Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2023-03-15 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podłączyli u Nas nic nie działało po ich wyjściu pomimo zgłoszeń nic z tym nie zrobili a kasę chcą
    MiejscowośćRadom
  • ~Ewa / 2023-11-24 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój telewizor włącza się dopiero po 10 minutach zrezygnuję z vekrty ... daremne
  • ~Ewa / 2024-01-13 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Awaria za awaria, wszystko zgłaszane w obsłudze klienta, nic nie robią a "pomoc" i wyjaśnianie trwa od pół roku. Nic nie działa a nikt nie jest w stanie nic z tym zrobić, a umowy oczywiście zerwać nie można bo kara. BARDZO NIE POLECAM
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2024-05-13 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma instaluje w mieszkaniu internet i kablówkę i nie wymaga na tą instalację zgodny właściciela mieszkania. W efekcie osoba pomieszkująca zamontowała sobie ten zestaw a " mistrz monterów" powiercil dziury w ścianach ( odpadły przy tym tynki ) przeciągnął kabel i gotowe.
    Zalety0000000
    Wady-------
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewaryst / 2018-08-18 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne awarie, sprawy router i dekoder do tv to szmelc. Konsultanci zwalają winę na urządzenia użytkownika typu laptop, ale jak karwa ma być laptop winny jak telefony tez nie łapią wifi i nie ważne czy są na androidzie czy iOS. Standardem jest, ze chcąc używać wydajnie internetu to trzeba resetować router co cztery godziny.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~ewelina / 2015-10-19 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. W obsłudze klienta pracują niekompetentne osoby. Błędnie wprowadzili do systemu moje zamówienie, z tego względu figuruję w tej firmie jako dłużnik. Na wyjaśnienie sprawy czekam już miesiąc i nic. PROSZĘ SIĘ DWA RAZY ZASTANOWIĆ NIM SIĘ KTOKOLWIEK ZDECYDUJE NA ICH USŁUGI.
    Zaletybrak
    Wadyniekometencja, brak zainteresowania klientem
  • ~Ewelina / 2019-01-17 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakieś jedna wielka porażka. Złodzieje i naciagacze dosłownie. Rozwiązanie umowy to istne piekło babarduja SMS o jakiś zadłużonych i slapatach. Jedna wielka masakra
    MiejscowośćSuwalki
  • ~Ewelina / 2021-05-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra brak kompetencji nabijanie ludzi w butelke i spychologia z calego serca nie polecam czekam tylko do końca umowy i rozstaje sie bez żalu
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta naciąganie kontakt z doradcą makabra
    MiejscowośćChełm
  • ~Ewelina / 2021-08-30 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jak traktują klienta to porażka jednym słowe aby jak najdalej od vectry nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe płaci sie za nic i jeszcze za niekompetentnych pracowników obciążają za przybycie montera
    MiejscowośćChełm
  • ~Ewita / 2018-06-14 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi kiepskiej jakosci. Obsługa klienta fatalna, brak komunikacji (z wyjątkiem prób zawarcia umowy=zdobycia klienta), lekceważenie, brak reakcji na zgłoszenia. Postępowanie reklamacyjne to farsa.
    Generalnie, jeśli chcesz mieć kłopoty podpisz umowę.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Ewunia 78 / 2024-01-19 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    internet tragedja telewizja również porażka niepolecam tej firmy
    Zaletybrak
    Wadywszystko internet obsługa tragedja
    MiejscowośćRogoźno
  • ~Ex / 2015-03-28 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co tu dużo pisać... Byłem ich Klientem przez kilka miesięcy jakiś czas temu. Obiecanki - cacanki przed podpisaniem umwowy... Potem proza życia z operatorem jednostronnie uznającym prawa "swoje" (wyłącznie swoje) i obowiązki (tylko obowiązki) Klienta... Zaczęło się od nieprawidłowo naliczanych faktur, które oczywiście musiałem płacić w terminie, no jakże inaczej... Potem redukcja oferty programowej o wartościowe dla mnie pozycje ("proponujemy wykup abonamentu Platyna.."), ciągłe braki sygnału TV (modernizacja...), programy w tzw. HD kłuły oczy pikselozą i zacinaniem... Nawet, jak już się z nimi rozstałem (szczęśliwie trafiło do mnie pismo o zmianie regulaminu) to przez kilka miesięcy wałkowany był temat naliczonej (a jakże) kary za rzekome opóźnienie w oddaniu ich dekodera (nb. wysokość kary nieadekwatna do wartości sprzętu).
    Zaletynie pamiętam
    Wadycałkiem liczne
    na szczęście krótko, ale stanowczo przepłacone
  • ~Fala / 2022-07-04 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Farsa goni farsę... vectra sama sobie anulowała aneks do umowy zawartej w salonie teraz uwaga RZEKOMO na moją prośbę. Codzienna spychologia czeski film nikt nic nie wie wykonałem w tym tygodniu 10 telefonów, aby dowiedzieć się że TO JEST DZIWNE (dzięki myślałem że to wasze standardy). Tragedia ludzie zastanówcie się dobrze zanim się zdecydujecie.
    WadyFarsa goni farsę... vectra sama sobie anulowała aneks do umowy zawartej w salonie teraz uwaga RZEKOMO na moją prośbę. Codzienna spychologia czeski film nikt nic nie wie wykonałem w tym tygodniu 10 telefonów, aby dowiedzieć się że TO JEST DZIWNE (dzięki myślałem że to wasze standardy). Tragedia ludzie zastanówcie się dobrze zanim się zdecydujecie.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~faraon / 2024-05-12 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    konkurencja nie robi podwyżek i brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 maj. Vectra nie ma zamiaru informowania abonenta o niczym ewentualnie po dokonanej zmianie przez operatora .POLSAT BOX dodaje kanały abonentom na olimpiadę letnią a vectra KALISZ NIC ,jedynie cenna do góry i informacji o zmianach w ofercie niema w cale .cierpliwości abonenta się kończy i odejdzie do konkurencji .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji obsługi technicznej oraz biura abonenta .
    MiejscowośćKalisz
  • ~fazimeen / 2014-02-26 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenosiłem sygnał z punktu A do punkt B,ponieważ zmieniłem mieszkanie opłata miała wynosić 50 zł.a dziś się dowiedziałem że muszę dopłacić !!! bo ta usługa wynosi 99 zł.i dostaje smsy o szybkim uregulowaniu zaległosci !!! Vectra robi z ludzmi co chcą co innego mówią a później inaczej robią !!! Vectra to NIEPOROZUMIENIE !!! ODRADZAM !!!
    ZaletyNiema !!!!
    WadySame Wady !!!!
    Jestem już z Vectrą pare lat a Oni tak traktują starych Klientów !!!
  • ~fd / 2024-06-04 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o zmianie loga kanału kino POLSKA oczywiście niema w cale 2024 96 04 .o VIDC TV też nic niema .abonent ma cierpliwości ograniczoną i odejdzie do konkurencji . awarie sygnału telewizji oraz radia rmf clasic i rmf maxs niema wcale od wielu dni obsługa techniczna nie robi nic by usunąć usterkę .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji
    Miejscowośćkalisz
  • ~fd / 2024-06-09 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    vidoc tv konkurencja dodała do oferty programowej 2024 06 07 .A vectra KALISZ oczywiście NIE .abonent ma ograniczoną cierpliwości i odejdzie do konkurencji .awarie są a obsługa techniczna nie robi nic by usunąć awarie za co abonent płaci za brak kompetencji i fachowej obsługi biura .
    Zalety niema
    Wadybrak kompetencji .oraz brak informowania o wprowadzanych zmianach albo ich braku dla pozostałych abonentów .
    MiejscowośćKalisz
  • ~fd / 2024-08-14 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    pytanie mam dlaczego kanały w ofercie są dublowane dlaczego .nowych kanałów niema wcale a informacji o wprowadzanych zmianach niema nic .obsługa techniczna oraz biura nie kompetencja jedynie regułki od lat tesame nic poza tym .awarie w trakcie nadawania sygnału telewizji oraz radia naprawy niema wcale .
    Zalety .internet dobrze działa .reszta już nie
    Wadywszystko
    Miejscowośćkalisz
  • ~fer / 2018-11-28 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed tą firmą . nie wywiązali się z umowy. sprawa w sądzie w Gdyni wygrana lecz sąd apelacyjny uniewinnił Vectrę .czyli według sędziego bo inaczej nie można tego wytłumaczyć powinienem sam się podpiąć i nadawać sobie sygnał.
    Zaletynie ma , nie wywiązali się z umowy.
    Wadybrak podłączenia mediów. czyli rachunki były mediów brak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Ferdek / 2019-04-29 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przeniesienie usługi potrzebują ok. 2 tygodnie, gdy cię nie ma w domu nikt nie zadzwoni /bo i po co?, nie ma to nie ma/. Potem jak rozwiążesz umowę to jeszcze 2 miesiące bulisz, mimo 1-miesięcznego wypowiedzenia /wszystko oczywiście zgodnie z regulaminem/. Jeśli chodzi o prędkość i jakość łącza to nigdy, powtarzam nigdy nie było chociażby dobrze, zawsze coś : a to ping, a to prędkość, a to w ogóle brak. Także szczerze odradzam, jeśli szanujesz swoje nerwy i pieniądze.
    MiejscowośćBraniewo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016