Samo korzystanie z usług tej firmy jest katorgą. Beznadziejna infrastruktura, przestarzały sprzęt (modemy/dekodery mają dekadę i więcej albo zwykła chińszczyzna - jakościowo), infolinia odbiera po kilkudziesięciu minutach (o ile odbierze), serwisanci zdali studia chyba za świniaki i kury. NIEKOŃCZĄCY SIĘ KOSZMAR. W samym ostatnim miesiącu 6 BARDZO poważnych awarii - brak internetu, tv i telefonu przez wiele godzin (i raz przez 2 dni). Oczywiście bez przepraszamy, bez zwrócimy pieniądze, NIC. Lepiej z diabłem cyrograf podpisać, niż umowę z tą "firmą".Zaletyczęsto karani przez UOKiK :)
WadyCzęste i poważne awarie, beznadziejny sprzęt, niekompetentni technicy, zbyt wysokie ceny w stosunku do jakości usług, ciężki kontakt z infolinią etc, etc
Ostróda, czas umowy z przerwami od lat '90