Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4458 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daro / 2021-04-29 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat!
  • ~Davidoff / 2016-04-05 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka kpina. Szczególnie z biurem obsługi. Każdy obsługujący cię mówi co innego, nawet jeśli problem wcześniej był sprecyzowany, jako spowodowany przez awarię z winy Vectry (co jeden na dziesięciu obsługujących mnie w biurze klienta potrafił przyznać), to i tak do końca, na upartego winę będą widzieć w Twoim modemie, kablu, sile sygnalu na kablu, i tak dalej. Wyjątkowo niegrzeczna obsługa, jeden z obsługujących oznajmił, że sam niech sobie naprawię jak wiem lepiej, po wyperswadowaniu mu, że sprawa powinna trafić do administratorów vectry, nie lokalnego technika, który był u mnie sto razy, kiedy tak naprawdę winą była awaria spowodowana przez Vectrę przy "pracach lokalnych" jak oni to nazywają. Sprawa o której piszę wyglądała następująco: Po setkach telefonów w końcu znalazł się jeden kompetentny pan z obsługi klienta, który zdiagnozował poprawnie usterkę, jako zależną od "prac lokalnych" Vectry, po których zaczął się problem. Administratorzy Vectry najpierw dwa razy zamykali zgłoszenie, nie naprawiając go, po czym, po kolejnym telefonie w końcu się tym zajęli. Usterka częściowo zniknęła, mimo, że nadal braki w internecie występują z 10 razy dziennie. Kompetentny pan z obslugi, oznajmił, żebym dał znać, czy usterka została naprawiona. Więc dzwonię, i znów trafiam na niekompetentnego, który widzi sprawę w sile sygnału, i nie da sobie powiedzieć, że powód usterki został już zdiagnozowany, przy czym okazuje się chamem i prostakiem. Ręce opadają. Odradzam usługi Vectry, poczytajcie opinie na tej stronie, chyba, że ktoś ma mało problemów i chciałby mieć nowy
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyWieczne usterki, zrywanie połączenia, niekompetentna obsługa klienta, która zawsze diagnozuje problem, jako związany z abonentem, nigdy natomiast usterka nie jest winą Vectry.
    2 lata
  • ~Daw / 2022-10-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic
    ZaletyNie ma
    Wady1/10
  • ~Dawgiel / 2021-02-25 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest fatalna, próba kontaktu tragiczna. Brak zrozumienia, konieczność krzyku do telefony a i tak przekręcone słowa. Połączenie bezcelowe !!!!!!!!!!!!
    Obsługa to absolutny żart,
    Częsty brak internetu, a dzisiaj do ostatnia kropla
    Nikomu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadycałkowity brak kontaktu w sprawie obsługi technicznej
    ciągłe braki internetu
  • ~Dawid / 2016-10-08 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stała utrata pakietów w okolicach 15%, ping 150 z skokami do 300+. Modem kilka razy w ciągu dnia sam się restartuje. Dodatkowo niezłe jaja z szybkością 120 mb/s - szkoda, że po południu najczęściej w weekendy jak zapewne jest duże obciążenie szybkość spada nawet do 10... Próbowaliśmy zgłosić problem, początkowo przez telefon gadka "Proszę wyłączyć modem na 10 sekund i włączyć", wkońcu po którymś telefonie wysłali serwisantów, którzy w rozmowie ze mną sami zapytali czy mówiąc o pakietach mam na mysli ping ^>^ Po czym wkońcu docisnęli rjtki i stwierdzili, że muszą poinformować o tym kogoś innego - czekam do teraz prawie miesiąc.
  • ~Dawid / 2018-12-13 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj o 16 zgłosiłem na infolinii awarie i dowiedziałem się ze dotyczy ona całego bloku i ze technicy zostaną wysłani. Dzisiaj po 16 tv i internetu dalej nie ma, zadzwoniłem wiec na infolinie i dowiedziałem się, że żadna awaria w moim bloku nie jest zgłoszona i ze być może wynika ona z awari całego miasta i ze technicy pracują już od 12:00. Tak ... wszyscy z Gdańska korzystający z usług vectry bez tv i internetu a technicy zaczynają prace o 12 następnego dnia. Wcześniej co chwila zdarzały się inne mniejsze awarie a stabilność łącza nigdy nie była zadowalająca. Nie polecam tego operatora!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dawid / 2022-01-04 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły brak internetu czy to dzień czy noc. Człowiek potrzebuje coś zrobić na komputerze i nie może.
  • ~Dawid / 2022-02-05 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 130zl miesiecnie i nic nie dziala.
    Wszystko sie zacina. MASAKRA
  • ~Dawid / 2023-01-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie istnieje nie liczą się z klientem robią co im się podoba powinni zbankrutować było by o wiele lepiej dla ludzi nie POLECAM nawet jeśli miałby być to ostatni operator na świecie
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYTKO co Mozliwe
    MiejscowośćZabrze
  • ~Dawid99 / 2021-01-25 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet rozłącza sie w godzinach, kiedy większość ludzi z niego korzysta. Niedopuszczalne jest aby o godzinie sam z siebie sie rozłączał, serdecznie nie polecam i odradzam.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    MiejscowośćZabrze
  • ~DB / 2022-04-12 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad rok zgłaszaliśmy do biura Vectra bardzo słabą jakość internetu.Nie ma dnia żeby internet działał dobrze.Zerwane połączenia co kilka sekund.To jest kpina.Wypowiedzieliśmy umowę
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGdansk
  • ~DD / 2023-11-08 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Vectra to OSZUŚCI I NACIAGACZE!!
    Po pierwsze, podwyższają ceny pakietów w trakcie trwania umowy, zakrywając się inflacja itp.
    Po drugie, do Konta nagle dodają dodatkowe pakiety, u mnie był to pakiet Netflix, którego sama nie aktywowałam, ponieważ place za to osobno. Borykałam się z nimi przez miesiąc lub dłużej, aby wyjaśnić cala sprawę i aby anulowali mi wystawione niepoprawnie faktury i usunęli usługę która sami mi włączyli.
    Po trzecie przy podpisaniu umowy Konsultanci bez poinformowania dołożyli pakiet usług dodatkowych za które teraz musimy płacić a reklamacja została odrzucona. Dodam, ze konsultant powiedział, ze ten pakiet dostaje komplementarnie, gdzie później pokazał mi się w płatnościach.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie powyższe
  • ~ddd / 2020-11-14 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie kupa.Mam łącze 600 Mb,od trzech miesiecy tragedia się dzieje,co chwilę im serwery dns wywala,pngi nawet do 1000 ms.Dzis jest sobota a od wczoraj vectra ma jakąś awarię ze nie mam nawet polowy downloadu a upload mam UWAGA 0 kb.I tak już drugi dzień z rzedu.Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Dddddddd / 2023-12-26 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, podnoszą rachunki nie informując o tym, na pewno następnej umowy już z nimi nie podpiszę
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćNamysłów
  • ~delfin / 2015-08-31 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę na internet do 100 MB to porażka działa jak ślimak, cały czas mam problem z graniem na BBO bo albo spowalnia albo zanika. Wcześniej miałam 1 MB, później 2 MB internet działał doskonale. Interwencje w punkcie vectry nie odnoszą skutku. Załatwiają sprawę przez telefon udowadniając że białe jest czarne a czarne jest białe.
    od roku
  • ~depthic / 2021-02-06 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle występują wielogodzinne lub całodniowe przerwy w dostawie internetu, kontakt z Vectrą jest strasznie ciężki, na wszelkie zgłoszenia pomoc techniczna każe resetować modem, mimo wyraźnego zaznaczenia, że to robiłem. Reklamację też odrzucają pisząc, że w danym okresie nie odnotowali żadnych awarii i nie chcą oddać pieniędzy za okres bez internetu. Zwyczajni krętacze i złodzieje.
    Zaletymógłbym napisać, że szybki internet gdyby nie to, że ledwo osiąga połowę deklarowanej prędkości
    Wadyciągłe awarie, przerwy w dostawie, trudny kontakt, olewanie klientów
    MiejscowośćWrocław
  • ~Derdziu / 2023-07-24 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W centrum Wrocławia szósty dzień nie mam internetu, dzwonię po 3 razy dziennie na infolinię słysząc non stop, ze "za chwilę" "pilnie" "za moment" technik się ze mna skontaktuje i do tej pory zupełnie nikt się ze mna nie kontaktował. Nie znam firmy która gorzej traktuje swoich klientów. Przy 2 letniej współpracy multum usterek ze strony vectry uniemożliwiających prace zdalna i zero profesjonalizmu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dereck / 2024-12-30 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma.Dla mnie osobiście naciągacze ,oszuści ,niekompeteni ,aroganccy pracownicy.Uczulam na problem wciskania osobom starszym usługi Netflix.Długi czas oczekiwania na reklamację oraz problemy z rozwiązaniem umowy sięga absurdu !!!
    MiejscowośćRadom
  • ~Dexowski / 2024-05-08 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny jest ten internet. Od kad mam Vectrę to cały czas jakiś problem i nigdy internetu nie mam, niech naprawia ten internet w końcu
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćInowrocław
  • ~dfsvxfvxbcvx / 2023-02-05 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    syf taki sam jak jim-sat, prędkość i stabilność są tragiczne
    Zaletyżadne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017