Korzystam od kilku lat z tego internetu i to jedno wielkie oszustwo. Jest tak wolny, że nie da się otworzyć poczty a zwłaszcza oglądać filmów lub grać w gry online.
Czasami jest trochę lepiej a czasami wcale go nie ma. Pomoc techniczna oczywiście bezradna. Kilku znajomych tez mialo vectre i też szczerze odradzają. To co obiecują to mit a tel stacjonarny to też żenada. Jedynie kablówka się broni. Nie polecam!
ZaletyTv całkiem ok
WadyInternet, obsługa klienta
~Dino / 2023-08-31 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internet to gówno ciagle zakłócenia i brak internetu porażka jakaś
~Disconnected / 2022-08-31 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Patologia straszna , wartość opłat skacze jak im się podoba i klientowi nic do tego , awarie cykliczne co najmniej dzień na tydzień-dwa całkowitego odcięcia od sieci . zdarzało mi się jechać 40km do rodziców żeby wypełnić obowiązki służbowe bo dzięki Vectrze nie mogłem tego zrobić na miejscu. Jedyna zaletą jest to że z dniem dzisiejszym kończę ,, współpracę,, (jakże owocną) z tą niby firmą , niestety nie ma się co cieszyć bo stoję 8 w kolejce stanowisk 5 ale oczywiście czynne jedno , ze dwie godziny mi jeszcze wyjmą z życiorysu ale zaciskam zęby bo nigdy więcej nie będę się musiał użerać z tym ,, usługodawcą ,, szczerze nie polecam , zamiast w Pazurę na bilbordach niech zainwestują w jakość usług i ilość pracowników w pktach bo to nie komuna żeby pół dnia w kolejce czekać , chociaż odniesienie trafne bo ta firma pasuje do czasów PRL jak ulał . Niestety ludzie dalej nacinają się na tych oszustów podobnie jak ja dwa lata temu , cóż nauczka na przyszłość żeby dokładnie prześwietlać to z kim się zawiera umowę a nie tylko pobieżnie , na takich cwaniaków trzeba uważać , a spróbujcie umowę spróbować z nimi zerwać ( mimo nieadekwatnej jakości usług ) . Szczerze nie polecam , nie dajdzie im się naciągać !
ZaletyBrak
WadyZa długo by wymieniać
MiejscowośćRadom
~diversiak / 2016-05-10 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w Polsce, obsługa klienta twierdzi, że wszystko ok, ciągłe zrywanie połączenia, wysokie pingi, nic Cię tak nie zdenerwuje jak vectra, brak słów, nie polecam.
Korzystam od roku, 110zł za tv i internet który nie działa
~dj / 2017-08-07 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie nie polecam ... czekam z niecierpliwością na koniec umowy ....szlak mnie trafia z tą vectra wiecznie coś nie działa internet zamula.. a mam niby 120mb hehe chyba o 3 w nocy jak nikt nie korzysta
Od miesiaca nie można się połączyć z konsolą xbox oraz platystation,nie ma możliwości pogrania w gry online
Także poczytajcie ludzie opinie na temat dostawcy internernetu co byście się nie wkopali jak 90% ludzi opisujących tutaj swoje problemu
VECTRA ŻEGNAM CIE I JESZCZE O WAS NAPISZĘ
JAK TYLKO OCHŁONĘ
ZaletyBRAK
WadySAME WADY
2 LATA - ZA GŁUGO
~Dno / 2022-05-12 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne mój numer jest przenoszony 3Tyg!!! Nikt do mnie się dodzwonić nie może ja mam ciagle lekarzy aż 14 żadnych kontaktów z nimi a przez to nic nie mogę załatwić nie polecam
ZaletyŻadne
WadyKiepska obsługa
MiejscowośćKatowice
~do pana Cezarego / 2023-12-12 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Ta pani z Vectry do takiej obsługi jest zatrudniona . Łaski nie robi. Taka jej praca.
Zaletybrak
Wadypodnoszą abonament
~do tivitrwam / 2015-10-04 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Wszystkiego, a już zwłaszcza reklam należy słuchać ze zrozumieniem, bo potem same pretensje :). Vectra sprzedaje "wszystko" nie ZA tylko PO 10zł. Czyli TV - 10zł, internet - 10zł i telefon też 10zł. Czyli "pakiet" to już 20-30 zł. Na dodatek tylko przez te miesiące, co zostały do końca roku... Od stycznia 2016 wszystko wróci na "normalny" poziom cenowy. I przez pozostałe 20 miesięcy trzeba będzie bulić słoną kasę. Taka promocja :/
Zaletyśmieszne reklamy :)
Wadymasa nabitych w butelkę Klientów
nie mam i nie kupię
~Dominik / 2021-06-26 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalna żenada. Braki internetu, na infolinia totalne chamy. W przypadku próby rozwiązania problemu infolinia nie zamierza pomoc, konsultanci rzucają słowa na wiatr. Nie polecam NIKOMU.
MiejscowośćMrągowo
~Dominik / 2024-02-04 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje którzy tylko patrzą jak nas okraść z jak największej ilości pieniędzy, niejasne zapisy w umowie i co roku podwyżka inflacyjna, kontakt w razie awarii lub skarg wręcz niemożliwy, życzę im jak najgorzej za traktowanie ludzi jak szmaciarzy których trzeba okraść z jak największej ilości pieniędzy nie dając totalnie nic dobrego w zamian
ZaletyInternet mało awaryjny
WadyPrawie same wady
MiejscowośćChrzanów
~Dominik / 2024-02-28 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Podczas rozmowy z obsługą klienta nie rozwiązano mojego problemu ponieważ nie zrobili nic w kierunku wyzwalającego internetu co 5 min już dwa tyg nie skierowali żadnego pracownika czy montera do rutera który wręcz skrzeczy strzela nie wiem jak to określić mój kuzyn ma ten sam problem z internetem ale ruter u niego wydaje dźwięków ale również wyrzuca internet nie polecam brać Vectry to najgorsze co może być nic nie robią w żadnym kierunku dla użytkowników. Dlatego również rezygnuję z usług
ZaletyBrak zalet to jest kompletne zero brak w ogóle jakieś chęci współpracy z Vectra
WadyWszystko jest wadą
MiejscowośćPrudnik
~Dominika / 2020-03-19 03:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Brak połączenia z internetem gdzie jest potrzebny do nauki dziecku.jt koszmar. To jest jedyny dostawca internetu i kablówki na tym osiedlu Gdańsk Orunia. Ciągle awarie
WadyCiągle awarie
MiejscowośćGdańsk
~Dominika / 2022-07-14 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Okropne, internet to jedno wielkie dno
Niby nastawili szybszy internet a działa jeszcze gorzej
WadyZacinający się Internet
MiejscowośćBiałystok
~Dora / 2022-08-14 02:28
Ocena: 1.00 / 5
Oprócz PODSTAWY INTERNET który jest poniżej krytyki!!!! - NOTORYCZNE "Zrywanie" programów, obrazu i WYLACZANIE w dzień zwłaszcza nocy całkowicie ( wiele osób ogląda lub nagrywa w nocy!!!!
Oglądanie Wsteczne emisji ale BEZ MOŻLIWOŚCI PRZYSPIESZANIA, COFANIA. DNO !!!!!!
ZaletyŻADNYCH ZALET
WadyJAK POWYŻEJ!!!!a NAJWIEKSZA NIKT TEGO NIE CZYTA I NIE WYCIAGA WNIOSKÓW! Widać po braku reakcji i NASZYM coraz gorszym odbiorze tv vectra!!!!!
MiejscowośćJelenia Góra
~Dora123 / 2022-08-11 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Zawołam umowę 1.08.2022 i do dziś nie udostępnili mojego wykupionego pakietu, a jest już 11.08. Dzwonie codziennie na infolinię i proszę o odblokowanie. Ciągle słyszę ze jest problem, którym właśnie się zajmują i mam czekać 24 godziny, a kanały same mi się odblokują... No to czekam. Dzwonie i znów czekam.....I tak dopiero od 10 dni.
Dziś znów zadzwoniłam, pani znów zaczęła mi wciskać bajki o przyjętym zgłoszeniu i że mam czekać. Poprosiłam o rozmowę z kimś bardziej kompetentnym. Niestety okazuje się że tam nie ma żadnego kierownika ani dyrektora, a pani konsultantka nie będzie rozmawiała ze mną i przerwała połączenie.
Żałuję że nie poczytałam opini o tej firmie wcześniej, bo na pewno nie podpisałabym z nimi umowy.
WadyŻadnego zainteresowania problemem klienta.
MiejscowośćBytom
~Dorota / 2016-12-21 20:48
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM PRZED VECTRĄ!!!!!! Od miesiąca mam umowę na 100 Mb i rachunek za taką usługę. Od 2 tygodni zaczęłam się upominać o realizację jak w umowie ponieważ prędkość waha się od 0,7 do 1,2 . Totalna niemoc , lokalnego technika , który miał sprawdzić co trzeb , gdzie trzeba i zadzwonić nie ma od tygodnia , obsługa klienta wytresowana w przekazywaniu gładkich odpowiedzi ogranicza się do owych. Nie ukrywam , że szlag mnie trafia , bo bywają sytuacje kiedy nie mogę wysłać przelewu czy maila i czuję się bezradna w konfrontacji z ludzmi Vectry.
~Dorota / 2019-06-12 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!! Nie polecam !!! Dzwonię na infolinię w sprawie awarii nikt nie odbiera !!! Tydzień już mi telewizja nie działa!!! Na infolinii nikt nie odbiera, w biurze gdy zgłaszam awarię każą dzwonić na infolinię.
ZaletyBrak
WadySame wedy
MiejscowośćPrudbik
~Dorota / 2021-01-05 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
"Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.
MiejscowośćSopot
~Dorota / 2022-01-28 14:11
Ocena: 1.00 / 5
Firma Vektra wie jak pobierać pieniądze. Zero kontaktu na składane reklamacje.Internet wiecznie wolny. Do dziś winni mi są 80 zł. ( To mija już drugi rok)
Do dzwonić się nie da .Ale gdybym to ja była winna im to odsetki za każdy dzień naliczane.
ZaletyBrak zalet
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćWarszawa
~Dorota / 2022-03-15 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa z jaką miałam do tej pory do czynienia. Nie wiem co się dzieje z BOK ale mija prawie miesiąc i nie mam odpowiedzi odnośnie złożonej reklamacji. Oprócz tego przyjęte zgłoszenie odnośnie rwania internetu rozpatrują już 2 tygodnie a przy takim internecie nie da się pracować. Nie polecam!