jedna osoba udziela innych informacji. Komu wierzyć ? Nie pozostaje nic innego, jak tylko nie przedlużać umowy . NIe polecam !
  • ~Gibson / 2022-08-29 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z tą firmą krzak, osobiście składam zawiadomienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Zaletybrak
    Wadymają jedną wadę: brak zalet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~gienek / 2018-06-01 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    rezygnuje,normalny szajs,brak sygnalu i brak powiadomien,normale g....
    Zaletybrak
    Wadywszystkie mozliwe,brak powiadomien o przerwach w dostawie sygnalow,brak szybkich krokow.itd,itp
    MiejscowośćRybnik
  • ~Git / 2021-06-23 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończyła mi się umowa to wysłałem rezygnację oczywiście przyjęto mi i wysłano imeilowo i wysłano domnie o zwrocie sprzętu,tego samego dnia zadzwonił do mnie,20:45 chandlowiec z propozyciom że zostawi mi internet 150 Mb/s za 29,99 i umowa bez terminowa????a tv muszę zwrócić dopunktu Vectra ok zgodziłem się,tylko coś było nie tak bo nie dostałem potwierdzenia o nowej umowie i nie kazali mi zwrócić dekoder tv,Ale olałem to.Po 2 tygodniach przysłano mi fakturę na kwotę 54,72????,Oczywiście zadzwoniłem do obsługi klienta to pani powiedziała że jest rezygnacja i niema pojęcia co się dzieje a o umowę za 29,99 niema pojęcia i zgłoś to oddziału reklamacji dobra spoko odparłem i czekałem na odpowiedź.Pszyszed imail od pani Agnieszki zdziału reklamacji że wszystko jest ok i rezygnację mogę zkładać po 2 miesiącach ???????? co ????????,I odpisałem jej na tego maila żeby ocłuchała rozmowy telefonicznej rozmowy z chandlowcem jak dyła rozmowa☎ wkturej nie było żadnej ????.Wkońcu zobaczyli że pracują tam same głupki i jdioci,i zkorektorowali mi fakturę 00,00 zł noj kazali mi zwrócić sprzęt ???? jak ja go odesłałem tydzień temu a ???? zezwrotu sprzętu 2 tydzień pudźniej a napisali że przyszedł wtym samym dniu ????????jak wysyłałem w niedzielę Impostem a napisali że Pocztom Polska k..... ktotam pracuję????????????????????????.Naprawdę odradzam tego dostawce usługi VECTRA DNO KOMPLETNE!!!!????????????????
    ZaletyNiema wogóle
    WadyOd obsługi klienta poresztę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gladster / 2021-05-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług oraz standard obsługi w Biurach poniżej jakiejkolwiek krytyki.
    Net zrywa i nigdy nie ma wykupionej prędkości, duże problemy z WiFi.
    Zaletycena
    WadyJakosć i standard obsługi
    MiejscowośćToruń
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4514
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3057
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2628
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1304