Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aga i jasio / 2015-04-21 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    śmiechu warte

    Na klatce rozklejają ofertę na internet 100mb/s a instalacja w bloku pozwala na max.30mb/s o czym dowiadujesz się od obsługi klienta po tygodniu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    4 lata
  • ~Aga Plaza / 2016-12-16 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy , żenada , usługi internetu świadczą na poziomie Afryki a nie kraju europejskiego , często brak internetu , dział techniczny tez bardzo słaby .
    ZaletyBrak
    WadyTylko same wady
  • ~Agata / 2015-06-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam poprzednia opinie. U nas co chwila brak netu. WiFi kiepskie może 3 mb/s jak są dobrze zawieje. Maja wszystko w d...Teraz trzeba płacić.
    Odradzam stanowczo. To powinno być karalne.
    WadyCo chwila brak netu. net kiepski.
    10 miesiecy
  • ~Agata / 2016-08-12 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystamy z vectry od ponad 5 lat - telefon+telewizja, wcześniej jeszcze internet.
    W grudniu zadzwoniła konsultantka z propozycja przedstawienia oferty na pakiet HBO 3 miesiące za darmo, skorzystaliśmy z tej promocji. Pani przez telefon podała informację, iż do końca marca 2016 mamy prawo zrezygnować z tej usługi bez żadnych opłat. Dokładnie 14 marca zrezygnowaliśmy z pakietu HBO, jakie było nasze zdziwienie gdy na kwietniowym rachunku widniał do zapłaty pakiet HBO za marzec. Po rozmowie telefonicznej dowiedzieliśmy się, że musieliśmy zrezygnować z tej usługi do lutego aby w marcu była ona bezpłatna.
    Skontaktowaliśmy się z Vectra, że chcemy nagranie z konsultantem gdy była zawierana umowa na pakiet HBO, po miesiacu dostaliśmy informację, że rozmowa się znalazła i możemy zgłosić się w punkcie obsługi na odsłuchanie rozmowy. Podczas rozmowy wyraźnie słychać, że konsultant mówi że do końca marca można zrezygnować z pakietu HBO. Wszystko wydawało się załatwione - wysłaliśmy reklamację i czekaliśmy tylko na anulację faktury.
    Jakie było nasze zdziwienia gdy przyszło pismo z Vectry i reklamacja została odrzucona! Wkleili regułki z paragrafami i nawet nikt się nie pokwapił aby odsłuchać rozmowę!! Dobrze, że mamy kopie tego nagrania więc najprawdopodobniej sprawa skończy się w sądzie
    Złożyliśmy odwołanie i czekamy na odpowiedź.

    NIE POLECAM!!
    Zaletybrak
    Wadydrogo
    brak szacunku dla Klienta
  • ~agata / 2019-08-23 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, opryskliwi, niekompetentni ludzie - nawet monter chciał przytulic extra kasę za coś, co miało być darmowe zgodnie z umową! Rozwiązanie umowy - koszmar. Kilka miesięcy po rozwiązaniu umowy i odesłaniu sprzętu wystawiają NOTY KSIĘGOWE za zaległości nie podając o co chodzi. Na infolinii potwierdzą że wszystko ok, a na drugi dzień windykacja wysyła upomnienia,. Jeden wielki dramat, z całego serca życzę upadłości!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Agata / 2021-12-01 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Od wprowadzenia się do nowego mieszkania od założenia internetu jest wieczny problem z siecią. Codziennie tracimy sieć. Oboje pracujemy z domu i jest to dla nas nie do pomyślenia. Szczerze, to nie pomyślałam że w xxi wieku w dobie przeważającej pracy zdalnej spowodowanej przez covid może być jeszcze taki problem z internetem. Składaliśmy reklamacje której nie przyjęli. (?) Jesteśmy więźniami dostawcy internetu o nazwie Vectra. Mam ochotę ich rozwalić od środka a pozostaje mi tylko ich obsmarować w internecie. Za żadne skarby nie wybierajcie tego dostawcy internetu. Już nie wiem ile razy był u nas technik który gówno robi a mąż wisi na słuchawce z serwisem Vectry co 2 dzień. Niedługo umrę na zawał przez tą firmę a mam 26 lat. Nienawidzę tych oszustów. Pozdrawiam z Gdyni, Pogórze.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko począwszy od słabej sieci po niepomocną obsługę klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~Agata / 2023-01-30 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, oszuści, reklamują jedno, okazuję się, że cena jest wyższa. Kłamcy, internet beznadziejny, z telefonu chodzi już szybciej niż ich wifi. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćGiżycko
  • ~AgataMartini / 2013-10-26 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej, wszelkiej krytyki. Skorzystałam z możliwości rozwiązania umowy bo od 01.09.2013 zmieniali warunki. Pismo wysłałam do nich 31.08.2013 czekałam ponad 3 tygodnie na odpowiedź.. W końcu dostałam list 30.09.2013 że rozwiązali ze mną umowę dnia 01.09.2013 i nie zwróciłam sprzętu w przeciągu 14dni od rozwiązania umowy, dlatego obciążają mnie karą 400zł za nieterminowy zwrot sprzętu.... Tyle że ja dowiedziałam się o rozwiązaniu umowy miesiąc później!!!! Czy oni mogli naliczyć taką opłatę!!??
    Wadysame wady
    5lat, w olsztynie
  • ~Agaya / 2019-05-13 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Na dzień dobry monter próbował mnie oszukać żądając opłaty za bezpłatny dekoder (sic!) - wyjaśnione na infolinii. Po dwóch latach rozwiązanie umowy wyglądało tak: najpierw tłumaczenie że tylko pocztą, mimo potwierdzenia z poczty twierdzą że nie dotarło do siedziby. Potem zaczęli honorować wypowiedzenie e-mailem. Za każdym razem zero odzewu i tłumaczenie, że np brak podpisu (wypowiedzenie napisane ręcznie i podpisane zeskanowane!). I co miesiąc faktura.... Nigdy w życiu i nikomu nie radzę mieć do czynienia z tą nieuczciwą firma.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, problemy przy wypowiedzeniu umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~agggga / 2014-10-30 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, żeby w XXI wieku poziom obsługi był tak niski -brak kompetentnych ludzi, zero profesjonalizmu, spychologia i można by tak bez końca wymieniać. Nikomu nie polecam wręcz odradzam.
  • ~agnieko / 2014-07-08 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieszałość i ciągłe problemy z tv lub netem. Swojego czasu regularnie co środę od północy nie działał internet, czasem w ciągu dnia. Dziś znów awaria i tv i netu, a na infolinii, jak już udaje się dodzwonić informacja, że MOŻE jeszcze dziś uda się naprawić... wypowiedzenie czeka już od jakiegoś czasu, bo sami przedłużają umowę na pół roku, jeśli się nie podpisze nowej...
    3 lata
  • ~Agnieszka / 2017-05-18 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka!!!!! Chamstwo i nic wiecej! Obrażanie klientów! Szok!
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
    Biała Podlaska
  • ~Agnieszka / 2017-10-02 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!

    Byłam klientem Vectry, przeprowadzałam się i chciałam przenieść usługę pod inny adres nie rozwiązując umowy. Okazało się że Vectra pod moim nowym adresem nie świadczy usług.
    Firma Vectra naliczyła mi 400,- zł kary za zerwanie umowy, pomimo że wyraziłam chęć przeniesienia usługi pod nowy adres zamieszkania.
    Sprawę skierowałam do sądu i wygrałam. Firma Vectra będzie zobowiązana zwrócić mi koszty procesu.
    Nie dajcie się zastraszyć, będą nasyłali na Was firmy windykacyjne, uprzykrzać życie telefonami i smsami.

    Nie korzystajcie z ich usług !!!
  • ~Agnieszka / 2020-03-18 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W okresie korona wirusa gdy tak ważna jest praca online vectra nadal blokuje dostęp do VPN. Czy teraz gdy jest taka potrzeba izolacji i zostania w domu i pracy zdalnej firma VECTRA NIE MOGŁABY ZROBIĆ COŚ ABY POMÓC I ODBLOKOWAĆ DOSTĘP DO VPN?
    WadyZablokowanie pracy zdalnej po VPN
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczaja
    MiejscowośćTorun
  • ~Agnieszka / 2022-04-06 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka nie polecam miał przyjść monter było zgłoszenie cały dzień czekania zero odezwu ,a w biurze nie wiedzą nic czemu tak się stało zero kontaktu odradzam najgorsza obsługa
    MiejscowośćGliwice
  • ~Agnieszka / 2022-05-28 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku. Poszczególne działy nie „współpracują” ze sobą. Oddział we Wrocławiu Powstańców Śląskich zatrudnia niewychowane bydło. Osoby bezczelne i nie przyjazne klientom.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2022-07-22 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedługo przed końcem umowy zabrali mi kilkanaście programów, ogólnie bardzo słaby Internet, jakość obsługi, gdy coś dzieje się z telewizją lub Internetem każą sobie płacić za przyjście technika.
    ZaletyZero zalet
    WadyOlewanie problemów technicznych u klientów
    MiejscowośćSanok
  • ~Agnieszka / 2023-02-20 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie!

    Będąc poza granicami naszego Państwa nie mogłam skorzystać z usług.
    Internet przestał działać, a do biorą obsługi nie mogłam się dodzwonić.
    Masakra!!!
    Chce zrezygnować z usług tej firmy.
    ZaletyZero
    WadyNadmiar wad
    MiejscowośćBoleslawiec/ Niemcy
  • ~Agnieszka Gr. / 2014-03-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    cierpienia Klienta po rozwiązaniu umowy z tytułu niewykonania usługi przez Vectre.
    Po dwóch latach chciałam przedłużyć umowe
    - instalator mnie olał
    - po kontakcie na BOK - mial do mnie oddzwonic doradca aby to wyjasnic nie oddzwonił - tez olał
    - na reklamację odpisywali ponad 2 tygodnie - owszem uwzględnili natychmiastowy tryb wypowiedzenia umowy, ale ...
    - po 3 tygodniach dostałam note obciazeniową na 285 zł. za rzekomo nie oddany dekoder (w rzeczywistosci oddałam po 10 dniach - termin jest 14 dni) - krew mnie zalała
    - nota wystawiona była 25.02.2014, wysłana 27.02.2014 a 4 marca (po 3 dniach roboczych) dostałam monit mailowy z maila "windykacja@vectra.pl", ze zalegam na kwote 301 zl. - koszmar !!!
    To jest nękanie, to nawet nie jest bałagan !!!
    Musze pisać kolejną reklamację na luki w kompetencjach pracowników tej firmy, trace czas, ponosza mnie nerwy ! Dosyc !!!! Cale szczescie, ze jest masa innych firm.
    Zaletyzero
    Wadyluki w kompetencjach pracowników, nie oddzwanianie do klienta, bałagan w dziale rozliczeń, agresywna polityka windykacyjna,
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016