Od miesiąca chcę podpisać umowę telefonicznie i nikt nie przychodzi na montaż. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyNIE SŁOWNI
~Darek / 2017-09-10 11:12
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc jeszcze raz wtedy reaguje i tak codzinnie (moj znajomy ma vektre i nie narzeka ale ja mam juz dosc tego ich szmelcu !!!
~Darek / 2022-02-28 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Kpina. Obsługa tragiczna. Co jakiś czas awarie. Nie da się pracować. Koniec cackania się rezygnuje z usług. Przenoszę sie
MiejscowośćGliwice
~darek / 2022-08-17 14:36
Ocena: 1.00 / 5
ok krótko i rzeczowo to jakbym był z PiS ,jakiś czas temu przedłużałem umowę to będzie jakieś 17 miesięcy temu , nawet nie sadziłem że taki szajs ,bo nawet nie wykonano tak jak było to uzgodnione .Miał być modem do telewizora a wyszło że nie da rady tak stwierdził monter bo LG to maja do siebie , i tu schody dekoder co nie byłem przygotowany na jego lokalizacje .Najbardziej zabawne że rozmawialiśmy że abonament bez zmian .Tu zaskoczenie dzisiaj odbieram telefon że mam zadłużenie mam na kwote 200 paru złotych no bo podniesiono mi opłatę o 15 złoty a to ciężko jakiś monit wysłać .No właśnie bo ja jestem pan i władca .
Na koniec uprzedzam tych w Vectry że ja rozmawiać z automatem nie będę rozmawiać . pocztę po co wam podawać
Zaletykicha
Wadykicha
Miejscowośćolsztyn
~Darek / 2022-09-15 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Kończy mi się umowa i zadzwoniłem do nich i z niedowierzaniem każda ich oferta jest w 100% gorsza dla stałego klienta niż dla nowego. Nowemu klientowi oferują nowy sprzęt i niższy abonament + np 4 miesiące gratis, a mi wyższy abonament od początku umowy i mam pozostać przy starym sprzęcie. Rezygnuję na dniach.
ZaletyBrak
WadySporo
MiejscowośćCzeladź
~Darek / 2023-10-28 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie brać, oszuści. Już się nie nabiorę na to dziadostwo.Zepsuł się pilot to se jedź go wymień, technik nie przyjedzie no kpiny.
MiejscowośćKatowice
~Darek234 / 2024-02-21 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch miesięcy regularnie ja i moi znajomi z róznych części Polski zgłaszamy rozłączanie internetu kilka razy dziennie na kilkadziesiąt sekund - wszystkim rozłącza w tym samym momencie. Vectra każdemu z nas odpowiada, że nie ma żadnej globalnej awarii i to indywidualny problem ...
~Daria / 2022-01-14 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze g** z jakim miałam doczynienia zero informacji, infolinia tragiczna.. byle podpisać umowę a potem się martw człowieku. Zrezygnowałam z usług tej firmy w sierpniu do tej pory nie można się odczepić od nich. Prostego pisma nie potrafią napisać na infolinię to mówią co chcesz usłyszeć potem nikt nic nie wie. A i sama usługa pozostawia wiele życzenia internetu brak godzinami, słaba prędkość, tv brak kanałów brak sygnału.. tylko dzwonić potrafią żeby dołożyć sobie do rachunku.. a dzwonią o każdej porze dnia i nocy, kosmos !!!!! Nie polecam
MiejscowośćPiła
~Daria / 2024-08-04 17:23
Ocena: 1.00 / 5
fatalne połączenie, nie polecam. Kilka razy w tygodniu muszę dzwonić do pomocy technicznej. Internet jest słaby, od czasu do czasu nie działa telewizja
Takie pytanko mam. Chce zrezygnować z umowy która trwa jeszcze rok. Czego mam się spodziewać i jakie pismo napisać? filek1@wp.pl kontakt do mnie
ZaletyXxx
WadySlaby
MiejscowośćTczew
~Dariss / 2015-10-19 12:42
Ocena: 1.00 / 5
chu** firma!! internet dziala kiedy mu sie podoba , w telewizji mialo byc 155 programow ktore zaczely znikac a placisz normalnie pelna sume, internet nagle podrozal ... firma smiechu farta i z laska odbieraja telefon
Zaletyzadnej zalety ta firma nie ma
Wadywszystko od internetu po cala ta ich telewizje
mam juz z pol roku moze
~Dariusz / 2016-05-09 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Umowa została podpisana trzy tygodnie temu, a usługa nadal nie została uruchomiona. Dwa razy umawiałem się z monterem, który stwierdzał, ze coś jest nie tak w systemie i nie da rady podłączyć. Wielokrotnie obiecywano się ze mną kontaktować, ale nikt nie dzwonił. Jak dzwonię na infolinię, to mówią, że oni nic nie mogą zrobić i że skontaktuje się ze mną lokalny oddział. Oczywiście kontaktu brak. Bez wizyty w oddziale nie da się kompletnie nic załatwić. Tragedia. Omijać szerokim łukiem.
WadyTotalne olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu, nic się nie da załatwić, 3 tygodnie po podpisaniu umowy internet nadal nie został podłączony.
~Dariusz Z / 2014-02-13 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Jedn ściema, firma trochę śmieszna i niepoważne. Naciągacze. Po zakończeniu umowy sami podnoszą stawki i przedłużają na kolejny cykl z 2 miesięcznym wypowiedzeniem. Nie szanują ludzi z których żyją. Serdecznie odradzam, jakość usług słaba (telefon trzeszczy, internet powolny a TV śnieży - TAKI STANDARD) w VECTRA S.A.
ZaletyBrak
WadySame
2 lata, o tyle za długo.
~Dark Lord / 2018-06-06 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Jest to bardzo słaby dostawca internetu. Praktycznie w każdym tygodniu mam przerwy w dostawach i cały czas się internet zacina.
ZaletyBrak
Wadymała prędkość, duża cena, częste i długie przerwy w dostawie
MiejscowośćZawadzkie
~Daro / 2018-08-13 13:34
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma, odradzam wszystkim. Przez kilka dni miałem problemy ze wszystkimi usługami (TV, Internet, telefon), działały w kratkę. Sama obsługa przyznawała, że mają problem z urządzeniem, a mimo to nie uwzględnili mojej reklamacji i ze mnie próbowali zrobić niedorozwoja. Trzymajcie się od nich z daleka, w razie problemów wypinają się, a winę zwalają na klientów.
ZaletyBrak
WadyOszukują na każdym kroku
Nie przyznają się do błędów i awarii
MiejscowośćSuwałki
~Daro / 2021-04-29 20:38
Ocena: 1.00 / 5
Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat!
~Davidoff / 2016-04-05 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jedna wielka kpina. Szczególnie z biurem obsługi. Każdy obsługujący cię mówi co innego, nawet jeśli problem wcześniej był sprecyzowany, jako spowodowany przez awarię z winy Vectry (co jeden na dziesięciu obsługujących mnie w biurze klienta potrafił przyznać), to i tak do końca, na upartego winę będą widzieć w Twoim modemie, kablu, sile sygnalu na kablu, i tak dalej. Wyjątkowo niegrzeczna obsługa, jeden z obsługujących oznajmił, że sam niech sobie naprawię jak wiem lepiej, po wyperswadowaniu mu, że sprawa powinna trafić do administratorów vectry, nie lokalnego technika, który był u mnie sto razy, kiedy tak naprawdę winą była awaria spowodowana przez Vectrę przy "pracach lokalnych" jak oni to nazywają. Sprawa o której piszę wyglądała następująco: Po setkach telefonów w końcu znalazł się jeden kompetentny pan z obsługi klienta, który zdiagnozował poprawnie usterkę, jako zależną od "prac lokalnych" Vectry, po których zaczął się problem. Administratorzy Vectry najpierw dwa razy zamykali zgłoszenie, nie naprawiając go, po czym, po kolejnym telefonie w końcu się tym zajęli. Usterka częściowo zniknęła, mimo, że nadal braki w internecie występują z 10 razy dziennie. Kompetentny pan z obslugi, oznajmił, żebym dał znać, czy usterka została naprawiona. Więc dzwonię, i znów trafiam na niekompetentnego, który widzi sprawę w sile sygnału, i nie da sobie powiedzieć, że powód usterki został już zdiagnozowany, przy czym okazuje się chamem i prostakiem. Ręce opadają.
Odradzam usługi Vectry, poczytajcie opinie na tej stronie, chyba, że ktoś ma mało problemów i chciałby mieć nowy
ZaletyNie stwierdzono.
WadyWieczne usterki, zrywanie połączenia, niekompetentna obsługa klienta, która zawsze diagnozuje problem, jako związany z abonentem, nigdy natomiast usterka nie jest winą Vectry.
2 lata
~Daw / 2022-10-27 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic