Wprowadzanie w błąd klienta. Rozwiązanie problemu przez infolinię niemożliwe, odsyłają bez końca do kogoś innego lub się rozłączają. Szczerze odradzam.
ZaletyBrak.
WadyZbyt wiele.
MiejscowośćGłogów
~Dorota / 2024-02-08 01:03
Ocena: 1.00 / 5
Przez ponad 2 tygodnie czekam na zlikwidowanie usterki. Po koszmarnym wreszcie kontakcie na infolinię usłyszałam że przyjdzie serwisant. OCZYWIŚCIE NIE PRZYSZEDŁ, mimo że poświeciłam na jego obecność swój zawodowy czas, nie miałam nawet żadnej informacji tel. !!!!!!.Z infolinii GrubiaNsko !!! poinformowano mnie, że za miejscowych nie odpowiadają!!!! Po raz kolejny dzwoniłam na infolinię - krok, po kroku zrobiłam co mi kazano - ustawienie fabryczne, likwidując na żądanie moje NAGRANIA. nic to nie dało!!! Ale wreszcie pojawili się technicy i stwierdzili, że bez potrzeby ZLIKWIDOWWAŁAM NAGRANIA o Smutku!, BO PONOĆ tą USTEKĘ MA całe moje osiedle i to WINA CENTRALI! I TYLE OD PONAD 2 TYGODNI POMOCY!!!!!! KAŻDY CO INNEGO MÓWI I ZERO..... CO ŚMIESZNE : MOJA OBOK MIESZKAJĄCA SĄSIADKA BEZ PROBLEMU MOŻE COFAĆ PROGRAMY I OGLĄDAĆ JE, TAK SAMO JAK INNI MIESZKAJĄCY NA TYM SAMYM OSIEDLU.
BRAK PROFESJONALIZMU TO ZA MAŁO!!!! NIEKOMPETENCJA , BRAK SZACNKU DLA KLIENTA!!!! ZA CO JA PŁACĘ!
ZaletyBRAK
Wadyza długo by wymienić wszystkie!!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~Dorota / 2025-02-22 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Masakra najgorsza telewizja jaką znam.Zablokowali mi wszystkie usługi mimo opłaconych faktur. I jeszcze głupia sztuczna inteligencja.
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćSieradz
~dr.fatum / 2019-09-15 23:07
Ocena: 1.00 / 5
myślę, że za to jak się przez nich musiałem denerwować to powinni umrzeć tańcząc w ognisku...
a tak ogólnie to nic do nich nie mam... nawet szacunku
Zaletyw vectrze nie ma czegoś takiego jak zalety
Wadyzbyt dużo by wymieniać... grozi zakwasami na palcach od stukania w klawiaturę
MiejscowośćŻory
~dramat / 2016-05-31 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej żadnej vectry w domu..... granda i nic więcej
Zaletybrak
Wadymultum wad
rok
~Drodka / 2024-04-19 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Usługi drogie. Przeniesiono mnie z Multimedia do Vectry z powodu likwidacji okablowania na budynkui podłączenia nowej sieci Vectry. Nie mogłam zrezygnować, gdyż miałam trwającą umowę z Multimedia, mimo tego, że ja nie wypowiedziałam warunków. Cena za podobny pakiet w nowym cenniku Vectry wzrosła prawie o 50 %!!! Placiłam 80zł, a teraz ok.115 zł.
ZaletyZalet brak.
WadyChciałam zostać przy pakiecie jak w Multimedia a zostałam zmuszona do zawarcia niekorzystnej dla mnie finansowo umowy.
MiejscowośćGdańsk Przymorze
~drugi-henryk / 2014-12-24 08:02
Ocena: 1.00 / 5
Mocni w gębie w reklamie swej firmy,rzeczywistość to katastrofa ! Za keóla Ćwieczka,firmy działały lepiej ! U nich ciągłe zapewnienia,że będzie lepiej...Technologicznie,cofnięci w rozwoju,obsługa klienta do d... Wystarczy ? UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ,UNIKAĆ I UNIKAĆ !!!
Zaletybrak
Wadyzbyt mała rubryka
kilkanaście lat
~Dusznik / 2017-11-27 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Problemy z internetem brak połączenia z obsługa nie można się dodzwonić
WadyNie odbierają telefonu
MiejscowośćKielce
~Dyzio / 2016-03-18 16:18
Ocena: 1.00 / 5
brak możliwości umawiania wizyt za pośrednictwem internetu-to do czego służy internet w/g Vectry- -ciemnogród.
niemożliwość porozumienia telefonicznego z najbliższym punktem obsługi klienta to już wiem ,że i tam rządzi pis blokada info.
wyścig szczurów w osobach przedstawicieli handlowych bo tydzień temu padłem ofiarą nierzetelnej informacji na podstawie, której podjąłem niekorzystną dla siebie decyzję z której zaraz się wycofam na mocy prawa.
Ogólnie rzecz biorąc jestem Waszym klientem od początku istnienia Vectry korzystam z Waszych usług w 2 mieszkaniach w Radomiu i powoli mam Was dosyć. Mimo wszystko pozdrawiam.
Zaletybrak
Wadysame
od początku istnienia Vecry w Radomiu
~Dyzma / 2021-11-05 06:44
Ocena: 1.00 / 5
Internet to porażka.Średnio co dwa dni rano brak internetu .Od jakichś 2 tygodni tak jest.
MiejscowośćWarszawa Ursynów
~dyzma / 2021-11-13 11:04
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam tej firmy .rano brak internetu w dni powszednie, dzisiaj (13.11.21) włączyli dopiero o 9.00 .brak informacji o przerwach (notorycznych) w dostawie usługi .nie polecam ludziom pracującym zdalnie i osobom nerwowym. ja zmieniam dostawcę usługi.
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu, usługi nie warte tych opłat.
MiejscowośćWarszawa
~Dziady z vectry / 2015-12-27 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Firma pożal się panie Boże żadnej informacji na stronie że jest awaria w okolicy dodzwonić się graniczy z cudem obiecanie że awaria będzie usunięta do 12 a tu nic się nie robi święta bez tv masakra ale oczywiście rachunek trzeba hujozom zapłacić normalny bo oczywiście nie odlicza jutro idę rezygnuje z usług tak dziadoskiego dostawcy
ZaletyNie ma wcale
WadyOgromne
3
~dziobo / 2017-12-18 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie uciekajcie od Vectry. Jak podpiszecie umowę to Was oleją
ZaletyBrak
WadyTraktują klientów jak śmieci. Zero pomocy,a telefony odbierają tylko w płatnościach.
MiejscowośćWrocław
~Dzmitry / 2022-12-05 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Usługa jest bardzo słabej jakości, podobnie jak Internet. Wifi nie działa dobrze. Serwis zaleca ponowne uruchomienie modemu. To cała pomoc.
~e / 2022-11-14 08:40
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza obsulga klienta jaka mnie w zyciu spotkala. Nie, nie byla to jednorazowa sytuacja. Po prostu ich polityka firmy jest totalnie anty-konsumencka.
Zaletybrak
Wady- obsluga klienta
MiejscowośćWrocław,
~edek z marchewek / 2020-12-27 21:07
Ocena: 1.00 / 5
zlodzieje internetu, place za 150mb/s a mam max 30 oraz 1k pingu w grach!
Zaletynie ma zalet
Wadyjest duzo
MiejscowośćGrodków
~eds / 2014-11-21 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie wspominając już o jakości usług to jeszcze jak klient chce z nimi zostać przeprowadzając się w inne miejsce gdzie nie świadczą swoich usług to jeszcze robią problem z przejściem na usługi mobilne. Szkoda , że tak traktują klientów, ale widocznie im nie zależy.
Zalety-
Wadyczęste problemy z siecią, brak możliwości zmiany umowy ze stacjonarnej na mobilną
3 lata
~Edward / 2024-07-14 08:52
Ocena: 1.00 / 5
Kogo oni tam zatrudniaja, mój blok obklejony jak choinka na święta.
Jednego dorwałem....I że jak on nie zawiesi to przyjdzie inny i to zrobi....
Co za debile tam rządzą.
Dodatkowo co miesiąc pętają się po bloku, człowieka po robocie budząc.
Powinni mieć zakaz wstępu do bloku.
ZaletyŻadnych
WadyDużo
MiejscowośćPłock
~Edyta / 2021-08-18 17:18
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 16 lipca 2021 r. podpisałam aneks do umowy. Pani konsultantka przekonywała mnie o zaletach i korzyściach po podpisaniu nowego aneksu. Tą zaletą miał być między innymi nowoczesny dekoder, do którego - po zadaniu kilku pytań na temat jego funkcjonalności - nie byłam w pełni przekonana. Jednak pani konsultantka zapewniła mnie, że jeśli nie spełni on moich oczekiwań będę mogła – w ramach obowiązującej mowy – wymienić go na inny, lepszy model. Pierwsze moje zgłoszenie dotyczące działania a raczej niedziałania dekodera nastąpiło niedługo po podpisaniu aneksu. Pan z pomocy technicznej objaśnił, że muszę odłączyć wtyczkę zasilającą, odczekać 10 sekund, włożyć z powrotem i będzie działać. Tak też się stało. Niestety tę procedurę powtarzam niemal każdego dnia. W dniu 30 lipca br. ponownie zadzwoniłam na infolinię Vectra S.A. i kolejny raz zgłosiłam niedziałanie dekodera oraz m.in. zawieszanie się pilota – nie mogłam przełączać kanałów, zwiększyć głośności itp. I powołałam się na zapewnienia pani konsultantki, że mogę wymienić dekoder na inny model. Nic to nie dało. W dniu 31 lipca br. złożyłam reklamację. W dniu 4 sierpnia br. po raz kolejny skontaktowałam się z infolinią i złożyłam kolejne zgłoszenie w powyższej sprawie. W dniu 10 sierpnia dostałam odpowiedz na reklamację z dnia 31 lipca br. dotyczącą przyznania zwrotu 4,02 za nieprawidłowości w świadczeniu usługi telewizyjnej w okresie od 30.07.2021 r. do 31.07.2021. Moje problemy zaczęły się niedługo po podpisaniu aneksu i trwają do chwili obecnej. Odpisałam, że mój problem nie został rozwiązany, po czym otrzymałam e-maila – żebym nie zapomniała w terminie uregulować pozostałej wartości z faktury i w przypadku zainteresowania zmianą aktualnie obowiązujących warunków umowy abym skontaktowała się z Centrum Telemarketingu oraz zostałam poinformowana, że wszelkie pozostałe wątpliwości w przedmiotowej sprawie zostały wyczerpująco wyjaśnione w piśmie o numerze 40034/2021 z 10.08.2021r. Sprawa ciągnie się do lipca, a firma Vectra S.A. uważa, że korespondencyjnie naprawiła mi dekoder. Super podejście do klienta.
Wadydekoder zawiesza się non stop
MiejscowośćWarszawa
~Edyta / 2022-05-24 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jeśli chodzi o kontakt z biurem obsługi klienta !!!
Wirtualny robot ma z góry określone regułki które powtarza w kółko, jeśli chcesz zapytać o rzecz która nie jest w "kompetencjach" robota to masz pecha -bo jeśli mówi ,że może Cie połączyć z konsultantem to i tak tego nie robi -musisz tylko wybrać odpowiedż która robotowi odpowiada -to nic ,że jest niezgodna z tym o co tobie chodzi. Można tak do skutku i nie porozumiesz się. Dzwonisz ponownie i sposobem kombinowanym docierasz po czasochłonnej przepychance z robotem do konsultanta ,no ale wtedy okazuje się ,że Konsultant nie jest z tego działu i mówi ,że połączy z odpowiednim działem ale wtedy z powrotem kogo Ci włącza???...Robota który od nowa powtarza swoje utarte regułki...
Tragedia !!Nic nie można załatwić .Wydane pieniądze na reklamę i Pazurę nie pomogą jak tak dział klientów będzie załatwiał Klienta !!!