Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ferduś / 2018-12-12 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecie co uwielbiam w VECTRA ? Ludzi, którzy tam pracują TOTALNA OLEWKA klienta !!!
    Kiedy bym nie zadzwonił to, albo ktoś je czyli spożywa jakiś pokarm lub gumę żuje czy coś pije typu herbata czy kawa, bo wiadomo w pracy są i pewnie nie piją alko. KOCHAM ICH i KOCHAM się wkur... na nich. POZDRAWIAM całą ekipę VECTRA. HAHAHA. Nic nie da się z nimi załatwić !!! Nawet z przełożonymi. Mówię tu o awariach czy np. o rachunkach itd., bo wiadomo, że dot. sprzedaży to jest profesjonalizm. Zauważcie jak dzwonicie do nich jest komunikat ROZMOWA "MOŻE" BYĆ NAGRYWANA, nie typu, że jest nagrywana. Ja już kiedyś z nimi miałem taką sytuację, że rozmowa nie była nagrywana. Takie jaja. No i z czym nie mogłem ich przeskoczyć :)
  • ~Fideem / 2020-01-27 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem co chwilę się rozłącza. Czekam na "specjalistę 2 tygodnie za przeproszeniem ch** a nie internet
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Fifi / 2015-10-10 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    No jakaś pomyłka! Ta "firma" nie powinna w ogóle istnieć! Zawarłam umowę z nimi w 2008. Najpierw nie mogłam się doprosić o terminowe wystawianie faktur. Jak z tym się "uporali", ciągłe "problemy techniczne", brak dostępu do internetu bez sensownej przyczyny, kontakt z obsługą techniczną "W pani rejonie nie ma awarii. Powinno działać. Nie działa? To ja nie wiem.". Telewizja: początkowy zestaw kanałów nie miał nic wspólnego z późniejszym, oferowali coraz to gorsze. PO licznych problemach mając ich dość wypowiedziałam w tym roku umowę zarówno na telewizję jak i internet. I co? Nikt z tych niekompetentnych osób nie raczył tego odnotować, wysyłają smsy z przypomnieniem o płatności, dzwonią z windykacji i straszą komornikiem. Windykacja odsyła w mojej sprawie do działu obsługi klienta. Dział obsługi klienta jak doszedł już do tego, że faktycznie, mam dawno wypowiedzianą umowę jedną i drugą, "przestał mnie słyszeć": halo, halo? Proszę zadzwonić ponownie. I TO SIĘ POWTARZA! Jeszcze raz dostanę jakieś wezwanie, idę z tym o sądu. TRZYMAJCIE SIĘ JAK NAJDALEJ OD TEJ PSEUDO-FIRMY!!!
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁOKSZTAŁT
    Miałam 7 lat, o 7 za długo
  • ~filemonn81 / 2015-01-08 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    pORAZKA. cHCIALEM WYPOWIEDZIEC UMOWE I TRAGEDIA. Zerwane lacze co pare minut. Odradzam.
  • ~Filip / 2014-07-04 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest beznadziejny, potrafi łapać masakryczne zawiechy, router ma strasznie słaby zasięg, często siedząc dwa pokoje od niego już potrafi mi nie łapać. Prędkość też dupy nie urywa, a bynajmniej nie za taką cenę.
    ZaletyBrak
    WadyDługo by wymieniać
  • ~Fjfn / 2022-09-06 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ! Nie polecam nikomu obsługi klienta online !
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~flip_78 / 2018-02-13 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna, jeszcze nie udało mi się natrafić w tej firmie na osobę, która by samodzielnie myślała. Mam wrażenie, że rozmawiam-koresponduje z botami. Załatwienie byle jakiej sprawy trwa wieki, tak samo jak połączenie z Infolinią. To mój ostatni sezon z Vectra, naprawdę szkoda czasu.
    Zaletyżandych
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Fogg / 2021-11-17 00:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziew i ścierwo. Notoryczny brak internetu i jeszcze mam pisać więcej co tu pisać po prostu dno
    ZaletyBrak
    Wady100%
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~franek / 2020-03-22 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeczytajcie szybko opinie zanim debie z opiniuj ją usuną. VECTRA TO BADZIEW SZKODA NERWÓW I PIENIĘDZY NA NICH
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Franek / 2022-06-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam nawet nic do dodania, totalna porażka od początku.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Franjo / 2022-12-08 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma wystawia mi faktury pomimo prawidłowo wypowiedzianej umowy. Następnie sprzedaje ,,dług’’ firmie windykacyjnej, która mnie nęka. Lepiej omijać szerokim łukiem ten syf.
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Franz / 2016-10-11 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem żałuje że mam w tej sieci Master był o wiele lepszy
  • ~frustracja / 2013-01-06 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowe z vectra mam troche ponad 2 lata od samego poczatku byly tylko same problemy (w pakiecie mam internet+telefon+telewizija)zazwyczaj cos niedziała od jakiegoś miesiąca mam problem z sygnałem znika internet i telefon kilka razy na godzine wiecej go niema niz jest.BOK- 10-15 min oczekiwania na połączenie żeby ktoś wmiły sposób spławił cię w 2-3 min z zapewnieniem ze robia wszystko co w ich mocy żeby wszystko działało ale jak napisałm wyżej przez ponad miesiąc nie zrobiono nic.
    ZaletyBrak
    Wadypłacisz za coś czego nie dostajesz jak nie zapłacisz to automatycznie dostajesz powiadomienie o ostatecznym terminie płatnosci inaczej zapraszamy na czarna liste dłużniów
    25 mięsiecy
  • ~fuckvectra / 2016-09-09 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta pieprzona Vectra odcięła nam internet na ponad 3 tygodnie jak nie więcej z wymówką że nue zapłacono im ale gdy wchodzę na wyciągi z konta jest zapłacone. Ogólnie nie szanuja klienta i nie polecam korzystać z usług vectry.
    ZaletyNie ma.
    WadyTa pieprzona Vectra odcięła nam internet na ponad 3 tygodnie jak nie więcej z wymówką że nue zapłacono im ale gdy wchodzę na wyciągi z konta jest zapłacone. Ogólnie nie szanuja klienta i nie polecam korzystać z usług vectry.
  • ~Futro / 2018-01-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie jest tak, że lekko zawieje wiatr i już internet przerywa, a jak jakaś burza się trafi to internetu nie mam nawet kilka dni. Do tego jak mam włączone wifi to przerywa mi odbiór tv i nie da się nic oglądać.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~gabriel / 2016-05-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziękuję wszystkim za ostrzeganie innych... już miałem się decydować na Vectre ale po opiniach waszych nie mam co nawet gdybać nad nimi. Życzę każdemu niezadowolonemu jak najszybszego rozwiązania umowy.
    Zaletycena
    Wadyza dużo negatywów by się zdecydować
    chciałem ale nie chce. pozdrawiam zespół Vectry
  • ~Gabriela / 2022-02-28 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zwrócić sprzęt w salonie to nie mięli żadnej notki a teraz każą mi płać za nie oddanie sprzętu na czas chyba trzeba się przejść się do adwokata
    MiejscowośćGdynia
  • ~Gabriela / 2024-03-18 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    18.03.2024 otrzymałam fakturę na pond 250 zł za niezwrócony dekoder we wrześniu 2023.Próbowałam wyjaśnić na infolinii , że dekoder ( stary i zepsuty ) wróciłam w dniu 16.09.2023 w placówce przy placu Dominikańskim. Poprosiłam o kontakt ze swoją placówką. Okazało się , że ktoś anulował zwrot ( zapewne nie ja nie mam dostęp do systemu ) i na tym chęć pomocy się zakończyła. Okazuje się , że najpierw zwróciłam a potem odebrałam złom hmmmm? Nie ma woli , chęci rozwiązania tematu. Okazuje się , że to mój problem i moja faktura. Tak traktuje się wieloletniego klienta , terminowego itp. Żenada .Jak miałabym ocenić NPS to byłby na munusie. Każdy umywa ręce , każdy ma gdzieś bo to nie jego problem. Nikt nie sprawdził , nikogo nie zastanowiło kto anulował zwrot. To jest absurd. Tyle się mówi o klientocentryczności pytanie gdzie ona jest u WAS??? A może ktoś próbuje mnie naciągnąć na pieniądze ? Skoro ktoś odebrał ode mnie a później anulował może mówimy o nieuczciwości wewnątrz firmy. Jeżeli jednak ktoś chciałby do mnie oddzwonić to zostawiam numer 667890578
    Wadybrak wsparcia przy problemie
    MiejscowośćWRCŁAW
  • ~Gal Anonim / 2016-01-10 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak KATE skladalem reklamacje z 15x wysylajac im dowody w postaci zdjec, przy czym takze porownanie z darmowego internetu do ktorego mam dostep. Pingi na darmowy bymy wrecz znakomite przy czym na VECTRZE brak slow, zrywa polaczenie uciekaja pingi, predkosc spada tak drastycznie, ze nawet stron nie chce wczytywac. Oni mimo niezbitych dowodow twierdza, ze wszystko jest ok. Sprawa zgloszona do prezesa UKE. Powolalem sie rowniez na lamanie regulaminu z ich strony i zadanie wypowiedzenia umowy za porozumieniem stron ze wzgledu na niedotrzymywanie warunkow umowy o swiadczeniu uslug. Zobaczymy co to da. Najgorszy syf jaki tylko mozna wyobrazic. Kpina, totalna ignorancja. Skrupulatni sa w momencie kiedy spoznie sie z oplata o 1-2 dni, bydlaki naliczaja odsetki ale juz za nieprawidlowe dzialanie internetu nie potrafia zwrocic kasy. ZLODZIEJE I OSZUSCI. Przestrzegam wszystkich przed tym operatorem. Same problemy nic wiecej. Dobrzy sa w momencie podpisania umowy. Juz brak mi slow! Mam ochote przejsc sie po blokach i poucinac tym bydlakom kable, zeby mieli co robic! Mam nadzieje, ze zbankrutuja! Bo to co wyczyniaja to juz przechodzi wszelkie granice !
    ZaletyABSOLUTNIE NIE MA
    WadyINTERNET to porazka, BOK porazka - ignoruja klienta, nie naprawiaja problemu, ktory wkolko sie pojawia
    kilka miesiecy
  • ~GalAnonim / 2015-02-24 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieniłem internet z 60 mb na 100 mbs masakra, nawet blisko routera potrafi pokazać ''aż'' 30mb(stary internet 60 mb chodził zaje***cie) teraz szkoda na nich nerwów i kasy, brak jakichkolwiek kompetencji ze strony pracowników VECTRY nie potrafią pomoc w najprostszych problemach nie mówiąc już o rozmowach telefonicznych gdzie czeka się około 20 minut na połączenie a sama ''pomoc'' polega na tym zresetują nam router a po pól godziny jest znów to samo. DNO!!!
    Zaletyjakie zalety?!
    Wadybrak zalet
    za długo, 70 dychmiesiąc
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016