Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bobi7 / 2017-09-15 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA to firma która daje internet po kablu i WIFI ale nie dają gwarancji na wifi. Mam net 150mb a łącze faluje od 10mb do 130mb stabilność zerowa.WIFI z modemu ma zasięg 5 metrów. ODRADZAM!!!!
  • ~Bobiik76 / 2018-03-28 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia żenada naliczają za co tylko mogą a usługi mają kiepskie po wygaśnięciu umowy jeszcze mam do spłacenia 400 zł a to za to a to za tamto ludzie błagam wszędzie tylko nie u nich
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie związane z obsługą klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Bobo / 2024-09-22 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle przerwy netu i tv. Za często. Ostrzegam przed korzystaniem z usług Vectry. Amatorzy, oszuści. Powinni zniknąć z rynku.
    ZaletyŻadnych
    WadyIstnienie tej firmy
    MiejscowośćKalisz
  • ~Bogdan / 2023-09-08 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo pod każdym względem. Internet mam na 600mb, jest na 270 maxymalnie, nagrywanie KATASTROFA/ zniknie nagrań/ brak możliwości nagrywania w chmurze. Byłem w nc+ 12 lat beż problemu.
    Reklamacje zgłaszam ponad 20 razy, rozmowy z konsultantem, wizyty technika, i co, nic.



    OMIJAJCIE TĘ ,,FIRMĘ'' SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    MiejscowośćZamość
  • ~Bogdan / 2023-09-29 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy istnieje spór zbiorowy w związku z koszmarnie działającym internetem i TV i nagrywarką

    Bogdan Kukieła
    Zamość Chętnie dołączę
    ZaletyBrak
    WadyBez liku
    MiejscowośćZamość
  • ~Bogi / 2023-04-04 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oparta nie oszustwie Reklamacje czyta opieszale i bez zrozumienia. Wymusza tzw. opłaty karne za opóznienia zwrotu sprzętu, chociaż nie informuje wcześniej o dacie jego zwrotu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bogumił / 2021-07-25 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO nie ma co się oszukiwać - dno do kwadratu. Infolinia nie ma żadnych ofert dla klienta, który od początku jest z nimi, na weekend Vectraonlinie nie działa - masakra
  • ~Bogusław / 2024-01-12 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, gorzej niż źle. Naciągacze mówią co innego niż faktycznie się otrzymuje. Infolinia masakra, przełączają na reklamacje a faktycznie wracamy na początek połączenia. Masakra. Internet muł 100 letni, przepraszam nie chcę obrazić przyzwoitego zwierzątka.
    Zaletybrak zalet, żenada
    Wadyinfolinia na poziomie "0"
    MiejscowośćKielce
  • ~Boguss / 2017-09-01 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety dałem sie naiągnąć na Vectre. zacząłem żałować bardzo szybko, zawsze jakiec problemy, a to zmieniają sobie kanały telewizyjne jak im sie podoba, bez żadnej informacji, albo problemy z internetem. prędkość żałosna!!!! zazwyczaj na poziomie 2-3 Mbit!!!! bardzo często przerwa w dostawie internetu po licznych telefonach do vectry i ciągłym awanturowaniu się wciąż słyszałem to samo. " u nas wszystko jest dobrze, z pewnością wina leży po pańskiej stronie. możemy przysłać osobe do sprawdzenia połączenia ale odpłatnie"

    NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE niebądzcie tak głupi jak ja nie dajcie sie naciągnąć !!!!
    Zaletybrak
    23 miesiące
  • ~Bolek / 2018-02-16 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Nie polecam. Niejasne formy i kwoty płatności, nieuwzględnianie reklamacji, słaby zasię wifi
    Zaletybrak
    WadyNiestabilne łącze, rwanie się obrazu w TV
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bolek / 2018-02-19 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka ściema, bryndza itd.
    Nie ma sensu angażować się więcej .
    Zaletybrak
    WadyPłacisz przelewem wcześniej , po jakimś czasie wystawiają ci fakturę, że masz niedopłatę. Żądasz bilingu opłaconych faktur a tam wykazują NADPŁATĘ. Pomimo to nadal przysyłają ci faktury z NIEDOPŁATĄ.95% programów można mieć z telewizji naziemnej. Za dekodery płacisz jak za wodę. Szajs.
  • ~BOLO / 2023-06-16 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO I KUPA...........................................
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Borsuk / 2017-06-18 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim skorzysta się z usług Vectry warto się dwa razy zastanowić i warto uczyć się na błędach innych. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda super, oferta fantastyczna, lepsza niż u konkurencji, sprzedawca cudotwórca, taniej niż na rynku, jednak jak przyjdzie co do czego zaczyna się robić 'ciekawie'. Na moim przykładzie: Pan Zbigniew M, sprzedawca "cudotwórca" obiecuje umowę na 12 miesięcy, w tym przez 4 miesiące promocja, wszystko wygląda świetnie, do momentu montażu. Montaż dostępny tylko w ciągu dnia, więc biorę urlop, przyjeżdża monter, czytam umowę i ciężko się domyślić co artysta miał na myśli, gdyż w umowie nie ma wprost kwoty miesięcznego zobowiązania, jest za to cudowna tabelka. Okazuje się, bo na szczęście monter wie jak to czytać, że według tajemniczej tabelki okres zobowiązania to 24 a nie 12 miesięcy i faktycznie jakieś tam rabaty na 4 miesiące są, ale za to magicznie w ofercie jest telefon, który nie był zamawiany i który oczywiście dodatkowo kosztuje. Dzwonimy razem do "cudotwórcy" z telefonu montera, bo mojego telefonu nie odbiera. "Cudotwórca" prosi, żeby instalować a on przyśle aneks, monter doradza, żeby nie instalować, więc nie instalujemy. Pan Zbigniew obiecuje, że poprawi umowę, więc znów biorę urlop i czekam na kolejną instalację. Dzwonię do Pana Zbigniewa i dopytuję czy na pewno sprawdził umowę, zapewnia, że tak i że teraz wszystko jest ok. Przyjeżdża monter (w innych godzinach niż ustalaliśmy bo "cudotwórca" źle poinformował) a tu umowa owszem na 12 miesięcy i bez telefonu, ale za to bez rabatów. Dzwonimy do "cudotwórcy" i dowiadujemy się, że było dobrze a jeśli jest źle, to przez koleżanki, bo nowe i się pomyliły, jest środa, więc on w poniedziałek dostarczy mi aneks do umowy i niech montujemy. Z niezrozumiałych powodów wierzę w te gadki i zgadzam się, bo przecież jak zapewnia, jeśli nie dostarczy aneksu, mogę zupełnie bez ŻADNYCH kosztów odstąpić od umowy. W skrócie, mija 12 dni od montażu, aneksu oczywiście nie ma, Pan Zbigniew nie odbiera telefonu a jak dzwonię z innego twierdzi, że przecież przekazał sprawę koledze/ koleżance, no ale sprawdzi i oddzwoni. Naturalnie nie oddzwania. Vectra przyjmuje reklamację, ale oczywiście nikt jej nie rozpatruje w ciągu obiecanych 48 godzina, ani w ogóle. Odstępuję więc od umowy w ostatnim możliwym dniu (naiwnie czekając, że może jednak dadzą warunki, które obiecali) i tu kolejna niespodzianka. W skrzynce mailowej znajduję fakturę, na zawrotną kwotę, której w żaden sposób nie jestem w stanie rozszyfrować. Na infolinii dowiaduję się, że kwota wynika z obciążenia mnie kosztami nie tylko abonamentu (oczywiście bez rabatów, bo ich nie ma) i aktywacji (2 x 49 zł), ale również instalacji (99 zł), bo monter (dodam z własnej inicjatywy i nie uprzedzając mnie o koszcie z tym związanym) przeniósł kostkę, a to kosztuje. Nikt mnie o tym koszcie nie uprzedził, ani Pan Zbigniew ani monter, w samych warunkach umowy też go nie ma, ale faktycznie jest w jednym z załączonych cenników, drobnym drukiem jako warunkowy koszt dodatkowy. Stanowisko Vectry nie jest jednoznaczne co do konieczności poniesienia przeze mnie tego kosztu, w zasadzie jest 2:1, Pan Zbigniew i Pani na infolinii twierdzą, że nie ponoszę kosztu, Pan od faktur twierdzi, że ponoszę. Zakładam, że skończy się w sądzie. Już raz, wiele lat temu naciągnęli mnie na 350 zł kary za odstąpienie od niezgodnie z prawem przedłużonej przez nich na czas określony umowy (słynna sprawa stosowania klauzul niedozwolonych, za co dostali karę od UOKiK), drugi raz nie ustąpię. Podsumowując, klient naciągnięty, sprzedawcy zadowoleni. Współpracy ani z Panem Zbigniewem M ani z Vectrą nie polecam. Dodam, z krótkich obserwacji, że jakość samej usługi średnia, WiFi zanikało, dekoder PVR w ciągu 40 minut potrafił się resetować 4 razy. Ogólnie nie polecam, po co sobie dostarczać takich atrakcji i to za własne ciężko zarobione pieniądze. Finalnie nawet się cieszę, konkurencja spisuje się zdecydowanie lepiej i za, jak się okazuje niższą cenę przy umowie na czas nieokreślony.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadySłaby sprzęt pvr, awaryjne WiFi, wprowadzanie klienta w błąd, słaba obsługa klienta, brak informacji o opłacie za instalację, wysokie koszty aktywacji
    Czas korzystania niespełna 2 tygodnie (odstąpienie od umowy), koszt aktywacji (2x 49 zł), dodatkowo koszt instalacji (99 zł), kupno u przedstawiciela (tzw. opiekun budynku) Pana Zbigniewa M.
  • ~Boski1983 / 2014-06-11 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle jakieś problemy z szybkoscia internetu w tv bledy e8 e13 i inne cuda , notoryczny brak usługi w 23-5 godz(niby konserwacja ale ile mozna)
    konsultanci niekompetentni.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bossard / 2016-07-13 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Karczew Ługi - od wczoraj 12-07-2016 - Brak internetu, co x tego że dali mi w promocji 100MB skoro nie mogę z niego korzystać. Na infolinii powiedzieli że jestem pierwszą osobą która to zgłasza. Technik zaś przyjedzie sprawdzić problem jak będzie mógł.
    Odszkodowanie za brak usługi jest śmieszne - jak dobrze pamiętam poniżej 1zł za dobę.
    Porażka, żałuję że przedłużyłem umowę.
    Wadynie działające usługi - często
  • ~bot z czata / 2019-12-20 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w godzinach porannych działa „jako-tako”. Wieczorami i w weekendy praktycznie nieużywalny. Prędkość na umowie 100 Mbps a realna prędkość w godzinach szczytu to około 10 Mbps w porywach do 30. Łącze wyjątkowo niestabilne, w godzinach wieczornych i w weekendy wysoki ping praktycznie uniemożliwiający grę online. Nagłe zmiany parametrów, w jednej chwili wyśmienity ping 10ms by po chwili skoczyć do 200ms. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony BOK, techników czy osób obsługujących czat na facebooku. Te same regułki powtarzane wszystkim klientom przy każdej okazji. Kiedy udają, że chcą pomóc najpierw pada pytanie czy aby na pewno pomiar wykonywany jest na kablu. Później chcą wyniki z winMTR i zrzuty ekranu z pomiarów prędkości łącza. Do tego jak wyniki są złe to macie im zrobić to samo w trybie awaryjnym. Jeśli wciąż macie dla nich złe wiadomości to umówia Wam technika, który nigdy sie nie zjawi a w prywatnej rozmowie przy okazji wymiany routera, potwierdza, że nie jest w stanie nic pomóc. Że potrzebna jest modernizacja infrastruktury oraz brak jest zasobów dla wszystkich chętnych w godzinach szczytu. Technika mogą Wam umawiać 3 razy a on i tak się nie zjawi. Jeśli macie słabe nerwy odradzam jakikolwiek kontakt z obsługujacymi czat na facebooku. Oni wszystko rozumieją, oni we wszystkim pomogą. Problem w tym, że absolutnie nic z ich pomocy nie wynika. NIC! Internet po ich „pomocy” działa dokładnie tak samo jak przed. Polecam za to TV od nich, praktycznie brak problemów.
    ZaletyZalet internetu z Vectry nie stwierdzono.
    WadyWyjątkowo niestabilny internet.
    Bardzo niskie prędkości po południu, wieczorami i w weekendy.
    Bardzo wysoki i wyjątkowo zmienny ping we wspomnianych wcześniej porach.
    W mojej lokalizacji ich internet nadaje się do używania wyłącznie rano i bardzo późno w nocy.
    Pomoc w rozwiązywaniu problemu wolnego i niestabilnego internetu nie istnieje.
    MiejscowośćNidzica
  • ~bozena / 2017-12-01 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Do biura obsługi nie można dodzwonić się . Internet zamiast 150 Mb przeważnie 35 - 45 mb .Cena żadna rewelacja .Odbiorcy z dużym stażem traktowani jak piąte koło u wozu . Liczy się zdobywanie kolejnych na tzw. promocje . Dziękuję .
  • ~Bozena / 2020-12-15 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne badziewie. .przez telefon wciskają kanał elewen, chcesz czy nie to i tak masz i musisz za niego płacić bo nie zaregowales wciągu dwóch tygodni a jak mialam reagować skoro nie wiedziałam ze to gówno mi włączą
    Zaletybrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Bożena / 2018-11-14 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jakiego znam. Obsługa klienta do bani jedyną odpowiedź jaką udzielają to nie mam możliwości. Internet 100 MB a jak osiągnie się 40 MB to już sukces. Telewizja pakiet platynowy a co drugi kanał brak sygnału. Nie mówiąc już o niedbałości o klienta. Zrobiłem przelew ktoś zapomniał zapomniał zaksięgować dowiedziałem się dopiero jak mi programy zakodowały dzwoniłem 40 razy i nie ma kompetentnej osoby do usunięcia błędu. Jedyne to przepraszamy za błąd do 7 dni odblokujemy, ale kasa biorą za cały miesiąc, bo przecież oni tylko zapomnieli.
    Zaletybrak
    Wadyniedbałość o klienta,lekceważenie klienta,
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Bożena / 2020-07-18 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam tej firmy. Jest nastawiona tylko na zysk. Podpisałam umowę na TV oraz internet w miejscowości Dęblin w dodatkowym mieszkaniu po rodzicach. Nie zdążyłam skorzystać ani z internetu ani z TV. Od chwili pandemii koronawirusa nie jeżdżę do mieszkania,nikt w nim nie mieszka, prąd jest wyłączony. Z powyższych przyczyn nie korzystam z TV oraz internetu. Co miesiąc płacę nadal 79,99 zł. Zwróciłam się do Vectry z prośbą o obniżenie kwoty abonamentu.Otrzymałam formalną odpowiedź, że obowiązuje mnie zawarta z VECTRĄ umowa i do jej zakończenia tj. 30 listopada 2021 roku mam płacić całą kwotę..Dla mnie to duży koszt, ponieważ jestem emerytką co próbowałam przekazać w swojej prośbie VECTRZE. Zapłacę całą kwotę, ale zaraz po zakończeniu umowy zrywam kontakt Z VECTRĄ. Absolutnie odradzam Państwu tę formę. .
    Zaletybrak
    Wadyfirma nastawiona wyłącznie na zysk, drenaż kieszeni klienta
    MiejscowośćDęblin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016