Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4510 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~1virion / 2019-08-28 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje
    2 kata po rozwiązaniu umowy jakieś monity i telefony z groźbami...ale nie wiem o co...firma windykacyjna(powiązana)...po przesłaniu mailem dokumentów wpłat odsyła mnie do...Gdańska
    Mieszkam koło Krakowa
    WadyW trakcie trwania umowy ciągłe braki przesyłu i ani słowa nawet przepraszam
    MiejscowośćLibiąż
  • ~2 / 2019-01-17 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet 5x gorszy niz bylo w umowie, brak odpowudzi na prosby o poprawinie wad
    MiejscowośćŚwiecie nad Osą
  • ~53255049 / 2023-12-17 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    nie podpisujcie umów z tą firmą. Wysłałem im modem na koniec umowy, a firma teraz mi wysyła, że muszę dopłacić kolejne 200 zł za modem, bo zwróciłem modem zepsuty, albo w ogóle go nie zwróciłem. Mam wszystkie dane o paczkę kiedy była wysłana. Nie polecam tej firmy.
  • ~6606606 / 2023-04-04 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, dno ,dno ..- brak jakiego kowlwiek poszanowania klienta !
    Bok w Warszawie Aleja Ken 99 to istny kabaret siedzącą tam Krowa która zwłaszcza płci Kobiecej .. Nie ma pojęcia o niczym .
    Firma Vectra trzymająca takie cos strzela sobie w kolano , ale z drugiej strony jak moglo by być inaczej ..skoro na infolini pracuja same glaby ..to czemu w BOK miało by być inaczej ! Nie mogę sie doczekać końca umowy.
    To jest dno !
    Zaletyżadnych
    Wadymożna bez końca wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~96385 / 2015-05-29 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Idealne, jeśli chcesz mieć brak internetu. Jestem osoba, która na co dzień potrzebuje dostępu do komputera i internetu. Niestety Vectra to uniemozliwia. Wypowiadam umowę i mam nadzieję, że inni również są tego zdania.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo do wymieniania
  • ~A / 2022-01-15 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowy kontakt z obsługą, nikt nie odpisuje na zgłoszenia.
  • ~A / 2023-04-03 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Zawiesza się,po kilka dni nie działa.Obsluga klienta umywa ręce.Porazka ta Vectra.
  • ~A-Tomek / 2021-01-29 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest po prostu kpina! Prędkość internetu nawet ta gwarantowana nie jest zapewniona, częste awarie, braki w internecie. Firma podkupiłą w mojej miejscowości wszystkich możliwych operatorów kablówki /Multimedia, ServNet/ i wsżedzie z tego co słyszę jest to samo. Brak wymiany urządzeń na bardziej wydajne, brak konkretnego serwisowania, zbywanie klienta... To jest na porządku dziennym. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTu są tylko same wady
    MiejscowośćMogilno
  • ~Aa / 2022-08-08 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kanałów kodowanych. Temat zgłoszony ponad 3 tygodnie temu i nic, jak nie było programów tak nie ma pomimo zapewnień. Nie polecam!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaa / 2017-12-16 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ciągle się zacina. Nie można z niego normalnie korzystać . Tragedia !!! Nigdy więcej Vectry nue polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćW domu
  • ~aaa / 2022-07-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś przypadkiem wypowiedział umowe... internetu brak. Nikt nic nie wie. Armagedon!!!
    Infolinia automatyczna. Nie mam już siły :(
    Zaletybrak
    MiejscowośćPoznań
  • ~Aaa / 2023-01-26 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, niby gwarancja ceny a podnoszą w trakcie umowy
  • ~aandin / 2015-03-20 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści,złodzieje i naciągacze.Po 5 latach od rozwiązania umowy dostałem SMS z informacją,że zalegam im 159 zł.Według posiadanych dokumentów nic im nie zalegam a forma korespondencji jest żałosna.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość telewizji i internetu.Naciągacze.
  • ~Abc / 2019-09-11 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na Vectre, po rozwiazaniu umowy dowiadujesz sie o dodatkowych kosztach nie listownie a przez wystawiona fakture po kilku miesiącach od rozwiazania umowy.Uwazajcie!
  • ~Abc / 2020-12-22 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dają noty kary pieniężne za nie terminowe zdanie sprzętu.. Wszystko byłoby dobrze gdybyśmy nie nadali do paczkomatu sprzętu 13stego dnia a mamy na to 14..lokalnie biura po zamykane bo covid i jedyne co zostaje to paczkomat a oni mimo to kary walą bo co? Kurier odebrał z paczkomatu pewnie ze dwa dni później.. Myślałam że liczy się dzień mojego nadania. Nie szanują klienta. Nigdy więcej umowy Vectra
    WadyMasakra
    MiejscowośćŁask
  • ~abdez / 2021-11-28 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    dnoo i 10 metrów mułu internet co chwile ma jakieś przerwy w działaniu skoki w predkosci pobierania czasem nawet youtube nie działa jak powinien nie mówiąc już o graniu w sieci czy czymkolwiek na co pozwala każdy inny internet
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~ABW / 2022-06-18 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet.. no właśnie i instalacja się nie udała, bo technik od ponad 2 tygodni zasypia na umówione spotkania...

    Po dzisiejszym oraz wcześniejszych moich oczekiwaniach, złożyłem pozew o zapłatę za stracony czas.. no ale co tu się dziwić.. vectra gra razem ze złodziejami z axa.. więc do zobaczenia w sądzie złamasy, nadchodzi czas zapłaty za lecenie sobie z ludźmi w ch..a
    ZaletyBRAk, chyba że ktoś lubi stosunki analne
    WadySAME..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ac / 2023-10-26 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK INTERNETU stacjonarnego od 15 pazdzienika!!! codzienny kontakt telefoniczny i zgłoszenie usterki - nie skutkuje totalnie niczym - wciąż powtzrany ten sam tekst że technik się skontaktuję, po czym kolejny dzień i zero odzewu. vectra jest totalnie bezużyteczna!
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    MiejscowośćGostynin
  • ~ACI / 2024-07-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem głęboko rozczarowany postawą i brakiem empatii, jaką wykazała się firma Vectra S.A. w odpowiedzi na moją prośbę o rozwiązanie umowy z uwagi na ciężką chorobę mojej mamy, która przebywa obecnie w domu opieki i nie będzie już korzystać z usług Vectry. Pomimo przedstawienia trudnej sytuacji rodzinnej, firma zdecydowała się na naliczenie kary umownej w wysokości 504,51 zł za wcześniejsze zerwanie umowy promocyjnej.
    Postępowanie Vectry świadczy o braku zrozumienia i elastyczności w podejściu do klientów znajdujących się w trudnych sytuacjach życiowych. Zamiast wykazać się empatią i wsparciem, firma skoncentrowała się wyłącznie na aspektach finansowych i egzekwowaniu opłat, co uważam za głęboko niewłaściwe.
    W dzisiejszych czasach, gdy tak wiele mówi się o budowaniu pozytywnych relacji z klientami, postawa Vectry jest przykładem, jak nie powinno się traktować ludzi. Brak gotowości do kompromisu i zrozumienia indywidualnych potrzeb klientów jest godny potępienia i z pewnością przyczyni się do utraty zaufania wielu abonentów.
    Nie polecam usług Vectry nikomu, kto oczekuje uczciwego i empatycznego podejścia do klienta. Firma ta pokazała, że w sytuacjach kryzysowych nie można liczyć na ich wsparcie i zrozumienie.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Ada / 2016-06-09 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści jakich mało. Przez tydzień nie miałam internetu po tych pożal się Boże pracach renowacyjnych w maju i złożyłam reklamację płatności o odliczenie tego okresu z rozliczenia na co usłyszałam że wg informacji vectry usterka została usunięta w czasie nie przekraczającym 24 godzin w związku z czym reklamacja rozpatrzona negatywnie. Nagrywają rozmowy a słuchać ich nie umieją albo kasują od razu. Technik informował mnie że problem jest w modemie który do nich należy po przejęciu firmy z którą podpisywałam umowę, został wylogowany tym "ulepszaniu" z ich systemu i niezwłocznie rozwiążą problem co trwało tydzień. Na co pani "specjalistka" odpisała ze 24 godziny. i owszem ale te 24 godzin od momentu poinformowania że mają na to dobę inaczej rozwiązuję z nimi umowę. Przejęli firmę w której podpisałam umowę bo kradli klientów a teraz wymigują się tekstami ze nie odpowiadają ze sprzęt. złodzieje oszuści i kłamcy.Odpowiedź w formie miliona paragrafów jakby to miało na mnie wrażenie zrobić i zmusić mnie do płatności. Są firmy które nawet jak się wyjeżdża i nie używa internetu odliczają to od rachunku a Ci jeszcze najchętniej by doliczyli. Oby jak najszybciej splajtowali i przestali psuć rynek.
    Zaletyhahaha
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4510
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3051
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300