Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4513 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dr.fatum / 2019-09-15 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    myślę, że za to jak się przez nich musiałem denerwować to powinni umrzeć tańcząc w ognisku...
    a tak ogólnie to nic do nich nie mam... nawet szacunku
    Zaletyw vectrze nie ma czegoś takiego jak zalety
    Wadyzbyt dużo by wymieniać... grozi zakwasami na palcach od stukania w klawiaturę
    MiejscowośćŻory
  • ~dramat / 2016-05-31 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej żadnej vectry w domu..... granda i nic więcej
    Zaletybrak
    Wadymultum wad
    rok
  • ~Drodka / 2024-04-19 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Usługi drogie. Przeniesiono mnie z Multimedia do Vectry z powodu likwidacji okablowania na budynkui podłączenia nowej sieci Vectry. Nie mogłam zrezygnować, gdyż miałam trwającą umowę z Multimedia, mimo tego, że ja nie wypowiedziałam warunków. Cena za podobny pakiet w nowym cenniku Vectry wzrosła prawie o 50 %!!! Placiłam 80zł, a teraz ok.115 zł.
    ZaletyZalet brak.
    WadyChciałam zostać przy pakiecie jak w Multimedia a zostałam zmuszona do zawarcia niekorzystnej dla mnie finansowo umowy.
    MiejscowośćGdańsk Przymorze
  • ~drugi-henryk / 2014-12-24 08:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocni w gębie w reklamie swej firmy,rzeczywistość to katastrofa ! Za keóla Ćwieczka,firmy działały lepiej ! U nich ciągłe zapewnienia,że będzie lepiej...Technologicznie,cofnięci w rozwoju,obsługa klienta do d... Wystarczy ? UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ I UNIKAĆ !!!
    Zaletybrak
    Wadyzbyt mała rubryka
    kilkanaście lat
  • ~Dusznik / 2017-11-27 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić
    WadyNie odbierają telefonu
    MiejscowośćKielce
  • ~dyr / 2025-05-17 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie o ewentualnych nowych kanałach POLSATU NIEMA nic .POLSAT XPOLSAT FILM 2 .rzekomo są ale tylko dla abonenta smart 4k tv reszta abonentów nie ma nic jedynie cenna do góry reszta to dramat .
    Zaletyniema
    Wadywszystko .
    MiejscowośćKalisz
  • ~Dyzio / 2016-03-18 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    brak możliwości umawiania wizyt za pośrednictwem internetu-to do czego służy internet w/g Vectry- -ciemnogród. niemożliwość porozumienia telefonicznego z najbliższym punktem obsługi klienta to już wiem ,że i tam rządzi pis blokada info. wyścig szczurów w osobach przedstawicieli handlowych bo tydzień temu padłem ofiarą nierzetelnej informacji na podstawie, której podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję z której zaraz się wycofam na mocy prawa. Ogólnie rzecz biorąc jestem Waszym klientem od początku istnienia Vectry korzystam z Waszych usług w 2 mieszkaniach w Radomiu i powoli mam Was dosyć. Mimo wszystko pozdrawiam.
    Zaletybrak
    Wadysame
    od początku istnienia Vecry w Radomiu
  • ~Dyzma / 2021-11-05 06:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to porażka.Średnio co dwa dni rano brak internetu .Od jakichś 2 tygodni tak jest.
    MiejscowośćWarszawa Ursynów
  • ~dyzma / 2021-11-13 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy .rano brak internetu w dni powszednie, dzisiaj (13.11.21) włączyli dopiero o 9.00 .brak informacji o przerwach (notorycznych) w dostawie usługi .nie polecam ludziom pracującym zdalnie i osobom nerwowym. ja zmieniam dostawcę usługi.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, usługi nie warte tych opłat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dziady z vectry / 2015-12-27 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma pożal się panie Boże żadnej informacji na stronie że jest awaria w okolicy dodzwonić się graniczy z cudem obiecanie że awaria będzie usunięta do 12 a tu nic się nie robi święta bez tv masakra ale oczywiście rachunek trzeba hujozom zapłacić normalny bo oczywiście nie odlicza jutro idę rezygnuje z usług tak dziadoskiego dostawcy
    ZaletyNie ma wcale
    WadyOgromne
    3
  • ~dziobo / 2017-12-18 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
    ZaletyBrak
    WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dzmitry / 2022-12-05 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa jest bardzo słabej jakości, podobnie jak Internet. Wifi nie działa dobrze. Serwis zaleca ponowne uruchomienie modemu. To cała pomoc.
  • ~e / 2022-11-14 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka.
    Zaletybrak
    Wady- obsluga klienta
    MiejscowośćWrocław,
  • ~edek z marchewek / 2020-12-27 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    zlodzieje internetu, place za 150mb/s a mam max 30 oraz 1k pingu w grach!
    Zaletynie ma zalet
    Wadyjest duzo
    MiejscowośćGrodków
  • ~eds / 2014-11-21 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie wspominając już o jakości usług to jeszcze jak klient chce z nimi zostać przeprowadzając się w inne miejsce gdzie nie świadczą swoich usług to jeszcze robią problem z przejściem na usługi mobilne. Szkoda , że tak traktują klientów, ale widocznie im nie zależy.
    Zalety-
    Wadyczęste problemy z siecią, brak możliwości zmiany umowy ze stacjonarnej na mobilną
    3 lata
  • ~Edward / 2024-07-14 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni tam zatrudniaja, mój blok obklejony jak choinka na święta.
    Jednego dorwałem....I że jak on nie zawiesi to przyjdzie inny i to zrobi....
    Co za debile tam rządzą.
    Dodatkowo co miesiąc pętają się po bloku, człowieka po robocie budząc.
    Powinni mieć zakaz wstępu do bloku.
    ZaletyŻadnych
    WadyDużo
    MiejscowośćPłock
  • ~Edyta / 2021-08-18 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 16 lipca 2021 r. podpisałam aneks do umowy. Pani konsultantka przekonywała mnie o zaletach i korzyściach po podpisaniu nowego aneksu. Tą zaletą miał być między innymi nowoczesny dekoder, do którego - po zadaniu kilku pytań na temat jego funkcjonalności - nie byłam w pełni przekonana. Jednak pani konsultantka zapewniła mnie, że jeśli nie spełni on moich oczekiwań będę mogła – w ramach obowiązującej mowy – wymienić go na inny, lepszy model. Pierwsze moje zgłoszenie dotyczące działania a raczej niedziałania dekodera nastąpiło niedługo po podpisaniu aneksu. Pan z pomocy technicznej objaśnił, że muszę odłączyć wtyczkę zasilającą, odczekać 10 sekund, włożyć z powrotem i będzie działać. Tak też się stało. Niestety tę procedurę powtarzam niemal każdego dnia. W dniu 30 lipca br. ponownie zadzwoniłam na infolinię Vectra S.A. i kolejny raz zgłosiłam niedziałanie dekodera oraz m.in. zawieszanie się pilota – nie mogłam przełączać kanałów, zwiększyć głośności itp. I powołałam się na zapewnienia pani konsultantki, że mogę wymienić dekoder na inny model. Nic to nie dało. W dniu 31 lipca br. złożyłam reklamację. W dniu 4 sierpnia br. po raz kolejny skontaktowałam się z infolinią i złożyłam kolejne zgłoszenie w powyższej sprawie. W dniu 10 sierpnia dostałam odpowiedz na reklamację z dnia 31 lipca br. dotyczącą przyznania zwrotu 4,02 za nieprawidłowości w świadczeniu usługi telewizyjnej w okresie od 30.07.2021 r. do 31.07.2021. Moje problemy zaczęły się niedługo po podpisaniu aneksu i trwają do chwili obecnej. Odpisałam, że mój problem nie został rozwiązany, po czym otrzymałam e-maila – żebym nie zapomniała w terminie uregulować pozostałej wartości z faktury i w przypadku zainteresowania zmianą aktualnie obowiązujących warunków umowy abym skontaktowała się z Centrum Telemarketingu oraz zostałam poinformowana, że wszelkie pozostałe wątpliwości w przedmiotowej sprawie zostały wyczerpująco wyjaśnione w piśmie o numerze 40034/2021 z 10.08.2021r. Sprawa ciągnie się do lipca, a firma Vectra S.A. uważa, że korespondencyjnie naprawiła mi dekoder. Super podejście do klienta.

    Wadydekoder zawiesza się non stop
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Edyta / 2022-05-24 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta !!!
    Wirtualny robot ma z góry określone regułki które powtarza w kółko, jeśli chcesz zapytać o rzecz która nie jest w "kompetencjach" robota to masz pecha -bo jeśli mówi ,że może Cie połączyć z konsultantem to i tak tego nie robi -musisz tylko wybrać odpowiedż która robotowi odpowiada -to nic ,że jest niezgodna z tym o co tobie chodzi. Można tak do skutku i nie porozumiesz się. Dzwonisz ponownie i sposobem kombinowanym docierasz po czasochłonnej przepychance z robotem do konsultanta ,no ale wtedy okazuje się ,że Konsultant nie jest z tego działu i mówi ,że połączy z odpowiednim działem ale wtedy z powrotem kogo Ci włącza???...Robota który od nowa powtarza swoje utarte regułki...
    Tragedia !!Nic nie można załatwić .Wydane pieniądze na reklamę i Pazurę nie pomogą jak tak dział klientów będzie załatwiał Klienta !!!
    ZaletyBrak
    WadyTRAGICZNY DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Edyta / 2024-06-21 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu światłowodowego od kilku dni. Zero kontaktu ze strony operatora. Rzekomi technicy mieli się skontaktować do 24h, minęło 96 i nikt się nie odzywa
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPakosławice
  • ~ela / 2022-09-13 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usług na bardzo niskim poziomie. Obsługa arogancka. Mimo wielokrotnego zglaszania kiepskiego dzialania internetu mobilnego odpowiedzi w stylu szukaj rozwiazania w sadzie itd. wyludzanie na sile kary pienieznej za zerwanie umowy, szantaze sa na porzadku dziennym. Nie podlaczają internetu stacjonarnie, kaza sobie na wlasna reke kupowac router do karty, ktora daja- a internet nie jest w stanie pracować nawet z jednym urzadzeniem. NIE POLECAM!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3054
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2032
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1302