myślę, że za to jak się przez nich musiałem denerwować to powinni umrzeć tańcząc w ognisku...
a tak ogólnie to nic do nich nie mam... nawet szacunku
Zaletyw vectrze nie ma czegoś takiego jak zalety
Wadyzbyt dużo by wymieniać... grozi zakwasami na palcach od stukania w klawiaturę
MiejscowośćŻory
~dramat / 2016-05-31 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnej vectry w domu..... granda i nic więcej
Zaletybrak
Wadymultum wad
rok
~Drodka / 2024-04-19 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Usługi drogie. Przeniesiono mnie z Multimedia do Vectry z powodu likwidacji okablowania na budynkui podłączenia nowej sieci Vectry. Nie mogłam zrezygnować, gdyż miałam trwającą umowę z Multimedia, mimo tego, że ja nie wypowiedziałam warunków. Cena za podobny pakiet w nowym cenniku Vectry wzrosła prawie o 50 %!!! Placiłam 80zł, a teraz ok.115 zł.
ZaletyZalet brak.
WadyChciałam zostać przy pakiecie jak w Multimedia a zostałam zmuszona do zawarcia niekorzystnej dla mnie finansowo umowy.
MiejscowośćGdańsk Przymorze
~drugi-henryk / 2014-12-24 08:02
Ocena: 1.00 / 5
Mocni w gębie w reklamie swej firmy,rzeczywistość to katastrofa ! Za keóla Ćwieczka,firmy działały lepiej ! U nich ciągłe zapewnienia,że będzie lepiej...Technologicznie,cofnięci w rozwoju,obsługa klienta do d... Wystarczy ? UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ I UNIKAĆ !!!
Zaletybrak
Wadyzbyt mała rubryka
kilkanaście lat
~Dusznik / 2017-11-27 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić
WadyNie odbierają telefonu
MiejscowośćKielce
~dyr / 2025-05-17 10:42
Ocena: 1.00 / 5
Informowanie o ewentualnych nowych kanałach POLSATU NIEMA nic .POLSAT XPOLSAT FILM 2 .rzekomo są ale tylko dla abonenta smart 4k tv reszta abonentów nie ma nic jedynie cenna do góry reszta to dramat .
Zaletyniema
Wadywszystko .
MiejscowośćKalisz
~Dyzio / 2016-03-18 16:18
Ocena: 1.00 / 5
brak możliwości umawiania wizyt za pośrednictwem internetu-to do czego służy internet w/g Vectry- -ciemnogród.
niemożliwość porozumienia telefonicznego z najbliższym punktem obsługi klienta to już wiem ,że i tam rządzi pis blokada info.
wyścig szczurów w osobach przedstawicieli handlowych bo tydzień temu padłem ofiarą nierzetelnej informacji na podstawie, której podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję z której zaraz się wycofam na mocy prawa.
Ogólnie rzecz biorąc jestem Waszym klientem od początku istnienia Vectry korzystam z Waszych usług w 2 mieszkaniach w Radomiu i powoli mam Was dosyć. Mimo wszystko pozdrawiam.
Zaletybrak
Wadysame
od początku istnienia Vecry w Radomiu
~Dyzma / 2021-11-05 06:44
Ocena: 1.00 / 5
Internet to porażka.Średnio co dwa dni rano brak internetu .Od jakichś 2 tygodni tak jest.
MiejscowośćWarszawa Ursynów
~dyzma / 2021-11-13 11:04
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej firmy .rano brak internetu w dni powszednie, dzisiaj (13.11.21) włączyli dopiero o 9.00 .brak informacji o przerwach (notorycznych) w dostawie usługi .nie polecam ludziom pracującym zdalnie i osobom nerwowym. ja zmieniam dostawcę usługi.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu, usługi nie warte tych opłat.
MiejscowośćWarszawa
~Dziady z vectry / 2015-12-27 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Firma pożal się panie Boże żadnej informacji na stronie że jest awaria w okolicy dodzwonić się graniczy z cudem obiecanie że awaria będzie usunięta do 12 a tu nic się nie robi święta bez tv masakra ale oczywiście rachunek trzeba hujozom zapłacić normalny bo oczywiście nie odlicza jutro idę rezygnuje z usług tak dziadoskiego dostawcy
ZaletyNie ma wcale
WadyOgromne
3
~dziobo / 2017-12-18 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
ZaletyBrak
WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
MiejscowośćWrocław
~Dzmitry / 2022-12-05 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Usługa jest bardzo słabej jakości, podobnie jak Internet. Wifi nie działa dobrze. Serwis zaleca ponowne uruchomienie modemu. To cała pomoc.
~e / 2022-11-14 08:40
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka.
Zaletybrak
Wady- obsluga klienta
MiejscowośćWrocław,
~edek z marchewek / 2020-12-27 21:07
Ocena: 1.00 / 5
zlodzieje internetu, place za 150mb/s a mam max 30 oraz 1k pingu w grach!
Zaletynie ma zalet
Wadyjest duzo
MiejscowośćGrodków
~eds / 2014-11-21 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie wspominając już o jakości usług to jeszcze jak klient chce z nimi zostać przeprowadzając się w inne miejsce gdzie nie świadczą swoich usług to jeszcze robią problem z przejściem na usługi mobilne. Szkoda , że tak traktują klientów, ale widocznie im nie zależy.
Zalety-
Wadyczęste problemy z siecią, brak możliwości zmiany umowy ze stacjonarnej na mobilną
3 lata
~Edward / 2024-07-14 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Kogo oni tam zatrudniaja, mój blok obklejony jak choinka na święta.
Jednego dorwałem....I że jak on nie zawiesi to przyjdzie inny i to zrobi....
Co za debile tam rządzą.
Dodatkowo co miesiąc pętają się po bloku, człowieka po robocie budząc.
Powinni mieć zakaz wstępu do bloku.
ZaletyŻadnych
WadyDużo
MiejscowośćPłock
~Edyta / 2021-08-18 17:18
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 16 lipca 2021 r. podpisałam aneks do umowy. Pani konsultantka przekonywała mnie o zaletach i korzyściach po podpisaniu nowego aneksu. Tą zaletą miał być między innymi nowoczesny dekoder, do którego - po zadaniu kilku pytań na temat jego funkcjonalności - nie byłam w pełni przekonana. Jednak pani konsultantka zapewniła mnie, że jeśli nie spełni on moich oczekiwań będę mogła – w ramach obowiązującej mowy – wymienić go na inny, lepszy model. Pierwsze moje zgłoszenie dotyczące działania a raczej niedziałania dekodera nastąpiło niedługo po podpisaniu aneksu. Pan z pomocy technicznej objaśnił, że muszę odłączyć wtyczkę zasilającą, odczekać 10 sekund, włożyć z powrotem i będzie działać. Tak też się stało. Niestety tę procedurę powtarzam niemal każdego dnia. W dniu 30 lipca br. ponownie zadzwoniłam na infolinię Vectra S.A. i kolejny raz zgłosiłam niedziałanie dekodera oraz m.in. zawieszanie się pilota – nie mogłam przełączać kanałów, zwiększyć głośności itp. I powołałam się na zapewnienia pani konsultantki, że mogę wymienić dekoder na inny model. Nic to nie dało. W dniu 31 lipca br. złożyłam reklamację. W dniu 4 sierpnia br. po raz kolejny skontaktowałam się z infolinią i złożyłam kolejne zgłoszenie w powyższej sprawie. W dniu 10 sierpnia dostałam odpowiedz na reklamację z dnia 31 lipca br. dotyczącą przyznania zwrotu 4,02 za nieprawidłowości w świadczeniu usługi telewizyjnej w okresie od 30.07.2021 r. do 31.07.2021. Moje problemy zaczęły się niedługo po podpisaniu aneksu i trwają do chwili obecnej. Odpisałam, że mój problem nie został rozwiązany, po czym otrzymałam e-maila – żebym nie zapomniała w terminie uregulować pozostałej wartości z faktury i w przypadku zainteresowania zmianą aktualnie obowiązujących warunków umowy abym skontaktowała się z Centrum Telemarketingu oraz zostałam poinformowana, że wszelkie pozostałe wątpliwości w przedmiotowej sprawie zostały wyczerpująco wyjaśnione w piśmie o numerze 40034/2021 z 10.08.2021r. Sprawa ciągnie się do lipca, a firma Vectra S.A. uważa, że korespondencyjnie naprawiła mi dekoder. Super podejście do klienta.
Wadydekoder zawiesza się non stop
MiejscowośćWarszawa
~Edyta / 2022-05-24 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta !!!
Wirtualny robot ma z góry określone regułki które powtarza w kółko, jeśli chcesz zapytać o rzecz która nie jest w "kompetencjach" robota to masz pecha -bo jeśli mówi ,że może Cie połączyć z konsultantem to i tak tego nie robi -musisz tylko wybrać odpowiedż która robotowi odpowiada -to nic ,że jest niezgodna z tym o co tobie chodzi. Można tak do skutku i nie porozumiesz się. Dzwonisz ponownie i sposobem kombinowanym docierasz po czasochłonnej przepychance z robotem do konsultanta ,no ale wtedy okazuje się ,że Konsultant nie jest z tego działu i mówi ,że połączy z odpowiednim działem ale wtedy z powrotem kogo Ci włącza???...Robota który od nowa powtarza swoje utarte regułki...
Tragedia !!Nic nie można załatwić .Wydane pieniądze na reklamę i Pazurę nie pomogą jak tak dział klientów będzie załatwiał Klienta !!!
ZaletyBrak
WadyTRAGICZNY DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
MiejscowośćRzeszów
~Edyta / 2024-06-21 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu światłowodowego od kilku dni. Zero kontaktu ze strony operatora. Rzekomi technicy mieli się skontaktować do 24h, minęło 96 i nikt się nie odzywa
ZaletyBrak
MiejscowośćPakosławice
~ela / 2022-09-13 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Poziom usług na bardzo niskim poziomie. Obsługa arogancka. Mimo wielokrotnego zglaszania kiepskiego dzialania internetu mobilnego odpowiedzi w stylu szukaj rozwiazania w sadzie itd. wyludzanie na sile kary pienieznej za zerwanie umowy, szantaze sa na porzadku dziennym. Nie podlaczają internetu stacjonarnie, kaza sobie na wlasna reke kupowac router do karty, ktora daja- a internet nie jest w stanie pracować nawet z jednym urzadzeniem. NIE POLECAM!