MiejscowośćŻary
strona 120 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »
-
~csrss / 2022-10-26 18:52
Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy -
-
~ctf / 2024-05-14 11:27
telewizja czasem ma zakłócenia i moment braku sygnału i obrazu po chwili się pojawia ale na krótko .biuro obsługi technicznej nie robi nic by poprawić sygnał awaria ma się sama usunąć .promocja dla abonenta ale tylko dla tego co ma dekoder 4k reszta nic zostaje pominięta zupełnie .oferowana promocja to kpiny są konkurencja oferuje więcej za darmo a tu trzeba płacić za to .pytanie gdzie w tym promocja ? Zalety niemaWadywszystko .brak kompetencjiMiejscowośćkaklisz -
~customer / 2019-10-12 01:30
The most effective manipulation and responsibility-avoidance behavior is a trickery and cheating provided by telecom firm for consumers who bought "fair service and fee" Zalety!!!WadyCustomer service - wrongly and purposely have misrepresented about prices nearby Zamoyskiego street according to the internet installation service fee, is not “1 zloty”
Do not believe customer service - be careful and watchful, it is not acceptable in western Europe and overseas like this "price behavior".MiejscowośćWarsaw -
~cx / 2024-01-02 11:13
Informowanie o tym że kanał znika z oferty 1 01 2024 dw to jedno ale za to NIC .odkodowanie canal plus paczki reklamowane w grudniu 2023 / 2024 NIC . ZaletybrakWadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej . informowanie o zmianach i danie coś za coś już NIE .MiejscowośćKalisz -
~cx / 2024-01-09 10:05
informacji o tym że wydarzenia 24 zmienią nazwę na POLSAT NEWS POLITYKA od 10 01 2024 niema nic .abonent do wie się po fakcie .awarie sygnałów telewizji oraz radia obsługa techniczna nie robi NIC .cenna w górę ale jakości za tym nie idzie wcale . ZaletybrakWadybrak informacji o zmianie nazwy kanału 10 01 2024 .POLSAT news polityka zamiast wydarzenia 24MiejscowośćKalisz -
~cx / 2024-01-26 15:29
konkurencja daje promocje dla abonenta a tu nic .UPC daje cANAL + dla abonenta a vectra nie doda nic za darmo tylko kasa .oferta programowa kiepska nowych kanałów niema jak POJAWIĄ SIĘ TO ZAPCHAJ zapchaj dziura .sportowych kanałow nie dodadzą . ZaletyniemaWadybrak kompetencji w biurze abonenta .informowanie o zmianach nie istnieje .MiejscowośćKalisz -
~cx / 2024-02-07 15:09
widać vectra niema zamiaru poprawić oferty programowej oraz usług 2024 .najbardziej zależy im podnosić cenny ale jakości usług już nie .obsługa w biurze abonenta brak kompetencji jedynie wciskanie tego co żaden abonent nie chce . nowy kanałów niema w cale a od kodowanie w ramach okna odkodowanego nie istnieje wcale od lat. Zaletynie maWadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty .Miejscowośćkalsz -
~cxf / 2024-03-20 14:37
widać brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 .informowanie o zmianach w ofercie kanałowej cyfrowej vectra nie istnieje o zmianach abonent dowiaduje się po fakcie anie na piśmie od Operatora kablowego .abonent może zrezygnować i udać się do konkurencji . ZaletybrakWadyprzerwy w obrazie ,oraz radiu .brak kompetencji w biurze abonenta w Kaliszu .Miejscowośćkalisz -
-
~Cxx / 2018-03-13 22:18
Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie ZaletyNie maMiejscowośćOlsztyn -
~Cypis / 2014-09-13 01:18
Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Czyli teoretycznie bo wypada weekend, naprawy (czyt. wymiany modemu !) się mogę spodziewać we wtorek.
Oni już złamali swój własny regulamin i tym samym umowę, bo w punkcie 4.2 jest zapis:
"Dostawca Usług gwarantuje dla wszystkich Usług, w tym Usług telekomunikacyjnych minimalne poziomy jakości:
...
Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług od 90%"
W moim przypadku od poniedziałku do awarii w czwartek (11.09) upłynęło 79 godzin świadczenia usługi. Czyli do godziny 19 w piątek 12.09 (kiedy to mieli usunąć początkowo usterkę), w sumie czas trwania umowy wyniósł 103 godziny. Co oznacza, że bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia usługi wychodzi około 75%, z każdą godziną wartość ta maleje.
Najbardziej z tego wszystkiego wkurzają kłamstwa z BOKu o tych 24 godzinach i cyniczne ton technika jak sobie wymyślił 24 godziny robocze.
Mógłbym na podstawie złamania przez nich regulaminu w punkcie 4.2, wystąpić o rozwiązanie umowy z winy operatora. Jednak mam lepszy sposób i szybszy, mianowicie nie minęło 10 dni od podpisania umowy u mnie w mieszkaniu, więc dostaną na swoim blankiecie dostarczonym z umową oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług. Czyli - BUJAJ SIĘ VECTRA ! Szybko daliście mi się poznać, dobrze że w tym okresie 10 dni.Zaletyżadnej nie stwierdziłem w ciągu 100 godzin od uruchomienia usługiWadykłamstwa na infolinii, kosmiczny czas reakcji na awarię modemu5 dni -
~Czarmar / 2024-02-22 18:40
Uwaga!!! Firma stosuje mocno wątpliwe, a prawdopodobnie nielegalne zapisy w umowach, nazywane klauzulą inflacyjną. Przez wielu klauzulą ta jest traktowana jako klauzula niedozwolona (abuzywna). Ceny za usługi podawane podczas podpisywania usługi nie są wiarygodne. Stosowane zapisy pozwalają podwyższyć opłaty ze względu na poziom inflacji w poprzednim roku do końca trwania umowy. Nie dają też abonentowi możliwości odstąpienia od umowy. Zarówno UOKiK jak i UKE prowadzą w tej sprawie postępowania. MiejscowośćToruń -
~Czarny / 2022-03-24 10:50
-Wniosek o przeniesienie usług na nowy adres 17.02.2022 - bez odpowiedzi do tej pory
-wieczna usterka na koncie klienta przez co nie można nic zrobić - czekam na naprawienie od 38 dni żeby przenieśli usługę - brak odpowiedzi
-ponowienie wniosku - brak odpowiedzi
-reklamacja rachunku - brak odpowiedzi
-proba rozwiązania umowy - odpowiedź "zapłaci Pan 1670zl kary umownej lub do końca trwania umowy będzie pan uiszczał opłatę która jest na rachunku w strefie klienta "
Za co mam płacić skoro niczego od was nie mam ?
Czekamy na 1 rozprawę w sądzie, inaczej się nie daZaletyBrak jakichkolwiekWady-dzial techniczny
-opiekun budynku
-technik
-infolinia
-dzial pomocy
-dzial reklamacji
-brak odpowiedzi na pytania
-brak odpowiedzi na oficjalne maile
-wiecznie wieszający się dekoder -na starym mieszkaniu oczywiście
-intenet nie osiągał nawet 20mbps - mam filmikMiejscowośćPiaseczno -
~Czaro / 2023-09-22 17:08
proszę sobie przeczytać: https://www.tabletowo.pl/vectra-abonament-na-telefon-komorkowy-promocja/
Ogólnie od vectry z daleka, omijać szerokim łukiem
Konsultaci po poproszeniu o połączenie z przełożonym lub kimś kto ma jakiekolwiek uprawnienia w tej firmie przełączają Cię na robota XD, darujcie sobie ludzie jakiekolwiek umowy z nimi.
Mam jeszcze internet w multimedii, ale rezygnuje z końcem umowy bo MM została przejęta przez grupę Vectra.
ZaletybrakWadyKrętacze i cwaniaki -
~Czesia / 2023-02-06 18:16
Internet strasznie slaby i niestabilny. Podczas oglądania TV ciągle rozłącza. Obsługa klienta na infoli poniżej krytyki. Ciagle powtarzanie tych samych slow jak mantra i nie dopuszczenie do slowa.Gdy zawieralam umowe nie informowano mnie o dodatkowych kosztach w postaci aktywacji za coś czego nie chciałam i nie zamawiałam. Pakiet za 0 zł ale trzeba płacić aktywację. Jak dla mnie to... ZaletyŻadneWadyWszytko co tylko możliwe
Nie polecamMiejscowośćCzęstochowa -
~Człowiek / 2024-01-25 10:39
Firma vectra poniża swoich Klientów poprzez weryfikcje w postaci sztucznej inteligencji-rozmowa z "wirtualną asystentką"to ponizanie człowieka bo jaki jest problem że kiedy połaczy mnie juz z asystentem ten ma przed sabą monitor i moze dokonać weryfikacji samodzielnie? człowiek/człowiek NIE Człowiek/maszyna.Mam nadzieje że więcej Klientów podziela moje zdanie bo jezeli sie nie obudzimy to dojdzie do tego ze nie dodzwonimy sie po Karetke,Policje itd. A może do tego własnie ONI wszyscy dązą.VECTRA-OBSŁUGA KLIENTA TO DNO!!!!! ZaletyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"WadyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"MiejscowośćChorzów -
~D / 2019-09-09 22:16
Coraz gorzej. Ciągłe problemy z jakością świadczonych uslug. Nie polecam WadyCała masaMiejscowośćWarszawa -
-
~D / 2020-02-13 22:49
Najgorszy standard z jakim się spotkałam, a korzystałam z wielu dostawców. ZaletyBrakWadySameMiejscowośćWarszawa -
~D.B / 2022-05-11 16:36
Ciągle problemy z Vectra zmusiły mnie do wypowiedzenia internetu.Otrzymaliśmy wypowiedzenie po miesiącu ale Vectra dodatkowo naliczyła sobie za tydzień internetu tyle ,że tydzień wcześniej już usługa została wyłączona.Odradzam każdemu współpracę .To jest kpina jak pracuje ta firma . ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGdańsk -
~daffa / 2020-04-11 19:24
na początku jest dobry internet ale po dłuższym używaniu to jest najgorszy internet Zaletynie ma zaletWadycale wifiMiejscowośćBiała Podlaska -
~Dago / 2016-03-24 12:55
Ta cała Vectra to jest jakaś kpina. W zeszłym tygodniu zamówiłem przez internet ojcu tv, z terminem montażu na 22.03.2016 między 10-12. Ojciec czekał i czekał ... Postanowiłem zadzwonić z pytaniem co jest grane. Pan przez telefon powiedział, że faktycznie jest zlecenie złożone ale niestety nie wie co jest grane więc przekaże informację dalej i poprosi, by ktoś zadzwonił do ojca z wyjaśnieniem. Oczywiście nikt nie zadzwonił. Zatem postanowiłem drugi raz zadzwonić z pytaniem czy ktoś się pojawi. Tym razem Pani poinformowała mnie, że co prawda widzi zlecenie, niestety nie widzi w jakich godzinach instalacja usługi miała nastąpić więc zapewne nikt dzisiaj do ojca nie przyjdzie. Po kilku 'ciepłych' słowach z mej strony Pani zaproponowała nowy termin założenia tv. Poprosiłem ją oto, by umówiła monterów na dzisiaj, między 10-12 ... Przed momentem dzwoniłem na infolinię, dlaczego ? No otóż znowu nikt nie przyszedł. Pan, który odebrał potwierdził, że zamówienie widnieje w systemie, no niemniej był to wtorek między 10-12. Także pozdrawiam Vectrę i apeluje do szybkiego zwinięcia interesu. Zresztą przy takim sposobie funkcjonowania interes się zapewne sam rychło zwinie. ZaletybrakWadyw zasadzie całokształt, po mojej przygodzie z nimi, pytałem znajomych, którzy mają tę telewizję o opinie. W zasadzie jeden wielki "żal". Omijać z daleka szerokim łukiem
strona 120 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- nastepna »