Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4510 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AgataMartini / 2013-10-26 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej, wszelkiej krytyki. Skorzystałam z możliwości rozwiązania umowy bo od 01.09.2013 zmieniali warunki. Pismo wysłałam do nich 31.08.2013 czekałam ponad 3 tygodnie na odpowiedź.. W końcu dostałam list 30.09.2013 że rozwiązali ze mną umowę dnia 01.09.2013 i nie zwróciłam sprzętu w przeciągu 14dni od rozwiązania umowy, dlatego obciążają mnie karą 400zł za nieterminowy zwrot sprzętu.... Tyle że ja dowiedziałam się o rozwiązaniu umowy miesiąc później!!!! Czy oni mogli naliczyć taką opłatę!!??
    Wadysame wady
    5lat, w olsztynie
  • ~Agaya / 2019-05-13 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Na dzień dobry monter próbował mnie oszukać żądając opłaty za bezpłatny dekoder (sic!) - wyjaśnione na infolinii. Po dwóch latach rozwiązanie umowy wyglądało tak: najpierw tłumaczenie że tylko pocztą, mimo potwierdzenia z poczty twierdzą że nie dotarło do siedziby. Potem zaczęli honorować wypowiedzenie e-mailem. Za każdym razem zero odzewu i tłumaczenie, że np brak podpisu (wypowiedzenie napisane ręcznie i podpisane zeskanowane!). I co miesiąc faktura.... Nigdy w życiu i nikomu nie radzę mieć do czynienia z tą nieuczciwą firma.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, problemy przy wypowiedzeniu umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~agggga / 2014-10-30 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, żeby w XXI wieku poziom obsługi był tak niski -brak kompetentnych ludzi, zero profesjonalizmu, spychologia i można by tak bez końca wymieniać. Nikomu nie polecam wręcz odradzam.
  • ~agnieko / 2014-07-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieszałość i ciągłe problemy z tv lub netem. Swojego czasu regularnie co środę od północy nie działał internet, czasem w ciągu dnia. Dziś znów awaria i tv i netu, a na infolinii, jak już udaje się dodzwonić informacja, że MOŻE jeszcze dziś uda się naprawić... wypowiedzenie czeka już od jakiegoś czasu, bo sami przedłużają umowę na pół roku, jeśli się nie podpisze nowej...
    3 lata
  • ~Agnieszka / 2017-05-18 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka!!!!! Chamstwo i nic wiecej! Obrażanie klientów! Szok!
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Biała Podlaska
  • ~Agnieszka / 2017-10-02 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!

    Byłam klientem Vectry, przeprowadzałam się i chciałam przenieść usługę pod inny adres nie rozwiązując umowy. Okazało się że Vectra pod moim nowym adresem nie świadczy usług.
    Firma Vectra naliczyła mi 400,- zł kary za zerwanie umowy, pomimo że wyraziłam chęć przeniesienia usługi pod nowy adres zamieszkania.
    Sprawę skierowałam do sądu i wygrałam. Firma Vectra będzie zobowiązana zwrócić mi koszty procesu.
    Nie dajcie się zastraszyć, będą nasyłali na Was firmy windykacyjne, uprzykrzać życie telefonami i smsami.

    Nie korzystajcie z ich usług !!!
  • ~Agnieszka / 2020-03-18 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W okresie korona wirusa gdy tak ważna jest praca online vectra nadal blokuje dostęp do VPN. Czy teraz gdy jest taka potrzeba izolacji i zostania w domu i pracy zdalnej firma VECTRA NIE MOGŁABY ZROBIĆ COŚ ABY POMÓC I ODBLOKOWAĆ DOSTĘP DO VPN?
    WadyZablokowanie pracy zdalnej po VPN
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczaja
    MiejscowośćTorun
  • ~Agnieszka / 2022-04-06 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka nie polecam miał przyjść monter było zgłoszenie cały dzień czekania zero odezwu ,a w biurze nie wiedzą nic czemu tak się stało zero kontaktu odradzam najgorsza obsługa
    MiejscowośćGliwice
  • ~Agnieszka / 2022-05-28 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. Poszczególne działy nie „współpracują” ze sobą. Oddział we Wrocławiu Powstańców Śląskich zatrudnia niewychowane bydło. Osoby bezczelne i nie przyjazne klientom.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2022-07-22 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedługo przed końcem umowy zabrali mi kilkanaście programów, ogólnie bardzo słaby Internet, jakość obsługi, gdy coś dzieje się z telewizją lub Internetem każą sobie płacić za przyjście technika.
    ZaletyZero zalet
    WadyOlewanie problemów technicznych u klientów
    MiejscowośćSanok
  • ~Agnieszka / 2023-02-20 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie!

    Będąc poza granicami naszego Państwa nie mogłam skorzystać z usług.
    Internet przestał działać, a do biorą obsługi nie mogłam się dodzwonić.
    Masakra!!!
    Chce zrezygnować z usług tej firmy.
    ZaletyZero
    WadyNadmiar wad
    MiejscowośćBoleslawiec/ Niemcy
  • ~Agnieszka Gr. / 2014-03-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    cierpienia Klienta po rozwiązaniu umowy z tytułu niewykonania usługi przez Vectre.
    Po dwóch latach chciałam przedłużyć umowe
    - instalator mnie olał
    - po kontakcie na BOK - mial do mnie oddzwonic doradca aby to wyjasnic nie oddzwonił - tez olał
    - na reklamację odpisywali ponad 2 tygodnie - owszem uwzględnili natychmiastowy tryb wypowiedzenia umowy, ale ...
    - po 3 tygodniach dostałam note obciazeniową na 285 zł. za rzekomo nie oddany dekoder (w rzeczywistosci oddałam po 10 dniach - termin jest 14 dni) - krew mnie zalała
    - nota wystawiona była 25.02.2014, wysłana 27.02.2014 a 4 marca (po 3 dniach roboczych) dostałam monit mailowy z maila "windykacja@vectra.pl", ze zalegam na kwote 301 zl. - koszmar !!!
    To jest nękanie, to nawet nie jest bałagan !!!
    Musze pisać kolejną reklamację na luki w kompetencjach pracowników tej firmy, trace czas, ponosza mnie nerwy ! Dosyc !!!! Cale szczescie, ze jest masa innych firm.
    Zaletyzero
    Wadyluki w kompetencjach pracowników, nie oddzwanianie do klienta, bałagan w dziale rozliczeń, agresywna polityka windykacyjna,
  • ~Agulola / 2019-08-10 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, zrezygnowalam z niej, gdyż ciągle nie chodził internet. Ponadt mam nadplate na koncie i nie moge dogadać sie z firmą , zeby mi ja zwrócili. Sprawa prawdopodobie skomczy sie u Rzecznika.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~ak / 2015-06-08 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam przed tymi oszustami. w ich umowie są niedozwolone zapisy- jak złapią klienta to trudno się od nich uwolnić; poza tym często są awarie i niedociągnięcia z ich strony za co oczywiście vectra nie ponosi żadnych konsekwencji ( bezczelnie kłamią, że nie było żadnej usterki - przerwy w świadczeniu usługi). poza tym mają bezczelną obsługę - infolinia.
  • ~Akacz / 2023-06-11 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs największy jaki w życiu miałem. Co chwile zakłócenia brak internetu lub słaba jakość. Kontakt nie możliwy tylko wirtualne sekretarki
  • ~Akasza / 2017-09-19 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. 6 dni prosiłam aby mi sprawdzili dlaczego nie ma internetu, w końcu posłali technika do mnie, który stwierdził, ze mam zepsuty router (śmiech na sali), po podłączeniu kabla z internetu bezpośrednio do laptopa o dziwo dalej internetu nie było. Dopiero po kolejnej hm 2 interwencji osobistej i 5 telefonicznej, dziś - po 6 dniach (brawo!!!) został internet uruchomiony. Do teraz nie wiadomo jaka była przyczyna awarii. Jeśli macie wybór, wybierzcie coś innego, bo na ta firmę szkoda pieniędzy i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
    4 lata
  • ~Akil / 2016-11-18 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Samo korzystanie z usług tej firmy jest katorgą. Beznadziejna infrastruktura, przestarzały sprzęt (modemy/dekodery mają dekadę i więcej albo zwykła chińszczyzna - jakościowo), infolinia odbiera po kilkudziesięciu minutach (o ile odbierze), serwisanci zdali studia chyba za świniaki i kury. NIEKOŃCZĄCY SIĘ KOSZMAR. W samym ostatnim miesiącu 6 BARDZO poważnych awarii - brak internetu, tv i telefonu przez wiele godzin (i raz przez 2 dni). Oczywiście bez przepraszamy, bez zwrócimy pieniądze, NIC. Lepiej z diabłem cyrograf podpisać, niż umowę z tą "firmą".
    Zaletyczęsto karani przez UOKiK :)
    WadyCzęste i poważne awarie, beznadziejny sprzęt, niekompetentni technicy, zbyt wysokie ceny w stosunku do jakości usług, ciężki kontakt z infolinią etc, etc
    Ostróda, czas umowy z przerwami od lat '90
  • ~akos41 / 2024-04-14 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Benadzieja.
    Internet 600 Mb/s?
    Tylko na papierku-popołudniami i wieczorami nie dochodzi nawet do gwarantowanej w umowie połowy tej prędkości.Tragedia.Najgorszemu wrogowi bym nie polecił Vectry.
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne zrywanie internetu
    jakość telewizji poniżej jakiegokolwiek poziomu
    MiejscowośćBraniewo
  • ~Ala / 2023-05-30 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Perfidia,łażenie po klatkach i przyklejanie ulotek i reklamy na drzwiach to już czysta perfidia ,jeszcze raz zobaczę na swoich drzwiach ulotkę vektry to pójdę i odmelduje za naruszanie cudzego mienia albo wpieprze jak zobaczę
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4510
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1301