Witam. Jestem typem, który bardziej żartuje niż się złości i który jak coś kupuje, chce żeby działało i już. To raczej nie są zbyt wygórowane wymagania w mojej ocenie. Od wielu, wielu lat miałem w domu osobno dekoder do TV z UPC i osobno modem/router do internetu. Dwa kable, dwie skrzynki o których istnieniu mógłbym zapomnieć oprócz kilku drobnych osiedlowych awarii. Wszystko działało a pracuję w domu i mam kilka urządzeń sieciowych takich jak drukarki itd.. Jakiś miesiąc temu postanowiłem wymienić te urządzenia na Horizon, choć jak kilka lat temu jak urządzenie i system było wprowadzane do sprzedaży technik UPC nie był w stanie nawet aktywować inicjacji tak było źle i sam jak pracownik UPC odradził mi wtedy ten system. Minęło kilka lat, pomyślałem dopracowali, więc czemu nie. Mieszkam na jednych z większych śląskich osiedli. No i owszem po zmianie w zakresie możliwości co do TV oczywiście na plus gdyby ... zawsze działało, nie wieszało się przy próbie korzystania z wypożyczalni etc.. Katastrofa zwłaszcza wieczorami i w weekendy. Niby więcej możliwości ale nie zawsze to działa. Pies drapał TV wróćmi do WiFi. To katasrofa!!! Przede wszystkim urządzenie podaje dużo słabszy sygnał WiFi "na mieszkaniu", który w dodatku jest mocno niestabliny. Zawsze przez lata maiałem pełny sygnał w każdym pomieszczeniu a z Horiznon katastrofa. Ledwo, ledwo plus. Kupiłem wzmacniacz sygnału ale dalej to nie jest to co było plus wieczne problemy z restartowaniem urządzenia. O technikach UPC, którzy przychodzili jak zgłaszałem awarie ( ... zgłaszanie to też jest kosmos a komunikat o resetowaniu urządzenia, które i tak działa jak chce jest nagrany w powitaniu UPc) lepiej pisał nie będę ... jednego razu dowiedziałem się od kolejnego geniusza, że urządzenie jest źle chłodzone i to moja wina, bo u nich jest wszystko OK! Serio! To co mam trzymać ten dekoder w lodówce?! W końcu zgłosiłem i to dokładnie wczoraj, żeby zainstalowano mi jak miałem wcześniej modem/router osobno na internet a Horizon będzie obsługiwał tylko TV. Jest taka opcja płatna dodatkowo 15 pln co miesiąc. Czemu płatna dodatkowo. Technik miał przyjść dzisiaj koło południa. Wstałem dzisiaj rano i ze zdziwiniem stwierdziłem, że nie mam ani WiFi ani TV. Po całej procedurze na infolinii dowiedziałem się, że ponieważ zgłosiłem wczoraj zmianę to oni wyłączyli mi wszystko aż przyjedzie technk jej dokonać. Ja pracuję w domu!!! Nikt mnie wczoraj nie uprzedziłi skąd taki pomysł!!! Dobrze, że UPC nie obsługuje dostaw prądu bo przy okazji odłączyliby mi prąd! Po awanturze w przeciągu minuty wszystko zostało włączone a o urągających ludzkiej inteligencji tekstach kolejnej pani z obsługi w tej materii pisał nie będę!!! Na technika dalej czekam!!! Szczerze odradzam urządzenie Horion ze względów jak wyżej. Tylko sobie pogorszyłem zarówno jeśli chodzi o korzystanie z TV mimo dodatkowych funkcji a ZWŁASZCZA WiFi i samej obsłudze w UPC. Urządzenie lub system UPC jest niedopracowany. Zamiast ułatwić, utrudniłem sobie tylko pracę i życie. Dotrwam do końca tej umowy i dziękuję UPC a te mądre rady i pochwały z forum UPC to można sobie między bajki wsadzić. Takie fakty. Mądrej głowie dość po słowie. Ząłuję, że dałem się namówić na przedłłżene umowy z tą firmą i wymianę na Horion. Jestem ich klientem niemal od początku ich istnienia i po tej umowie już nie będę.ZaletyWięcej potencjalnych możliwości w kwestii TV.
WadyHorizon w kwestii TV nie zawsze działa. W kwestii WiFi, siły sygnału i stabilności to katastrofa!!! Jakość i obsługa posprzedażowa UPC łącznie z reklamacjami to urąga przyzwoitości i kompetencji. Nastawieni tylko na sprzedaż a potem bujaj się albo
MiejscowośćSiemianowice Śląskie