Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4513 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~darecki / 2017-05-25 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukali mnie internet-pingi skaczą jak oszalałe
    ZaletyBRAK
    WadybEZCZELNOŚĆ I CHAMSTWO
    WARSZAWA
  • ~darek / 2015-12-03 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miesiąca chcę podpisać umowę telefonicznie i nikt nie przychodzi na montaż. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyNIE SŁOWNI
  • ~Darek / 2017-09-10 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam!!! ruter codzinnie piszczy i nie ma internetu nie wiem czemu jakis szmelc dali widac ze to chinskie gowno trzeba codziennie resetowac po resecie internet dziala i piszczenie ustaje na kilka godzin . Tak samo jest z dekoderem rano chce odpalic dektorer tv a on wogole nie reaguje na pilota trzeba wylaczyc z kontaktu i wlaczyc jeszcze raz wtedy reaguje i tak codzinnie (moj znajomy ma vektre i nie narzeka ale ja mam juz dosc tego ich szmelcu !!!
  • ~Darek / 2022-02-28 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Obsługa tragiczna. Co jakiś czas awarie. Nie da się pracować. Koniec cackania się rezygnuje z usług. Przenoszę sie
    MiejscowośćGliwice
  • ~darek / 2022-08-17 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    ok krótko i rzeczowo to jakbym był z PiS ,jakiś czas temu przedłużałem umowę to będzie jakieś 17 miesięcy temu , nawet nie sadziłem że taki szajs ,bo nawet nie wykonano tak jak było to uzgodnione .Miał być modem do telewizora a wyszło że nie da rady tak stwierdził monter bo LG to maja do siebie , i tu schody dekoder co nie byłem przygotowany na jego lokalizacje .Najbardziej zabawne że rozmawialiśmy że abonament bez zmian .Tu zaskoczenie dzisiaj odbieram telefon że mam zadłużenie mam na kwote 200 paru złotych no bo podniesiono mi opłatę o 15 złoty a to ciężko jakiś monit wysłać .No właśnie bo ja jestem pan i władca .
    Na koniec uprzedzam tych w Vectry że ja rozmawiać z automatem nie będę rozmawiać . pocztę po co wam podawać
    Zaletykicha
    Wadykicha
    Miejscowośćolsztyn
  • ~Darek / 2022-09-15 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończy mi się umowa i zadzwoniłem do nich i z niedowierzaniem każda ich oferta jest w 100% gorsza dla stałego klienta niż dla nowego. Nowemu klientowi oferują nowy sprzęt i niższy abonament + np 4 miesiące gratis, a mi wyższy abonament od początku umowy i mam pozostać przy starym sprzęcie. Rezygnuję na dniach.
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Darek / 2023-10-28 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie brać, oszuści. Już się nie nabiorę na to dziadostwo.Zepsuł się pilot to se jedź go wymień, technik nie przyjedzie no kpiny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Darek234 / 2024-02-21 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch miesięcy regularnie ja i moi znajomi z róznych części Polski zgłaszamy rozłączanie internetu kilka razy dziennie na kilkadziesiąt sekund - wszystkim rozłącza w tym samym momencie. Vectra każdemu z nas odpowiada, że nie ma żadnej globalnej awarii i to indywidualny problem ...
  • ~Daria / 2022-01-14 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g** z jakim miałam doczynienia zero informacji, infolinia tragiczna.. byle podpisać umowę a potem się martw człowieku. Zrezygnowałam z usług tej firmy w sierpniu do tej pory nie można się odczepić od nich. Prostego pisma nie potrafią napisać na infolinię to mówią co chcesz usłyszeć potem nikt nic nie wie. A i sama usługa pozostawia wiele życzenia internetu brak godzinami, słaba prędkość, tv brak kanałów brak sygnału.. tylko dzwonić potrafią żeby dołożyć sobie do rachunku.. a dzwonią o każdej porze dnia i nocy, kosmos !!!!! Nie polecam
    MiejscowośćPiła
  • ~Daria / 2024-08-04 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalne połączenie, nie polecam. Kilka razy w tygodniu muszę dzwonić do pomocy technicznej. Internet jest słaby, od czasu do czasu nie działa telewizja
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~dario / 2021-09-11 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra (Telemarketer)+48 58 765 69 93 naciąga klientów
    MiejscowośćKielce
  • ~Dario / 2022-08-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Takie pytanko mam. Chce zrezygnować z umowy która trwa jeszcze rok. Czego mam się spodziewać i jakie pismo napisać? filek1@wp.pl kontakt do mnie
    ZaletyXxx
    WadySlaby
    MiejscowośćTczew
  • ~Dariss / 2015-10-19 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    chu** firma!! internet dziala kiedy mu sie podoba , w telewizji mialo byc 155 programow ktore zaczely znikac a placisz normalnie pelna sume, internet nagle podrozal ... firma smiechu farta i z laska odbieraja telefon
    Zaletyzadnej zalety ta firma nie ma
    Wadywszystko od internetu po cala ta ich telewizje
    mam juz z pol roku moze
  • ~Dariusz / 2016-05-09 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa została podpisana trzy tygodnie temu, a usługa nadal nie została uruchomiona. Dwa razy umawiałem się z monterem, który stwierdzał, ze coś jest nie tak w systemie i nie da rady podłączyć. Wielokrotnie obiecywano się ze mną kontaktować, ale nikt nie dzwonił. Jak dzwonię na infolinię, to mówią, że oni nic nie mogą zrobić i że skontaktuje się ze mną lokalny oddział. Oczywiście kontaktu brak. Bez wizyty w oddziale nie da się kompletnie nic załatwić. Tragedia. Omijać szerokim łukiem.
    WadyTotalne olewanie klienta, brak jakiegokolwiek kontaktu, nic się nie da załatwić, 3 tygodnie po podpisaniu umowy internet nadal nie został podłączony.
  • ~Dariusz Z / 2014-02-13 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedn ściema, firma trochę śmieszna i niepoważne. Naciągacze. Po zakończeniu umowy sami podnoszą stawki i przedłużają na kolejny cykl z 2 miesięcznym wypowiedzeniem. Nie szanują ludzi z których żyją.
    Serdecznie odradzam, jakość usług słaba (telefon trzeszczy, internet powolny a TV śnieży - TAKI STANDARD) w VECTRA S.A.
    ZaletyBrak
    WadySame
    2 lata, o tyle za długo.
  • ~Dark Lord / 2018-06-06 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to bardzo słaby dostawca internetu. Praktycznie w każdym tygodniu mam przerwy w dostawach i cały czas się internet zacina.
    ZaletyBrak
    Wadymała prędkość, duża cena, częste i długie przerwy w dostawie
    MiejscowośćZawadzkie
  • ~Daro / 2018-08-13 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma, odradzam wszystkim. Przez kilka dni miałem problemy ze wszystkimi usługami (TV, Internet, telefon), działały w kratkę. Sama obsługa przyznawała, że mają problem z urządzeniem, a mimo to nie uwzględnili mojej reklamacji i ze mnie próbowali zrobić niedorozwoja. Trzymajcie się od nich z daleka, w razie problemów wypinają się, a winę zwalają na klientów.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują na każdym kroku
    Nie przyznają się do błędów i awarii
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Daro / 2021-04-29 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat!
  • ~Davidoff / 2016-04-05 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka kpina. Szczególnie z biurem obsługi. Każdy obsługujący cię mówi co innego, nawet jeśli problem wcześniej był sprecyzowany, jako spowodowany przez awarię z winy Vectry (co jeden na dziesięciu obsługujących mnie w biurze klienta potrafił przyznać), to i tak do końca, na upartego winę będą widzieć w Twoim modemie, kablu, sile sygnalu na kablu, i tak dalej. Wyjątkowo niegrzeczna obsługa, jeden z obsługujących oznajmił, że sam niech sobie naprawię jak wiem lepiej, po wyperswadowaniu mu, że sprawa powinna trafić do administratorów vectry, nie lokalnego technika, który był u mnie sto razy, kiedy tak naprawdę winą była awaria spowodowana przez Vectrę przy "pracach lokalnych" jak oni to nazywają. Sprawa o której piszę wyglądała następująco: Po setkach telefonów w końcu znalazł się jeden kompetentny pan z obsługi klienta, który zdiagnozował poprawnie usterkę, jako zależną od "prac lokalnych" Vectry, po których zaczął się problem. Administratorzy Vectry najpierw dwa razy zamykali zgłoszenie, nie naprawiając go, po czym, po kolejnym telefonie w końcu się tym zajęli. Usterka częściowo zniknęła, mimo, że nadal braki w internecie występują z 10 razy dziennie. Kompetentny pan z obslugi, oznajmił, żebym dał znać, czy usterka została naprawiona. Więc dzwonię, i znów trafiam na niekompetentnego, który widzi sprawę w sile sygnału, i nie da sobie powiedzieć, że powód usterki został już zdiagnozowany, przy czym okazuje się chamem i prostakiem. Ręce opadają. Odradzam usługi Vectry, poczytajcie opinie na tej stronie, chyba, że ktoś ma mało problemów i chciałby mieć nowy
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyWieczne usterki, zrywanie połączenia, niekompetentna obsługa klienta, która zawsze diagnozuje problem, jako związany z abonentem, nigdy natomiast usterka nie jest winą Vectry.
    2 lata
  • ~Daw / 2022-10-27 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrywa internet po kilka razy dziennie. Mimo telefonów nic nie potrafia na to poradzic
    ZaletyNie ma
    Wady1/10
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2032
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1302