Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2025-02-16 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu i telewizji. W ciągu roku ponad 100 razy zgłaszany problem żeby usługi zaczęły poprawnie działać,i nic z tego- jak by nie widzieli zgłoszeń.Nie mogę się doczekać końca umowy z tą firmą! Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
  • ~andrzej k / 2016-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka lipa banda złodziei naciągająca na szybki internet szarych obywateli
    Zaletyżadnych
    Wadywiecznie zerwane połączenia zgłoszenie awarii jest nie możliwe tylko oczekiwanie na operatora trwa kilkanaście minut . Ludzie nie podpisujcie umów z tą firmą a kto może niech ucieka z niej bo to szkoda zdrowia i nerwów
  • ~Andrzej Szostak / 2023-11-10 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez przerwy jakies problemy. Gdy w koncu udowodnilem ze internet raz jest a trzy razy nie ma to kazali mi sprawdzic kable. JA MAM SPRAWDZAC ICH KABLE! NA KOLANACH! Nawet idiota dojdzie do wniosku ze jezeli internet raz jest a trzy razy nie ma to przyczyna jest wczesniej a nie w kablach u mnie. Place ogromne pieniadze za ten smiec ktory do mnie dociera od czasu do czasu a oni nazywaja internetem. Rozwazam droge sadowa bo zostal mi rok umowy. Moze oplacac sie zerwanie umowy w sadzie i jestem pewien ze nastepni tez beda w takiej sytuacji. Trzymajcie sie jak najdalej od tych oszustow. Najgorsza satelita jest 100 razy lepsza od vectry!
    ZaletyNIE MA ZALET
    MiejscowośćGorzów Wielkopolski
  • ~andzia / 2018-09-17 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo nie mila obsługa.Ciagle jakieś awarię.Internet bardzo wolny
  • ~aneta / 2020-01-10 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, żenada, kpiny z klienta. Oby zdechli z głodu kiedy wreszcie to gówno upadnie.
    Zaletyżadnych
    WadyWszystko począwszy od jakości usług, która nie istnieje, bo są ciągłe awarie po bezmózgowie debili z infolinii.
  • ~Aneta / 2021-11-23 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy od dwoch miesiecy mieszkam pod innym adresem a oni wystawiaja mi non stop faktury za stary adres i nowy. Sprzet stary zdany adres zmieniany a non stop naliczaja dwa adresy. Telefon zablokowali miesiac juz nie mam a ci non stop naliczaja abonenty. Do tego jak dzwoni sie do biora to czlowieka maja za nic traktuja jak smiecia. A nowego adresu wogole nie chca zmienic
    ZaletyNie ma zalet czlowiek staly klijent od czterech lat a maja go w tylku
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Aneta / 2022-11-08 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i jeszcze raz oszuści! Przestrzegam! Polecam się raz kolejny zostałam oszukana a usługi tragedia
    MiejscowośćGliwice, ŚLĄSKIE
  • ~Angelika / 2021-11-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma 3razy wystawiła nas do wiatru. Umawialiśmy się na konkretny dzień i przedział godzinowy, nawet nie pofatygowali się zadzwonić do klienta i poinformować, że nikt nie przyjdzie w celu zainstalowania telewizji. Tym samym zostaliśmy 3tygodnie bez telewizji. Zamówienie miało miejsce zarówno internetowo, jak i telefonicznie. Ponadto w oddziale Vectra wzięto od Nas numer kontaktowy i do dzisiaj nikt się nie odezwał.

    Nie polecam tej firmy.
    Szkoda czasu.
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymywanie terminów realizacji
    MiejscowośćRybnik
  • ~Angelika / 2022-05-24 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Ciągle przerwy w dostepie do intrnetu,a zatem i też telewizji. Od pół roku nie można doprosić się wizyty serwisanta. Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyVectra
    MiejscowośćPrzychowa
  • ~angiel / 2017-11-23 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Od 19.11 mama kłopoty z pocztą elektroniczna Zgłaszałem awarie przez ich stronę www do Biura obsługi Klienta . Mija 4 dni i żadnej reakcji. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Nikt nie odbiera telefonów mimo kontaktów o każdej porze dnia i oczekiwaniu nawet ponad godzinę . Czy ktoś tam pracuje? Po prostu lekceważ klientów. Arogancja i pewność siebie. Nic nam nie zrobicie. jesteśmy monopolistami i tak damy radę.. Jeżeli jest awaria to solidna firma informuje np. przez sms. Postanowiłem napisać do Prezesa firmy ale nie wiem
    czy to poskutkuje i czy skarga zostanie przekazana bezpośrednio.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~AngryBurd / 2018-10-26 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Avoid these cheaters, worse company ever, cheated me all the time, support is not responsive, people on phone drop calls, no respect for the clients
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ania / 2015-01-25 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści!!! zerowy kontakt,całkowite lekceważenie klienta! podpisywałam umowe z Jarsatem,niby przejeła firma vectra .Kończy tzn skończyła mi się umowa w grudniu .Wysłałam listem poleconym wypowiedzenie 4 listopada i co?....i nic nadal mam faktury przysyłane i televizje z internetem!!! zadzwoniłam do biura obsługi i pani stwierdziła,że nic nie mają odemnie i sprawdzą to i konsultant do mnie oddzwoni i co ?!!.. I dalej nic czekałam tydzień cisza ,ponowniew zadzwoniłam i pani stwierdziła od początku ,że nie jest w temacie i konsultant znów na 100% oddzwoni.A i jeszcze powiadomiła mnie iż wysyloali podobno zmiane umowy i okres wypowiedzenia nie jest miesięczny tylko dwu tak sobie bez mojej zgody zmienili .Ja nic nie dostałam i poprosiłam o przedstawienie kiedy i jaką drogą zostało do mnie coś wysłane do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu ,tylko ponaglenie do zapłaty!!! Ludzie pomóżcie co mam zrobić bo już z sił opadam na takie podejście..Jutro wybieram się do urzędu ochrony konsumentów może cosik się dowiem co dalej..ale jeżeli ktoś miał z nimi coś takiego proszę o informacje jak ten problem rozwiązał..Nie mam zamiaru już żadnej więcej faktury złodziejom zapłacić..a że nie odłanczają tv i internetu no cóż...Z góry dziękuję za jakieś informacje i WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM PRZED TĄ ZŁODZIEJSKĄ FIRMĄ Z KTÓRĄ NIE MA KONTAKTU!!!! [W MIĘDZY CZASIE NADMIENIĘ IŻ WYSŁAŁAM JESZCZE JEDNO PISMO ZE SKARGĄ I DALEJ MAJĄ W POSZANOWANIU!!]]]ŻEEENAAADAAAA
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyBRAK KONTAKTU,ZŁODZIEJSKA FIRMA,PRZEDŁUŻAJĄCA UMOWE BEZ KONTAKTU Z KLIENTEM
    DWA LATA
  • ~Ania / 2017-03-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepsze warunki dla nowych klientów, a dla obecnych ciągłe podwyżki.. Nie polecam usług tego operatora!
  • ~Ania / 2019-02-11 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam stanowczo. Pół roku temu wypowiedziałam umowę w Vectrze jednocześnie odsyłając sprzęty żeby nie zapłacić kary. Do tej pory dostaje wezwania do zapłaty za nie odesłanie sprzętu mimo tego, że Pracownicy z obsługi Klienta potwierdzili mi mailowo że otrzymali te sprzęty. To pewnie próba wyłudzenia pieniędzy dla Klientów, którzy nie otrzymali potwierdzenia mailowego i nie zatrzymali sobie potwierdzenia nadania paczki.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości wypowiedzenia umowy bo pracownicy nie przyjmują wypowiedzenia do systemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2021-04-29 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia jakaś ciągle przerwy w dostawie internetu, pokój obok na wi-fi już internet to kompletna porażka
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2022-07-08 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam. Konsultant Michał Makowski nie stawił się na umówione spotkanie i przez wiele dni nie odbierał telefonu. Raz oddzwonił, powiedział że był na urlopie (umówił się w trakcie urlopu, ciekawe) i że załatwi sprawę i do mnie oddzwoni. Straciłam już i wiarę i chęci na założenie tego internetu, a dodatkowo ten człowiek wziął od nas dane typu pesel, a potem przestał się odzywać. W dziale obsługi klienta też nikt nie chciał mi pomóc i konsultant był bardzo nieuprzejmy. Polecam uważać na tę firmę.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ania / 2022-09-28 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , dramat , dramat. Odradzam wszystkim.
    Po podłączeniu mi wszystkiego przez instalatora gdy miało wszystko działać i telewizja i internet, nie działała telewizja. Telewizji w ogóle nie miałam, ponieważ był problem z dekoderem smart. Naprawiali to 3 tygodnie. Rozumiem dzień góra dwa , ale 3 tygodnie? Zanim mi w końcu włączyli telewizję to już przyszedł pierwszy rachunek za telewizję której nie miałam. Kpina. Jak napisałam reklamację żeby mi opuścili kwotę za fakturę bo przecież nie miałam telewizji to mi odpisali po ponad miesiącu oczekiwania na odpowiedź , że nie odnotowali mojej skargi.
    Gdzie ja przez te 3 tygodnie wydzwaniałam do nich kiedy i kiedy i kiedy w końcu będzie ta telewizja.
    Dramat.
    MiejscowośćWarzymice
  • ~Ania / 2024-02-02 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra powinna się zażywać „niezawodny dom publiczny”
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~anika / 2015-11-10 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam problemy z rozwiązaniem umowy z Vectrą. Umowa wygasła w styczniu, wypowiedzenie złożyłam w czerwcu. Po przyjęciu przez Vectrę wypowiedzenia otrzymałam dwa telefony z propozycją nowej oferty. Odmówiłam. Pani przez telefon poinformowała mnie że w takim razie obowiązuje mnie dwumiesięczny okres wypowiedzenia więc za dwa miesiące muszę jeszcze zapłacić. Opłatę uiściłam od razu za dwa miesiące żeby mieć spokój. Ze sprzętu rozliczyłam się w terminie. Zapytałam przy okazji Pana z obsługi klienta czy to wszystko z mojej strony, czy mam wszystkie płatności uregulowane. Otrzymałam informację że tak. Jakież było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo o zapłaceniu kary za zerwanie umowy. Ponownie pojechałam do firmy aby wyjaśnić tą sytuację. Otrzymałam odpowiedź że po złożeniu wypowiedzenia przedłużono mi umowę nawet nie informując mnie o tym. Pan z obsługi klienta powiadomił mnie że wysłano do mnie pismo. Na pytanie gdzie mają potwierdzenie że otrzymałam nową umowę usłyszałam że zgodnie z prawem nie mają obowiązku wysyłać listem poleconym. Powołując się na wcześniejszą rozmowę z pracownikiem że sprawdzał i nie miałam żadnych zaległości usłyszałam że to nie ma dla nich znaczenia. Nie mam tego na piśmie. Poprosiłam o odsłuchanie rozmów telefonicznych. Pani poinformowała mnie że kto§ się ze mną skontaktuje bo muszą odszukać. Czekałam na kontakt prawie dwa miesiące. Niestety nikt się nie odezwał za to dostałam dzisiaj smsa ponaglającego do zapłacenia kary. Czy ktoś miał podobną sytuację? Trzymajcie się od tej firmy z daleka.
    Wadyniekompetetni i niesłowni pracownicy
    w styczniu minęły dwa lata
  • ~Aninim / 2024-04-05 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gówno w Polsce czekałem aż 2 godz na załadowanie się Netflix
    ZaletyNie ma żadnej zalety
    WadyWszystko co jest możliwe
    MiejscowośćDhsis
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016