Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4512 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-06-29 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja z jaką miałam do czynienia. Naciągają klientów na kasę. Konsultant przez telefon obiecuje A na fakturze jest co innego
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anna / 2020-07-29 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy kłamią i mimo telefonicznych ustaleń zawierają umowy na usługi, których się nie zamawia. Strach w ogóle odbierać telefon od nich, bo nie wiadomo za co beda kazali płacic.
    ZaletyJakość usług
    WadyFatalny dobór pracowników, chyba że szkolą ich, by kłamali i wrabiali ludzi w umowy.
    MiejscowośćPiła
  • ~Anna / 2021-01-12 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
    MiejscowośćŚcinawa
  • ~Anna / 2021-11-23 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogłam korzystać z Internetu bo był jego brak A co wiązało się z moją pracą więc nie pracowałam, nie mogłam zarabiać pieniędzy co również wiąże się z problemami u szefa !!!Nigdy nie wykupie już Internetu w Vectrze.
    WadyCzęste awarie
    MiejscowośćRadom
  • ~Anna / 2021-12-03 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!
    PRZY PROBLEMACH TECHNICZNYCH NIE MA POMOCY ZE STRONY OBSŁUGI KLIENTA!
    OBSŁUGA JAK PRZY "FIRMIE KRZAK" CZYLI ŻADNA
    WadyBrak pomocy że strony obsługi klienta, i obsługi technicznej. PODPISANA UMOWA TO PŁAĆ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2021-12-09 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydalabym opinie, ale technik nawet się nie pofatygowal. Nie zadzwonił, że go nie będzie. Dno.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Anna / 2022-02-22 11:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nigdy się nie pofatygowalam o pisanie opinii o takich rzeczach jak operator telefonii komórkowej ale tutaj było ewidentnie przegięcie . Postanowiłam przenieść numer z Play do Vectry bo wychodziło kilka złotych taniej... I zostałam na dwa dni odcięta od telefonu kompletnie. Drugi dzień z rzędu mi mówią żebym czekała jeszcze 24 godziny bo mi nie aktywowali jakiegoś pakietu. Żenada, jedyne co mnie ratuje je to telefon służbowy który nie jest w tej cholernej sieci
    WadyBrak możliwości wykonywania połączeń
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Anna / 2022-05-23 02:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Lubicie jak wam ktoś wciska pauze co 5 min podczas oglądania to polecam Vectre. Z internetu mozna korzystac jakies 30 min dzienie. Oczywiście na raty i pod warunkiem ze sie załączy.
    ZaletyBrak
    WadyUporczywe przerwy w dostawie internetu, brak odpowiedzi na zgłoszenia o usterkach.
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Anna / 2022-08-01 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca usług w Polsce - uciekać! Nie miałam wyjscia, musialam wziąć Vectra (tylko ten dostawca osiagalny w okolicy). Gehenna z zamówieniem usługi, koszmar podpisania umowy. Na końcu okazało się że zostałam oszukana (zamiast umowy na 1 rok, wcisnęli mi na 2 lata).
    ZaletyNie rozpoznałam
    WadyPrzerwy w dostępie do internetu, obsługa klienta zło wcielone (brak kompetencji, chamstwo, niska kultura osobista)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2022-08-02 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny skandal. Pani w obsłudze jest bezczelna! Zażądaliśmy odsłuchania rozmowy telefonicznej i słychać w niej wyraźnie, że rezygnujemy i że przyjmują rezygnacje. Mimo to dalej pobierali pieniądze. Mimo, że Pani słuchała jej razem z nami powiedziała, że trzeba napisać reklamacje. Może zostanie rozpatrzona. Ani przyznania racji, Pani powiedziała że nie będzie przepraszać bo to przecież nie ona mi to zrobiła. Nie polecam. Piszmy oceny. Niech poprawią jakość usług albo znikną z rynku.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGłogów
  • ~Anna / 2023-02-03 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zwrocie sprzętu naliczaja karę za uszkodzony sprzęt, szkoda że nie przychodzi Pan monter i nie odbiera sprzętu, no ale nie było by naliczenia kary, a jeżeli chodzi o internet to tragedia????NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćKielce
  • ~Anna / 2023-12-05 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługę VECTRY można określić tylko jednym mianem: dno i kupa wodorostów. Jeszcze nie podpisałam umowy, montaż umówiony, nikt się nie pojawił, zero kontaktu. Jak chciałam się dowiedzieć czy ktoś się w ogóle pojawi, to odezwał się do mnie jakiś człowiek, który rzekomo "po koleżeńsku" będzie dokonywał montaży za montera Vectry, bo tamten jest chory. i oczywiście montaż w innym terminie, wyznaczonym przez owego Pana, bo on pracuje i nie ma czasu, więc nikogo nie obchodzi kiedy ja mogę. Przekazano moje dane, numer telefonu i umowę osobie postronnej, nieuprawnionej. Gdzie tu mowa o ochronie danych osobowych? Chyba gdzieś to zgłoszę. Porażka, dobrze że udało się zrezygnować zanim podpisałam umowę. Nikomu nie polecam, a czytając komentarze tutaj, to dziękuję za tę chorobę montera, bo grubo bym się wpakowała.
    Zaletyjedyny światłowód w moim bloku
    Wadyobsługa klienta, niekompetencja,
    MiejscowośćZduńska Wola
  • ~Anna / 2024-04-03 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Estetyka montażu na niskim poziomie , po zgłoszeniu sprawy uznali ,że nie mają obiekcji i oddalili reklamację . Przedstawiciel ma niską kulturę osobistą.Bardzo nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, zainteresowania ,
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2025-05-12 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Skierniewce najgorsze co może być. Obsługa klienta na poziomie 0 panie nie maja zielonego pojęcia o swojej pracy. Umowe dawno wypowiedziałam a nadal nie chcą przyjąc zwrotu sprzetu, twierdzą ze umowa TRWA. Wciąż nękaja ponagleniami do zapłaty jak człowiek dawno ma wszystko opłacone, odmawiają wydruku zapłat z konta. Obsługa niekompetentna, opryskliwa. Wysyłanie potwierdzeń zapłaty nic nie daje, ponaglenia są nadal i emaile od jakiś windykacji firm krzaków. Nie polecam nikomu
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~anon / 2016-10-05 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na świecie, kompletna beznadzieja, dostawcy traktują klienta jak idiotę blokując choćby zmianę kanału Wi-Fi czy też najprostsza możliwość zmiany SSID. Szczerze mówiąc jeśli miałbym wybrać nie chciałbym w ogóle mieć internetu niż mieć ten z vectry...
    2 lata
  • ~Anon / 2017-07-28 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekanie na naprawię ponad tydzień, pochodzenie do klienta i jakość usług
    ZaletyBrak
    WadyPochodzenie do klienta, jakość samego routera czy internetu
    5 lat
  • ~Anon / 2021-08-01 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ten jest tragiczny. Jeśli kupujesz go z myślą o graniu to lepiej poszukaj innego dostawcy. Jakość połączenia od marca jest tak słaba, że uniemożliwia komfortowe korzystanie z internetu a o graniu nie ma mowy ze względu na czynniki, które wymieniłem poniżej.
    ZaletyBrak
    WadyNieustanne problemy ze stabilnością
    Skaczący ping co 10 sek do 100
    Skaczący packet loss do 50% co parę sekund
    Internet potrafi się wyłączać kilka razy dziennie
    Internet nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości przez operatora (zazwyczaj jest ona 2x mniejsza i niestabilna)
  • ~Anon / 2024-06-14 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca, internet przestaje działać minimum raz w tygodniu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRacibórz
  • ~anonim / 2023-08-01 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    chujki wyludzaja pieniadze, same problemy z tym ich smiesznym internetem
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~anonym / 2023-01-23 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serdecznie nikomu, internet niby światłowodowy, mogą sobie wyłączyć go od tak do 24h nie powiadamiając nikogo o tym, obsługa klienta działa jak by chciała a nie mogła zamiast rozmowy z konsultantem jest rozmowa z jakimś śmiesznym botem przez którego nie da się dostać do konsultanta żeby wyjaśnić problem. Kompletne DNO usługowe nie polecam nikomu ten firmy i ich produktów, omijajcie to szerokim łukiem
    ZaletyBRAK
    WadyISTNIEJE
    MiejscowośćNowy Sącz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1301