Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4513 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ela / 2022-12-02 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam oszuści,zero pomocy gdy sie cos dzieje.
    ZaletyŻadnych
    WadyCale mnustwo od momentu pierwszych problemów z brakiem internetu
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Ela / 2022-12-16 07:48
    Ocena: 1.00 / 5
    BARDZO SŁABA PRĘDKOŚĆ POBIERANIA ORAZ WYSYŁANIA, CZĘSTO MAM BRAK INTERNETU, VECTRA CO JAKIŚ CZAS PODNOSI CENĘ ZA INTERNET MÓWIĄC, ŻE TO DLA DOBRA JEGO JAKOŚCI ALE TO NIEPRAWDA.
    ZaletyNIE WIEM JAKIE TO MOGĄ BYĆ ZALETY
    WadyDUŻO WAD SIĘ ZNAJDZIE
    MiejscowośćGłogów
  • ~Elektronik / 2018-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra Głogów to porażka internet który mam to 50mb z tego tak naprawdę jest 20 a w święta i weekendy 3-10 Mb obraz w tv klatkuje podejście do klienta olewające
    ZaletyBrak
    WadyLepiej nie będę opisywał bo znów skoczy mi ciśnienie
    MiejscowośćGłogów
  • ~eliot / 2022-03-08 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak. Jako nowy niedoszły klient chciałem podpisać umowę z Vectra. Na internet i telewizję. Odwiedziłem salon miesiąc wcześniej dowiedziałem się wszystkiego co chciałem. Powiedziano mi abym przed końcem umowy z obecnym operatorem, przyszedł i umówimy się na wizytę montera i tak dalej i tak dalej. Więc gdy nadszedł czas końca umowy z moim operatorem, zadzwoniłem osobiście do Vectry. Uzgodniłem wszystko z konsultantem. 7 marca między 18:00 A 20:00 miał być u mnie monter aby wszystko podłączyć. Oczywiście montera nie było. Gdy o 18:30 zadzwoniłem do Vectry, konsultant szyderczym tonem powiedział żebym cierpliwie czekał. Więc czekałem i się nie doczekałem. Dzisiaj czyli 8 marca zadzwonił do mnie konsultant z Vectry z którym uzgadnialem wszytskie rzeczy niezbędne do podpisania umowy. Konsultant powiedział że monter napisał notatkę że nikogo nie było w domu i nie odbierałem telefonu. Bardzo ciekawe gdyż od 16 czekałem na wizytę montera, nikt nie dzwonił, nikt nie pukał. Konsultant stwierdził że wyjaśni to, skonsultuje się z monterem i zadzwoni. Jak to pisze mamy godzinę 19:24 i do tej pory nie otrzymałem informacji od Vectry. Tak oto mili państwo traktuje Vectra potencjalnych klientów, wręcz boję się pomyśleć jak traktuje obecnych klientów. Oczywiście z usług Vectry nigdy już nie skorzystam, a osoby które przyczyniły się że zostałem zrobiony w wała, mam nadzieję że kiedyś tak samo zostaną potraktowani przez inne osoby. Przez takie właśnie osoby Vectra traci renomę. Nie będę przebierał w słowach i dodam że tyczyło się to rejonu Elbląg i Pasłęk. Osoby zaznajomione mogą wiedzieć jacy monterzy pracują w elbląskim oddziale Vectry. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele by zmieścić
    MiejscowośćPasłęk Elbląg
  • ~Ella / 2021-11-26 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    komlpletne dno. Internet nie spełnia obiecanych parametrów, Ich router wyłączyłam, bo ciągle się zawiesza. Reklamacji mam już kilkanaście na koncie, a usługę mam od kilku miesięcy. TV - zepsuł się dekoder, miesiąc temu. Do tej pory nie mam wszystkich wykupionych kanałów. Miesiąc czasu trwało, żeby w końcu przysłali serwisanta. Ciągle dostawałam pouczenia, co mam zrobić, jak odpisywałam, że nadal nie działa, to brak reakcji. Koszmar. Zażadałam korekty faktury za miesięczny brak usługi., oczywiście zero reakcji. Odliczam miesiące do końca umowy promocyjnej.
    Zaletykompletny brak
    Wadyczęste awarie, zła jakość sygnału, reklamacje - koszmar!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Elmo / 2023-07-27 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To są oszuści i nic poza tym !! A jakość usług zatrzymała się na średniowieczu!
    Tragedia. Zrezygnowałam ,a mam same problemy przez nich ! Zgłosili mnie do ściągania długów za 10 złotych które nie wiadomo z czego naliczyli ! Zacisnęłam zęby zapłaciłam ,a oni dalej naliczają!!! To jest szok ! Nie popuszczę wam !
    MiejscowośćWarszawa
  • ~elo / 2025-06-04 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada obecnie czekam 4 miesac na zwrot nadpłaty z konta jakie mam po rozwiązanku umowy, $ miesiac dzwonie i cały czas dostaje wymijające sie informacje, że w przeicagu 14 dni ktwoa zoatsnie zwfróca ze w przeciaguu 30 dni,

    Żenada jakich mało. Z tego co się na chwilę obecną dowiedziałem mam czekac miesiac żeby księgowość przeprocesowała zerot moich pieniedzy, Czekam 4 misiace i mam czekac jeszcze miesiac za to, że nie potrafią rozliczyć zwrotów.

    PS. bardzo się cieszę, że rozwiazałem umowę.
    Zaletybrak
    WadyJuż opisałem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~elo / 2025-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma śmieć albo krzak jak zwał tak zwał, po dzisiejszy dzień nie moge uzyskać zwrotu nadpłaty za faktufrę. Firma tłumaczy się, że:
    - spraw jest w toku
    - nie mają tylu ludzi do rozliczania faktur
    - weszło nowe prawo i musze sie dostosować.

    A moim zdaniem nie chca oddać kasy bo wychodza na plus. Śmieć nie firma. Czyste złodziejstwo.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elook / 2022-01-16 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam nadzieję że kiedyś oddadzą pieniądze prawie codziennie chouqrz na chwilę nie ma internetu
    ZaletyBrak
    WadyMasa
    MiejscowośćZabrze
  • ~Elsi / 2022-05-16 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety rok płacimy dodatkowo bo bez naszej zgody przedłużyli sobie sami umowę na 2lata więc co miesiąc 100 szła w powietrze. Powiedzieli że skoro umowa jest do mają to żeby się znów samo nie przedłużyło trzeba ją zerwać. Chcąc zerwać tę umowę musisz zapłacić w sumie za cały czas użytkowania (przez rok) plus 200-300zl więc opłacało się czekać do maja. W kwietniu powiedzieli że możemy to rozwiązać w maju a teraz naliczają nam 1 MSC dodatkowo....
    ZaletyZadne
    WadyWszystko.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Elwira / 2022-05-30 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej firmy to jest mniej niż zero jeśli chodzi o usługę i podejście do klienta jak zgłosiłam że nie mam zasięgu w domu to Pan mi powiedział żebym sobie kupiła drugi ruter. Zastanawiam się za co ja mam płacić skoro vercta umywa ręce.
    MiejscowośćMońki
  • ~Elza / 2021-02-15 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna obsługa, monter był umawiany 3 razy, za każdym razem nie zjawiał się, po telefonie na infolinie po czasie (16-18) w tych godzinach mial byc monter, dowiadywalam sie ze monter zostawil notatke ze nikogo nie bylo w domu, bzdura!!! nie;0 polecam, masa zmarnowanego czasu i nerwow, nie mowiac juz o wyjsciach wczesniejszych z pracy specjalnie na ta okazje :) DO DU*Y Z TAKA USLUGA. Dziekuje, nie polecam, nie pozdrawiam.
    WadyWSZYSTKO!
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elzbieta / 2016-10-22 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po postu MASAKRA ! ODRADZAM WSZYSTKIM ! Zawiesza sie, rzadko kiedy można coś obejrzeć, w nocy siada całkowicie. Dopóki miałam Mastera , było ok, vectra zapewniała lepsze parametry, a jest KATASTROFA !
    ZaletyBrak
  • ~Elżbieta / 2017-04-30 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do Vectry graniczy z cudem.Mój internet bez przerwy się rozłącza,jak dzwonię nie odbierają.Żałuję że dałam się namówic na Vectrę
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie możliwe
    od kilku miesięcy
  • ~Elżunia / 2016-04-07 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena - non stop tylko podwyżki Parametry- mam kablówkę i to jest jedno wielkie nieporozumienie Obsługa klienta - chamy i prostaki, niekompetentni - zaprzeczają sobie nawzajem a teraz niestety chce rozwiązać umowę ale oczywiście oni mają czas i nie zgadzają się na to - bez prawnika się nie obejdzie NIE POLECAM !!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~emer / 2015-08-12 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    darujcie sobie tą vectre , z internetem ludzi w balona robią. Mam na umowie 100Mb/s a na testach pokazuje mi max 17Mb/s
    Zaletybrak
    Wadywszystkie jakie tylko są możliwe
  • ~Emeryt / 2025-05-09 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nareszcie kończy mi się umowa. Płaciłem ok 170 zł. z niby zniżkami. Jak dałem wypowiedzenie umowy nagle obniżka do 130 zł i zwiększony internet do 1200. Płaciłem jak za światłowód a światłowód jest, tylko nie u abonentów bo "mają dużo roboty". Przez półtora roku telewizja ciągle zrywała ale konsultantka stwierdziła, że skoro od kilku miesięcy jest lepiej to przecież nie ma problemu. Od 2 tygodni tv znowu zrywa i internet się gubi.Pytanie czemu rezygnuję skwitowałem " bo mogę i chcę". Co mam tłumaczyć po raz któryś, że klientów mają w dupie a serwisu nie ma żadnego.
    ZaletyCzasem jest dobrze
    WadyBrak serwisu,na infolinii klienta traktują ją debila, jeżeli uznają reklamację to na sekundy. Ja dostałem swego czasu 5 zł odszkodowania a problemy miałem że 2 miesiące. A wsadźcie sobie te 5 zł w dupę.
    MiejscowośćŻory
  • ~Emma88 / 2022-02-03 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed tym dostawca - po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu na warunkach zaproponowanych przez vectra po około miesiącu zaczęłam dostawać niemal codzienne smsy, maile oraz telefony od firmy windykacyjnej z próba wymuszenia kwoty za rzekomo niezwrócony sprzęt. Po przesłaniu vectra dowodu nadania sprzętu trwało to jeszcze około 2 tyg. W końcu otrzymałam wiadomość o konieczności wysłania odręcznego pisma, w którym zrzekam się sprzętu i nastepowym odstąpienia od roszczeń przez firmę vectra oraz firmę windykacyjna. ‚Przepraszam’ za 6 tyg nękania przez firmę windykacyjna nie padło. Ciekawe ile osob w końcu odpuszcza i przelewa im pieniądze…
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Endrju74 / 2023-03-06 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe dekoderze założone bez żadnego ustawiania obraz tragedia tv Samsung 4k
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćGliwice
  • ~endullah / 2024-01-30 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się oszukany, gdyż przez wiele lat otrzymywałem propozycje od pracowników Vectry dwukrotnego powiększenia pasma za 10 zł miesięcznie, i te oferty systematycznie odrzucałem, aż pojawił się telefon od pracownicy Vectry, która zaproponowała 4-krotne powiększenie pasma za 1 zł. Podejrzewam, że pracownicy Vectry zostali poinformowani przez "górę", żeby klientom posiadającym umowy "bezterminowe", w których brak jest zapisów o zmianach opłat stosownie do wzrostu poziomu cen towarów proponować właśnie takie oferty "nie do odrzucenia".
    Zaletybrak
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3055
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2627
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1303