Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Crazy / 2014-01-09 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. CHcialem rozwiazac umowe to sie dowiedzialem, ze 2 miesiace i kara!! Umowe mam do konca listopada tego roku, z pewnosia nie przedluze, podpisywalem z gwarancja ceny a podwyzka 5zl mnie nie ominela. Jakosc katastrofa, nie mowiac o obsludze.
    ZaletyBrak
    WadyNa wszystkich płaszczyznach
    7 lat
  • ~CRISU / 2023-02-11 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego scierwa internet tragiczny pingi wysokie
    Zaletybrak
    Wadywszystko co możliwe
    Miejscowośćpolska
  • ~Crs / 2018-03-06 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byle do końca umowy, cały czas trzeba restartować ruter, żeby wogóle był internet, wifi ma zasięg małego pokoju w bloku.
    ZaletyBrak.
    WadyPatrz wyżej.
    MiejscowośćRadom
  • ~csrss / 2022-10-26 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy Nie da się wypowiedzieć umowy
    MiejscowośćŻary
  • ~ctf / 2024-05-14 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    telewizja czasem ma zakłócenia i moment braku sygnału i obrazu po chwili się pojawia ale na krótko .biuro obsługi technicznej nie robi nic by poprawić sygnał awaria ma się sama usunąć .promocja dla abonenta ale tylko dla tego co ma dekoder 4k reszta nic zostaje pominięta zupełnie .oferowana promocja to kpiny są konkurencja oferuje więcej za darmo a tu trzeba płacić za to .pytanie gdzie w tym promocja ?
    Zalety niema
    Wadywszystko .brak kompetencji
    Miejscowośćkaklisz
  • ~customer / 2019-10-12 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    The most effective manipulation and responsibility-avoidance behavior is a trickery and cheating provided by telecom firm for consumers who bought "fair service and fee"
    Zalety!!!
    WadyCustomer service - wrongly and purposely have misrepresented about prices nearby Zamoyskiego street according to the internet installation service fee, is not “1 zloty”
    Do not believe customer service - be careful and watchful, it is not acceptable in western Europe and overseas like this "price behavior".
    MiejscowośćWarsaw
  • ~cx / 2024-01-02 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Informowanie o tym że kanał znika z oferty 1 01 2024 dw to jedno ale za to NIC .odkodowanie canal plus paczki reklamowane w grudniu 2023 / 2024 NIC .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta oraz obsługi technicznej . informowanie o zmianach i danie coś za coś już NIE .
    MiejscowośćKalisz
  • ~cx / 2024-01-09 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    informacji o tym że wydarzenia 24 zmienią nazwę na POLSAT NEWS POLITYKA od 10 01 2024 niema nic .abonent do wie się po fakcie .awarie sygnałów telewizji oraz radia obsługa techniczna nie robi NIC .cenna w górę ale jakości za tym nie idzie wcale .
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji o zmianie nazwy kanału 10 01 2024 .POLSAT news polityka zamiast wydarzenia 24
    MiejscowośćKalisz
  • ~cx / 2024-01-26 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    konkurencja daje promocje dla abonenta a tu nic .UPC daje cANAL + dla abonenta a vectra nie doda nic za darmo tylko kasa .oferta programowa kiepska nowych kanałów niema jak POJAWIĄ SIĘ TO ZAPCHAJ zapchaj dziura .sportowych kanałow nie dodadzą .
    Zaletyniema
    Wadybrak kompetencji w biurze abonenta .informowanie o zmianach nie istnieje .
    MiejscowośćKalisz
  • ~cx / 2024-02-07 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    widać vectra niema zamiaru poprawić oferty programowej oraz usług 2024 .najbardziej zależy im podnosić cenny ale jakości usług już nie .obsługa w biurze abonenta brak kompetencji jedynie wciskanie tego co żaden abonent nie chce . nowy kanałów niema w cale a od kodowanie w ramach okna odkodowanego nie istnieje wcale od lat.
    Zaletynie ma
    Wadybrak rzetelnej informacji o zmianach w ofercie programowej 2024 luty .
    Miejscowośćkalsz
  • ~cxf / 2024-03-20 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    widać brak informowania o zmianach w ofercie programowej 2024 .informowanie o zmianach w ofercie kanałowej cyfrowej vectra nie istnieje o zmianach abonent dowiaduje się po fakcie anie na piśmie od Operatora kablowego .abonent może zrezygnować i udać się do konkurencji .
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w obrazie ,oraz radiu .brak kompetencji w biurze abonenta w Kaliszu .
    Miejscowośćkalisz
  • ~Cxx / 2018-03-13 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie dziala przez pól roku i nawet technik nie przyjedzie
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Cypis / 2014-09-13 01:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyli mi internet w poniedziałek 7.09 o godz. 12., mimo, że technik miał być między godziną 9 a 11, przyszedł, ale po 11, kiedy to zbierałem się do wyjścia do pracy. Już to jakoś bym przebolał, ale kiedy wczoraj mi padł internet o godzinie 19:00, gdzie na 95% winny jest modem Cisco z Vectry, usłyszałem na infolinii, że do 24 godzin naprawią mi internet. W 22 godzinie awarii (około 17.) zadzwoniłem z pytaniem, kiedy będzie przywrócony mi internet, to kobieta z BOKu była zdziwiona, że żaden technik nie wziął tego zgłoszenia do realizacji. Obiecała mi, że ich pogoni i potwierdziła, że w ciągu 24 godzin muszą usunąć awarię, i potwierdziła że mam dzisiaj czekać na technika. Oczywiście on nie przyszedł, bo raczej bym nie pisał tego posta. Dlatego po 19 zadzwoniłem znowu do BOKu i teraz na moją informację, że upłynęły 24 godziny usłyszałem od kobiety, że nie mają takich praktyk, bo wg regulaminu muszą naprawić usterkę w nieokreślonym czasie, ale tak aby można ją było nazwać w "możliwie najkrótszym". Przełączyła mnie jednak do technika z infolinii i tu usłyszałem, że mają 24 godziny, ale 24 godziny robocze jednego technika. Czyli teoretycznie bo wypada weekend, naprawy (czyt. wymiany modemu !) się mogę spodziewać we wtorek.
    Oni już złamali swój własny regulamin i tym samym umowę, bo w punkcie 4.2 jest zapis:
    "Dostawca Usług gwarantuje dla wszystkich Usług, w tym Usług telekomunikacyjnych minimalne poziomy jakości:
    ...
    Bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia Usług od 90%"

    W moim przypadku od poniedziałku do awarii w czwartek (11.09) upłynęło 79 godzin świadczenia usługi. Czyli do godziny 19 w piątek 12.09 (kiedy to mieli usunąć początkowo usterkę), w sumie czas trwania umowy wyniósł 103 godziny. Co oznacza, że bezprzerwowy czas dostępności/świadczenia usługi wychodzi około 75%, z każdą godziną wartość ta maleje.

    Najbardziej z tego wszystkiego wkurzają kłamstwa z BOKu o tych 24 godzinach i cyniczne ton technika jak sobie wymyślił 24 godziny robocze.

    Mógłbym na podstawie złamania przez nich regulaminu w punkcie 4.2, wystąpić o rozwiązanie umowy z winy operatora. Jednak mam lepszy sposób i szybszy, mianowicie nie minęło 10 dni od podpisania umowy u mnie w mieszkaniu, więc dostaną na swoim blankiecie dostarczonym z umową oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług. Czyli - BUJAJ SIĘ VECTRA ! Szybko daliście mi się poznać, dobrze że w tym okresie 10 dni.
    Zaletyżadnej nie stwierdziłem w ciągu 100 godzin od uruchomienia usługi
    Wadykłamstwa na infolinii, kosmiczny czas reakcji na awarię modemu
    5 dni
  • ~Czarmar / 2024-02-22 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Firma stosuje mocno wątpliwe, a prawdopodobnie nielegalne zapisy w umowach, nazywane klauzulą inflacyjną. Przez wielu klauzulą ta jest traktowana jako klauzula niedozwolona (abuzywna). Ceny za usługi podawane podczas podpisywania usługi nie są wiarygodne. Stosowane zapisy pozwalają podwyższyć opłaty ze względu na poziom inflacji w poprzednim roku do końca trwania umowy. Nie dają też abonentowi możliwości odstąpienia od umowy. Zarówno UOKiK jak i UKE prowadzą w tej sprawie postępowania.
    MiejscowośćToruń
  • ~Czarny / 2022-03-24 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    -Wniosek o przeniesienie usług na nowy adres 17.02.2022 - bez odpowiedzi do tej pory
    -wieczna usterka na koncie klienta przez co nie można nic zrobić - czekam na naprawienie od 38 dni żeby przenieśli usługę - brak odpowiedzi
    -ponowienie wniosku - brak odpowiedzi
    -reklamacja rachunku - brak odpowiedzi
    -proba rozwiązania umowy - odpowiedź "zapłaci Pan 1670zl kary umownej lub do końca trwania umowy będzie pan uiszczał opłatę która jest na rachunku w strefie klienta "

    Za co mam płacić skoro niczego od was nie mam ?

    Czekamy na 1 rozprawę w sądzie, inaczej się nie da
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    Wady-dzial techniczny
    -opiekun budynku
    -technik
    -infolinia
    -dzial pomocy
    -dzial reklamacji
    -brak odpowiedzi na pytania
    -brak odpowiedzi na oficjalne maile
    -wiecznie wieszający się dekoder -na starym mieszkaniu oczywiście
    -intenet nie osiągał nawet 20mbps - mam filmik
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Czaro / 2023-09-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    proszę sobie przeczytać: https://www.tabletowo.pl/vectra-abonament-na-telefon-komorkowy-promocja/
    Ogólnie od vectry z daleka, omijać szerokim łukiem

    Konsultaci po poproszeniu o połączenie z przełożonym lub kimś kto ma jakiekolwiek uprawnienia w tej firmie przełączają Cię na robota XD, darujcie sobie ludzie jakiekolwiek umowy z nimi.
    Mam jeszcze internet w multimedii, ale rezygnuje z końcem umowy bo MM została przejęta przez grupę Vectra.

    Zaletybrak
    WadyKrętacze i cwaniaki
  • ~Czesia / 2023-02-06 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet strasznie slaby i niestabilny. Podczas oglądania TV ciągle rozłącza. Obsługa klienta na infoli poniżej krytyki. Ciagle powtarzanie tych samych slow jak mantra i nie dopuszczenie do slowa.Gdy zawieralam umowe nie informowano mnie o dodatkowych kosztach w postaci aktywacji za coś czego nie chciałam i nie zamawiałam. Pakiet za 0 zł ale trzeba płacić aktywację. Jak dla mnie to...
    ZaletyŻadne
    WadyWszytko co tylko możliwe
    Nie polecam
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Człowiek / 2024-01-25 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma vectra poniża swoich Klientów poprzez weryfikcje w postaci sztucznej inteligencji-rozmowa z "wirtualną asystentką"to ponizanie człowieka bo jaki jest problem że kiedy połaczy mnie juz z asystentem ten ma przed sabą monitor i moze dokonać weryfikacji samodzielnie? człowiek/człowiek NIE Człowiek/maszyna.Mam nadzieje że więcej Klientów podziela moje zdanie bo jezeli sie nie obudzimy to dojdzie do tego ze nie dodzwonimy sie po Karetke,Policje itd. A może do tego własnie ONI wszyscy dązą.VECTRA-OBSŁUGA KLIENTA TO DNO!!!!!
    ZaletyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"
    WadyJedna-firma bardzo szybko odpycha klientów poprzez "wirtualną asystentkę"
    MiejscowośćChorzów
  • ~D / 2019-09-09 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz gorzej. Ciągłe problemy z jakością świadczonych uslug. Nie polecam
    WadyCała masa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~D / 2020-02-13 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy standard z jakim się spotkałam, a korzystałam z wielu dostawców.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016